Gebruikte onderdeel

Gebruikte pin geleverd, de verf op sommige plekjes is er af.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering en een mooi product

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goed product jammer van de levering

Product is prima. Lange levertijd met dpd En ik kapotte doos geleveld Jammer want het is een cadeautje

Kleindochter heel blij

Wel niet zo stevig

4e keer zelfde product besteld - top

we hebben voor de 4e keer een prachtige terras gastenbox rijoka van hout besteld , sommige staan er al paar jaar en met jaarlijks even alles nalopen , zijn dit toch wel de fijnste die we gehad hebben.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Anders

Uitstekend!

Super snel bezorgd en de communicatie was goed.

Super snel

Super snel de onderdelen binnen wat ik had besteld

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goed juiste bestelling correct geleverd en mooi verpakt en geen schade

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Snelle levering en een goede prijs van een goed product. Ga zo door .

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Makkelijk besteld, snel geleverd en goede kwaliteit.

Prima website, bolderkar besteld, nog even telefonisch contact gehad mbt de harde bodem, vriendelijk en goed geholpen. Pakket was snel binnen, makkelijk te monteren en goede kwaliteit.

Zorgvuldig en klantvriendelijk

Mijn product was na 1 week nog niet uitgeleverd, maar deze webwinkel is gewoon telefonisch bereikbaar en toen bleek de levering net geregeld te zijn. Inderdaad werd de volgende dag het product thuis afgeleverd en door een aardige meneer zelfs in de woonkamer neergezet. Ik ben zeer tevreden met dit product en de service door Season Discount Market.

Onzeker

Mijn vorige aanschaf heb ik naar een ander adres laten sturen. Ik kreeg geen bericht wanneer en of het verzonden en aangekomen was. Dat was niet prettig want het ging om een kleine €100 aan pakket.

Goede service, snel contact

We werden opgevangen door een enorm aardige medewerker.

Goede service.

Mij ervaring is goed alleen jammer als voor paar honderd euro koopt komt nog steeds € 35 euro erbij de rekening, maar dat zeggen ze voor groot materiaal. Ik had een middel maat hangstoel was binnen 3 min op z'n plaats.beetje jammer voor de dure verzendkosten. Verder prima.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede service, communicatie op website kan duidelijker

Fijn product en snelle levering, maar enige gazons onduidelijke informatie waarover ik een mail heb gestuurd. Onlangs heb ik onderstaande hangstoel besteld. Ik kon toen via onderstaande link niet kiezen tussen een M, L of XL versie. Echter lees ik nu toevallig op een andere pagina dat er verschillende afmetingen zijn voor verschillende lichaamslengtes. Ik had eigenlijk de L versie moeten bestellen omdat ik 1.82m lang ben, maar had geen optie om een afmeting te kiezen. https://seasondm.nl/producten/rijoka-hangstoel-2/

Everything was perfect

Goede prijs, goede kwaliteit

Mijn hangstoel is nog lang niet op, maar de kussens waren versleten en vies. Gelukkig kwam ik deze winkel tegen waar ik leuke kussens voor in de hangstoel los kon kopen en dat met een geweldige print en voor een mooie prijs. De verzending was snel en zonder problemen

Snel reactie

Mooi product

Snelle levering.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Keurig en correct op tijd

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering, goede Qualität, mooie prijs.

Zie titel

Goed geregeld

Goeie service ! Zwembad besteld, via WhatsApp netjes bericht gekregen wanneer ze het zelf zouden komen leveren (en of dat ook uitkwam) Chauffeur stelde bij aflevering zelf direct voor om het zware pakket (in ons geval achterom in de schuur) op de juiste plaats te zetten zodat we er niet meer mee moesten gaan slepen. Top service !

Great service. Good product

NA

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Ik wilde mijn bestelling op twee adressen laten leveren. Dat werd gewoon geleverd en was geen probleem. Plus de communicatie was ook top! Super tevreden

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede service, persoonlijk bezorgd en snel contact met oplossing bij vragen over missende onderdeel

Zie titel

Oranjestraat 47 5091BK Middelbeers

+31(0)132070955

Over Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.