mooi product, snel geleverd

alles perfect. Alleen zat er geen werktekening bij.

Nix mis mee

Mooie plank en goede beschrijving voor de montage.

Good option for a small project

The shelve I ordered was send to my address it takes some time but it was worth waiting for.

Helemaal goed

Goede ervaringen, zeer tevreden.

Prima geholpen,

Mooi zwefenende legplank besteld, degelijke ophangsysteem. Na hun advies uiteindelijk tot een goed resultaat gekomen. Prima service!

Onduidelijke communicatie, te laat geleverd.

Plank zou vrijdag 25 geleverd worden, met tekst dat ik 30 euro moest betalen als ik er niet zou zijn. Plank is nirt geleverd, zonder communicatie, en ben hele dag en avond voor nkks thuisgebleven. Als ik maandag bel word ik zeer onvriendelijk te woord gestaan, en weet ik nog steess niet waar ik aan toe was. Na veel onduidelijke mailtjes eindelijk Plank gekregen

prachtige kwaliteit, goede communicatie

Heel tevreden met onze mahoniehouten planken. Ze zijn perfect. Ook fijn dat we op de hoogte gehouden werden over de productie en levering.

Makkelijk en helder orderproces

Duidelijke en helder order proces. Tevens goed opende hoogte gehouden tijdens het proces. Mooi product geleverd. Tevens liep het afleveren zeer goed met een vriendelijke bezorger die zich netjes voorstelde.

Supertevreden!

De planken voor onze keuken zijn nog mooier dan gehoopt, het zelf ophangen ging heel makkelijk met de instructies op de site, én we waren ook nog eens veel goedkoper uit dan als we de planken via het keukenbedrijf hadden besteld. Supertevreden!

Prachtige plank maar bevestiging moeilijk te verwijderen

Na meerdere 30 cm diepe planken met interne bevestiging te hebben gekocht tot volle tevredenheid, had deze 40 cm diepe plank grotere inwendige steunen die zeer moeilijk uit de plank te verwijderen bleken. Uiteindelijk gelukt maar de plank is hierbij aan de achteronderzijde (licht) beschadigd. Niet ideaal.

mooie wandplank

Bestelling en levering prima. Duidelijk bestelproces en juiste communicatie. Wij hebben de plank nog niet hangen, dus daarover kan ik nog niet oordelen.

Top kwaliteit, uiterst professioneel

Prijs-kwaliteit correct product met een uitstekende service. Het hout op maat is best prijzig maar dan ook van uitstekende topkwaliteit.

Prima produkt, mis alleen schroeven

Prachtig produkt, met goed ophangmateruaal. Setje schroeven en pluggen erbij en het zou 5 aterren zijn.

Topservice en kwaliteit

kwaliteit van het hout en afwerking zijn zoals verwacht voor de prijs die je betaalt. De verpakking en de levering zijn uitmuntend. Prijs/kwaliteit van zowel product als levering zijn een absolute aanrader !

Mooi hout, goede bevestiging

Hout is precies op maat geleverd, wandbevestiging is een mooi systeem met goede materialen. Het zou wel handig zijn als er een handleiding meegeleverd wordt, nu moest ik het zelf uitzoeken op de website.

Snelle reactie op vragen en goed product

Snelle reactie op vragen en goed product

Product is vast heel mooi (moet het nog ontvangen) maar service is rommelig

Levering van het sample was bevestigd voor levering 3 dagen na bestelling, uiteindelijk geleverd de vrijdag erna. Vermoedelijk stond er een foute leverdatum in. Voor levering van het eindproduct 2x gebeld dat ik de plank graag kom ophalen (expres 2x omdat ik bij de 1e keer niet het idee had dat dit genoteerd was). Net toch een mail gekregen dat de plank is aangemeld voor levering vrijdag (vrijdagochtend is de plank nodig, dus afgesproken deze woensdag op te halen). Niet bereikbaar na 15 uur, dus ik hoop dat de plank morgen nog niet verstuurd is. Ik denk dat het belangrijk is dat jullie dit wat minder slordig laten verlopen, want jullie product is mooi!

Service kan beter

De plank is prima. Levering en service kan beter: bij het bestellen kon ik een afleverdatum kiezen, op de betreffende datum kwam niks, na telefonisch contact een nieuwe afspraak gemaakt, welke vervolgens via mail, zonder toelichting, weer was verzet. Dame aan de telefoon komt erg ongeinteresseerd over. Jammer, mijn overige planken bestel ik elders.

Zeer goede service en prachtige plank

Erg fijn dat je steeds op de hoogte wordt gehouden van je bestelling. De plank is precies zoals besteld en erg mooi, alles waar we op hoopten!!

Netjes geleverd, duidelijke communicatie

Ben prima op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelde product

Mooi product

Plank werd goed en snel geleverd. Een mooie afwerking met een uitstekend bevestigingssysteem.

Goede levering van de juiste wandplank op maat

Goede en snelle levering van een wandplank die op voorraad was

Prima product, geld waard

Een bedrijf dat trots mag zijn op de mooie producten die ze leveren. Kleine kanttekening: lever de schroeven en pluggen die bij de muur horen waaraan de planken bevestigd gaan worden . Dat mag wel inbegrepen zijn bij de prijs en voorkomt een hele uitzoekerij wat betreft de beste pluggen en schroeven.

Goede service. Prachtig hout. Helemaal TOP.

Na lang zoeken eindelijk een plank op maat besteld, voor een sta bureau tegen de muur, bij Hout op Maat. Het overtrof al mijn verwachtingen. De plank is zo mooi. dank je wel.

Prima product en service

Product is mooi en hoogwaardig. Levering cfm afspraak en geen beschadigingen.