Fijn

Buiten feit dat hout wat ruw was en ik het maar bijgechuurd heb, tevreden... zeer correcte afmetingen, mooi hout. Dank

Perfecte levering zoals beloofd

Keurig verpakt, alleen vervoerder laat te wensen over waardoor laat geleverd.

Super service en top gereeld

Makkelijk via de site te bestellen. Terugkoppeling prima. Netjes geleverd, precieszoals besteld.

Prima product

Ontvangen planken zijn naar verwachten en zien er mooi uit, netjes afgewerkt en makkelijk bevestigingssysteem ... kost wat, maar dan heb je ook wat je hebben wilt

Fijn een plank/ hout op maat voor op mn ikea kast

Mooie plank, goed verpakt. De bezorging kon beter, maar dat zal wel door Corona komen dus niet in mn beoordeling meegenomen. Ik had wel gedacht dat de plank iets gladder was. Maar ook dat was mn vooronderstelling. Wellicht dat dat op de site nog kan worden aangegeven.

Plank ontvangen maar aan alle zijden beschadigd. Niet netje geverfd, druppels zichtbaar

ontvangen feedback van hout op maat. Zelf even schuren en lakken

zeer professionele afwerking

Ik heb 4 zwevende planken gekocht. Heb deze ondertussen in een zwarte kleur geschilderd en aan de muur geplaatst. Zeer duidelijk website waar je alle info kan vinden ivm het plaatsen, zelfs een filmpje. 1 kleine opmerking, 1 plank bleef vrij lang achter, weliswaar te wijten aan de corona crisis, waardoor PostNL een serieuze achterstand moest wegwerken.

Gigantisch mooie planken ontvangen voor ons Besta meubel

Planken in uitstekende kwaliteit en netjes afgewerkt voor aan de muur en op ons Besta TV meubel. Zeer tevreden mee.

Zeer goede service.

Het is fijn om steeds op de hoogte te worden gehouden. Je kunt het proces op de voet volgen. Het enige puntje van kritiek is het kiezen van de datum van bezorgen die steeds veranderde, maar is goed gekomen, sterker nog, we gaan nog 2 planken bestellen!

Een prachtige inbouwkast door hout op maat

Er werd met mij mee gedacht en gekeken naar hoe ik het beste een kast op maat kon inbouwen. Het paste allemaal heel goed.

Alles was conform afspraak

Alles klopte; op tijd, goed verpakt, zeer goede kwaliteit

Top product en top service

Een fantastisch mooi op maat gemaakte eikenhouten plank. Straalt niet alleen kwaliteit en luxe uit, maar ook nog eens goed betaalbaar.

Zeer tevreden over de kwaliteit en het hout

Goede en snelle service, kwaliteitsvol materiaal. Webshop werkt goed

Uitstekende service en kwaliteit

Uitstekende service en kwaliteit

Prachtige plank

Hebben een plank uit de webshop besteld. Was binnen 4 dagen bij ons thuis. Bevestigen ging makkelijk met de filmpjes online. Aanrader!

Precies geleverd zoals afgesproken

De bestelling is precies geleverd zoals afgesproken. De aangepaste maatvoering en levertijd klopt exact. Betrouwbare leverancier!

Product in orde, levering vertraagd

Plank is geleverd met de bijbehorende bevestigingsmaterialen. Degelijk ingepakt, dus onbeschadigd. Plank is zoiets verwacht. Gewoon goed. Steunen waren precies op de juiste plaats ingefreesd, exact volgens de door mij gestuurde tekening. Levering was vertraagd, doordat hij verplaatst was in hun magazijn en dus even een dag kwijt was. Kon dus niet mee met de verwachte zending en dus een week vertraagd. Had ook te maken met de Corona situatie waardoor niet de vast mensen op de vaste plek konden werken, dus ik neem het ze niet kwalijk.

Beter kan niet!

Bestelling goed verwerkt, goede informatie over proces en perfecte levering.

Mooie planken binnen de afgesproken tijd geleverd.

Bestelling ging makkelijk en snel. Opvolging vanuit hout op maat verliep duidelijk en snel.

Ondanks de verminderde bereikbaarheid vanwege de coronacrisis werd er snel op mijn e-mail gereageerd en werd het probleem snel en netjes opgelost

Verwachting volledig waar gemaakt!

Duidelijke informatie over de mogelijkheden, zowel voor uitvoering, bevestiging als afwerking. Na bestelling regelmatige update ontvangen over de voortgang. De levering was ook helemaal prima, keurig degelijk verpakt. Monteren is even secuur gaten boren, maar dan hangt het ook strak. En last-but-not-least; de beide planken voldoen volledig aan mijn verwachting!

Mooie plank, goed gefreesd voor blinde bevestiging.

Mooie houten plank, goed gefreesd voor blinde bevestiging. Persoonlijk vind ik de bijgeleverde “instructies” voor bevestigen ietwat summier, dus hier valt nog wat te winnen, maar al met al goed geleverd werk.

perfecte service

Eiken blad is mooi afgewerkt, perfect op maat en mooi ingepakt thuis afgeleverd...ik ben super tevreden.

Doet wat men zegt,

Er is voldoende info, levering op tijd, product O.K. Bij de bevestiging geen pluggen en schroeven bijgeleverd. Logisch, want men weet niet tegen welk soort wand de plank komt. Het was wel handig geweest als ik dat vooraf geweten had. Een geweldige service zou zijn als bij de bestelling aangeklikt kan worden tegen welke wand de steunen komen en dat dan ook de juiste schroeven en pluggen bijgeleverd worden.

100% tevreden

Resultaat mooier dan verwacht: stipt geleverd, veilig verpakt, prima handleiding, kortom TOP.