Mooi product

Als je een mooie plank wilt die er zo te zien over 200 jaar nog hangt dan moet je hier gaan shoppen.

Beetje lang gewacht, maar goed product en correcte afhandeling

Zie boven

Alles naar wens, de up-dates over de vorderingen van de bestelling mogen wel wat minder.

Mooie plank en goed te bevestigen

De instructies zijn prima al blijft het een secuur werk oom de plank goed om te hangen. Hij hangt nu prachtig. We zijn er erg blij mee.

Mooi product, duidelijke communicatie

Supermooie plank ontvangen. heeft even geduurd omdat de eerste plank tijdens transport beschadigd was en de tweede niet conform specs was. Wat ik vooral goed vind , naast een topproduct, is de snelle reactie op mails. En gedurende de productie word je goed op de hoogte gehouden. Gaat het mis, dan gaan ze direct aan de slag om het op te lossen

Het hele proces, van bestelling tot levering en plaatsing verliep goed en zonder problemen. Ik kan het eenieder aanraden!

Prima levering met duidelijke instructie

Mooie stevige planken zonder beschadigingen, met duidelijke levering en degelijk ophang materiaal . Erg blij mee!

Goed maar...

Ze antwoorden niet als ik een vraag stel. Ik vroeg om een factuur op te sturen, door te mailen,...want dit kan ik niet terug vinden op de site. Dit omdat ik een bestelling plaatste voor mijn werkgever en die betaalt pas terug als ik de factuur kan voorleggen. Ik heb daar nooit antwoord op gekregen. Ik heb dan maar zelf geknipt en geplakt en zelf een factuur in elkaar gestoken. Voor de rest snel, correct en traceerbaar. En bovenal heel mooi resultaat. Waar we met de collega's heel tevreden over zijn. Bedankt

Alles net verpakt en afgewerkt volgens plan een aanrader

Uitstekende service en kwaliteit

Online wandplanken van 3,5 meter besteld. Via de online tool heel eenvoudig te bestellen met een duidelijke uitleg over verschillende ophangingen, houtsoort en afwerking. De planken zijn zelfs mooier dan verwacht!

Super mooie plank, geheel naar onze wens.

Hout op maat heeft op alle fronten aan onze wensen voldaan. Van website, prijs, levering, resultaat tot meegeleverde ophang systeem, alles was naar wens. Wij kunnen het aanbevelingen en zullen er nog meer gaan kopen bedenk ik zo maar.

Wij hebben vier planken besteld voor in de keuken. Duidelijke website, vriendelijk geholpen in de showroom, snelle levering, en een heel mooi ophangsysteem zodat alles waterpas komt te hangen. De planken zijn helemaal naar wens qua afmetingen aan te passen ook rekening houdend met bv de stopcontacten. Worden prima verpakt bezorgd op het juiste tijdstip. Kortom geen enkel minpunt! Wij zijn heel blij!!

Super!!

Goede service, levering op tijd en volgens verwachting.

Op maat

Ik had nogal wat wensen voor 1 plank; de ene nis was wat dieper dan de andere en liep ook niet helemaal haaks. Na een paar mails heen en weer over de juiste maten en afwijkingen, een plank perfect op maat ontvangen. Top.

Topservice, goede producten. Zeer tevreden

snel en als bleoofd

Snelle aflevering met heldere communicatie en veel aandacht voor een goede transporrtverpakking

Uitstekende afhandeling en een zeer verzorgde producten!

Mooi hout, superstrak

Makkelijk te bestellen, tot op de millimeter. Specificaties worden gedeeld zodat je nog aanpassingen kunt maken voor de zaag erin gaat. Goede communicatie gedurende de bestelperiode, levering op de afgesproken datum. Goede bevestigingsomschrijving erbij, ja ik ben blij!

prima werk en goede service!!

prettige , snelle reactie op leveringsvragen.

Mooi product, exact volgens bestelling. Goede website

Mooi product, exact volgens bestelling. Goede website

Mooi product!

Bestellen op de website was makkelijk. Het product is mooi.

Prachtig product. Wel even geduld hebben

Houten plank met onzichtbare montage. Mooi en zeer stevig hout en het ophangsysteem is ook erg handig voor blinde montage. Ik ben hier heel blij mee. Het wachten zeker waard.

Webshop waar je op kunt 'bouwen '

Duidelijke webshop met goede afspraken. Je wordt goed op de hoogte gehouden over het productie proces. Aflevering is prima, het product is goed ingepakt, de afgesproken afleverings- datum is nagekomen.

alles volgens planning

Het product zag er precies zo uit als op de website. Alles verliep heel soepel. Na een vergissing van mijn kant hebben ze het heel goed opgelost. Prima service!

verkeerde plank ontvangen

Ik heb de verkeerde plank ontvangen (van andere klant) ik moest eerst deze plank retour zenden toen was men bereid de juiste plank alsnog met vertraging toe te zenden