Heel toffe set van vouwtafel en bijhoren0de banken, mooi van kleur, in 1,2,3,geinstalleerd.. Heel makkelijk op s winters op te bergen, heel compact... Dus tevreden klant! Kathleen

Snelle juiste levering

Ik heb een bolderkar besteld en deze werd snel op de afgesproken tijd en op het juiste adres afgeleverd. Bedankt

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede ervaring en goed product

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Heel goed snelle levering helemaal top..

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Mond-tot-Mond

Snelle levering!

Snelle levering en super goed kwaliteit. Ik ben als klant enorm tevreden. Super!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google, Anders

Snelle levering en wat ik besteld had klopte volledig met de omschrijving!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Blij met m’n nieuwe hangstoel!

Op de site vond ik het niet helemaal duidelijk dat je uit meer kleuren kussens kon kiezen dan dat bij de hangstoel vermeld stond. Uitleg per mail ontvangen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Netjes bezorgd, maar matig product

Hangstoelstandaard gekocht, netjes thuisbezorgd door het bedrijf zelf. Maar de afwerking van het product is matig. Volgens Season DM is de standaard ook binnen te gebruiken, maar door scherpe lasspetters op de buizen is hij zonder extra bescherming niet binnen te gebruiken, omdat dit flinke krassen op de vloer veroorzaakt. Ik bied Season DM graag gelegenheid om met een oplossing te komen.

Snel geleverd!

Ruime keuze en snelle levering.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle levering, goede communicatie!

Snelle levering. Goede communicatie qua aflevering

Top!!!

Super service en heel behulpzame vriendelijke mensen, snelle levering. Zeker een aanrader. En goede producten.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snel, vriendelijk en top product!

Topservice, vriendelijk personeel bij het afleveren. Jawel, dit regelen zij zelf! En een mooi stevig product.

Produkt zoals beschreven

Een prachtige aankoop

Ik heb hangstoelen gekocht. Zeer hoogwaardige afwerking, stabiel en mooi. Ik twijfel al een tijdje wat ik moet kopen voor onze tuin en deze stoelen passen er heel goed bij, ze maken onze tuin prachtig. Ik bestelde de grootste maat en heb er geen spijt van, ze zijn uniek. Bedankt voor het produceren van uniek mooie hangstoelen. Ik ben erg blij en zal er waarschijnlijk nog 2 voor mijn gasten kopen.

TOP

Vlotte opvolging van de bestelling en levering van het product. Hier zullen we nog veel plezier aan beleven. Een aanrader

Goed verzorgd

Alles was netjes verpakt en is goed aangekomen.

Afvalbak goed, snelle service

Kon de afvalbak snel vinden, deze is handig. Je hoeft de emmer zelf niet te openen, iets daarboven en deze gaat vanzelf open en ook dicht. Alleen de prijs mocht wel wat minder..

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Enige verbeterpunt: op zaterdag is magazijn gesloten. Dit is niet goed op internet terug te vinden.

Alles Prima

Kundenservice und Lieferung sehr gut

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Een hangstoel van Season DM….dat zit wél goed!

Tijdens een lang weekend weg in de tuin van ons hotel in Italië voor het eerst kennis gemaakt met het fenomeen hangstoel en hier samen met m’n vrouw urenlang in weg liggen doezelen. Het bedenken van een passend en origineel verjaardagscadeau was dit jaar dus appeltje eitje en op de site van Season DM hingen ze in vele soorten, kleuren en maten tegen aantrekkelijke prijzen te kust en te keur. De vragen die ik had zijn via hun uitstekend bereikbare klantenservice door Jaap en later Bram prima beantwoord. Vorige week zaterdagochtend omdat ik eerst wilde proefzitten hun showroom in Middelbeers bezocht en hierna was de keuze voor onze Eggy en bijpassend kussen snel gemaakt. Ik heb gekozen voor de plafondhaak die ik aan onze overkapping heb gemonteerd maar ook een stevig statief is in diverse kleuren en maten leverbaar. Ik zeg een hangstoel van Season DM…..zit wél goed dus laat de zomer van 2024 nu maar heel snel komen. Ik kan de hangstoelen van Season DM en de firma zelf iig van harte aanbevelen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Mooi product, goed verpakt, snel geleverd

Op m'n vraag over t product vooraf netjes en snel antwoord gekregen. Snel en goed verpakt geleverd. Goed zelf in elkaar te zetten.

Prachtige tafel

Mooie tafel helaas is deze beschadigd geleverd ik wilde deze omruilen maar er was er geen meer jammer

Correct stipt en informeel

Ze verwittigen wanneer ze vertrekken wanneer ze bijna bij je thuis bent en je kan ermee Chatten

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Beste prijs/kwaliteit

Wij hadden reeds dezelfde Spa en hadden hetzelfde model nodig, de prijs was 30% goedkoper dan de aankoopprijs van onze andere Spa

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

We hebben nog telefonisch contact gehad voor advies en we zijn goed geholpen.

Oranjestraat 47

5091BK Middelbeers

+31(0)132070955

Over Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.