Snelle levering, product zoals besteld

Stickers besteld voor mn bedrijfswagens. Ik en mn collega’s erg blij mee. Kunnen de weersomstandigheden aan

Snelle en correcte leverng

De artikelen werden heel snel en compleet geleverd.

Wederom erg goed

Ik heb eerder kentekenplaathouders met reclame voor mijn bedrijf besteld, nu ook weer. Kwaliteit van de houders en drukwerk is erg goed. Deze keer wel iets langere levertijd, maar kwaliteit wederom super

Prima geregeld - Snelle levering - goede kwaliteit

Mijn bestelling werd snel geleverd. Kwaliteit van de producten is goed. Volgende bestelling weer via Pelster!

Mooie kwaliteit en een super service!

Showroom kenteken platen besteld zowel het bestelgemak, hulp bij het design en de uiteindelijke kwaliteit en uitstraling overtroffen mijn verwachtingen!

top

top netjes

Perfect.

Perfect.

Top geregeld

Had een bestelling even wat eerder nodig dit is toen direct voor me geregeld super!

Mooie site om je ontwerp te maken

Duidelijke site om je ontwerp te maken en direct je ontwerp te kunnen zien en aanpassen

Vriendelijk, goede kwaliteit.

Producten die Pelster leveren zijn van goede kwaliteit. Vriendelijk en helpen je graag met het zoeken van de juiste producten.

Veel aandacht en goed passend voorstel gekregen

Veel aandacht en goed passend voorstel gekregen

Uitstekend verzorgd en snel geleverd

Geweldige service en perfect uitgevoerd.

Super geregeld door Mark!!!

Correct

Geachte, Nummerplaathouders besteld. Levering binnen de termijn is niet kunnen waar gemaakt worden door DHL. Kijken we even door. In het algemene zeer tevreden met het product alsook het ontwerp. Komt volledig tot zijn recht. Mijn verwachtingen zijn voldaan. Daarnaast heb ik 2x maal de interne dienst gebeld en werd ik vriendelijk onthaald en was geen vraag teveel. Hartelijk dank voor het proffesionalisme. Ik beveel jullie sterk aan bij mijn collega’s. Met vriendelijke groeten, Kevin Remy

Goede en snelle afhandeling

De bestelling is snel en goed afgehandeld. Dinsdag besteld en woensdag in huis.

Razend snelle levering

Zoals al jaren, bestelling geplaatst en deze is zeer snel en accuraat afgehandeld en geleverd. Top

Blij met Pelster . De bestelde artikelen komen altijd zeer snel. De mensen bij Pelster zijn vriendelijk en behulpzaam. Zij doen echt hun best voor je.

Voldoet aan mijn verwachtingen

Voldoet aan mijn verwachtingen

Maatwerk geleverd zonder meerprijs, top geregeld mensen!

Blij met mijn gepersonaliseerde kentekenplaat houders.

Top kwaliteit en snelle levering!

De bestelde showroomplaten waren van goede kwaliteit en de levering was snel.

Fijn bedrijf en goede producten

Al meerdere keren spullen besteld, altijd goede ervaringen mee.

Pluspunten

Zeer accuraat, snelle service, fijne communicatie

Pluspunten

Open en transparant, gerichte communicatie en meedenkend op alle vlakken. Ook detail gericht en het assortiment is breder als gedacht.

Over Pelster Automotive

Als innovatieve partner speelt Pelster in op de behoeftes van klanten en uitdagingen binnen de markt. Met onze unieke en handige producten worden gemak en zichtbaarheid binnen en buiten jouw mobiliteitsbedrijf vergroot.