Mooie site om je ontwerp te maken

Duidelijke site om je ontwerp te maken en direct je ontwerp te kunnen zien en aanpassen

Vriendelijk, goede kwaliteit.

Producten die Pelster leveren zijn van goede kwaliteit. Vriendelijk en helpen je graag met het zoeken van de juiste producten.

Veel aandacht en goed passend voorstel gekregen

Veel aandacht en goed passend voorstel gekregen

Uitstekend verzorgd en snel geleverd

Geweldige service en perfect uitgevoerd.

Super geregeld door Mark!!!

Correct

Geachte, Nummerplaathouders besteld. Levering binnen de termijn is niet kunnen waar gemaakt worden door DHL. Kijken we even door. In het algemene zeer tevreden met het product alsook het ontwerp. Komt volledig tot zijn recht. Mijn verwachtingen zijn voldaan. Daarnaast heb ik 2x maal de interne dienst gebeld en werd ik vriendelijk onthaald en was geen vraag teveel. Hartelijk dank voor het proffesionalisme. Ik beveel jullie sterk aan bij mijn collega’s. Met vriendelijke groeten, Kevin Remy

Goede en snelle afhandeling

De bestelling is snel en goed afgehandeld. Dinsdag besteld en woensdag in huis.

Razend snelle levering

Zoals al jaren, bestelling geplaatst en deze is zeer snel en accuraat afgehandeld en geleverd. Top

Blij met Pelster . De bestelde artikelen komen altijd zeer snel. De mensen bij Pelster zijn vriendelijk en behulpzaam. Zij doen echt hun best voor je.

Voldoet aan mijn verwachtingen

Voldoet aan mijn verwachtingen

Maatwerk geleverd zonder meerprijs, top geregeld mensen!

Blij met mijn gepersonaliseerde kentekenplaat houders.

Top kwaliteit en snelle levering!

De bestelde showroomplaten waren van goede kwaliteit en de levering was snel.

Fijn bedrijf en goede producten

Al meerdere keren spullen besteld, altijd goede ervaringen mee.

Pluspunten

Zeer accuraat, snelle service, fijne communicatie

Pluspunten

Open en transparant, gerichte communicatie en meedenkend op alle vlakken. Ook detail gericht en het assortiment is breder als gedacht.

Pluspunten

heldere communicatie meedenkend betrouwbare levering

digitale volgbaarheid van de status bestelling op de website denk aan hoe bol.com - cool blue dat doet. ontvangst bestelling - bestelling doorgezet naar de producent - bestelling klaar voor verzending- bestelling op transport - aflevering door transportdienst

Pluspunten

Denken mee, vernieuwend en vlotte service. Mooi familiebedrijf.

Over Pelster Automotive

Als innovatieve partner speelt Pelster in op de behoeftes van klanten en uitdagingen binnen de markt. Met onze unieke en handige producten worden gemak en zichtbaarheid binnen en buiten jouw mobiliteitsbedrijf vergroot.