Prachtige planken die goed passen

Niet heel goedkoop maar zeker waar voor je geld. Badkamer knapt er geweldig van op

Mooi product voor een degelijke prijs

Het geleverde product was exact wat we in gedachten hadden. En dit aan een scherpe prijs. Iets meer info over hoe we dit het best aan de muur konden bevestigen had wel nuttig geweest. Prijs/kwaliteit zijn we zeer tevreden.

Prima product

Mooi afgewerkt

Top !

Goede communicatie. Komen na wat er gezegd wordt. Je wordt goed op de hoogte gehouden tijdens het gehele proces van bestelling tot levering.

Mooi product en prima service

Bestellen via de computer ging goed. De levering was zoals afgesproken en de producten zijn prima. Manlief vondt de montage wat imponerend maar dat ging ook zonder problemen. 100% goed!

Top product en levering

Producten waren exact zoals voorgesteld op de website en mooi afgewerkt. Levering was spot-on op de datum zoals 2 weken daarvoor beloofd en zeer zorgvuldig en beschadiging proof verpakt.

Vraag en aanbod in een perfecte match !!

Via de website, onder begeleiding van een éénvoudige wizard, werd onze vraag doorgegeven aan houtopmaat.nl. Via mail werden wij zoals aangegeven op de site op de hoogte gehouden van het verwerkingsproces van onze bestelling en onze bestelling werd netjes afgeleverd op de afgesproken datum. Alles klopte en de bestelling was zoals wij hadden aangevraagd. Heel fijn om zo een overeenkomst afgehandeld te zien. Ik overweeg zeker om nog met houtopmaat.nl samen te werken.

handige manier van bestellen en keurig verpakt bezorgt met solide ophangsysteem

handige manier van bestellen en keurig verpakt bezorgt met solide ophangsysteem. Nog sneller zou nog beter zijn geweest en dan en dikke 10

Mooi product. Keurig verpakt en op tijd geleverd.

Ik had online foutje gemaakt met de maten. Dit werd na mailtje keurig opgelost.

makkelijk bestellen en snelle levering

montage handleiding ontbrak

Mooie plank!

Duidelijke website, met vele mogelijkheden.

Te matig

Snelle levering maar hout is erg nep kleur geen natuurlijke look zoals op de site wordt gesuggereerd. Helaas dus erge dure miskoop

Beste Joan, We vinden het heel vervelend dat je niet tevreden bent. We raden al onze klanten altijd aan om contact met ons op te nemen als je niet tevreden bent, dat is in dit geval niet gebeurd en kun je misschien alsnog doen. Al onze producten zijn van 100% massief hout gemaakt. Je hebt beuken hout, behandeld met lak besteld, deze kleur is van nature wat bleker en meer roze dan in vergelijking met bijvoorbeeld rustiek eiken. Het was een product op voorraad, de foto van het product dat je hebt ontvangen stond dan ook online tijdens bestellen. Bij producten op voorraad gelden de wettelijke regels, ben je ontevreden mag je het product altijd zonder opgave van reden binnen 30 dagen terug sturen. Na goed ontvangst storten we het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen via de betaalmethode waarmee betaald is terug. We hopen nog wat van je te horen. Met vriendelijke groet, Het Hout op maat team.

Geleverd volgens afspraak

Kwaliteit, volgens afspraak

Handige site en mooi resultaat

Veel keuze, makkelijk uit te zoeken wat je wil en goede levering.

Precies dat wat we zochten ontvangen

Heldere informatie, correcte afspraak en goede levering.

Prachtig product! Precies zoals we het wilden.

Ziet er heel mooi uit, goed bevestigingsmateriaal, duidelijke aanwijzingen op de website en goed verpakt. Helemaal niets op aan te merken.

Goede plank

Levering conform afspraak Plank ziet er goed uit en conform opgegeven maten

Goede ervaring, in de service hier en daar een puntje op de "i"

Toegankelijk en gemakkelijk bereikbaar, prachtige plank ontvangen en uitstekend verpakt! De beschrijving van de montage kwam niet overeen met het geleverde materiaal. Toen ik hierover mailde, kreeg ik geen antwoord. Na een telefoontje van mijn kant werd e.e.a. mij duidelijk. Ik moest twee keer vragen de € 12,50 van de sample terug te storten, dit gaat niet vanzelf ;-)

Prachtige planken voor badkamer

De nisplanken geven onze badkamer een luxe uitstraling! Mooi werk!!!

Super makkelijk en altijd een update. Top service

Zie bovenstaande zin...

Goede service mooie producten

Goeie ervaring van bestellen tot aflevering en na “zorg” 1van de gaten voor de blinde ophanging was niet diep genoeg uitgeboord. (5cm). was nogal vervelend, hij zou weer ingepakt moeten worden Hout op Maat zou hem ophalen repareren en terug sturen. maar toen heb ik zelf een speedboor gekocht met de juiste diameter Om het proces te versnellen, het probleem zelf opgelost en van houtopmaat een passende vergoeding gekregen voor de boor en het ongemak! super service volgende keer bestel ik hier zeker weer.

De beukenhouten planken zijn van topkwaliteit en prachtig afgewerkt!

Aanvankelijk was er eenklein misverstand: mijn oordeel werd gevraagd terwijl er nog geen planken waren geleverd. Dat maakte mij wantrouwend of het bedrijf geen nep was. Maar toen de planken (keurig op tijd hoor!!!) geleverd waren, was ik meer dan tevreden! Ze passen perfect bij een beukenhouten kast van Hulsta en zijn zo precies afgewerkt! Boven verwachting allemaal!

Gewoon goed.

Goed bestelproces en netjes op de hoogte gehouden via de mail. Kwaliteitsproduct die netjes verzonden wordt.

Goede communicatie, mooi product

Als klant word je goed op de hoogte gehouden. Product is naar wens te bestellen, veel mogelijkheden qua kleur, dikte, afmetingen en ophangsysteem. Netjes verpakt en geleverd.

Een goeie ervaring

Netjes en goed verpakt En precies gemaakt hoe wij willen 👍👍👍👍