Excellent

Een prachtige winkel en excellente professionals zijn in de winkel aanwezig. Een warm ontvangst. Als bezoeker krijg je alle aandacht. Er wordt heel goed naar je geluisterd. En je krijgt zeer deskundig en zorgvuldig advies. Zo wordt elk bezoek aan deze winkel dankzij de dames van Babassu Amsterdam Zuid een feestje.

dankbaar

een zieke vriendin heeft zo een fantastisch advies qua make up en gezichtsbehandeling gekregen van Corinne, daar wordt een mens heel blij van. Ik bedank haar dan ook van harte voor deze ongekende en liefdevolle service!

Vlotte levering met leuke persoonlijke boodschap!

100% betrouwbaar

Slecht!

Vroeger top service, maar tegenwoordig lijkt het meer op een Ici-Paris… Jammer! Diverse keren aangegeven maar wordt helaas niets mee gedaan!

Ontzettend mooi ingepakt en een persoonlijke boodschap erbij. Top product, ik ben er blij mee.

Slecht

Zeer arrogant persoon op de chat, die met moeite een fatsoenlijk antwoord kon geven. Product besteld, op de 7e nu de 13e nog steeds niets ontvangen. Andere websites lukt het wel om binnen 2 dagen te leveren zelfs vanuit het buitenland.

Fantastische salon

In Wassenaar word je in de watten gelegd! Superfijne behandelingen door professionals die weten wat goed voor jouw huid is. Ik ben sindsdien fan van de Natura Bissé producten. In de winkel is een breed aanbod van mooie merken.

fantastische service

Nadat er per abuis een verkeerd product naar mij was opgestuurd, kreeg ik uitgebreide excuses + is het juiste product alsnog opgestuurd. Het andere (verkeerde) product hoefde ik niet te retourneren.

Een aanrader!

Leuke webshop met heel veel mooie niche-merken waaronder Surrat! Snelle levering, aangename klantenservice én ook nog eens samples bij je aankoop. Top!

Luxe ervaring met prachtige salons

Ruim een jaar geleden mijn eerste behandeling gehad in de prachtige salon in Den Haag met mijn zus. We hebben een duo behandeling gehad met Tata Harper producten. De behandeling zelf was uitstekend, dit was een ware luxe ervaring en je wordt onder handen genomen door meiden die weten waar ze het over hebben. De producten die ze verkopen passen perfect in het segment waarin ze zich bevinden. Al met al heb ik Babassu al aan meerdere vriendinnen aanbevolen en komen we nu met zijn allen regelmatig terug.

Makkelijk

Makkelijk bestellen

stalkers met de beoordeling product ok

product goed maar mails blijven maar komen

Snelle en mooie levering

Heerlijke producten, heerlijke behandelingen

Het is altijd een feestje om naar Babassu te gaan Met heerlijke behandelingen, heerlijke producten en hele gastvrije medewerkers

Snel geleverd en mooi ingepakt

Ik zou er zeker weer bestellen

Eerste x maar zeker niet de laatste

S’ Avonds en de dag erna binnen

De bestelde producten keurig gekregen.

De bestelling werd na 2-3 werkdagen geleverd. Duidelijke website, overzichtelijk. Geen problemen tegengekomen.

Goed product, fijne geur en mooi ingepakt

Zeer snel en correct geleverd

Snelle levering en nu lekker genieten van de prachtige geur Vd parfum!

Mooie goedwerkende website en snel geleverd

Snel geleverd en op verzoek gratis cadeauverpakking en felicitatiekaartje met eigen tekst. Chapeau!

Goed en snel

Goed en snel levering

Really good - very pleased with the service :)

The delivery was very quick and nicely presented.

Hope kwaliteits producten, snelle correcte afhandeling van de bestelling. Zorgvuldig verpakt. Top bedrijf.

Snelle bezorging

Goeie service, handgeschreven kaartje bij de bestelling. Heel aardig en klantgericht. En de bestelde producten waren er al direct de volgende dag. Ben zeer tevreden.