Snel

Klasse winkel om jezelf echt te verwennen

Mijn verwen winkel die echte klasse uitstraalt

Prima Dienst.

Snelle levering, goede verpakking, originele producten, en goede dienst. Alles zijn prima.

Snelle levering, artikelen keurig ingepakt en altijd leuk om monsters te ontvangen.

Alles perfect, kiezen bestellen, betalen, 2 dagen later in de bus, top

De communicatie is top, ook al ging er even iets mis.

Nadat mijn levering niet helemaal correct was heeft Denise dit fantastisch opgelost. Dus helemaal tevreden met de communicatie!

Helemaal goed

Goede snelle levering, mooie producten van hoge kwaliteit en ook nog eens leuk ingepakt.

Bijna te goed.

Ja snelle en prima en mooi verpakte levering van prima product. Ik vond het onnodig dat ik moest tekenen voor ontvangst. (Wel grondig).

Snelle levering van uitstekende producten met mooie testers en een persoonlijk kaartje.

Hoewel je natuurlijk weet wat je besteld hebt, is het uitpakken altijd weer een feestje.

Vlotte levering

Pakje bij ons in Belgie vlot en correct geleverd. Ook het artikel zelf was van goede kwaliteit

Heb hier de hairpin van Fiona Franchimon gekocht (geweldig!)en doordat het bedrag boven de 30 euro is, werd het product gratis toegezonden en dat gaf de doorslag.

Snelle levering!

mooie producten en goede service

Ruime keuze aan mooie producten en prima service/communicatie

Mooi assortiment en snelle levering!

Prettige website, mooie producten en een snelle levering!

snelle levering; klantvriendelijke beantwoording van vragen, adequaat handelen van klantenservice

Snelle levering, goede producten

Makkelijke en duidelijke website, goede producten, snelle levering, wordt goed over je bestelling op de hoogte gehouden.

Vriendelijke service en snelle levering

Op mijn vraag over de bestelling kreeg ik supersnel en een zeer vriendelijke reactie. Een winkel om bij terug te komen!

Goed geregeld vlotte service en verzending. Mooie spullen.

alles verliep vlot

zie boven

Snelle levering en ook nog wat monstertjes

De eerste keer dat ik een parfum bestelde kreeg ik er een handgeschreven kaartje bij. Daar was ik blij verrast door. Dat was bij de laatste en eerlaatste niet het geval. Jammer, want dat maakt het wat persoonlijker.... het 'internet- bestellen'. Werk zelf in een winkel met webshop, wij voegen altijd een persoonlijk kaartje toe. We krijgen daar veel bedankjes en complimenten voor/over.

Mooie collectie geuren en andere luxe heerlijkheden. Fijne mensen in de winkel. En snelle levering v

Zie hierboven!

Goede en adequate service

Na een bestelling te hebben geplaatst, is er per ongeluk een verkeerd artikel geleverd, binnen 1 dag is het juiste artikel verzonden en is het administratief correct afgehandeld. Superservice, snel en adequaat. Complimenten.

Goede communicatie, snelle levering

Mijn bestelling zou niet op voorraad zijn, maar toen zijn ze op zoek gegaan bij een collega en konden ze hem toch snel versturen. Vooral de goede communicatie was prettig. Het toegestuurde pakket was ook heel erg zorgvuldig ingepakt. Met twee monster crèmes.

GEWELDIG

Babasu is super snel met verzenden, maar goed je betaald er ook wel wat voor. Mijn producten waren er super snel, en als extra kreeg ik 2 heerlijke testers!

Professionele verkoopsters, erg vriendelijk

Netjes en snel. En leuk dat er monstertjes bij zaten