Puur vakmanschap

Zeer snelle herstelling van de antennes van een wifikaart. Bij verschillende bedrijven geinformeerd om deze herstelling te laten uitvoeren maar niemand wou er aan beginnen, behalve 1 bedrijf die de laptop dan terug naar de fabriek zou sturen waardoor je de laptop verschillende weken moet missen. Niet zo bij BAS, bellen=afspraak=reparatie=supersnel, waarvoor dank!!!

Awesome service

Spilt tea on my asus laptop and he was able to repair everything good as new! :S

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel snel vriendelijk en goede prijs.

Deze man is zeer aardig en ziet snel wat er mis is. Ik was al binnen een half uur klaar. Een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fantastische service en altijd perfect!

Fantastische service en altijd perfect!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bas, een vriendelijke en kundige man!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfecte reparatie van losgekomen scharnier laptop. Goeie communicatie, snel en zeer betaalbaar.

Prima vakman.

Goed geholpen en na defect toetsenbord perfecte service verleend.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super goed en fijn geholpen

Na een crash van de laptop via internet bij bas terechtgekomen. Kon er op zondagavond terecht en er werd meteen gezocht naar het probleem. Dit bleek een kapot moederbord. Nadat er een nieuwe was besteld de computer weer op kunnen halen. Hele fijne ervaring en super goed geholpen. Bedankt voor de goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service volgens afspraak en een goede prijs.

Prima service, snel

Accuvan macbook vervangen en meteen helemaal schoon gemaakt van binnen, top! En nog gezellig gesprek ook, dus zeker aan te bevelen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Behulpzaam en deskundig tegen redelijke prijs

Prima service en vriendelijk

Mega snelle macbook reparatie

Mijn macbook startte niet meer op (probleem met het werkgeheugen). Na google te hebben raad gepleegd bracht ik hem rond 20:15 naar Bas, (die hele soepele openingstijden hanteert) en amper een half uur later belde hij dat hij gemaakt was en dat ik hem kon komen halen. Dit alles voor een schappelijke prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De audio ic van mijn iphone 7 was kapot. Bas heeft die binnen een dag weer aan de praat gekregen. Dank je wel Bas!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super aardig en goeie uitleg! Aanrader voor iedereen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk, goede service. Zeer behulpzaam.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldig geholpen met mijn telefoon. Ik wist geen raad alles geprobeerd. Bas had het probleem meteen gevonden. Bovendien ook nog eens niet duur. Dank je wel .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bas heeft mij uitstekend geholpen met het vervangen van de laadchip en een storing in de aansturing van het scherm. Tegen redelijk betaling en altijd snel en vriendelijk antwoord. Topbedrijf!!!

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snelle communicatie en service. Bas schept geen verwachtingen die hij niet waar kan maken. Heel erg blij met de snelle service, als we weer een keer problemen hebben met een iPhone weten we Bas zeker te vinden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mijn computer kei snel en goed gemaakt. Bedankt Bas!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel opgelost en netjes gedaan. Had een probleem zondag ochtend en kon gelijk terecht die avond.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uiteindelijk (na verschillend keren “nee, helaas” gehoord te hebben) met mijn defecte computer bij Bas terechtgekomen. Nog dezelfde dag een diagnose gekregen met prijsopgave. Binnen drie dagen had ik mijn weer werkende computer terug. Zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel goede en klantvriendelijke service. Denkt altijd mee in plaats van een standaard oplossing die niet overeenkomt met je situatie. Ook goed qua communicatie.

nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bas luistert goed en komt snel met een oplossing. Denkt mee in alternatieve oplossingen en komt altijd na wat hij belooft. Heel klantvriendelijk. Was ook heel flexibel door me in de avond te helpen met mijn mobiel die ik zakelijk echt direct nodig had. TOP!!! Echt fijne professional die zijn vak verstaat en de extra stap zet. Ik raad hem zeker aan en ga zeker bij hem terug komen als er iets is met mijn telefoon of laptop.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bas is een gezellige en gedreven man. Daardoor geeft hij zeer goede service. Ook vond ik het fijn dat je gewoon bij de "werkplaats" binnen komt en dus meteen weet wat voor een bedrijf/man aan jou computers gaat werken. Dus ga zo door

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Bel Bas

Filter op Taal