Service met een hoofdletter S!

Ik wil graag mijn oprechte waardering delen voor de geweldige service van SchoenenZaken. Ik heb mijn schoenen voor mijn bruiloft via WhatsApp besteld (oa omdat ik een gebroken been heb en niet mobiel) en ik ben ontzettend blij en tevreden met het eindresultaat. Het team (Paul) was ongelooflijk responsief en behulpzaam. Hij gaf deskundig advies over welke schoenen het beste bij mijn bruiloft outfit zouden passen, en ik kon echt voelen dat hij zich wilde inzetten om aan mijn wensen te voldoen. Het was zo handig om alles vanuit huis te regelen, en de voorgestelde schoenen overtrof mijn verwachtingen. Ik kan niet wachten om ze te dragen op onze grote dag. Dankzij SchoenenZaken ben ik helemaal klaar om te schitteren op mijn bruiloft. Ik zou hun service ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar de perfecte schoenen voor elke speciale gelegenheid!

Klein probleempje, direkt opgelost. Vantevoren even belletje om te bedanken voor de order. Zeer persoonlijk!

Fantastische schoenen met dito service

Ik heb mijn schoenen via de webshop gekocht. Ik kreeg precies zoals op de site stond afgebeeld en omschreven. En de service er bij maakt de aankoop compleet

Goede service en prijs kwaliteit verhouding

Geweldige service

Dit bedrijf weet wat klantgerichte service is Ze denken in oplossingen en zullen je altijd met professioneel advies ondersteunen in het maken van je keuzes, een echte aanrader als u opzoek bent naar een zeer degelijk paar schoenen!

Prima geholpen via de telefoon.. juiste informatie gekregen waar ik om vroeg. Uiteindelijk de schoenen besteld en ze passen perfect!

Topservice!

Vorige week geweldige Premiata sneakers gekocht! Werd vijf minuutjes na het bestellen al gebeld om te bedanken voor de bestelling en we hadden een prettig gesprek! Het was inmiddels vijf uur, maar toch ging de verkoper nog even gauw met de fiets naar de post zodat ik mijn schoenen de volgende dag al in huis zou hebben! Aanrader dus!

Goed en vriendelijk

Het is altijd prettig zaken doen met schoenenzaken. En een mooi assortiment

Snelle levering en persoonlijke touch

Snelle en fijne service

Snel online besteld en snel in huis. Goede keuze met goede merken

Prima bedrijf. Staan altijd voor je klaar.

Gewoon top.

Prima webshop met een zeer goede service!

Meedenkend en accuraat

Ik had online schoenen voor mijn man gekocht, helaas waren ze toch een halve maat te klein. Na telefonisch contact retour gestuurd (was geen grotere maat meer beschikbaar) . En binnen een paar dagen stond mijn geld weer op de rekening. Fijne online winkel, ik wil er graag eens in de fysieke winkel gaan kijken.

Mooi aanbod, zeer snelle levering (binnen 1 dag)

Uitstekend!

Ook behulpzaam voor andere schoenproblemen

Verassend en leuk, zelfs bij online koop

Perfecte en persoonlijke service

Mijn bestelde schoenen waren iets te groot maar na een telefoontje werd de juiste maat een dag later afgeleverd aan de deur.

Uitstekende sfeer en kundige mensen!

Super vriendelijk, meedenkend en mooi assortiment!

Het assortiment is breed en diep en ze hebben een selectie van prachtige topmerken. Daarnaast is het personeel enorm vriendelijk en gastvrij en adviseert op een zeer prettige manier, zonder daarbij te aanwezig te zijn; zeer goed gevoel voor wat een specifieke consument wil en nodig heeft.

Geweldig geholpen per telefoon !!

SUPER!

Beter kan het niet, als al je wensen worden vervuld. Kan het iedereen aanraden. Als je binnenkomt in de zaak. Is net als een klein kind die in een snoepwinkel binnenkomt.

Persoonlijke aandacht. Mooie collectie!

De heren hebben oog voor detail, dit zie je aan de collecties schoenen. Goede service, creativiteit en persoonlijke aandacht is wat schoenenzaken onderscheid van andere aanbieders.

Fantastische service, kwaliteit en aandacht!

Afgelopen vrijdag een prachtig paar Jo Ghost online besteld. Toen werd ik zaterdag gebeld of mijn bestelling en maat van mijn schoenen correct waren. Daarna nog een kort gesprek gehad over de aankomende collectie. Wat een aandacht en service zelfs als je online een bestelling plaatst! Nu heb ik mijn schoenen ontvangen! Ze zitten fantastisch en zien er nog beter uit dan op de website. Erg blij mee! Hartelijk dank team Schoenen-zaken! Wat een uitstekende service en een geweldig aanbod! Hier ga ik zeker nog een paar fantastische schoenen halen.

Mooie collectie schoenen waaronder mijn favoriete merk Magnanni!

De winkel ademt een sfeer van de vakmanschap van vroeger !

Topschoenen en uitstekende levering met persoonlijke aandacht

doen extra moeite om het je naar de zin te maken

groot pluspunt in de opruiming zijn er ook normale maten te koop, van de topmerken. Als er bij VanAssem iets sterk afgeprijst is dan is het maatje 38 of 48 Nooit eens een normale maat. Man wat een ergenis bij die gasten.