Goede kwaliteit en service

Mooie Eggy hangstoel spreme besteld. Stoel voldoet helemaal aan de verwachtingen. Uitstekend ingepakt, geen beschadigingen. Alleen jammer dat het op een pallet geleverd wordt deze past niet in de auto om naar het milieupark te vervoeren. Maar het comfort van de stoel maakt dit kleine minpuntje mer als goed.

Niet volledig geïnformeerd

Een tweede kans artikel gekocht, er stond in de omschrijving dat het product was beschadigd maar niet dat het al een keer in elkaar was gezet. Als ik dit had geweten had ik het product niet gekocht. Door het in en uit elkaar halen zijn de gaten te groot geworden waardoor het product niet meer stevig te monteren is.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Product voldoet aan de omschrijving en snelle verzending

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Marktplaats

Vlotte levering

De bestelling verliep vlot. Maar had gelekt terwijl de dop nog niet los gedraaid was. Kon wel iets meer naar appel ruiken vind ik.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Super goede service en vlotte levering

Goede service, goed product

Fijne afstemming over levering, snelle levering. Product aanvankelijk niet leverbaar maar netjes opgelost.Goede kwaliteit product.

goede zaak

Snel en netjes gelevererd en een aardigheidje erbij gekregen. Top

perfecte ervaring

Levering zoals beloofd. Ikzelf had een fout gemaakt in mijn bestelling, eens de levering aan mijn deur stond, kreeg ik de mogelijkheid om toch nog het juiste te kiezen, gezien ze de twee mogelijkheden hadden meegebracht. Perfecte en vriendelijke behandeling

Gewoon snel en goed

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Marktplaats

goede en snelle sevice

Season dm heeft een goede en snelle levering en producten van topkwaliteit

Snel, betrouwbaar, makkelijk

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goed overzicht van alle artikelen bestel je iets wordt er gelijk werk van gemaakt en binnen 1 dag was het netjes in goede staat thuis bezorgd. Dus in vervolg kijk eerst bij jullie als ik iets nodig heb. Bedankt voor de goed service!

Snel geleverd, leuk assortiment

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Een onderdeel van de zending was defect, heb het gemeld en de andere dag had ik al reactie, dat het opgelost werd.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Product naar wens

Zeer snelle levering en product precies als ik verwacht had.Super leuke boodschappen wagentje met producten voor het winkeltje van mijn kleinzoon.

Prima bedrijf

Alles verlopen zoals je maar wensen kan!!!!!!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle en aardige bezorging!

Mijn product werd sneller bezorgd dan verwacht, was goed verpakt en werd gebracht door twee sympathieke Brabanders. Ik ben zeer tevreden.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Duidelijke site en snelle levering

Waaibomenhout met slechte schroeven

Over de webwinkel zelf heb ik niets te zeggen. Maar ik heb een houten zandbak gekocht die wat duurder was en meer solide leek dan anderen. In de hoop iets beters te krijgen dan de meeste zandbakken. Schijn bedriegt, want het hout is zo ontzettend goedkoop en zacht dat schroeven per definitie niet pakken. Alsof je schroeft in pudding! Erg teleurstellend.. verder ziet de zandbak er prima uit. De delen zijn recht en eenvoudig in elkaar te zetten.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Perfecte en snelle service goed bereikbaar

Pakket was zoek bij aflevering, ėėn mailtje direct antwoord en hulp, fantastisch.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google, Marktplaats

Goede en snelle verzending

Q

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Snelle levering en mooi product. Precies als omschrijving

Goede levering

Goede levering van prullenbak. Over de kwaliteit van de prullenbak kan ik nog niets zeggen omdat ik hem net in gebruik heb.

Alles goed verlopen

Heb vandaag onze hangstoel XL binnen gekregen Alles was goed verpakt en makkelijk te monteren De hangstoel is schitterend...

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google, Marktplaats

Zoals gezegd...snelle levering. Super blij met het product. Ik zou hier zeker nog een x bestellen.

Over Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.