Top geregeld

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. Goed geregeld.

Zeer goede kwaliteit en communicatie en snelle levering.

Ik heb hier al vaker schoenen gekocht. En blijft super. Service en advies erg goed.

Doen echt hun best voor je, ook als er wat mis gegaan is met een bestelling.

Kwaliteits bedrijf

Bedankt voor de hele snelle levering.. TOP

Ook bij een online bestelling net dat beetje extra

Je voelt je een gewaardeerde klant

Verleden week gebeld dat mijn schoenen verstuurd gingen worden, ik zat nog in Spanje. Na een zeer prettig gesprek werd voorgesteld om de schoen later te verzenden. Vandaag binnen gekregen, persoonlijke noot op de factuur! Schoenen top en zeer mooi! Dank je wel, jullie hebben er een vaste klant bij! Groet, Aad

Prachtig assortiment…

Prachtige schoenen van gerenommeerde merken met een zeer persoonlijke klantvriendelijke benadering!

Perfecte service en bereikbaarheid

Perfecte service en bereikbaarheid

Heel goede service en vriendelijk team.

Heel fijn dat ik werd gebeld over de maatvoering van de door mij bestelde schoenen. Ik bleek een een maat kleiner te moeten nemen.Zo gezegd zo gedaan. De schoenen passen perfect. Goed geregeld door Danny.

Een superzaak op het gebied van schoenen

Perfecte service en juiste prijs-kwaliteit verhouding

Helemaal goed!

Helemaal goed, zowel online als in winkel een goede service.

Goede service, persoonlijke aandacht.

Mijn eerdere bestellingen waren maat 41, bij mijn laatste bestelling heb ik maat 42 opgegeven, fijn dat je dan een belletje krijgt met de vraag of dit wel goed gaat. Dit noem ik persoonlijke aandacht.

Prachtige schoenen. Goeie service. Mooie winkel. Handige webshop

Goede en snelle service.

Goede en snelle levering.

Buitengewone service

Ik koop nu een paar jaar met regelmaat schoenen bij Schoenen-Zaken maar deze laatste keer was echt een zeer bijzondere service. Door even te bellen nadat ik een order had geplaatst, om zeker te weten dat ik de juiste maat had besteld. Kom daar maar eens om bij veel bedrijven en winkels. De service in de winkel in Groningen is altijd een bijzondere goede ervaring. Je voelt je op je gemak, geen haast, geen opdringerig personeel, weten waar ze mee bezig zijn en zeer behulpzaam. Alles klopt gewoon.

Mooie collectie & bijzonder klantvriendelijk.... : )

Altijd goed geholpen!!

Mooie artikelen en de juiste informatie en altijd goed geholpen. Zeer vriendelijk personeel!!

Super service en snel geleverd! Ga zo door mannen ;-)

Geweldig service!

Mooi hoe ze de persoonlijke beleving toevoegen aan een bestelling via internet. Extra telefoontje om alles te checken en bijpassende riem aan te bieden, niet te commercieel, maar wel heel persoonlijk. Prachtig!

Fijn dat jullie nog even nabelden. Blij met aankoop.

Fijn dat jullie ook ook nabelden. Afstemmen goed maat en ook nog riem bijbesteld. Schoenen zijn mooi en zitten prima.

Een sieraad aan je voeten

Ruime keus voor een betaalbare prijs. Kwaliteit schoenen waar je geen spijt van krijgt.

Extreem goede service.

Deze mannen hebben zo veel passie voor hun vak! Dat merk je aan alles als je in de winkel rondloopt en met ze praat. Ik kocht deze week 2 paar schoenen maar mijn oude paar werd opnieuw opgepoetst en gekleurd voor niets meer dan een ferme handdruk. Verder kun je de heren van Schoenenzaken tot in de avond bereiken voor advies. Zo is de kans op een verkeerde maat en retourneren een stuk kleiner.

Ondanks een online aankoop toch een persoonlijk advies gekregen doordat de moeite genomen werd even met de klant te bellen, top! Bedankt heren, ik ben een paar fantastische schoenen rijker. Ik kom zeker een keer bij jullie langs.

Mooie collectie schoenen

Prachtig collectie schoenen maar bovenal veel kennis van het vak en een uitstekende service naar de klant