kwaliteit en service

Mooie schoenen die ze gratis voor je poetsen na verloop van tijd.

Meesterlijke

Hoewel ik normaliter naar de winkel kom, dit maal een bestelling in de webshop. Keurig verzorgde afhandeling. Met een persoonlijke noot - niet geheel onverwacht. Mesters zijn het.

Alles top!

Ik heb weer een paar geweldige sneakers gekocht. Duidelijke foto’s op de site. Snelle verzending, en zoals altijd een kleine persoonlijke touch door een kaartje. Ik blijf graag bij Schoenen Zaken kopen.

top service , persoonlijk en ze herkennen je !

top service persoonlijk en ze herkennen je mooie schoenen alleen kwaliteit

Top zaak + idem website.

Top zaak, waar ik, als klant, graag even kom kijken naar schoenen die je niet gauw bij andere zaken zult vinden.

Prachtige schoenen zoals voorgesteld met prima bezorging.

Alle mooie merken bij elkaar

Mooie collectie herenschoenen, goede website, filter functie werkt ook prima. En mooie korting op toffe Harris schoenen.

Zeer positief!

Prachtig, zeer uitgebreid assortiment met een persoonlijke klantvriendelijke benadering… TOPzaak!

Perfecte service en snelle levering

Snelle levering. Mooie merken. En in mijn geval ook nog een goeie aanbieding.

Vlotte verzending en goed geïnformeerd

Bestelling verliep vlot en na een persoonlijke benadering van een medewerker de schoenen snel in huis. Top, ga zo door!

Komt afspraken na.

Ik koop hier regelmatig Harris schoenen. Ze komen altijd de afspraken na. En geven waar nodig extra service.

Mooie schoenen en een mooie ervaring

Bij toeval kwamen we bij Schoenen-zaken in Groningen terecht. De ervaring in de winkel was al mooi op zich, en als bonus met twee paar mooie schoenen naar huis. Een derde paar is prachtig "custom" gekleurd en kreeg ik al na enkele dagen thuisbezorgd.

Hele goede service

Bij SchoenenZaken zien ze jou als klant. Ik werd gebeld na de bestelling dat ze hun best gingen doen om direct te versturen zodat ik het nog voor kerst binnen had. In mijn pakje vond ik thuis nog een persoonlijke noot van SchoenenZaken.

Prachtige schoenen met een persoonlijke touch

Mooie zaak met handgemaakte schoenen waarbij je altijd goed wordt geholpen. Zeker een aanrader!

Echt weer een topservice.

Zelfs feestelijk ingepakt omdat het een cadeau is. Zo attent.

Top service!

Wie zegt dat een webshop niet persoonlijk is? Top service! Ga zo door.

Fraaie kwaliteit, prettig aangeboden en snel geleverd

Via de overzichtelijke website 2 paar mooie schoenen uitgekozen. De volgende dag nog een telefoontje gekregen om de maat te checken. De dag daarna ontvangen. Mooie, stijlvolle schoenen. Prettig contact. Een duidelijke passie voor het leveren van fraaie schoenen. Compliment!

Attent

Elke keer als ik schoenen bestel ben ik weer verrast hoe prettig ik het vind dat er persoonlijke aandacht is. Een attent belletje om even te helpen/checken of je de juiste maat hebt, een attent handgeschreven berichtje bij de levering. Dit is waarom ik telkens weer terug kom, net die extra attente persoonlijke aandacht!

Goed advies, aardige gasten en gewone mooie schoenen

We komen graag in filiaal Zwolle. Het contact met Danny is goed en tijdens het gezellige praatje laat hij je mooie schoenen passen. Mooie merken, prachtige schoenen, passie voor schoenen en ze schenken er ook nog eens een lekker ‘bakkie’ koffie bij. Wij zijn fan en rijden er graag voor om!

Supermakkelijk

Van bestellen tot dragen van de schoenen ging sneller dan deze review plaatsen :)

Prima webshop met persoonlijke zorg! En natuurlijk mooie schoenen!

topzaak!

Al meerdere keren hier schoenen gekocht en altijd zeer tevreden. Nu voor het eerst online besteld en van te voren even overleg gehad over de maat. Goed advies gekregen en binnen een dag de schoenen in huis.

Top geregeld

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. Goed geregeld.

Zeer goede kwaliteit en communicatie en snelle levering.

Ik heb hier al vaker schoenen gekocht. En blijft super. Service en advies erg goed.