Goede service, goede prijs en een geweldig product!

Als cadeau voor mijn vriendin (en een beetje voor mezelf) heb ik een hangstoel gekocht. Een XL variant (voor mensen langer dan 170cm). De stoel werd veel sneller geleverd dan verwacht (2 dagen ipv 6 weken). Ik wilde een kussen dat niet als optie bij deze stoel stond en dat was geen enkel probleem. Communicatie met Season DM verloopt vlekkenloos. Kortom: op de prijs, service (en communicatie) en producten zelf is er bij Season DM niks op aan te merken.

Verrassend

Twee dakkisten besteld vv metalen bovenkant, een in elkaar gezet en tot onze verassing zat er een cadeau bij in de vorm van een bluetooth speaker, altijd leuk zulke surprises. De dakkist zelf ziet er mooi uit en was eenvoudig te monteren. (ik ben alleen wel benieuwd of de latjes waarmee het metaal is vast geschroefd goed blijven, de naadjes zijn nl verder niet afgewerkt, hopelijk gaat dat niet na verloop van tijd loskomen door vocht, dat is dus even afwachten, misschien zet ik er uit voorzorg wel zelf even eea dicht met kit) Verder voldoet het aan de verwachting , een mooie afgewerkte kist.

En snel bezorgd

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

super service, snelle levering !

Lay -z spa gekocht. Volgende dag gebeld voor afspraak levering. Dezelfde week nog gratis thuis bezorgd. Super, heel erg bedankt.

Zeer klantvriendelijk

Eerste ervaring was goed en de klantenservice was heel behulpzaam. Ook al was de website wat verwarrend qua voorraad door goede uitleg meteen een keus kunnen maken. Heel verrassend was dat zij eerder bezorgden dan gepland en leuk presentje omdat je meer dan 200 euro besteed had.

snelle levering!

product voldoet aan verwachtingen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering, blij met product

Mijn kinderen zijn tevreden met hun nieuwe opblaasbad!

Snel en prima

Volgende dag in huis en keurig verpakt

Goede service!

Rekening houdend met een levertijd van 5 dagen werden we verrast na 3 dagen kregen we een bericht waarin het moment van aflevering gemeld word. Op laatste moment nog het adres veranderd naar ons werkadres zodat we toch nog dezelfde dag konden genieten van de jacuzzi, ook dit was geen enkel probleem. Super

Alles goed!

Alles klopt, ik zou er zo weer iets bestellen, goede ervaring.

valse informatie

Op de website staat dat als ik op tijd bestel, ik het de volgende dag in huis heb. Dat is niet waar en de schuld word bij de koerier gelegd die door "de situatie" niet in staat is om het op tijd te bezorgen. Nou weet ik dat de situatie al even bezig is, dus dit mag het bedrijf niet nieuw in de oren klinken. Dus hadden ze de consument van te voren kunnen inlichten door de website aan te passen of door de bestelbevestiging van een extra tekst te voorzien. Als ik dit meld zeggen ze doodleuk "U kunt het pakje ook aan de deur weigeren", maar volgens mij snap je dan de consument niet en dat lijkt me toch de bron van inkomen. En persoonlijk hoor ik al te veel van dit soort corona geneuzel en vind ik het te gemakkelijk.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Marktplaats

Geen service

Na de bestelling en mededeling dat de bestelling verstuurd zou worden niets meer gehoord van Seasondm. Alleen bericht dat er betaald moest worden ????

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Ik word af en toe moe ervan om Bij elke bestelling een beoordeling te geven. En dat doe ik dus ook niet. Maar deze shop verdient het gewoon. Was een beetje sceptisch om hier te bestellen, heel eerlijk vanwege de ‘goedkope naam’ maar Gisteren een luieremmer besteld vandaag bezorgd. Netjes verpakt. En er zat gewoon een Lief klein beertje met hun logo erop erbij. Echt top service! Bedankt!

Super! Dinsdag besteld, vrijdag thuis

Prachtige yacuzzi st moritz bij jullie besteld, snel geleverd en prima service dat appje wanneer jullie verwachten te bezorgen! Super tevreden! Gezelllig muziekboxje erbij, maakt het helemaal af!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Super service!

Nergens meer opblaasbare jacuzzi’s te verkrijgen, tot we bij de site van seasonDM aan kwamen. De levertijd bedroeg 3-5 werkdagen, maar door de super snelle service van SeasonDM hadden wij de jacuzzi al na 20 uur in huis. Wij zijn super blij en tevreden met deze goede service!

Leuke en mooie kussen

Super vrolijke aanwinst. Op internet de keuze gemaakt en dan is het toch altijd maar afwachten hoe het er in het echt uit ziet. Maar in deze zeker geen verschil met de foto op internet. Super blij met de aankoop, zit heerlijk is degelijk als ik ooit nog een nieuwe nodig heb koop ik zeker weer bij jullie

Duidelijk, snel en probleemloos

Duidelijke site, eenvoudig te bestellen en snelle levering. Tevens een leuk welkomsgeschenk ontvangen.

Snelle levering. Vriendelijk personeel. Super leuke stoel

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Makkelijk te bestellen via internet, een snelle levering en goed verpakt

We moeten het product nog uitpakken. Zijn nl met een make-over van onze tuin bezig dus we kunnen het nog niet neerzetten.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede service en snelle levering

Het zwembad is keurig binnen een paar dagen afgeleverd. Netjes van te voren een berichtje dat hij de volgende dag geleverd zou worden.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Het hele proces verliep soepel. Tot en met de vriendelijke en persoonlijke aflevering.

Snell levering

Vriendelijke Bedrijf dat voor zijn klanten staat

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Uitstekende service en top product

Het frame past goed op onze hk living hangstoel, het is een mooi en stevig frame en niet zo belachelijk duur ivm met de andere frames die je kunt vinden op het internet. Bij levering super stevig verpakt!

Levering was snel.

Jammer dat er geen montagehandleiding bij zat.

Heel netjes afgeleverd!

Wij hadden een hangstoel besteld, die we zelf hadden samengesteld. De levertijd was sneller dan verwacht en de stoel was heel netjes verpakt en is keurig afgeleverd! De stoel voldoet helemaal aan onze verwachtingen en zit heerlijk!

Over Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.