Prima bedrijf

Het was fijn dat toen bleek dat ik een verkeerde bestelling had gedaan er een snelle oplossing was.

Hele mooie hangstoel!

Blij met ons ‘hazelnootje’! De aanloop met seasonDM had ik mijn twijfels bij het bedrijf. Andere prijs op de Duitse website en telefonisch slecht te bereiken. Ook de levertijd was langer dan hun aangaven. Maar uiteindelijk helemaal tevreden met mijn aankoop. Een uitermate vriendelijke chauffeur kwam keurig mijn hangstoel bezorgen op de afgesproken dag en tijd. En dan hangstoel is echt heel mooi en zit heerlijk!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Fijne stoel, heldere levering en communicatie

We zijn erg blij met deze aankoop, lang getwijfeld omdat hij niet goedkoop was. Maar het is nu het pronkstuk van onze woonkamer, waar we hopelijk lang van kunnen genieten. Extra lange kabel was helaas niet lang genoeg, dus we hebben een nieuwe kabel bij de bouwmarkt moeten halen.

Geweldig, snel en netjes

Het was een snelle bezorging. Super blij met mijn aankoop!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Good

Good

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Top product en professioneel afgeleverd

De product kwaliteit is hartstikke goed. Levering was goed gepland en op de dag krijgen we nuttig informatie over hoe moesten we de product samenstellen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Prima, levering zoals beloofd.

Helemaal tevreden

Goederen niet gekregen

Mijn bestelling is steeds niet binnen terwijl dat ik al ruim paar weken besteld

Vlug en coorect

Besteld geleverd en gewenst product:heel vlot

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Wij kunnen geen ster geven.

Wij hebben niks ontvangen. Geen briefje achtergelaten door dpd. Niet bij de buren afgegeven. En ook niet waar ik het kan ophalen. Jammer. Ben benieuwd of ik hier nog wat van ga horen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Niet leveren wat ze beloven

Er staat 2, 5 dagen levertijd, Tweede dag per e-mail vroeg ik om informatie, geen antwoord, geen tracking. Tekefinei zei dat ze via WatsApp werken, ze konden geen contact met me opnemen, ze stonden aan mijn deur, nu zijn ze over 5 dagen terug, dus dan werden ze 10 dagen na aankoop geleverd.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Heel blij mee en super goeie service

Wij hadden zo een grote ei besteld voor in mijn dochter haar kamer. Had ik sms gekregen wanneer ze zouden leveren maar ik had erover gekeken. Belde de chauffeur mij dat we niet thuis waren en de buren ook niet. Ik vroeg hem om terug te leveren maar hij zei :ik doe alle moeite om bij 1 van de buren aan te bellen zodat u deze nog heeft voor de feestdagen. Super vriendelijke man. Is ook heel degelijk en mooi gevuld kussen erbij. Mijn dochter is super blij!!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Ik zocht flamingo slippers als kado. Hier gevonden voor een leuke prijs. Snel in huis en goed verpakt. Over de kwaliteit kan ik niets zeggen omdat het een kado betreft. Zoals het er naar uitziet, niet van het niveau havaians.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Leuke site en kwaliteit spullen

Alles ging zeer vlotjes, zeer snelle levering en alles was perfect in orde.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Geen reactie

Bestelling retour gedaan maar weer terugontvangen. Vervolgens contact op genomen. Al 2 dagen geen reactie. Retourbon niet nog een keer te gebruiken dus nu?

goede levering,

contact gehad met de klantenservice omdat de bezorger weer eens niet kwam opdagen, de klantenservice is hier netjes achter aan gegaan. daarna het product netjes bezorgd.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Hij was defect en na contact kon ik hem zo omruilen

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Een geweldige service

Thuis bij de sinterklaasviering bleek een van de cadeaus beschadigd uit de verpakking te komen. Het cadeau was al ruim 1 maand geleden aangeschaft. Na een mailtje naar Seadons DM gestuurd te hebben is dit door hun erg adequaat opgepakt. Ze zijn dezelfde dag het Sinterklaas cadeau nog komen omruilen. Echt super goed geregeld.

Gebruikte onderdeel

Gebruikte pin geleverd, de verf op sommige plekjes is er af.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering en een mooi product

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goed product jammer van de levering

Product is prima. Lange levertijd met dpd En ik kapotte doos geleveld Jammer want het is een cadeautje

Kleindochter heel blij

Wel niet zo stevig

4e keer zelfde product besteld - top

we hebben voor de 4e keer een prachtige terras gastenbox rijoka van hout besteld , sommige staan er al paar jaar en met jaarlijks even alles nalopen , zijn dit toch wel de fijnste die we gehad hebben.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Uitstekend!

Super snel bezorgd en de communicatie was goed.

Super snel

Super snel de onderdelen binnen wat ik had besteld

Over Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.