goede service

De kleur horloge die ik wilde was niet voorradig. Ik kreeg een andere keuze voorgesteld. Ik ging accoord en kreeg bovendien een sleutelhanger cadeau.

Super snelle levering , ziet er leuk uit . Wel jammer dat de bedrukking niet in het midden geplaatst is .

tot nu toe waardeloos, de sleutelhanger is er nog steeds niet

Bestellen ging vlot, betalen ook. Alleen leveren niet, tot nu toe is het product nog steeds niet geleverd.

Zeer persoonlijk geholpen

Denken met je mee en doen alle moeite een goed product af te leveren.

Mooie sleutelhanger maar helaas geen verpakking

De sleutelhanger is erg mooi en mijn zoon is er heel blij mee. Jammer vond ik het wel dat er geen verpakking omheen zat. (het zat los in de envelop). Hij kreeg het cadeau dus ik moest er zelf een cellofaantje omheen doen. Ik hoop dat mijn zoon er veel plezier van zal hebben.

Prima en snelle levering.

Binnen 2 dagen geleverd, super

Leuk schort voor n super collega gekocht.

Snel en goed product

Snelle bezorging en leuke hanger

Supersnelle levering, leuk product

Supersnelle levering, leuk product

ik kocht een sleutelhanger

snelle levering, goede kwaliteit en ik ga zeker vaker bestellen

Uitermate slecht.

Een sleutelhanger bestelt en pas na 9 dagen ontvangen. Geef ik als beoordeling een dikke 1. Vervolgens word ik zowat gesmeekt om een 8 of hoger te geven in ruil voor het aankoopbedrag terug te storten. Echter ging ik daar niet mee akkoord. Toen kreeg ik de vraag wat ik dan zou willen. Echt niet normaal gestalkt via de mail. Uiteindelijk gezegd dat zij een etentje konden geven (natuurlijk weet ik dat zij dat niet zullen doen). Toen werd ik zwaar beledigd en de volgende dag weer. Deze mensen hebben echt niets te doen en dan nog niet op tijd een bestelling kunnen opsturen. Ik vind het niet gek dat zij 30 procent minder bestellingen hebben daardoor. Dat zei degene die mij steeds lastig viel. Dit is via de site van Bol.com gebeurd.

Uitstekende service.

Tot 17:00 besteld morgen in huis. Bestelling gedaan om 18:00 en bij opmerking geplaatst of levering de volgende dag nog ging lukken. Netjes mail terug gehad Dat het voor 80% ging lukken. Levering inderdaad de volgende dag.

Zeer slechte ervaringen

Geven postnl de schuld dat er een storing is bij postnl. En vervolgens leveren ze weer niets omdat ze het niet hebben. Zeer slechte communicatie. Gaat via BOL.COM deze zijn ook op de hoogte gebracht. NOOIT MEER HIER BESTELLEN

Snelle reactie, vandaag besteld morgen geleverd!

Er werd zelfs nog een andere suggestie voorgesteld om mijn sleutelhanger nog mooier te maken. Top - bedankt - een echte aanrader!

mooi product en snel geleverd

Mooi

Snelle levering en mooie sleutelhanger.

Super snel

Iets gekocht, wat extra informatie erbij ingevuld en netjes volgens afspraak gedaan. Goed en stevig ingepakt. Kortom: zo moet het zijn

Prachtige producten en snel geleverd

Geweldig goede en snelle service

Wat een ontzettend goede en snelle afhandeling van de bestelling

Goed product en snelle levering.

Pluspunten

Prijs zo laten zonder verzendkosten.

Pluspunten

Snelle levering & stevige sleutelhanger

Pluspunten

Pluspunten

Mooi product en erg snel geleverd. Wat een geweldige service van dit top bedrijf.