Prachtige planken

Vakwerk geleverd. Tip: lever er een simpele gebruiksaanwijzing bij voor de bevestiging.

Het was gewaagd om online de juiste houtsoort/kleur te vinden maar het is geslaagd! Prachtig ophangsysteem, prima afwerking. Zeer blij met het resultaat. Dank je wel!

Heel blij met onze rustiek eiken wandplank voor in de keuken. Precies op maat, makkelijke website, op afgesproken dag geleverd, duidelijke instructies en hoge kwaliteit.... kortom zeker een aanrader!

Mooie planken voor goede prijs

Prettige website, makkelijk de planken samen te stellen en te bestellen. Zien er erg mooi uit.

Perfect,precies zoals we hadden gehoopt!

Mooie degelijk plank, met dito zwevend hang systeem.

Jullie hebben aan onze verwachtingen voldaan

Duidelijke site. Makkelijk dat je zelf de maten kunt doorgeven. Geleverd op de afgesproken dag. En het belangrijkste is dat het plankje super mooi staat in onze keuken.

Kwaliteitsvol product, levering volgens de afspraak.

Zeer goede ervaring

Overzichtelijke site, gemakkelijk te bestellen en een prima prijs. Onze planken zien er prachtig uit!

Prima service, belofte goed waar gemaakt

Goede duidelijke website, mooie degelijke eiken schap besteld met prima blind ophang systeem.

Uitstekende keuze voor non-standaard oplossingen

We hadden een paar planken nodig met een heel specifiek maatvoering. Bij Hout op Maat kun je letterlijk alles bestellen vanuit je leunstoel. En het wordt keurig netjes bij je thuis afgeleverd. Niet goedkoop, niet supersnel maar wel heel keurig en betrouwbaar.

Geweldig net hout

Bestelling geplaatst. Eerder geleverd dan verwacht en keurig ingepakt om niet beschadigd te raken. Topbedrijf.

Zeer blij!

De wandplankjes zijn niet heel makkelijk te bestellen als leek, dus had veel vragen. Ik had een keer gebeld, maar er werd niet teruggebeld, maar de chat service werkt prima! De klusjesman heeft de nis montage goed opgehangen en het staat geweldig! Ben er zeer blij mee!

Blij met onze eikenplank!

Je wordt goed op de hoogte gehouden van het maakproces.

Mooi product, goede communicatie

Onlangs heb ik een tweede bestelling gedaan bij Houtopmaat vanwege de goede ervaring met de eerste bestelling. Ook nu weer ben ik heel tevreden. De plank was zorgvuldig ingepakt in bubbeltjesfolie met op de kanten nog extra schuimrubber randen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

De kwaliteit is goed en vooral het installeringsgemak is groot.

vooralsnog niet

• Kwaliteit

Pluspunten

Perfecte kwaliteit en service

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

snelle levering en goede service

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede communicatie, goed verpakt

?

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Onze plank had een beschadiging. Hier werd per mail snel en adequaat op gereageerd. Er werden meerdere opties geboden om ons tegemoet te komen.

- Misschien toch nog iets voorzichtiger omgaan met de planken, er zat bovenop de plank ook nog een klein deukje. Twee beschadigingen dus eigenlijk. - In de handleiding duidelijk vermelden dat de plank een BOVEN en ONDERKANT heeft. Dit wordt nergens duidelijk vermeld, terwijl dit voor ons dus zo belangrijk was, de beschadiging wilden wij namelijk aan de onderkant plaatsen, maar de plank kan echt maar op een manier over de dragers heen geschoven worden. Daarnaast is het natuurlijk sowieso erg onhandig dat het nergens duidelijk vermeld wordt! Het duurde echt even voordat we er zelf achter waren!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Voldeed volledig aan de verwachting. Ook hoe het werd verstuurd en ingepakt overtrof mijn verwachting

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Duidelijk proces, uitstekend product.

De positie van de dragers kwam niet overeen met de tekening.