Topzaak met topschoenen

In de winkel of online altijd goed geholpen. Tevreden met mijn aankopen

Top ervaring net als altijd

Dit was me tweede keer bestellen bij schoenenzaken en was weer uitstekend. Had op zondag besteld, en op maandag werd ik gebeld dat de bestelling in goede orde was binnen gekomen. Eenmaal toen de schoenen binnen waren, zaten ze weer geweldig. Echt top kwaliteit!

Goede service, snelle levering

Geleverd een dag na de bestelling. Met een leuk persoonlijk krabbeltje erbij. Top!

Mooie schoenen binnen dag geleverd

Ik zag een mooi paar schoenen op de webshop en binnen een dag geleverd!

Fantastische service

Persoonlijk telefoontje na online bestelling (om te bedanken en de maat te controleren), snelle levering, fijne retour service en snel en gemakkelijk bereikbaar voor vragen. Ook de vorige keer toen de bestelde maat niet meer op voorraad bleek, heel mooi opgelost. Dikke aanrader!

Altijd weer een feestje

Naast de mooie schoenen in de winkel is de service, vriendelijkheid en persoonlijke benadering ook altijd zeer goed. De mensen maken de winkel, dat is hier zeker het geval. Kom er altijd met veel plezier en vertrek dan ook altijd met een paar mooie schoenen.

Service en de collectie maken het verschil

Al jaren klant, de service en de mooie collectie maken dat ik blijf terugkomen.

Geweldige service!

Ik had schoenen besteld die jammer genoeg te groot waren, maar ik kreeg meteen een nieuw paar opgestuurd nog voordat ik het eerste paar had teruggestuurd! Klantenservice reageert ook heel snel en is erg behulpzaam. Ik koop hier zeker opnieuw schoenen!

wederom helemaal TOP!

SchoenenZaken, is online super goed zichtbaar en na bestelling wordt je keurig gebeld om definitief af te stemmen dat pasvorm, maat en bestelling netjes klopt. De collectie is up to date met bijzondere schoenen welke ik graag draag. wederom bedankt :-) dit keer geholpen door: Thies

Tweemaal toe zou ik teruggemaild worden, twee keer toe niet gebeurd.

Ik had tot teee keer toe een vraag over een paar schoenen. Ik zou een antwoord via de mail krijgen. Twee keer niet gebeurd. Dus twee keer waren de schoenen die ik wilde kopen, weg. Het waren schoenen in de sale. Hierdoor misschien???

Top schoenen, Top prijs

Mooie schoenen tegen een aantrekkelijke prijs

Wederom geweldige service

Mijn oog deze keer laten vallen op een 'standaard' schoen van het merk Giorgio uit het uitgebreide assortiment. Na advies van Joel de juiste maat gekozen. Bijpassende riem is na-geleverd. Wederom snelle levering (volgende dag).

wat een super kwaliteit en vriendelijkheid

top,top top

Snelle goede service doet wat het beloofd

Exclusieve schoenen voor een redelijke prijs

Fijne zaak waar je nog persoonlijk wordt benaderd bij een online bestelling. Leuke aanbiedingen voor een paar mooie schoenen.

Razendsnelle levering van zeer gave schoenen

S’ Middags om 16:00 uur besteld en de volgende dag om 11:00 uur bezorgd! Gave Giorgio’s met een hele leuke korting. Blij mee!

Prima kwaliteit, goede, snelle en vriendelijke service

De schoenen zijn van prima kwaliteit en de service is goed, snel, vriendelijk en persoonlijk. Compliment!

Mooie schoenen, goede service

Uitstekende ervaring, zowel in winkel als via website

Altijd een feest

Ondanks de enorme korting op mijn Parbleu MV1 dezelfde service als altijd. Mooie tas erbij en een persoonlijk bedankje op de factuur. Altijd een feest als het pakketje er is!

Mooie schoenen met een snelle levering

Paar mooie schoenen gekocht in de uitverkoop, toch gratis verzonden en snel geleverd.

Top service, online met persoonlijke benadering!

Via webshop wederom een paar schoenen besteld. Bij een vorige bestelling was ik al verrast doordat er op de bon een handgeschreven tekst was geschreven. Dit laat zien dat er aandacht aan wordt gegeven. Bij een recente aankoop via de webshop een belletje ontvangen, we hebben ook nog een bijpassende riem voor u. Dit ervaar ik als het toch persoonlijk maken en dit op afstand! Top service en dank voor team Schoenenzaken!!

Duidelijke heldere website waarop de producten professioneel worden gepresenteerd.

Ondanks het feit dat ik beperkt gebruik maak van online schoenen kopen heb ik zeer goede ervaring opgedaan met deze wijze van bestellen bij Schoenenzaken. De in mijn optiek professioneel ogende website en de efficiënte afhandeling van het gekochte hebben mij blij verrast. Het bijgesloten dankbriefje oogt zeer klantvriendelijk.

Fan van SchoenenZaken!

Prachtige sneakers met perfect fit…. Persoonlijk berichtje erbij… Top!

Snel geleverd en persoonlijk bericht

Ben erg tevreden met uw service en de kwaliteit van de schoenen. Super!