Unieke producten ijzersterke service

De heren van Schoenenzaken zijn bevlogen en dat merk je zowel in de winkel als online.

Betrouwbaar, snel, persoonlijk en top kwaliteit !

Nu voor de derde keer mooie schoenen besteld bij Schoenenzaken en voor de derde keer heel snel, prachtige schoenen geleverd gekregen met een persoonlijk briefje. Online kopen hoeft niet kil en onpersoonlijk te zijn, de heren van Schoenenzaken bewijzen dat. Top !

Slagvaardig, snel, doeltreffend

Deze jongens hebben begrepen hoe het moet. Actief en onvermoeid bezig zijn op alle fronten. Zowel zakelijk als publiek gericht.

S-U-B-L-I-E-M!

De gedroomde online klantbeleving van bestelling tot levering! Kreeg ik ook nog even een bijpassende riem voorgesteld en prompt meegeleverd. Bij SchoenenZaken krijg je haast écht een schoenen-fetisj ;-)

Geen mooie maar prachtige schoenen

Prachtige schoenen, kleur nog mooier dan op de site. Pasvorm uitstekend. Helemaal met fijne korting.

Geweldige collectie

En, wat nog belangrijker is, geweldige, vriendelijke en sociale mensen, die hun vak verstaan !! Kom er graag en je bent er altijd welkom ook voor een praatje.

Duidelijke foto’s en snelle levering

Schoenen zoals op de foto’s en snelle levering. Ondanks aanbieding, toch 1e klas behandeling.

Prima geregeld

Dikke prima

Mooie schoenen en prima service

Opnieuw een paar mooie schoenen gekocht. De service is uitstekend en persoonlijk: zo’n kleine handgeschreven boodschap, alsof de mensen daar je kennen.

Helemaal top

Klantvriendelijk, persoonlijk (ook bij online aankoop) en hele mooie schoenen. Mijn schoenen koop ik alleen nog maar hier!

Prima en snelle levering!

Vlotte en prima levering! Uiterst tevreden!

Geweldig.

Na de bestelling werd ik nog gebeld dat ze klaar gemaakt waren en nog wat tips en wat te doen ingeval van vragen later! Mooie dienstverlening ; gaan we vaker bestellen!

Dit is de enige webshop die na het plaatsen van een bestelling bellen om te vragen of ik zeker ben van de maat en na levering checken of alles goed is. Zeer tevreden.

Al jaren zijn schoenen mijn passie en dan ben je bij schoenenzaken aan het juiste adres

Zowel in de winkel als online altijd prima geholpen, mannen met liefde voor schoenen.

Topervaring. Uitstekende opvolging

Toplaag. Persoonlijk contact en vlotte service

Super schoenen

Prachtige schoenen en snel geleverd.

Mooie schoenen, snelle service, goede prijs

Zeer tevreden. Goed assortiment. Vriendelijke mannen. Bellen bij bestelling tevoren op om te checken of er nog bijzonderheden zijn. Volgende dag in huis.

Super service!

Ondanks bestellen via internet toch een gevoel van persoonlijke benadering

Geweldig, nog nooit zo'n service ervaren

Zo fijn om hier schoenen te kopen. Mannen met verstand van schoenen-zaken en een service die uniek is. Wij zijn zeer tevreden en komen hier zeker terug!

prima schoenen voor een prima prijs...service is 100% TOP !

Altijd een perfecte service ... blijf zo door gaan jongens !

Mooie schoenen & goede service

Mooie producten en goede service!

Geweldige gastheren in online verkoop

HET BESTAAT, ook als je online koopt is belevenis bij SchoenenZaken persoonlijk en wordt je direct na je afronding van je aankoop gebeld door één van de eigenaren die je als gastheer verwelkomd met de aankoop van je schoenen door een persoonlijk woord en bedankje! En voel je je erkent en herkent door de Meesters!

Bestelling geplaatst en kreeg kort erna een telefoontje om te bedanken voor de bestelling, erg leuk! .

Schoenen besteld, daarna nog een vraag over gesteld. Snel afgehandeld. Top zaak met bevlogen schoenenliefhebbers

Ideale schoenenzaak

Vriendelijke benadering met telefonische follow-up na een online bestelling. Mooi assortiment met unieke schoenen.