Super deskundige aardige relaxte man en snel!!!

Bas is supersnel en flexibel , mijn oude pc kan dankszij hem weer jaren mee en is snel!!!

eerlijk en vakkundig

Snel en vakkundig geholpen zonder dat ik geconfronteerd wordt met onnodige kosten.

Puur vakmanschap

Zeer snelle herstelling van de antennes van een wifikaart. Bij verschillende bedrijven geinformeerd om deze herstelling te laten uitvoeren maar niemand wou er aan beginnen, behalve 1 bedrijf die de laptop dan terug naar de fabriek zou sturen waardoor je de laptop verschillende weken moet missen. Niet zo bij BAS, bellen=afspraak=reparatie=supersnel, waarvoor dank!!!

Awesome service

Spilt tea on my asus laptop and he was able to repair everything good as new! :S

Heel snel vriendelijk en goede prijs.

Deze man is zeer aardig en ziet snel wat er mis is. Ik was al binnen een half uur klaar. Een aanrader!

Fantastische service en altijd perfect!

Fantastische service en altijd perfect!

Bas, een vriendelijke en kundige man!

Perfecte reparatie van losgekomen scharnier laptop. Goeie communicatie, snel en zeer betaalbaar.

Prima vakman.

Goed geholpen en na defect toetsenbord perfecte service verleend.

Super goed en fijn geholpen

Na een crash van de laptop via internet bij bas terechtgekomen. Kon er op zondagavond terecht en er werd meteen gezocht naar het probleem. Dit bleek een kapot moederbord. Nadat er een nieuwe was besteld de computer weer op kunnen halen. Hele fijne ervaring en super goed geholpen. Bedankt voor de goede service.

Snelle service volgens afspraak en een goede prijs.

Prima service, snel

Accuvan macbook vervangen en meteen helemaal schoon gemaakt van binnen, top! En nog gezellig gesprek ook, dus zeker aan te bevelen!

Behulpzaam en deskundig tegen redelijke prijs

Prima service en vriendelijk

Mega snelle macbook reparatie

Mijn macbook startte niet meer op (probleem met het werkgeheugen). Na google te hebben raad gepleegd bracht ik hem rond 20:15 naar Bas, (die hele soepele openingstijden hanteert) en amper een half uur later belde hij dat hij gemaakt was en dat ik hem kon komen halen. Dit alles voor een schappelijke prijs.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super snelle communicatie en service. Bas schept geen verwachtingen die hij niet waar kan maken. Heel erg blij met de snelle service, als we weer een keer problemen hebben met een iPhone weten we Bas zeker te vinden.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Uiteindelijk (na verschillend keren “nee, helaas” gehoord te hebben) met mijn defecte computer bij Bas terechtgekomen. Nog dezelfde dag een diagnose gekregen met prijsopgave. Binnen drie dagen had ik mijn weer werkende computer terug. Zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat!