goed, keurig,

vooruitstrevend, pakje als visitekaartje.

supersnelle en correcte levering

mooi materiaal ,wel iets groter dan de maten aangeven

Top producten

Snel geleverd wat ik bestelde

Vlotte levering en het product is precies zoals verwacht. Wij zijn heel tevreden met onze bestelling!

Goede service en levering

Snel geleverd fijne bestel uitdates netjes een track en tracé en dan nog goede kwaliteit en beschrijving en foto's komen 100% overeen. Prijs kwaliteit verhouding is meer kwaliteit dan waar je voor hoeft te betalen.

Goede producten met goede prijzen

Ik had sale items gekocht en ze zijn uitmuntend voor heel mooi prijzen. 1 product bleek niet meer beschikbaar te zijn na bestelling en ik werd netjes gebeld en er werd een vervanging, ookal duurder, aangeboden voor dezelfde prijs. Zeer netjes. Goede ervaring.

Prima, snelle reactie en snelle bezorging Puntje van kritiek is dat als je iets op de website plaatst en het is niet leverbaar, dan is dat niet zo handig want je creëert verwachtingen die dan tegenvallen...

Hele nette en vriendelijke afhandeling van een retour produkt

Zeer nette en vriendelijke afhandeling van het retourneren van een produkt. Ook een zeer snelle mail met antwoord op mijn vragen. Vriendelijke groeten N.Wassenaar

Super snelle en correcte levering

Heel tevreden en hele goede kwaliteit!

Prettig

Jasje wat ik gekocht had is te klein, gebeld naar Petizo voor retourinstructies en werd geholpen door een vriendelijke mevrouw. Super tevreden!

Duidelijke site, goede aanduidingen ivm de maten. Heb een jas en pyjama besteld en passen perfect. Goede kwaliteit van stoffen en afwerking. Bezorging erg vlug en netjes verpakt.

Snelle service, kwaliteit

Vlotte service, kwaliteitsproduct, de volgende dag reeds geleverd

Prima spullen . Prima levering!

correct en vlugge levering

Kleur van bestelling was niet voorradig en alternatief werd dag erna geleverd . Zondag besteld , woensdag geleverd.

Snelle reactie en goede service

Men reageert snel en leveren een hele goede service

Leuke jasjes en goede kwaliteit

Super service!

Snelle verzending, prachtige jasjes! Daarnaast super service na een klacht ,keurig opgelost door vriendelijke klantenservice.

Snelle levering en uitstekend product!

Heel tevreden

Snelle levering, goede kwaliteit

Supersnelle levering en goede kwaliteit.

Gewoon goed!

Bestelling goed verzorgd, ben duidelijk op de hoogte gehouden over de bezorging. Ben heel blij met het jasje en Betaa is helemaal tevreden :0) Dus ik ben heel tevreden.

Onduidelijk maatvoering

Koop vaker op de site. Helaas ging het de laatste keer mis omdat we altijd een maat bestellen. Nu hebben ze voor een andere jas een andere maat tabel. Hierdoor ging het mis en moeten we verzendkosten betalen. Voor mij was het onduidelijk.

zeer tevreden

zeer goede communicatie , top materiaal!! Wel prijzig maar zeker zijn geld waard .

goede levering

het is echter al kapot......

goede service

De service is altijd perfect. Het was alleen jammer dat veel type fleeceshirts niet verkrijgbaar waren in de juiste maat. In plaats daarvan heb ik een shirt met mouwtjes aan de voorkant aangeschaft, van sweatshirt stof. Die stof is echter veel stijver en ik heb zelf het nodige moeten vermaken om ervoor te zorgen dat mijn hond het aankon. De pijpjes aan de voorkant heb ik eraf gehaald, in de hoop dat de jas dan makelijker aan kon. Toen moest ik zijn voorpoten echter nog heel ver buigen om ze door de gaten te krijgen. Hij gilde als ik dat deed, zijn polsen deden dan pijn. Vervolgens heb ik de naad op de buik open getornd en daar drie drukknoopjes gemaakt. Nu kunnen we het zonder problemen aan en uit doen. Gelukkig ben ik handig met naald en draad, anders was het een miskoop geweest. Maar hij heeft het nu in de nacht wel lekker warm!! In de toekomst bestel ik weer bij jullie.