Super geholpen

Heel erg vriendelijk en vakkundig geholpen door Paul. Een heel erg mooie collectie van topschoenen. En zelfs nog advies gekregen over de schoenen die ik aan had en die niet door hem geleverd zijn.

Klantgericht!

5 min na het bestellen werd ik direct gebeld, dat de gekozen schoenen net waren weggekaapt door een gelukkige bezoeker aan de fysieke winkel. Gezamenlijk een ander paar gekozen om de teleurstelling te verzachten :-). Ook natuurlijk een persoonlijk kaartje zoals altijd. Top ervaring!

Wederom heel fijn en vakkundig geholpen, uitstekende service en verstand van zaken. SchoenenZaken!

Goede kwaliteit en vriendelijk mensen

Zelden gebeurt dat ik iets bestel, en dat ik dan wordt na gebeld of alles goed is, super vriendelijk, en de schoenen zitten top

Top zaak!

Mooie stijlvolle zaak met prachtige schoenen/riemen. Vorige week in Zwolle bij Danny 2 paar schoenen gekocht incl. bijpassende riem. Geweldige service en echt verstand van het vak. Deze zaak was voor ons onbekend, maar wij zullen zekers vaker ons ‘gezicht’ laten zien! Mvgr. Mark

Wow

We hebben een feestje in stijl dus alles geshopt maar ja… toen nog schoenen in een bijpassende kleur. Nergens te vinden behalve… Paul heeft ze gewoon in de matchende kleur gemaakt. Eerst de juiste schoenen opgestuurd om te passen, super service ! Vandaag hebben we de schoenen (en riem) opgehaald. Wel 300km rijden maar het was de moeite waard ! WOW wat gaaf ! Thanks Paul ! En.. we komen zeker nog een keer terug want ook de andere schoenen in jouw winkel zijn heel gaaf !

Super fijne service!

Snelle verzending, persoonlijke aandacht, oplossing gericht.

Gave schoenen en fijne persoonlijke service

Ook na bestelling in de webshop persoonlijk contact voor overleg. Bij twijfel worden zooltjes meegestuurd, waarna wederom een geslaagde aankoop en ervaring!

Vakmensen

Prettig, snel en volgens verwachting. Leuk de persoonlijke noot in het pakket. Dan natuurlijk wel de naam ook even goed schrijven ;)

Kijk steeds uit naar jullie nieuwe collectie

Zeer persoonlijke aandacht

Super top, goede uitleg, advies, maatwerk.

bij aankoop, vraag om advies en uitleg, kennis en ervaring van de verschillende merken, goed advies ontvangen, al meerdere malen schoenen gekocht bij Schoenenzaken Dat is pas zaken doen met schoenen. :)

Toonzaak

Wat een service bij deze winkel

Prima service!

Bestellen gaat makkelijk en ik werd zelfs nog even gebeld dat mijn bestelling verstuurd werd. Vriendelijk en persoonlijk geschreven berichtje in de doos komt erg vriendelijk over. Zal hier zeker weer eens bestellen.

Schoenen bestelt, gebeld worden met vraag, of dit goed is.

Bij de bestelling was niet de juiste kleur meer aanwezig, telefonisch besproken om een andere kleur te doen, welke dan gepast kon worden om vervolgens de juiste kleur te bestellen.

zeer tevreden

prima service

Super service!

Altijd snelle levering, ruilen zonder problemen en altijd een persoonlijke boodschap bij je bestelling.

Ik ben zoals gewoonlijk goed geholpen.

Ik kan altijd terecht en wordt altijd goed geadviseerd.

Na het bestellen van een paar Giorgo werd ik gebeld door Paul dat er gebruikssporen aanwezig waren. Dit werd wel gewaardeerd. Vervolgens werd de zending binnen 24 uur geleverd.

Uitstekende service en mooie merken

Klantgericht. Een mooi aanbod en onderscheidend aanbod van herenschoenen.

Altijd geweldig assortiment en super service

Assortiment altijd zeer smaakvol. Service altijd super goed. Snelle verzending en altijd behulpzaam.

Wat een Topservice!! Binnen een uur nadat je je bestelling gedaan hebt via internet wordt je gebeld dat je bestelling in goede orde is ontvangen en dat ze het klaarmaken. De bestelling volgende dag in huis met een persoonlijke note van een medewerker. Super gedaan! Dit was trouwens niet de eerste keer dat ik bij hen besteld had. De service blijft hetzelfde.

zeer correct

Tja wat verder, oja het persoonlijke tintje.

Fantastische schoenen Fantastische service

Schoenen precies volgens verwachting op de site. Snelle levering goede service

persoonlijk geholpen bij online bestelling, Fantastisch

Ondanks dat ik een online bestelling heb geplaatst ben ik toch voor de uitlevering door ze gebeld. Dit om even te checken of ik bekend was met het merk en de maatvoering hiervan. Op basis hiervan een andere maat besteld en die zit uitstekend. En zelfs met deze service zijnnde schoenen de volgende dag nog geleverd. Ben uitstekend geholpen dus en er is me een retourzending bespaard.

Verzorgd, attent, oog voor detail

Geweldig anders!!

Zwanestraat 20 9712 CM Groningen