Mooie exact op maat massieve plank

2 noten planken besteld. Heel netjes gemaakt en verlijmd. Zeer tevreden.

Duidelijke info en snelle service

Via de website kon ik snel een keuze maken, alle info staat helder vermeld. Ik had nog een vraag die via de app direct werd beantwoord (op zondag zelfs!) Na levering bleek de legplank exact wat ik wilde, top!

Uitstekende kwaliteit, mindere planning

De kwaliteit van het bestelde hout is uitstekend, goed voorzien van een olielaag ter bescherming van het hout. De partij waarmee gewerkt wordt voor het transport hanteerde andere leverdata dan houtopmaat zelf.

Helemaal tevreden!

Netjes verpakt en geleverd.. Goed product!

Prima werk

Wat ze maken is perfect. Het stappenplan tot levering is duidelijk. Op het gebied van communicatie zijn er wel verbeterpuntenmogelijk. Uiteindelijk heel tevreden

Gemakkelijk bestellen, snelle levering en genoeg updates over de status van levering.

Precies zoals verwacht.

Makkelijk de planken kunnen bestellen en netjes op de bevestigde datum geleverd

Mooie plank, geweldig ophangsysteem

Het duurde wel even maar dit werd ook duidelijk aangegeven. En het is echt een hele mooie plank. Mooi afgewerkt.

Top service!

In een door hout op maat geleverde plank bleek het hout aan een zijkant na ongeveer een maand iets te gaan splijten. Ik heb dit gemeld bij hout op maat waarop zij aangaven dat dit niet hoort. Hierop hebben zij mij kostenloos een nieuwe plank toegestuurd. Nabehandeling en service zoals het hoort, top!

Wat je bestel is wat je krijg

De lengte en uiterlijk is helemaal naar wens

Mooi en volledig product.

Ik vind de website een voorbeeld van gebruikersgemak en klantvriendelijkheid. Bestellen is super eenvoudig en je weet gelijk waar je aan toe bent. De planken waren goed verpakt en kwamen op de dag zoals afgesproken. Het was niet goedkoop maar je krijgt zeker waar voor je geld.

Mooi product op maat

Goede e-koop. Duidelijke site, goed te vinden en sipel om af te wikkelen

Geweldig! Goede kwaliteit, super service

Ik heb heel goede ervaringen. Ik had een prachtige plank met dimbare spots laten maken. Zag er gelikt uit. Na een klein jaar kreeg ik een mankementje aan mijn dimmer. Er werd keurig een nieuwe gestuurd. Toen bleek dat de stekkertjes niet pasten werd een andere dimmer gestuurd en voor eventuele problemen werden verloopstekkers meegestuurd. Die bleken niet nodig. Wel probleem opgelost. Super tevreden. Ga zo door!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Had er meer van verwacht

De bestelling en informatie is top. Ook de communicatie mbt de levertijd prima. Maar waar het op aankomt is het product zelf. Vooraf een monster gekocht. Ik weet het is een inschatting, de structuur en kleur kunnen verschillen. Beoordeling monster, prima. Ook al zal de plank een paar tinten donkerder of lichter uitvallen. Dan komt de plank, Goed verpakt dat wel. Maar de kleur. Er is een veel te donkere olie gebruikt. Totaal afwijkend van het monster. En de afwerking, die had wel wat meer liefde mogen hebben. Ruw met olievlekken. Er zit zelfs kalk in de olie. Of steengruis lijkt het wel. Het lijkt erop dat na het in de olie zetten van de plank deze direct op een betonnen vloer is gelegd. En dat voor deze prijs. Niet verwacht. Dat wordt dus zelf schuren en in de structuurolie 2-40 VK zetten.

Goed product, op tijd geleverd

Goede kwaliteit hout, met stevig bevestiging materiaal .De bestelling werd juist op juiste moment geleverd .

Prachtige planken op maat

Superstrak op maat. Prachtige kwaliteit. Zeer goed verpakt. Bevestigingspunten eenvoudig zelf aan te geven

Zorgvuldige afhandeling van mijn vraag

Keurig, snel, duidelijk en zorgvuldig

Topkwaliteit en goede service

De planken moeten nog worden opgehangen, maar ze zien er prachtig uit. Nauwkeurig geproduceerd volgens onze specificaties. Het ophangsysteem ziet er ook zeer solide uit. De communicatie met Hout op Maat is ook geweldig. Je wordt van elke stap in het productieproces op de hoogte gehouden. Tot slot nog hulde voor de wijze waarop de planken worden verpakt voor verscheping. Daar kan echt niks mis mee gaan. Kortom, prachtig product en goede service.

Prachtige wandplank op maat met duidelijke montageinstructie

Mooie wandplank op maat (170×20×4) laten maken. Keuze uit diverse houtsoorten van degelijke robuuste kwaliteit. Zowel bij het samenstellen van je maatproduct als bij het monteren duidelijke toelichting en handleiding. Eyecather geworden in de keuken! Een week of 6 op gewacht, meer dan waard!

Goed advies en goede uitvoering!

Zeer goed geholpen met advies over de bevestiging (ivm met ingewikkelde hoek). Planken waren op tijd, netjes ingepakt en heel erg mooi afgewerkt. Heel blij, en gaan hier in de toekomst zeker weer bestellen

Mooi product en vlotte levering

+ vlotte levering + makkelijke tool op webshop + mooi afgeleverd product + makkelijk te plaatsen

net top product

makkelijk bestellen, compleet en netjes geleverd

Erg mooie planken!

Prachtige planken met prima ophangsysteem. Wij zijn erg tevreden!