Perfect!

Snelle levering van het bestelde product, perfect ingepakt! En netjes een bericht via whatsapp wanneer het geleverd gaat worden.

Super mooie hangstoel

Ben heel tevreden van de hangstoel, verkeerde kussen was geleverd maar bezorger was heel vriendelijk en het verkeerde kussen werd meegenomen, correcte kussen opgestuurd.

Teveel zelf moeten uitzoeken

Twee dezelfde stoelen. Niet goed duidelijk dat de duurste het kleinste was en de goedkoopste het groot. Telefonisch werd dit er niet uitgeviltert. Bij bezorgen moest het op een werkdag tussen 09:00 en 17:00. Dan werken mensen meestal die geld verdienen.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Mooie kwaliteit voor goede prijs!

Snelle reactie op vragen

Ik had iets vergeten erbij te bestellen maar met een snelle mail reactie is dat nog even bij mijn bestelling gedaan zodat ik niet 2x verzendkosten hoefde te betalen.

Zoals beschrijving

Snelle bezorging en product is als beschrijving.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google, Marktplaats

Voldoet aan de verwachtingen

Stevige wielen, compact, verstevigde zitting

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goede service. Ook al ging er wat mis met de levering super netjes opgepakt. Ik ben heel blij met mijn nieuwe stoel!

Verzending kan voorzichtiger

De twee veren voor de hangstoel die ik besteld heb, kwamen vrij snel. Omdat ze los in de verzenddoos zaten, hebben ze elkaar natuurlijk vaak geraakt, waardoor er stukjes lak vanaf zijn. Dit had voorkomen kunnen worden, door beter verpakkingsmateriaal. De verzending kost hetzelfde als één veer. Daar mag je dan ook wel goede service voor krijgen. De veren doen verder prima hun werk. En op andere sites zijn ze veel duurder.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Snelle afhandeling van ons onderdeel,top

Perfecte afhandeling

Mooi product & levering precies zoals beloofd. Alle maatregelen genomen om het product veilig & punctueel af te leveren

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

We hebben 2 tuinkussens besteld via deze site. Wel eerst de revieuws gelezen en die waren positief. Daar kan de mijne ook bij want ben blij verrast met niet alleen de snelle levering als met het op de hoogte houden via mail. Wij zijn uiterst tevreden.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Echt een aanrader deze site SeasonDM. Volgens afspraak geleverd en mooie producten.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Fijn dat je producten los kan kopen, ik heb een eistoel gekocht. Prijs is ook redelijk.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Social Media

Goed gevuld kussen van goede stof.

Snelle bezorging

Erg netjes!!

Snelle en goede levering! Goede kwaliteit van de stoel!! Erg blij mee

Goede en snelle levering

Binnen 24 uur in huis.

GEWELDIG!

MOOIE KLEUR INKLAPTAFEL, STAAT MOOI EN VERZORGD IN MIJN TUIN! IK GEBRUIK HET ALS PLANTENTAFEL!! GA DE VOLGENDE OOK BESTELLEN!!

Bestelling is snel aangekomen

Prima voor mekaar

Supersnelle levering, keurig.

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Goed product en goede service

Omdat ik dit bedrijf niet kende heb ik gegoogled en de goede recensies gelezen. Nou, Season DM heeft deze reputatie waar gemaakt. Het product (een afvalbak met 2 vakken) is zoals is vermeld en in goede staat afgeleverd. Ik ben er erg blij mee en staat keurig in mijn keuken. Snelle bezorgservice ook, dus voor mij een 10.

Jgghh

Bhgvbj

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Mijn droom is werkelijkheid geworden :-)

Wij hebben de stoel online gezien. Om de pasvorm te testen hebben we 220 km enkele reis gereden. We werden ter plaatse goed geholpen. De stoel werd al na 3 werkdagen persoonlijk bij ons afgeleverd. Zeer aardig en behulpzaam personeel - echt geweldige schommelstoel van zeer goede kwaliteit. :-)

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Zeer correcte levering en stevig materiaal!

Zeer tevreden over de levering en de kwaliteit van de geleverde goederen!

• Hoe bent u bij onze website terecht gekomen? Google

Super mooie stoel, snelle levering

Super!@

Over Season DM

Op 1 juni 2018 is onze website de lucht ingegaan. SeasonDM staat voor Season Discount Market. Season staat voor onze specialisatie, wat is het aanbieden van seizoensgebonden producten. Discount Market staat voor de vele en aantrekkelijke acties die wij aanbieden. Iedere week, maand en seizoen wisselen deze acties, U kunt op de hoogte blijven door onze website en facebookpagina te volgen. Zo weet u zeker dat u altijd de beste prijs betaald voor producten.