Snel en nauwkeurig verzoek in de data en levering van goederen zoals foto

Snel en nauwkeurig verzoek in de data en levering van goederen zoals foto

goede service, mooi product

Ik ben telefonisch altijd goed en vriendelijk geholpen. Het product is goed ingepakt netjes thuis afgeleverd en het staat fantastisch :-)

Prima service duidelijk info

Goede prijs goedeleveringn

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Ook als eea niet direct goed gaat is de oplossing snel en meer dan tevreden makend! Complimenten!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Goede service, nette bezorging, goed produkt

GEWELDIG

BINNEN 24 UUR BESTELLING IN HUIS

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Fast delivery and good customer service

My order was delivered the next day. The customer service are quick to reply to the emails and are very helpful.

Geen gebruiksaanwijzing

Ik heb voldoende ervaring om een fiets te monteren. Voor een leek is dit een enorme puzzel

Super service!!

Super geholpen door klantenservice. Vriendelijk en behulpzaam!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering en artikel precies zoals verwacht!

Ga zo door!

Goed geholpen

De bestelling werd volgens verwachting na een aantal dagen geleverd. Helaas moet ik ze retour sturen. De klantenservice was vriendelijk en behulpzaam.

Helemaal conform afspraak

Aan de afspraak gehouden. Goed geinformeerd wanneer ik de bestelling kon verwachten. Pakket was goed ingepakt tegen beschadigingen. Zat een welkomscadeautje bij mijn bestelling. Dat was erg aardig.

Super rap Mooi gerief Fantastisch Voor herhaling vatbaar

slecht bedrijf

zaterdag 3 oktober werd onze kleine man 5 jaar en hij kreeg een fiets voor zijn verjaardag deze fiets gingen wij vrijdag in elkaar zetten en tot verbazing waren de stickers stuk die er op zaten de spaken zaten los in de wielen en de remmen werkte niet zoals ze hadden moeten doen. nu opgebeld en ik kan alleen de fiets terug sturen zonder dat er wat aan gedaan gaat worden. wij hadden zaterdag een jongetje die heel verdrietig was omdat hij zijn nieuwe fiets niet had gekregen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

In de ochtend gebeld en 's middags stond onze bestelling klaar

Er wordt snel gereageerd op vragen. Bij aankomst bij het magazijn stond onze bestelling klaar, maar we mochten toch nog even in de showroom kijken of onze online keuze, de juiste was en konden eventueel de bestelling ter plaatse nog aanpassen. Super geregeld en onze dochter blij met haar prachtige hangstoel!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Mond-tot-Mond

Snelle bezorging.

Klantvriendelijk website. Heb een prullenbak met sensor besteld. Heb het de volgende dag ontvangen. Ben er erg blij mee, want het doet wat het doen. TOP product.

Snel

Heb en bestelling gedaan nog geen uur later stond me bestelling klaar om te verzenden volgende dag in huis en pracht product

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Top past precies in mijn stoel en zit heerlijk

Snelle levering en omschrijving klopte helemaal, heb er al enkele keren ingezeten maar helaas is het weer nu Karel utrecht Theodoor. Ook een hoes besteld maar die firma is gewoon een Chinees dus half oktober pas in huis dus kussen iedere keer naar binnen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Goede ervaring, snelle levering en mooi product.

Snelle levering, goede service

Product als omschreven. Keurig verpakt. Geleverd op tijd, met Whatsapp van te voren. Topservice!

Uitstekend en snel geholpen

beste lezer, Ik had een product besteld, helaas is deze na 2 maanden kapot gegaan (elektronica). Maandag contact en woensdag is er een nieuwe geleverd. Wauw super service zeker een tevreden klant! 10 plus plus

Slecht product

Het geheel is zeer instabiel, zeer slappe slang. Maar met moeite op te draaien. 3 handen nodig met op draaien: draaien + slang geleiden+ met kracht het wagentje vasthouden. We hebben er zelf een stuk slang afgehaald om het iets te vereenvoudigen.

Zwembad rand lek

Afgelopen woensdag een zwembad van Bestway via Season DM gekocht. Vrijdag ontvangen en meteen opgezet en met water gevuld. De andere dag was de rand leegelopen dus weer opgepompt maar helaas de rand is lek. Contact opgenomen met Season DM maar die verwijzen je metern door naar Bestway. Ook contact opgenomen maar die reageren niet. Wat een mis koop

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Geweldige en vriendelijke service!

Denken mee aan een oplossing, zijn klantgericht, nemen die extra stappen voor de klant! Ga zo door!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Ik heb met het warme weer stad en land afgezocht voor 2x een strandparasol. Ivm de vakantie hadden we ze met 2 dagen nodig. Op de site gevonden en ik had gebeld. Ze zijn gelijk opgestuurd en op tijd bezorgd. Heel erg bedankt.

Over Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.