De Service is top

Onlangs schoenen besteld, de eerste keer bij schoenenzaken.nl. Duidelijk en persoonlijk contact. vriendelijke mensen .

Snelle levering. Mooi product. Helaas wel te klein.

Wederom geweldig!

Top schoen en dito levering. De persoonlijke noot maakt het bijzonder.

Schoenen zaken heeft mijn verwachting overtroffen

Geweldige service en geweldige schoenen

Mooie schoenen voor een leuke prijs :)

Via internet besteld en alles wordt in een stevige doos en een leuke tas geleverd! Keurig! :)

Ik ben zeer tevreden

Uitstekend en goede service

Altijd super!!

Prima service! Netjes opgestuurd perfect

Zeer goede service

Ik kocht een paar schoenen online , er ging iets niet goed via de website en via whatsapp binnen een minuut contact en opgelost. N.b. Ik bestelde nu een paar van een merk waarvan ik mijn maat precies ken , maar de beleving in de winkel is nog veel groter!

Zeer snelle en nette levering

Snelle en nette levering

Prima service!

Mooie schoenen tegen een lage prijs (opruiming) en snel geleverd.

Uitstekende service met een persoonlijke noot!

Een vlotte levering met persoonlijke aandacht.

Mooie schoenen en goede service!

Mooie schoenen en goede service!

Prachtige schoenen voor een mooie prijs

Mijn “Italiaanse” hart ging weer harder kloppen toen ik deze geweldige fashionable shoes uit de doos haalde en aan mijn voeten mocht schuiven. Perfect fit. Superblij mee... Grazie!

Bestelling stond snel klaar en was in de winkel ook snel geregeld, fijne winkel

Paar sneakers besteld, lagen snel klaar en in de winkel krijg je ook altijd direct aandacht en een vriendelijke behandeling. Hier kunnen grote ketens nog wat van leren.

Snelle en persoonlijke service!

Product nog mooier als verwacht, snelle service en leuke persoonlijke boodschap!

Altijd zeer tevreden

Geweldige winkel met super service en zeer vriendelijk deskundig personeel.

Goede en duidelijke service

Open en eerlijke klantenservice.

Mooie producten, enthousiaste en deskundige medewerkers en afspraak is afspraak.

Duidelijk verhaal

online en toch persoonlijk

echt mooie schoenen besteld; ben vervolgens nog gebeld waarbij gemeld werd dat de schoenen vrij groot vallen en er ook een halve maat kleiner beschikbaar is. Volgende dag in huis, met mooie tas erbij. Superblij mee.

Goede service en klantvriendelijkheid

Schoenen online besteld. Door een storing in het systeem een dag later geleverd. Hierover ben ik netjes telefonisch op de hoogte gebracht.

Vriendelijk en behulpzame verkoper (s)

In Groningen kort in de winkel rondgekeken. Daarna online schoenen gekocht. De bedoelde schoenen waren niet meer verkrijgbaar, maar de verkoper deed mij een goed bod als compensatie. Prima!

Webshop met persoonlijke aandacht

Kreeg een telefoontje dat de schoenen waren verzonden en de track trace code via Whatsapp. Een keer wat anders dan de standaard mailtjes. Verder op de pakbon een handgeschreven bericht.

Snel bezorging prima geregeld

In 1 woord: Top

Goede en snelle communicatie. Plaatste een vraag via Whatsapp en werd meteen gebeld, prima service en persoonlijk. Daarna online besteld en schoenen werden de volgende dag al geleverd, inclusief een persoonlijke note. Leuk bedrijf, ik ga binnenkort ook zeker in de winkel langs.