Fantastische service en eindresultaat!

Fantastische service en eindresultaat!

Erg goede service, bijvoorbeeld door het mij gebeld hebben na mijn bestelling, met advies over de maat. Goede schoenen kun je op meer plekken kopen, maar goed schoenen kopen volgens mij niet.

attente berichtgeving over verzending en goede feedback bij probleempjes , alles wordt uitstekend opgelost.

Zeer positief

De schoen viel wat klein, direct een grotere maat toegestuurd gekregen (zonder eerst retour van de andere). Daarnaast gebeld met een leuke actie om schoenen terug te sturen die een poetsbeurt kunnen gebruiken.

Top schoenen, Top service

Sowieso kom ik vaker in de winkel Zwanerstr in Grun. Nu in Corona Tijd via de site, net zo vriendelijk (laat je verrassen) breed assortiment. Aanrader !!

Een verademing

Een winkel waar je als bezoeker een klant wordt, door ondere andere de onderscheidende producten, berg aan vakkennis en het plezier van de medewerkers om de klant naar huis te laten gaan met een prachtig paar, goed zittende schoenen!

Klantvriendelijk

Via een webshop vriendelijker behandeld worden dan in een “normale” winkel.

Fantastisch.!!!! Echt. Door super advies.!!

Online bestelling geplaats. Wat het zo uniek maakt, dat ik de volgende dag, gebeld werd over de bestelling, met nog persoonlijk advies.. Heren, hou dat vol, het onderscheid, zijn jullie zelf.

Zeer goed contact

Geen extra info

Service op hoog niveau, en op afstand goed geadviseerd

Al jaren klant bij deze mooie schoenenzaak. Elk seizoen zorgen deze Meesters voor een mooie en bijzondere collectie. Soms unieke schoenen die je nergens anders tegenkomt. De service van de Meesters is uniek, veel vakkennis, waar tref je dit nog aan!

Prima en zeer persoonlijk. +

Fijne service.

Geweldige service, mooi schoenen, top zaak

De persoonlijke benadering vind ik echt super van SchoenenZaken. Of dit nu in de winkel is of dat je iets via de webshop besteld. Bestel je via de webshop wordt er altijd contact gezocht of de gekozen schoen de juiste is qua maat/pasvorm. Persoonlijke touch van deze mannen is altijd aanwezig zelfs bij een webshop bestelling. De service als ook de vriendelijkheid is ook een hele grote plus. Zeer prettig om daar je schoenen te mogen kopen.

De Service is top

Onlangs schoenen besteld, de eerste keer bij schoenenzaken.nl. Duidelijk en persoonlijk contact. vriendelijke mensen .

Snelle levering. Mooi product. Helaas wel te klein.

Wederom geweldig!

Top schoen en dito levering. De persoonlijke noot maakt het bijzonder.

Schoenen zaken heeft mijn verwachting overtroffen

Geweldige service en geweldige schoenen

Mooie schoenen voor een leuke prijs :)

Via internet besteld en alles wordt in een stevige doos en een leuke tas geleverd! Keurig! :)

Ik ben zeer tevreden

Uitstekend en goede service

Altijd super!!

Prima service! Netjes opgestuurd perfect

Zeer goede service

Ik kocht een paar schoenen online , er ging iets niet goed via de website en via whatsapp binnen een minuut contact en opgelost. N.b. Ik bestelde nu een paar van een merk waarvan ik mijn maat precies ken , maar de beleving in de winkel is nog veel groter!

Zeer snelle en nette levering

Snelle en nette levering

Prima service!

Mooie schoenen tegen een lage prijs (opruiming) en snel geleverd.

Uitstekende service met een persoonlijke noot!

Een vlotte levering met persoonlijke aandacht.

Mooie schoenen en goede service!

Mooie schoenen en goede service!