Mooie producten en topservice!

De mannen van Schoenen zaken weten een aansprekend assortiment te koppelen aan een topservice. Ook online. En dat is best uniek.

goed service

top

Mooie collectie, snelle service!

Super ervaring!

Keurige mail voor de levering, een telefoontje om te vragen of alles goed gegaan, snelle levering en prachtige schoenen. Super tevreden, zoals ook de vorige keren. Ik ben fan!

Snelle levering, persoonlijk briefje erbij.. top

Mooi assortiment, leuk geprijsd.. persoonlijke service

Alles zoals je mag verwachten!

Mooie schoenen. Net wat ( ik noem het exclusiever) dan wat ik meestal tegen kom. Tot nu heb ik alles online gekocht Ik waardeer het handgeschreven briefje

Geweldige service en een prachtig assortiment schoenen

Echte liefhebbers van schoenen met kennis van de verschillen tussen de diverse merken. Je kunt hier met een gerust hart en paar schoenen kopen, het leukste is in de winkel, maar helaas woon ik niet meer in het mooie Groningen.

Snel, betrouwbaar & persoonlijk

Goed geholpen in de winkel top personeel en deskundig.

gewoon prima, mooie exclusieve schoenen - mooie winkel

online kun je makkelijk kijken en zoeken wat er is, dat is fijn veel schoenen die exclusief zijn en niet in grote getallen bij hun liggen, de buurman loopt niet op dezelfde schoenen, dat is leuk. ze denken mee en hebben service hoog als doel. heb ik ook ervaren bij schoenen die ooit te vroeg iets hadden. perfect opgelost

Perfecte Schoenen Zaak

Perfecte afhandeling met een leuk bedankt briefje.

Vlotte reactie en snelle levering

Had helaas geen tijd om één van hun prachtige zaken te bezoeken. Moest daarom deze keer online mijn bestelling plaatsen.

prima proces van online bestelling tot levering

Ik heb een prima ervaring met een online bestelling bij Schoenenzaken! Mooie schoenen gekocht! Blij mee!

Prima prijzen en prima service

zsfbd

Topschoenen als assortiment en mooie aanbiedingen.

Mooie schoenen, snel geleverd.

Ik vond de schoenen die ik zocht, met enorme korting en ze werden de volgende dag al bezorgd. Bijgesloten was een persoonlijk bedankje voor de aankoop. Heel sympathiek. Beter kan je het niet hebben toch?

Hele goede service

Was opzoek naar schoenen voor bij mijn pak, maar niet volledig sjiek. Ben in de zaak in Groningen geweest en daar eerst loafers geprobeerd maar die vielen niet goed om mijn voeten, en er werd een eerlijke mening gegeven, de verkoper wou mij niet zo over straat laten lopen. Heb ik uiteindelijk andere schoenen gepast en ik vond ze mooi en de verkoper durfde mij zo wel over straat te laten lopen. Heb er over nagedacht en diezelfde dag online bij schoenzaken besteld. Na mijn bestelling werd ik gebeld door de verkoper, omdat hij mij nog herinnerde van de ochtend. Hele fijne zaak en een eerlijke mening.

Service met een hoofdletter S!

Ik wil graag mijn oprechte waardering delen voor de geweldige service van SchoenenZaken. Ik heb mijn schoenen voor mijn bruiloft via WhatsApp besteld (oa omdat ik een gebroken been heb en niet mobiel) en ik ben ontzettend blij en tevreden met het eindresultaat. Het team (Paul) was ongelooflijk responsief en behulpzaam. Hij gaf deskundig advies over welke schoenen het beste bij mijn bruiloft outfit zouden passen, en ik kon echt voelen dat hij zich wilde inzetten om aan mijn wensen te voldoen. Het was zo handig om alles vanuit huis te regelen, en de voorgestelde schoenen overtrof mijn verwachtingen. Ik kan niet wachten om ze te dragen op onze grote dag. Dankzij SchoenenZaken ben ik helemaal klaar om te schitteren op mijn bruiloft. Ik zou hun service ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar de perfecte schoenen voor elke speciale gelegenheid!

Klein probleempje, direkt opgelost. Vantevoren even belletje om te bedanken voor de order. Zeer persoonlijk!

Fantastische schoenen met dito service

Ik heb mijn schoenen via de webshop gekocht. Ik kreeg precies zoals op de site stond afgebeeld en omschreven. En de service er bij maakt de aankoop compleet

Goede service en prijs kwaliteit verhouding

Geweldige service

Dit bedrijf weet wat klantgerichte service is Ze denken in oplossingen en zullen je altijd met professioneel advies ondersteunen in het maken van je keuzes, een echte aanrader als u opzoek bent naar een zeer degelijk paar schoenen!

Prima geholpen via de telefoon.. juiste informatie gekregen waar ik om vroeg. Uiteindelijk de schoenen besteld en ze passen perfect!

Topservice!

Vorige week geweldige Premiata sneakers gekocht! Werd vijf minuutjes na het bestellen al gebeld om te bedanken voor de bestelling en we hadden een prettig gesprek! Het was inmiddels vijf uur, maar toch ging de verkoper nog even gauw met de fiets naar de post zodat ik mijn schoenen de volgende dag al in huis zou hebben! Aanrader dus!

Goed en vriendelijk

Het is altijd prettig zaken doen met schoenenzaken. En een mooi assortiment

Zwanestraat 20

9712 CM Groningen