Erg fijne aftersales na aankoop online. Direct een belletje gekregen en een leuk handgeschreven berichtje op de nota. Oja, belangrijk, de schoenen zitten fijn

Snelle levering van mooie schoenen

Bestellen ging makkelijk en ook leuk dat schoenenzaken even een persoonlijk bericht deed als dank voor mijn bestelling!

Prima service en opvallend klantgericht!

Ik werd enkele uren nadat de bestelling via de website was geplaatst gebeld met de mededeling van de bestelling goed was overgekomen en dat het pakketje al gereed stond voor verzending. Prettige en vooral persoonlijke manier van informatie-uitwisseling na het onpersoonlijk digitaal bestellen van een paar prachtige Harris schoenen. Deze vorm van persoonlijke aandacht nog niet vaak meegemaakt, Chapeau!!

Persoonlijke touch en vlot in huis

Persoonlijke touch en vlot in huis.

Snel bestellen en snel leveren. Niets op aan te merken

Geweldige klantbeleving!

Mijn tweede bestelling bij Schoenenzaken en wederom een fantastische ervaring! Op vrijdag online een paar gave Magnanni sneakers besteld. Een paar uur later werd ik al gebeld door Huibrecht met een vriendelijk woord en de mededeling dat de schoenen verzendklaar stonden. De volgende dag keurig thuisbezorgd in luxe verpakking. De schoenen zitten als gegoten! Deze mannen snappen wat klantbeleving is! Aanrader!

Zaak met een "personal touch"

Ondanks online kopen, toch even bellen. Top jongens

Net iets meer dan je zou verwachten.

Assortiment is prachtig en klantvriendelijke mensen. Een aanrader.

Snel bezorgd en zeer klantvriendelijk

Prachtige schoenen en ze zitten heerlijk. Paul belde me nog persoonlijk om te bedanken voor de bestelling. Klasse.

Mooie schoenen, snel geleverd!

Mooie schoenen, redelijke prijs, snel geleverd en goed verpakt. Gratis tas erbij en een persoonlijk berichtje geschreven op de pakbon erg leuk.

Fantastische service

Schoenen werden persoonlijk van Groningen naar zwolle meegenomen in en werd gebeld dat ze er waren. Voelt zeer persoonlijk en betrokken bij de producten.

Top schoenen voor een goede prijs

Na mijn aankoop bij hen in de winkel in Zwolle ben ik een beetje een fan geworden: jongens die een hart hebben voor mooie schoenen en met name voor mijn favoriete merk Rehab. Top winkel en top service. Altijd leuk om een persoonlijke noot bij de bestelling te ontvangen

Altijd hoge service en kwaliteit

Het feit dat ik al meer dan 10 paar bij de heren heb gekocht zegt wel genoeg.

Echt hele gave schoenen, goede kwaliteit en snelle en uitstekende service!

Deze mensen weten waar ze het over hebben, veel kennis van (schoenen)zaken. Daarnaast altijd tijd voor een bakje koffie, een glimlach en tijd voor de klant. Echt een aanrader als je van schoenen en service houdt.

geweldig !!

Schoenenexperts met passie !!

Alles goed gegaan.

Online en toch persoonlijk

Online bestelling gedaan en toch het gevoel hebben van een persoonlijke benadering, top

Prima service, snelle actie

Heel tevreden over service en tempo. Aanrader

Super service en unieke schoenen.

Ik had een par Giorgio’s in de sale gekocht online kreeg ik de volgende ochtend een telefoontje om mij te bedanken voor mijn bestelling en dat ze klaar stonden in de winkel je voelt je dan gewaardeerd als klant. Ben ook heel tevreden over de schoen leuk dat mijn uitvoering alleen bij hun te krijgen was.

Goeie service!

Snel geleverd en goede kwaliteit. Bestelling wordt heel netjes telefonisch bevestigd en dat hij klaar staat voor verzending!

Altijd perfecte, klantgerichte, service

Deze keer heb ik een Schoenen Zaken cadeaubon besteld. Ook dan volgt er een telefoontje om je te bedanken voor je aankoop en wordt gezegd hoe dit verder geregeld word. Vooral het persoonlijke contact vind ik zeer plezierig. Mijn/ onze shopervaring in Groningen is ook zeer positief. Er wordt met je mee gedacht. Indien er klachten/ problemen zijn met de aankoop wordt dit netjes opgelost. Echt een top winkel met vakmensen!

Makkelijk en fijn contact.

Bestelling digitaal, maar persoonlijk contact met dank voor de bestelling. Keurig verpakt magazine erbij nice.

Zondag bestelde ik mijn eerste paar Harris schoenen. Na een uurtje werd ik gebeld door iemand van Schoenen Zaken om mij te feliciteren met mijn aan koop en een uitgebreide uitleg over het merk en de pasvorm van de schoen.(Deze maatvoering is anders als bij andere merken) Dit vind ik dus top service op afstand waardoor onnodig retour sturen van producten wordt voorkomen. Ook bij de levering van de schoenen werd ik weer verrast met een persoonlijke boodschap van de persoon die mijn bestelling keurig ingepakt heeft. Dit alles maakt het bestellen bij Schoenen Zaken voor mij een feestje. Jeffrey

Een geweldige custom ervaring

Bij Paul van Schoenen-zaken, in de winkel een paar custom patina Harris Single Monks besteld. Dit was mijn eerste paar Harris schoenen en daarnaast ook nog eens mijn eerste paar single monks. Dan is het maar afwachten of je iets krijgt dat bij je past. Paul kwam meteen met goede ideeën over de kleurstelling en stuurde me vervolgens van elke fase van het proces wat foto’s met een stukje beschrijving. Super leuk en persoonlijk. En…. Het eindresultaat mag er absoluut wezen. In een mooie tas met daarin de schoenendoos van Harris, kwamen mijn hand gefinishte nieuwe schoenen met de post. Echt een geweldig en uniek eind resultaat en een custom journey. En… gelukkig lopen ze ook nog fantastisch!

Heb al veel bestellingen via internet gedaan. Dit is de eerste keer dan ik telefonisch ben geïnformeerd dat mijn bestelling ingepakt en verzonden werd. Erg attent op deze wijze onderscheid je je. Ga zo door!