Perfect geholpen!

Wederom perfect! Heren bedankt!

Wederom snel en accuraat geholpen

Leuk om zo'n persoonlijk briefje erbij te vinden.

Fantastische actie

Snel, accuraat, volledig en servicegericht.

fantastische schoenen goede pasvorm goede service

Schoenen bestel ik online altijd goed en wanneer niet breng ik ze zonder problemen retour. Geen tegoedbon gewoon geld retour zo makkelijk is dat!

Erg tevreden en wat een goede service, Vandaag besteld en ook echt morgen in huis ook geen verzendkosten super!!, een hele leuke geschreven bedank briefje erbij, erg leuk! Nogmaals dank hiervoor!

Voor de 2de keer een paar Greve schoenen besteld, niet meer aanwezig.

Erg teleurgesteld nadat ik na 4 maanden een blauwe kleur had besteld, die ik de eerste keer ook had besteld, maar toen werd er een cognac kleur aangeboden, welke ik geaccepteerd heb, werd mij nu voor de 2de keer dit voorgesteld. Haal dan de betreffende schoen van de site. Erg jammer

Topwinkel!

Bestelling snel geleverd met handgeschreven bedankje en belletje om te bedanken voor de aankoop. Waar vind je dat nog?

Prachtige schoenen en geweldige service

Ditmaal online gekocht, want de maat was al bekend en ik had geen tijd om langs te gaan in de winkel. Snel bezorgd en toch even een persoonlijke boodschap op de pakbon, erg attent!

Een winkel waar service voorop staat!

Al meerdere schoenen hier aangeschaft. Iedere keer weer op een persoonlijke en service gerichte manier ontvangen en geholpen! Ze hebben vaak leuke acties en exclusieve schoenen en samenwerkingen. Tof om te zien! Heren ga zo door…!!!

Prima echte mannen winkel

Mooie schoenen, leuke winkel, fijne kerels.

Ontzettende topservice

Weer goed geholpen en weer een mooi paar schoenen erbij. Ze helpen op alle mogelijke manieren.

Na bestelling werd ik gebeld door winkel om me te bedanken voor de bestelling. Volgende dag schoenen thuis met persoonlijke geschreven briefje. Top service en ook nog eens voor zeer scherpe prijs

Prachtige schoenen, snelle levering!

Wederom een paar Harris schoenen, net even anders als de mainstream modellen. Zit altijd als gegoten en je loopt er zo in weg. Harris een maat kleiner besteld als gebruikelijk. Perfect! Ook vriendelijk contact met schoenen-zaken.

Ontzettend goede service, snelle levering en top kwaliteit.

mooie schoenen, goede service!

Diverse malen mooie schoenen gekocht. Deskundig advies. Bellen op bij bestelling via internet, top!

Bijzonder dat er nagebeld wordt nadat de order is geplaatst. Dit gebeurt bij geen andere leverancier. Dit wordt gewaardeerd. Extra aandacht

Van begin tot eind geweldig verkoop traject!

Absolute klasse dit bedrijf.

Zoals altijd mooie merken en aantrekkelijke prijzen. De service, persoonlijk contact na je aankoop, het bedank briefje na aanschaf is een klein Gebaar maar geeft nog meer voldoening. Klasse mannen

Persoonlijke aandacht voorop

Na mijn bestelling via de webshop ben ik persoonlijk gebeld over de voortgang. Bijzonder attent als ook de handgeschreven boodschap bij de schoenen. Mooie goedzittende schoenen van Kamo Gutsu.

Prachtige schoenen en goede service. Men neemt zelfs de moeite om te bellen voordat ze de bestelling versturen imv met maatvoering. Top!!

Zeer klantvriendelijk, op tijd, extra aandacht, extra service.

Je bestelt een paar schoenen op zondag. Je wordt gebeld. Dank voor de opdracht. Bij deze schoenen kan ook een passende riem geleverd worden. Oh dat is mooi. Ik heb wel interesse Ik stuur hem mee. Bevallen de schoenen dan stuur ik de rekening. Ongelooflijk klantgericht. Toon Nouwens.

waar jullie echt op moeten letten is de kleur van de schoenen.

Op de site is de kleur vaak totaal sprankelender. Komt de bestelde schoen, blijkt het een bruin dof egaal kleurtje te zijn. Een verschil van dag en nacht. Ik denk dat u er al vaker op gewezen bent dat kan gewoon niet anders. Maarja mooi presenteren is ook een vak. Alleen als de mensen teleurgesteld raken heb je achteraf toch een probleem.

Snelle service via de website om schoenen te reserveren. Deze op een leuke manier gepast in het filiaal Groningen. Schoenenzaken kan ik aanraden om schoenen aan te schaffen. Dit jaar kom ik zeker nog een paar schoenen kopen! Deskundig advies dat op een leuke manier wordt overgebracht!

Uitmuntende service!

Veel keus en hele fijne persoonlijke service. De schoenen werden zelfs door de bedrijfsleider gebracht ‘s avonds. Want hij woont toch in de buurt. Dat maak je tegenwoordig weinig mee. Dag erna werd nog gecheckt of ze goed waren. Echt top!!

Super geholpen

Heel erg vriendelijk en vakkundig geholpen door Paul. Een heel erg mooie collectie van topschoenen. En zelfs nog advies gekregen over de schoenen die ik aan had en die niet door hem geleverd zijn.