Bestelling mooi optijd binnen.

De kentekenplaat stickers zien er mooi uit. Plakken ook prima. Dik tevreden. Mvg Clemens Kloos

Ruime keuze en snelle service

Ruime keuze van nummerplaathouders en gepersonaliseerde belettering.

Duidelijk uit te voeren op de website

snelle levering, goede producten

Heel tevreden over de snelle levering en de prima artikelen die ze verkopen, zoals de houders voor groene kentekenplaten. ik heb gelijk nog 2 setjes besteld.

Alles goed en snel ontvangen. Prima

Snelle service en top producten

Snel geleverd en producten zijn naar wens.

Kwaliteit

Nummerbordhouders met reclame van mijn motorbedrijf besteld. Kwaliteit is zeer mooi, en dat voor een keurige prijs.

goede service

goede service

Topservice

Zeer goede kwaliteit van de nrplaathouders Netjes geleverd

Ziet er netjes uit, zoals besteld.

Tevreden!

Wij hebben de Pelster Strooiwagen als Sinterklaasgeschenk voor onze medewerkers besteld. De wagen is volledig gepersonaliseerd in de Eurol huisstijl en ziet er top uit! We zijn erg tevreden over de uitvoering en levering.

Snel, plezierig en persoonlijk contact

Net bedrijf met persoonlijke benadering en op-maat oplossingen

zeer goed

mooie nummerplaatshouders precies zoals ik had verwacht

Goede snelle service en top kwaliteit

Snel geleverd Goede klantenservice Mooie goede kwaliteit prijs verhouding

Snelle levering, product zoals besteld

Stickers besteld voor mn bedrijfswagens. Ik en mn collega’s erg blij mee. Kunnen de weersomstandigheden aan

Snelle en correcte leverng

De artikelen werden heel snel en compleet geleverd.

Wederom erg goed

Ik heb eerder kentekenplaathouders met reclame voor mijn bedrijf besteld, nu ook weer. Kwaliteit van de houders en drukwerk is erg goed. Deze keer wel iets langere levertijd, maar kwaliteit wederom super

Prima geregeld - Snelle levering - goede kwaliteit

Mijn bestelling werd snel geleverd. Kwaliteit van de producten is goed. Volgende bestelling weer via Pelster!

Mooie kwaliteit en een super service!

Showroom kenteken platen besteld zowel het bestelgemak, hulp bij het design en de uiteindelijke kwaliteit en uitstraling overtroffen mijn verwachtingen!

top netjes

Perfect.

Perfect.

Top geregeld

Had een bestelling even wat eerder nodig dit is toen direct voor me geregeld super!

Mooie site om je ontwerp te maken

Duidelijke site om je ontwerp te maken en direct je ontwerp te kunnen zien en aanpassen

Vriendelijk, goede kwaliteit.

Producten die Pelster leveren zijn van goede kwaliteit. Vriendelijk en helpen je graag met het zoeken van de juiste producten.

Over Pelster Automotive

Als innovatieve partner speelt Pelster in op de behoeftes van klanten en uitdagingen binnen de markt. Met onze unieke en handige producten worden gemak en zichtbaarheid binnen en buiten jouw mobiliteitsbedrijf vergroot.