Leveren niet en communiceren ook zwaar onder de maat

Mijn fout, het betreft niet Hout op maat maar Hout compleet. Hout op maat heb ik geen ervaring mee. Kan de beoordeling worden verwijdert? 1 ster is nog te veel, zouden er 0 moeten zijn. 1 maart trapleuningen besteld, nu half mei nog niets geleverd. Diverse malen contact gezocht maar ze reageren niet. Vorige week boodschap dat op vrijdag geleverd zou worden, met een telefoontje van de bezorger 15 minuten voor aankomst. Niemand gezien en geen bericht. Via mail klacht gestuurd, en daar ook geen reactie op Ik denk dat het oplichters zijn!!

Beste Nico van Egmond, Bedankt voor deze beoordeling. Wij verkopen geen trapleuningen we maken wandplanken op maat. Ik heb gezocht op naam en email adres en je komt niet als klant voor in ons systeem. Je hebt dan ook het verkeerde bedrijf.

Vlotte bestelling, levering en montage

De bestelling verliep heel eenvoudig. Veel informatie is terug te vinden op de website. Vlotte levering en eenvoudige montage. Zeer tevreden van het eindresultaat.

Leverd niet, kan er geen contact mee krijgen. Simpel weg zijn het oplichters

Waardeloos

Beste Michiel Noll, Bedankt voor deze beoordelen. Wij zijn op diverse manieren bereikbaar, per telefoon, per email en met whatsapp. Daarbij heb ik net in ons systeem gecontroleerd en kom je naam niet voor in onze database. Ook is het vreemd dat je hier een beoordeling achter laat, we verzenden namelijk geen review emails meer vanuit kiyoh, die laten we uit faseren. Mvg, Hout op Maat

Prachtige wandplank met blind bevestigingssysteem

Goed geïnformeerd over de opleverdatum en op tijd geleverd. Goed verpakt. Prachtige essenhouten plank 2,5 meter) met blind ophangsysteem (Triade Maxi). Dankzij de duidelijke instructie was het monteren prima te doen. Alles perfect, dus een dikke 10.

Van bestelling plaatsen tot ontvangst uitstekende service

Goede klantenservice

Wandplank besteld, duurde iets langer vanwege problemen met machine. Goed geïnformeerd. Prima service en vriendelijk contact.

Prima website. Bestelling; een kind kan de was doen. Levering exact volgens afspraak. Hout op Maat is een aanrader,

Goed !

De kwaliteit van de planken (afwerking), de communicatie tijdens het bestel- en leveringsproces, de verpakking, en de levering op zich: allemaal extreem goed. Enige minpunt is de hoge prijs ;-)

Prachtige planken

Prachtige planken, keurig geleverd op afspraak en heel degelijk verpakt.

Haastwerk?

Levering twee keeruitgestels. Afwerking vertoond lopers en kleine eschadigingen door nog niet goed uitgehard inpakken denk ik. Ik wacht liever nog iets langer Maar ben wel blij met mijn planken.

Offerte aanvraag - communicatie levertijd - levering en eindproduct. Alles verliep uitstekend. We zijn heel blij met het eindresultaat.

Ziet er mooi uit!

De wandplank ziet er heel goed uit en kan zo gemonteerd worden. Het zou wel makkelijk zijn als de juiste ophang schroeven er bij geleverd zouden worden.

Mooi product, goede service!

Erg tevreden met de wandplank op maat, duidelijke communicatie over levering.

Prachtige plank voor tv meubel

Wij hebben een prachtige plank voor de tv meubel laten maken bij jullie. De maten klopten precies en de plank is prachtig afgewerkt, heel blij mee. Dank jullie wel!

Niets op aan te merken.

Zending is in perfecte staat ontvangen. Helemaal prima ingepakt met stoottanden.Petje af.

Mooie exact op maat massieve plank

2 noten planken besteld. Heel netjes gemaakt en verlijmd. Zeer tevreden.

Duidelijke info en snelle service

Via de website kon ik snel een keuze maken, alle info staat helder vermeld. Ik had nog een vraag die via de app direct werd beantwoord (op zondag zelfs!) Na levering bleek de legplank exact wat ik wilde, top!

Uitstekende kwaliteit, mindere planning

De kwaliteit van het bestelde hout is uitstekend, goed voorzien van een olielaag ter bescherming van het hout. De partij waarmee gewerkt wordt voor het transport hanteerde andere leverdata dan houtopmaat zelf.

Helemaal tevreden!

Netjes verpakt en geleverd.. Goed product!

Prima werk

Wat ze maken is perfect. Het stappenplan tot levering is duidelijk. Op het gebied van communicatie zijn er wel verbeterpuntenmogelijk. Uiteindelijk heel tevreden

Gemakkelijk bestellen, snelle levering en genoeg updates over de status van levering.

Precies zoals verwacht.

Makkelijk de planken kunnen bestellen en netjes op de bevestigde datum geleverd

Mooie plank, geweldig ophangsysteem

Het duurde wel even maar dit werd ook duidelijk aangegeven. En het is echt een hele mooie plank. Mooi afgewerkt.