Luxe ervaring met prachtige salons

Ruim een jaar geleden mijn eerste behandeling gehad in de prachtige salon in Den Haag met mijn zus. We hebben een duo behandeling gehad met Tata Harper producten. De behandeling zelf was uitstekend, dit was een ware luxe ervaring en je wordt onder handen genomen door meiden die weten waar ze het over hebben. De producten die ze verkopen passen perfect in het segment waarin ze zich bevinden. Al met al heb ik Babassu al aan meerdere vriendinnen aanbevolen en komen we nu met zijn allen regelmatig terug.

Makkelijk

Makkelijk bestellen

stalkers met de beoordeling product ok

product goed maar mails blijven maar komen

Snelle en mooie levering

Heerlijke producten, heerlijke behandelingen

Het is altijd een feestje om naar Babassu te gaan Met heerlijke behandelingen, heerlijke producten en hele gastvrije medewerkers

Snel geleverd en mooi ingepakt

Ik zou er zeker weer bestellen

Eerste x maar zeker niet de laatste

S’ Avonds en de dag erna binnen

De bestelde producten keurig gekregen.

De bestelling werd na 2-3 werkdagen geleverd. Duidelijke website, overzichtelijk. Geen problemen tegengekomen.

Goed product, fijne geur en mooi ingepakt

Zeer snel en correct geleverd

Snelle levering en nu lekker genieten van de prachtige geur Vd parfum!

Mooie goedwerkende website en snel geleverd

Snel geleverd en op verzoek gratis cadeauverpakking en felicitatiekaartje met eigen tekst. Chapeau!

Goed en snel

Goed en snel levering

Really good - very pleased with the service :)

The delivery was very quick and nicely presented.

Hope kwaliteits producten, snelle correcte afhandeling van de bestelling. Zorgvuldig verpakt. Top bedrijf.

Snelle bezorging

Goeie service, handgeschreven kaartje bij de bestelling. Heel aardig en klantgericht. En de bestelde producten waren er al direct de volgende dag. Ben zeer tevreden.

Snel

Klasse winkel om jezelf echt te verwennen

Mijn verwen winkel die echte klasse uitstraalt

Prima Dienst.

Snelle levering, goede verpakking, originele producten, en goede dienst. Alles zijn prima.

Snelle levering, artikelen keurig ingepakt en altijd leuk om monsters te ontvangen.

Alles perfect, kiezen bestellen, betalen, 2 dagen later in de bus, top

De communicatie is top, ook al ging er even iets mis.

Nadat mijn levering niet helemaal correct was heeft Denise dit fantastisch opgelost. Dus helemaal tevreden met de communicatie!

Helemaal goed

Goede snelle levering, mooie producten van hoge kwaliteit en ook nog eens leuk ingepakt.

Bijna te goed.

Ja snelle en prima en mooi verpakte levering van prima product. Ik vond het onnodig dat ik moest tekenen voor ontvangst. (Wel grondig).

Snelle levering van uitstekende producten met mooie testers en een persoonlijk kaartje.

Hoewel je natuurlijk weet wat je besteld hebt, is het uitpakken altijd weer een feestje.