Omdat ik in winkel goed ervaring had, heb ik nu online besteld. Ook prima. Helaas was er in dit geval geen bijpassende riem.

Kwaliteit

Zowel in winkel als online super attent! Mooie kwaliteit schoenen én service.

Superservice!

Zelfs verzendkosten werden vergoed!

Originele, kwaliteitsschoenen en een snelle service, wat wil je nog meer? Tip: meer foto's van de schoen, een omschrijving invullen (bv materiaal, onderhoudstips) zou de klantervaring nog beter maken.

Top service.

Kan niet anders zeggen dan dat de service echt top is. Ik heb gebruik gemaakt van de schoenpoets service. . Ze zijn weer zo goed als nieuw. Ik ga er zeker vaker gebruik van maken.

Keurig en net advies voor schoenen waar ik heel veel plezier mee heb gehad

Netjes en goed advies, alle verwachtingen en beloften betreffende kwaliteit klopten

Geweldige schoenenzaak

Ben je op zoek naar schoenen zijn er in den lande voldoende schoenenzaken maar wil je echt iets moois en geen dertien in een dozijn schoenen en dat dit dan ook nog eens gepaard gaat met een fantastische service tja dan je bij hun aan het juiste adres.

Boven verwachting

Winkel waar mensen nog ouderwets denken in oplossingen. Zaten ze maar in Leeuwarden....

Prima schoenen, prima service

De dag na bestellen werden de schoenen netjes afgeleverd. Inclusief een bonus 😁

Ik heb een riem op maat besteld en ben zeer tevreden met het resultaat.

Persoonlijke benadering , ook via webshop , bijzonder, geweldige schoenen ook dat ja 🙃, Zeker aanrader voor mooie heren schoenen

Uitstekende service!

Schoenen besteld via internet. Aansluitend nog telefonisch contact gehad over een bijpassende riem. Alles naar volle tevredenheid verlopen.

Snelle correcte levering met aanvullend advies op vragen.

Prima eerdere ervaring die nu weer heeft plaatsgevonden.

Vakmannen en uitstekende service

Op en top vakmannen en een topservice

Bijzonder prettig

Vriendelijk, verstand van zaken en prettig in omgang met een mooi product

Ik ben zeer tevreden

Unieke winkel met echte vakmensen. Goed assortiment

Need I say more

Geweldige hulp. Blij dat ik nog even langs ging. Want ik had te grote schoenen besteld. Top werk Paul

Vakwerk

Vraag gesteld via app, snel een duidelijk antwoord en na ontvangst schoenen toch twijfel. Maar even in de winkel langs geweest en top opgelost.

Geweldige service zoals je vroeger ook kreeg

Bij schoenenzaken kom je binnen als oude bekende en niet als gewone klant.

Behulpzaam gemotiveerd vriendelijk en weten waar ze over praten.

Klantvriendelijk, zeer goed advies, prachtige winkel met prachtige aparte schoen. Zeer tevreden over mijn Greve Olympic schoenen.

Mooie schoenen die je niet overal in NL tegenkomt. Veel vakkennis en prima service!

Al diverse keren in de winkel goed geholpen. Nu even via de mail, prima advies over maat en snelle levering.

Pluspunten

Snelle levering, goede service, prachtige schoenen in het assortiment!

Pluspunten

Mooie collectie

Nog mooiere collectie

Pluspunten

Ze hebben altijd mooie bijzondere producten

Presentatie op website kan beter. De foto’s van de schoenen kunnen veel beter. Van meerdere kanten en ook van de zool.