Prachtige planken en goede info vooraf

Pas onderaan de gebruiksaanwijzing lazen wij dat bij het draaien van de pennen de stand van de plank beïnvloed werd. Misschien wat eerder in de gebruiksaanwijzing vermelden?

Geleverd zoals beloofd

Kwalititatief materiaal, ook voor montage. duidelijke instructies. Knap resultaat.

Mooie plank!

Een hele mooie plank die op de afgesproken dag werd geleverd.

Goed duidelijke afspraken, inzicht in t proces en mooi product

Geen fijne service

De plank is mooi (daarom 2 sterren), maar houd er rekening mee dat je meerdere dagen vrij moet nemen om die te ontvangen. Bij vertraging geven ze het namelijk kort van tevoren pas aan, terwijl je dan al vrij hebt genomen. Je móet uiteraard thuis zijn om het te ontvangen. Hier werd de levering 3(!) keer vertraagd. Zonder excuses of dat er naar een passende oplossing werd gezocht (bijvoorbeeld weekend- of avondbezorging, ik noem maar iets). Geen goede service, dat is jammer.

Kwaliteit materiaal / product top

De levertijd viel mij tegen (waarschijnlijk vanwege de afwerking) en van een lengte was voor mij geheel onduidelijk ca n halve meter afgebroken. Ik heb de totaal geleverde lengte niet gecontroleerd.

Super snel en correct

Stipt op tijd bezorgd, zoals per mail werd aangeven. Hoge kwaliteit beukenhout.

Mooie planken precies op maat

Mooie planken die met hulp van de website eenvoudig gemonteerd kunnen worden. Enige is dat de planken altijd een beetje omhoog blijven staan als je ze monteert zoals het moet. Geen probleem verder er rolt i n ieder geval niets van af.

Mooie kwaliteit, mooie plank

Opzich zijn we heel tevreden met het resultaat. En dat de plank onze keuken helemaal afmaakt. Helaas vonden we het een beetje tegevallen dat de levertijd 2 keer naar achteren is getrokken. Wij hadden onze vakantie precies gepland om op tijd terug te zijn voor de 1e leverdatum. Wat het beetje zuur maakt Plus als wij er niet zouden zijn, zou dat in rekening gebracht worden. Maar is voor de leverancier dat blijkbaar geen probleem. Voelt een beetje krom. Thats all!

Kwaliteithout, keurig op maat en vlot geleverd!

Kwaliteithout, keurig op maat en vlot geleverd!

Geweldig vakmanschap

Overtreft verwachting

Goede kwaliteit, matige levering

Mooie plank van prima kwaliteit. Echter werd de levering 2 maal uitgesteld, zonder heldere berichtgeving

mooie kwaliteit plank, slechte instructie

De plank is mooi en van goede kwaliteit. De instructie waar je precies moet boren is ook handig, maar omdat de plank zwaar is had ik graag advies erbij gezien over de pluggen/ schroeven die je moet gebruiken. Omdat de plank aan een muur van gipsblokken moest hangen is het belangrijk de juiste pluggen te gebruiken anders hangen de dragers niet goed. Daar kwam ik achter na het ophangen. Vervolgens een niet al te vriendelijke klantenservice gesproken die met het advies kwam om andere pluggen te gebruiken.

Wederom kwaliteit

Eerder dit jaar 4 beukenhouten planken voor mijn cd rek binnen gekregen en die waren perfect van maat en kwaliteit. Eentje veel later bij besteld en verwachte natuurlijk dezelfde kwaliteit, maar hoopte ook op dezelfde kleur en nerf. En dat is het geval. Heel erg tevreden dus !!

Mooie kwaliteit, communicatie over bezorgen moet beter!

Hele mooie plank en een handige bevestiging. Daar ben ik heel blij mee! De communicatie kan beter, zeker over de bezorging. De plank zou bezorgd worden, maar geen plank gezien die dag (wel hele dag voor thuis gebleven). Uiteindelijk heb ik de plank opgehaald, omdat ik in de buurt was. Hij stond keurig klaar! Het bedrijf zat midden in een verhuizing, wellicht was dat de reden dat de bezorging niet goed is gegaan. Inmiddels hangt de plank, het is van goede kwaliteit en het staat echt heel mooi!

Onbereikbaar!

Al weken probeer ik een reactie te krijgen op de emails die ik gestuurd heb nav mijn order. Er moeten namelijk 2 planken aan 1 kant verstek gezaagd worden. Maar telefonisch en per email krijg ik geen reactie. Onderaan elke email staat mijn telefoonnummer maar buiten kantoortijden naar de klant bellen doet hout op maat ook niet! Met een opdracht van meer dan 1000 euro zal het toch zodadelijk er niet op neerkomen dat ik nog meer extra kosten moet gaan maken om de planken nogmaals te laten verzagen en afwerken?!

Slechte ervaring

Bezorging twee keer uitgesteld en nog niks ontvangen.

Piekfijn afgewerkt product

Geleverd zoals afgesproken, degelijk verpakt en correcte instructies.

Absoluut zeer slecht

Reageren niet op mail.Telefonisch niet bereikbaar. Echt super slecht

Beste Jaap, Bedankt voor je beoordeling. We zijn zeer recentelijk verhuisd en zijn nog aan het opstarten, machines afstellen, inruimen en opruimen. Helaas zitten we daarom momenteel alleen buiten werktijd achter onze computer om emails te beantwoorden. Telefonisch zijn we daarom niet goed bereikbaar. We hopen vanaf volgende week weer vaker onder werktijd achter onze computers te kunnen zitten. Vanaf 1 oktober zullen we weer de eerste wandplanken kunnen afleveren. We hopen dat je straks wel tevreden bent met het uiteindelijke product. Met vriendelijk groet, Marieke en Jeroen

mooi product, snel geleverd

alles perfect. Alleen zat er geen werktekening bij.

Nix mis mee

Mooie plank en goede beschrijving voor de montage.

Good option for a small project

The shelve I ordered was send to my address it takes some time but it was worth waiting for.

Helemaal goed

Goede ervaringen, zeer tevreden.

Prima geholpen,

Mooi zwefenende legplank besteld, degelijke ophangsysteem. Na hun advies uiteindelijk tot een goed resultaat gekomen. Prima service!

Onduidelijke communicatie, te laat geleverd.

Plank zou vrijdag 25 geleverd worden, met tekst dat ik 30 euro moest betalen als ik er niet zou zijn. Plank is nirt geleverd, zonder communicatie, en ben hele dag en avond voor nkks thuisgebleven. Als ik maandag bel word ik zeer onvriendelijk te woord gestaan, en weet ik nog steess niet waar ik aan toe was. Na veel onduidelijke mailtjes eindelijk Plank gekregen