Zeer goed!

Buiten onze verwachting. We waren zeer blij met onze plank en het hout is van een mooi kwaliteit. Het ophang systeem was helder maar een kleine handleiding zou ook niet mis zijn.

Afwerking hout op precies de juiste te verwachten manier.

Mooi materiaal en alles volgens afspraak geleverd.

Erg mooie planken. Duidelijke instructies op de website voor het plaatsen. Het kost wat meer moeite dan een Ikea plankje ophangen, maar het is dan ook massief zwaar hout met sterk bevestigingsmateriaal. Wat ik erg handig aan de dragers vind is de speling zowel horizontaal als verticaal. Een kleine afwijking in de boorgaten is dan makkelijk op te vangen, zodat de planken eenvoudig waterpas geplaatst worden.

Kost wat, maar dan krijg je ook wat!

Nadat een vorige grote bestelling zeer goed was bevallen, nu opnieuw een bestelling gedaan. Het eindproduct is opnieuw prachtig. Exacte afmetingen en afwerking en bovendien ook zeer goed ingepakt. Speciale levering aan huis was ook zeer goed georganiseerd. Verwacht geen next day delivery als je besteld hebt, maar dat kan en hoeft ook niet. Het wachten wordt beloond met een super mooi stuk "Hout op Maat". Aanrader.

Mooie plank

Qua montage moet je heel precies werken

Good material and fast delivery

Very good material, the measurements I asked for were also perfect. It comes very well packed and the delivery is very fast.

mooie plank, snelle reacties

ik wilde een kabeldoorvoer in de wandplan. Ik kreeg snel reactie en kon de maat en gewenste plaats aangeven. goede service en mooi product!

Goed en mooi afgewerkt.

Ziet er heel netjes uit, maar dat mag dan ook wel voor die prijs.

Prima levering, kwaliteit en maatvast.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Wat een fijn bedrijf en wat een service!

Onlangs een eikenhouten plank besteld bij houtopmaat. Hij past exact. Bij nader inzien wilde we toch dat beide zijden van de plank ondersteund zouden worden ipv één. Houtopmaat heeft kosteloos een zgn. misdrager toegestuurd. Ook werden we prima op de hoogte gehouden over de fase van het maken en versturen van de plank.

Goede en snelle levering.

Prijzig maar goede kwaliteit

Prijzig maar goede kwaliteit! Goed verpakt geleverd

Fijne service

Voor de bezorging werd er een melding gedaan van 'afwijking' aan het hout. En dit is zeer netjes opgelost.

Super goeie website, en perfecte opvolging van de opdracht.

Alles zeer goed geregeld

Goede informatievoorziening over status van bestelling en levering. Bestelling keurig op tijd geleverd en product goed verpakt. Ben zeer tevreden en kan iedereen aanraden hier te bestellen.

het kost wat, maar dan heb je ook wat!

Goedkoop zijn de plankjes misschien niet, maar de kwaliteit is navenant sterk. Uitstekend afgewerkt en meer dan volledig voldaan aan de verwachtingen.

Alles super op maat

Transport kan beter, alles lag door elkaar in een kleine bestelauto met een chauffeur die gestrest was omdat hij geen tijd had. Er waren daardoor wel wat gebutste hoeken.

Makkelijk op te hangen, mooie kwaliteit

Hout is mooi. Systeem hangt stevig. Zeer blij mee.

Snel en correct

Website gemakkelijk

Mooie beuken planken op preciese maat; zoals beloofd.

Zeer professioneel zoals de site uitzien en product is 100% zoals je verwacht !

Gewoon netjes en goed maatwerk afgeleverd

Wij wilden een keukenplank hebben op maat. Eis was wel dat het een "zwevende" plank zou worden boven het smalle aanrechtblad. Wij hebben zowel links (met spoelbak) als rechts (een smallere uitvoering) in de keuken een aanrechtblad. We werden regelmatig op de hoogte gehouden van de status en alles is prima afgeleverd. De bevestigingen paste perfect. Daarbij moesten we wel even opletten wat nu de zichtkant van het blad was. Omdat de bevestigingen voorzien waren van een pijltje-omhoog, en de bevestigingen maar op 1 manier in het freeswerk passen klopte onze aanname wat de zichtkant was, de mooie kant. :-) Wat ons betreft, zeker aanbevolen.

Echt hout uit één stuk.

Mooi hout perfect op maat gezaagd en een mooi en deugdelijk ophangsysteem. Pluggen en bouten niet meegeleverd maar dat is prima. In een plank zat wel een hele grote noest alleen die is opgevuld met houtvuller. Niet erg fraai. Ik zou in de configurator ook de optie beide zijden zichtzijden willen zien. Blaadjes met boorgat locaties zijn top!

Perfecte plank en staat heel erg mooi

Makkelijk besteld en opgehaald, dat ging prima. Gisteren gemonteerd en zit als een huis zo sterk in de muur.