Leuke website met een zeer goed service en een snelle levering

Een zeer leuke website waar je makkelijk producten op kan vinden. Ook de service is perfect. De levering was uitermate snel.

Top. Snelle levering

Snelle levering en compleet

netjes geregeld

Tevreden.

Service naar verwachting.

Alles perfect geregeld

Prima afgehandelde bestelling van een zwembad. Dag van tevoren een Whatsapp met levertijdstip en nog het afleveradres kunnen wijzigen. Top!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede service en goede kwaliteit

Artikel snel verzonden, zoals beloofd op de site. Tuinmeubilair is mooi, goede kwaliteit.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Uitstekend product en snelle levering

Brood stevig frame voor hangstoel met een bijzonder mooie kleur.

Een aanrader.

Bartafel voor op het balkon besteld. Keurig op tijd geleverd. Mooi product. Precies zoals afbeelding op internet. Goede service.

Prettig

Alles liep perfect.

Snel geleverd en zending gemakkelijk te volgen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering en goede service!

De levering was ondanks het winterweer snel! Ook hadden wij nog wat vragen over de hangstoel. Via de Whatsapp werd daar onmiddellijk op gereageerd!! Prima service

Goede ervaring

Product was op voorraad, iets vertraagd geleverd door transport/ weersomstandigheden

Makkelijk en snel

Super makkelijk bestellen! En heel fijn dat je gebruik kunt maken van afterpay ( grote aankoop dus fijn dat dit kan) Ben goed op de hoogte gehouden met de levering. Dit ging even iets anders door de hevige sneeuw maar prima opgelost. Aanrader!

top bedrijf !

Prima service, netjes op tijd geleverd. top !

Snelle en goede service!

Snelle levering en goede klantenservice.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering, uitstekende communicatie.

De levering ging snel, vanwege de sneeuw kwam de bestelling zelfs nog eerder. Dit werd prima gecommuniceerd. De hangstoelstandaard is precies zoals omschreven en was stevig ingepakt.

Snelle service!

Snel binnen, en de horloges werken prima. En prijs is prima!

zo snel geleverd

zou zeker weer bestelen en raad het een ieder aan

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Mooi kussens voor in mijn hangei

Zomerse bloemen kussen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Ik vind de contact met medewerkers heel effectief. Ze zijn vriendelijk en klantgericht.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google, Marktplaats

De schommelstoel zit heerlijk.

Je kunt lekker dromen in de,e stoel.

Goed product. Snel geleverd

Mijn pakketje was snel geleverd. Vriendelijke bezorger. En pakket in nette staat ontvangen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

eerste bestelling keurig netjes en snel

zeer tevreden

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Ik heb een mooie hangstoel gekocht bij seasons DM, ben erg tevreden over het product.

Er ging iets mis met de bevestingsmail, werd prima opgelost na een mailtje gestuurd te hebben, mijn vetrouwen in seasons DM is goed. Over de hangstoel ben ik erg tevreden en de man die hem kwam leveren was erg vriendelijk.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Ik vind dat Season hele mooie egg stoelen hebben.

Mijn ervaring met Season vond ik een beetje vervelend omdat ik in September een egg stoel wou kopen. Die was er niet toen werd mij verteld eind October/November en toen begins December en ik kreeg het pas 23 December. Dat vond ik best jammer.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Over Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.