As usual, perfect!

Aan de samenvatting ‘as usual,perfect’ hoef ik niks toe te voegen...

Ik krijg wat ik bestel, mooie schoenen

Een mooie korting, want eerlijk is eerlijk mooie leren schoenen waar niet iedereen op loopt daar moet je wel voor betalen. Maar ik merk aan alles kwaliteit. De schoenen zijn mooi en kwalitatief, nou vakwerk. Levering volgens afspraak en gratis. Leuk een persoonlijke aantekening op de bon Ik heb weer wat moois

Geweldige klantervaring

Compleet en schitterend assortiment herenschoenen. Online besteld en betaald. Direct daarna werd ik gebeld, bedankt voor de bestelling en werd er nog even gecontroleerd of ik de juiste maat besteld had i.v.m. de pasvorm van de schoen. Na bevestiging nog even overlegd over gewenste datum van ontvangst. 3 dagen later (er zat een weekend tussen) de schoenen ontvangen. Goed verpakt, compleet met beschermzak en schoenlepel én een persoonlijk dankbriefje. Absolute top service.

Fijne winkel met enthousiaste eigenaren. Voor mij bestelde ik een nieuw merk schoenen. Telefonisch overleg hielp met het bepalen van de juiste maat. De schoenen zijn fijn.

Mooie schoenen met een prima service!

Goed telefonisch bereikbaar, mooi assortiment en prima service! Ik ga hier vaker terugkomen!

Prachtige schoenen, professionele en persoonlijke service!

Gewoon de beste mannenschoenen zaak die ik ken

Goed assortiment kennis van zaken en - als aller belangrijkst- plezier in het vak. Hier word je nog als de klant behandeld.

Prima dienstverlening en service en snelle levering

Vriendelijk en professioneel.

Super service!

Afgelopen zaterdag schoenen besteld. Ze belden kort daarna om het nog even over de juiste maat te hebben, heel netjes. Vervolgens hebben ze gelijk verzonden en ik had de schoenen niet op dinsdag, maar maandagmorgen al in huis. Prachtschoenen. Mooie items hebben ze.

Top schoenen en geweldige service

Net zo makkelijk als in de winkel, kan je ook online shoppen bij SchoenenZaken. Wat het nét dat beetje extra geeft is dat ik werd gebeld na mijn online bestelling. Een persoonlijk bedankje en dat de schoenen vandaag nog zouden worden verstuurd. De volgende dag via PostNL keurig geleverd, met een persoonlijk briefje! Echt zo ontzettend leuk! Hier shop ik zeker weer. Ga zo door!!

Goede prijs, geweldige persoonlijke service!

Na mijn online bestelling zowaar een aardige kerel aan de lijn gehad. Aansluitend bij mijn bestelling nog een persoonlijk briefje mogen ontvangen. Geweldig!

Geweldige schoenenzaak

Een geweldige schoenenzaak met prima deskundigen die je op een leuke, gezellige manier adviseren op het gebied van schoenen. Ook in de huidige tijd bij het online bestellen, krijg je toch nog een persoonlijk telefoontje om je te bedanken voor de bestelling en je veel plezier te wensen met je aankoop. Dus toch net even anders en persoonlijker. En de ruime keuze! Het is de schoenenzaak voor mij.

De ideale schoenenwinkel.

Wanneer goed advies en mooie schoenen wil kopen moet je hun zijn. Ongedwongen kijken terwijl je als wilt alle hulp kan krijgen. Dit is gewoon fijn winkelen. Hier kom je graag terug

Gewoon een topzaak

Via Whatsapp advies gekregen en een dag later had ik mijn schoenen incl. Briefje en shopper binnen Gewoon een topzaak van een paar topgasten

perfecte service !

Telefonisch contact opgenomen adhv een vraag betreffende de maatvoering van een merk schoenen dat mij onbekend was..prima geholpen...snelle levering...100 % tevreden !!!

Persoonlijk advies en geweldige kennis!

Wat een feestje is het iedere keer weer als ik bij jullie kom voor een geweldig mooi en origineel paar nieuwe schoenen. Dankjewel voor de service en jullie advies.

Kon niet beter!

Heel blij met de service, perfect en snel geholpen toen hij een maat kleiner moest omdat de schoen groot uitviel. Zou het iedereen aanraden!

Schoenen niet in de winkel, zeer goed opgelost.

Zeer goed. Werd zelf persoonlijk op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

Zeer goed. Persoonlijk en mooie schoenen uiteraard

Schoenenpoets service is de bom!

Retail is springlevend, dankzij gasten zoals jullie! Op social media gezien dat jullie een schoenenpoets service hebben. Kan dat prima zelf maar wat jullie kunnen... Echt meesterlijk. Mijn Magnanni's hadden een beschadige neus en ik wilde nieuwe kopen. Toch maar even laten poetsen en oplappen. Ze zijn als nieuw!! Jullie zijn ondernemer genoeg om te weten dat verzenden, oplappen en poetsen voor 25 ekkies te weinig is. Velen betalen graag meer voor service. Ik voorop. Take care, I spread the word!

Hele mooie schoenen, top service

Hele mooie schoenen van Mister op de website besteld. Telefoontje gehad van Joel. Had dus niet de goede maat. Andere dag al in huis. Schoenen passen perfect, zijn zelfs mooier dan op de site. Top!

Top! Originele schoenen, super degelijke kwaliteit en excellente klantenservice.

de mooiste schoenenzaak van NL

Prima service, deskundige mensen

Goede klantvriendelijkheid en topservice!

Prettig in contact, doen moeite voor de klant, je gaat met een lach naar buiten

Het blijft een hele fijne winkel met leuk aanbod en fijn personeel.