online prima levering / in winkel supergezellig

Zowel online als in de fysieke winkel schoenen gekocht en zeer tevreden. Ik prefereer de winkel, omdat hier mensen werken, die passie hebben voor hun vak.

Netjes verpakt en ontvangen binnen 24 uur.

Dit keer online gekocht. Schoenen waren netjes verpakt en pakket is op tijd bezorgd. Tevens een persoonlijk briefje met een groet namens het personeel van Schoenenzaken en mij veel plezier te wensen met de aankoop.

Ultiem schoenen aabod

Goede schoenen en dito verkopers, zij zijn nietvoor niets Meesters in Herenschoenen, en daar is geen woord van gelogen. Boys, bedankt !

Super mooie moderne schoenen. Ook voor mannen die nooit mee willen winkelen prima on line te bestellen. Met de beste service!

Fijne mensen die met je mee denken en perfect communiceren

2 paar schoenen besteld. Een paar helaas achteraf niet leverbaar. Ik ben netje opgebeld met de mededeling dat levering niet lukte. Goed alternatief voorgelegd en daar ook door mij voor gekozen. Achteraf ben ik nog benaderd met de vraag of alles naar wens was en of de schoenen (inclusief alternatieve paar) bevallen. Top zaak, met top service!!

Prima zaak met mooie merken!

Altijd vriendelijk , gedreven , prima service !

Vakmanschap

Service staat hoog in vaandel

Ik koop graag mijn sneakers bijna altijd bij Schoenenzaken.

Uitstekende en persoonlijke service!

Louter positief!

Super prettig bedrijf met vooral enthousiaste medewerkers, die het de klant nog naar de zin willen maken

Uitmuntend

Snelle levering, super service en buitengewoon vriendelijk

Geweldige ervaring met ze op allerlei gebied

Klantvriendelijk, deskundig, uitstekende sfeer gecombineerd met humor

Goed(e)koop aardige, leuke en vriendelijke mensen

Goede communicatie, snelle levering

Klantvriendelijk en servicegericht

zeer vriendelijke mensen die pro actief meedenken Had verkeerde maat opgestuurd gekregen dezelfde dag alles nog geregeld en volgende dag juiste maat binnen

Mooie producten en topservice!

De mannen van Schoenen zaken weten een aansprekend assortiment te koppelen aan een topservice. Ook online. En dat is best uniek.

goed service

top

Mooie collectie, snelle service!

Super ervaring!

Keurige mail voor de levering, een telefoontje om te vragen of alles goed gegaan, snelle levering en prachtige schoenen. Super tevreden, zoals ook de vorige keren. Ik ben fan!

Snelle levering, persoonlijk briefje erbij.. top

Mooi assortiment, leuk geprijsd.. persoonlijke service

Alles zoals je mag verwachten!

Mooie schoenen. Net wat ( ik noem het exclusiever) dan wat ik meestal tegen kom. Tot nu heb ik alles online gekocht Ik waardeer het handgeschreven briefje

Geweldige service en een prachtig assortiment schoenen

Echte liefhebbers van schoenen met kennis van de verschillen tussen de diverse merken. Je kunt hier met een gerust hart en paar schoenen kopen, het leukste is in de winkel, maar helaas woon ik niet meer in het mooie Groningen.

Snel, betrouwbaar & persoonlijk

Goed geholpen in de winkel top personeel en deskundig.

gewoon prima, mooie exclusieve schoenen - mooie winkel

online kun je makkelijk kijken en zoeken wat er is, dat is fijn veel schoenen die exclusief zijn en niet in grote getallen bij hun liggen, de buurman loopt niet op dezelfde schoenen, dat is leuk. ze denken mee en hebben service hoog als doel. heb ik ook ervaren bij schoenen die ooit te vroeg iets hadden. perfect opgelost

Perfecte Schoenen Zaak

Perfecte afhandeling met een leuk bedankt briefje.

Zwanestraat 20

9712 CM Groningen