Mooi product.

Mooie eikenhouten plankje afgeleverd volgens afspraak. Alleen afleveringsdatum wijzigen is moeilijk.

Snel reageren op mijn vragen

Perfect afgewerkt.

Snelle levering en perfecte afwerking inzake maat en schuurwerk.

Onbereikbaar

Na het plaatsen van een online bestelling een offerte ontvangen. Maten van de planken mochten nog aangepast worden; deze aanpassingen telefonisch doorgegeven aan hout op maat Leverdatum werd niet nagekomen. Geen bericht gehad vanuit hout op maat. 5 dagen op rij gebeld met de "klantenservice" hier zat een externe telefoniste die enkel een terugbelverzoek kon aanmaken en van niks wist. Er werd door hout op maat niet teruggebeld. Mail gestuurd, hier werd uiteindelijk wel op gereageerd. Bestelling was kwijt, zou opnieuw worden verzonden. Nieuwe afleverdatum werd doorgegeven, deze werd nagekomen. Planken zien er mooi uit, doorgebelde aanpassingen; de gewijzigde maten zijn helaas niet goed doorgekomen want de planken hebben de oorspronkelijke maten. Hier gaan we vanwege de moeilijke bereikbaarheid op dit moment geen punt meer van maken.

Ik kon op de website een goede keuze maken. Daarna goede, duidelijke mails over de bestelling. En de bezorging precies op tijd. Dan heb ik het nog niet eens over de prachtige plank van beukenhout die nu mijn keuken siert.

De plank is prachtig! Erg blij mee...

Liep prima

Kwaliteit

Goede kwaliteit / prijs verhouding. Mooi materiaal. Helaas moest de levering 2 x worden uitgesteld.

Goede ervaring!

Keurig verpakt en mooie planken!

super mooie plank, maar in de communicatie gaat het mis

Vooraf was er goed contact, de plank werd wel 2 dagen later geleverd. De plank zelf is prachtig. Nu vraag ik al 2 weken lang om de factuur, maar het blijft stil.. Dat is dan wel weer jammer..

Precies wat ik in gedachten had is geleverd.

Helemaal top

Alles geleverd conform de afspraken

Mooi product

Als je een mooie plank wilt die er zo te zien over 200 jaar nog hangt dan moet je hier gaan shoppen.

Beetje lang gewacht, maar goed product en correcte afhandeling

Zie boven

Alles naar wens, de up-dates over de vorderingen van de bestelling mogen wel wat minder.

Mooie plank en goed te bevestigen

De instructies zijn prima al blijft het een secuur werk oom de plank goed om te hangen. Hij hangt nu prachtig. We zijn er erg blij mee.

Mooi product, duidelijke communicatie

Supermooie plank ontvangen. heeft even geduurd omdat de eerste plank tijdens transport beschadigd was en de tweede niet conform specs was. Wat ik vooral goed vind , naast een topproduct, is de snelle reactie op mails. En gedurende de productie word je goed op de hoogte gehouden. Gaat het mis, dan gaan ze direct aan de slag om het op te lossen

Het hele proces, van bestelling tot levering en plaatsing verliep goed en zonder problemen. Ik kan het eenieder aanraden!

Prima levering met duidelijke instructie

Mooie stevige planken zonder beschadigingen, met duidelijke levering en degelijk ophang materiaal . Erg blij mee!

Goed maar...

Ze antwoorden niet als ik een vraag stel. Ik vroeg om een factuur op te sturen, door te mailen,...want dit kan ik niet terug vinden op de site. Dit omdat ik een bestelling plaatste voor mijn werkgever en die betaalt pas terug als ik de factuur kan voorleggen. Ik heb daar nooit antwoord op gekregen. Ik heb dan maar zelf geknipt en geplakt en zelf een factuur in elkaar gestoken. Voor de rest snel, correct en traceerbaar. En bovenal heel mooi resultaat. Waar we met de collega's heel tevreden over zijn. Bedankt

Alles net verpakt en afgewerkt volgens plan een aanrader

Uitstekende service en kwaliteit

Online wandplanken van 3,5 meter besteld. Via de online tool heel eenvoudig te bestellen met een duidelijke uitleg over verschillende ophangingen, houtsoort en afwerking. De planken zijn zelfs mooier dan verwacht!

Super mooie plank, geheel naar onze wens.

Hout op maat heeft op alle fronten aan onze wensen voldaan. Van website, prijs, levering, resultaat tot meegeleverde ophang systeem, alles was naar wens. Wij kunnen het aanbevelingen en zullen er nog meer gaan kopen bedenk ik zo maar.

Wij hebben vier planken besteld voor in de keuken. Duidelijke website, vriendelijk geholpen in de showroom, snelle levering, en een heel mooi ophangsysteem zodat alles waterpas komt te hangen. De planken zijn helemaal naar wens qua afmetingen aan te passen ook rekening houdend met bv de stopcontacten. Worden prima verpakt bezorgd op het juiste tijdstip. Kortom geen enkel minpunt! Wij zijn heel blij!!

Super!!

Goede service, levering op tijd en volgens verwachting.

Op maat

Ik had nogal wat wensen voor 1 plank; de ene nis was wat dieper dan de andere en liep ook niet helemaal haaks. Na een paar mails heen en weer over de juiste maten en afwijkingen, een plank perfect op maat ontvangen. Top.