Netjes en snel

Netjes en snel.goede prijs/kwaliteit

Accuraat personeel en zeer vriendelijk

snelle service en na verkeerde postcode bij adres onmiddellijk gebeld waar pakket heen moest. Topservice.

Super service!

Super service. Snelle levering. Ruim assortiment. Een keer een verkeerd product geleverd gehad en meteen het juiste toegestuurd gekregen, nog voordat ik verkeerde had geretourneerd. Fijn te woord gestaan en snel probleem opgelost.

Snelle en nette bezorging.

P.R.A.C.H.T.I.G

Top....prachtige produkten..

Uitstekend!

Snelle levering, mooi ingepakt; een echt cadeau! Blij mee!

Helemaal tevreden, stevig en prachtig ingepakt.

Werd een dag te vroeg geleverd, was ik erg blij mee. Het was een waar cadeautje!!

Eerste online bestelling maar vaker in winkel Den Haag geweest. Net als in de fysieke winkel is het online prettig winkelen:). Had in de fysieke winkel een product 'laten bestellen' en werd gebeld zodra dit product weer beschikbaar was. Door omstandigheden kon ik niet meer naar de fysieke winkel. Even gebeld en daarna het product online besteld. Goede communicatie en snelle levering.

Service met een hoofdletter S!

Service zoals vroeger normaal was, je voelt je gewaardeerd en dat zie je helaas niet veel meer... Kom heel graag in de winkel (A-dam), echter lukt dit helaas niet altijd en dan is het online bestellen op jullie mooie site perfect!!

toppers van A tot Z!!!!

Supertoffe mensen,enorm klantvriendelijk,ronduit top!Alleen spijtig dat jullie overgestapt zijn van GLS naar PostNL want om eerlijk te zijn heb ik mijn pakje nog steeds niet ontvangen en bij GLS liep dat echt wel enorm vlot hoor,dat is het enige minpuntje helaas.

Fijne producten, snelle levering, keurig ingepakt

Goede overzichtelijke site met heldere informatie over de producten. Mooi aanbod aan artikelen, die niet overal zijn te vinden. Zeer snelle levering.

Heel tevreden!

Super dat ik via jullie webshop Nudestix kan bestellen. Heel overzichtelijke webshop, makkelijk bestelproces en vooral super snelle levering in een mooi pakket! Ik bestel zeker nog bij jullie!

Correcte afhandeling, leuke verpakking

Super Tevreden

Snelle verzending in mooie geschenkverpakking. Het Babassu assortiment is geweldig. Deze keer de geweldige showeroils en faceoils van Aromatherapy Associates ontvangen. Heerlijke producten. Online besteld maar nog leuker is het om 1 van hun mooie shops te bezoeken. Ik ben een groot fan!

Goed, betrouwbaar, mooi bedrijf en product

goede beschrijving vlugge levering prima product voldoet aan beschrijving natuurlijk product. Als een van de zeer weinigen

Altijd goede ervaringen en snelle levering.

Erg blij mee!

Mooi verpakt en heerlijk wat monstertjes erbij!

Geen problemen. Alles conform afspraak.

Geen problemen.

Mooi ingepakt en leuk handgeschreven kaart bij het cadeau!

Snelle en correcte levering. TOP!

Snelle en correcte levering. TOP!

Uw verkoopbelofte bent u nagekomen: groot compliment!

Uw verkoopbelofte bent u nagekomen: groot compliment!

Snelle levering en goed verpakt.

Artikelen mooi verpakt en snel antwoord op mijn vraag

Goede service, artikelen mooi verpakt en snel antwoord op mijn vraag

Erg goed!

Er was iets niet helemaal goed gegaan met mijn bestelling maar het was super snel en uitermate vriendelijke opgelost. Zonder enige vorm van gedoe of stress.! Ik heb er al meerdere keren besteld en ik ben altijd prima tevreden. Aanrader!

Goede ervaringen

Nooit problemen gehad 👍