Uitstekende afhandeling en een zeer verzorgde producten!

Mooi hout, superstrak

Makkelijk te bestellen, tot op de millimeter. Specificaties worden gedeeld zodat je nog aanpassingen kunt maken voor de zaag erin gaat. Goede communicatie gedurende de bestelperiode, levering op de afgesproken datum. Goede bevestigingsomschrijving erbij, ja ik ben blij!

prima werk en goede service!!

prettige , snelle reactie op leveringsvragen.

Mooi product, exact volgens bestelling. Goede website

Mooi product, exact volgens bestelling. Goede website

Mooi product!

Bestellen op de website was makkelijk. Het product is mooi.

Prachtig product. Wel even geduld hebben

Houten plank met onzichtbare montage. Mooi en zeer stevig hout en het ophangsysteem is ook erg handig voor blinde montage. Ik ben hier heel blij mee. Het wachten zeker waard.

Webshop waar je op kunt 'bouwen '

Duidelijke webshop met goede afspraken. Je wordt goed op de hoogte gehouden over het productie proces. Aflevering is prima, het product is goed ingepakt, de afgesproken afleverings- datum is nagekomen.

alles volgens planning

Het product zag er precies zo uit als op de website. Alles verliep heel soepel. Na een vergissing van mijn kant hebben ze het heel goed opgelost. Prima service!

verkeerde plank ontvangen

Ik heb de verkeerde plank ontvangen (van andere klant) ik moest eerst deze plank retour zenden toen was men bereid de juiste plank alsnog met vertraging toe te zenden

Prima service, aflevering, alles. Helemaal top

Past precies en goede instructies bijgeleverd

geleverd zoals afgesproken

prima gegaan

Geen reden tot klagen

Prima levering en inzage in voortgang

Prachtige kwaliteit

Wij hebben 2 zwevende planken van eiken besteld voor in de keuken, van 2 meter 10 lang. De site was heel duidelijk, inclusief de ophanginstructie, en de afleverdatum en alles op tijd. Maar toen de planken kwamen waren we echt onder de indruk van de kwaliteit. Wij zijn echt super tevreden! Daniella en Marco van Walraven

Mooi hout, alles netjes volgens afspraak.

Mooi hout, alles netjes volgens afspraak.

Mooie planken

Kundig advies, mooie producten

Niet goedkoop maar beter bestaat niet!

Je merkt meteen dat kwaliteit op de eerste plaats staat, kortom een aanrader voor wie iets meer wil betalen.

Dankzij Hout op Maat heb ik voor elkaar wat ik wilde.

Op ‘n lastige plek wilde ik 2 diepe zwevende planken plaatsen die soliede moesten zijn én er fraai uit zouden moeten zien. Dat is goed gelukt.

Mooie plank, goede service

Mooie plank. Helaas zat er een soort bewerkingsplek op het hout. Contact gehad en zeer goed opgelost.

Super mooi

Prachtige Jatoba houten planken. De maatvoering is net iets anders dan verwacht. Het lijkt erop dat de zaag breedte niet meegenomen is bij de plank breedte waardoor ik er ongeveer 2 mm breedte ontbreekt. De plank is tevens iets hol gezaagd. De randen zijn ongeveer 1mm a 2mm breder dan in het midden waardoor er een kiertje ontstaat aan de muur zijde. Dit kan komen door de grote lengte van 2m60, maar toch niet verwacht.

Perfecte kwaliteit

Volgende keer weer. Een prachtige massief eiken plank besteld. Dank!

Fijn

Buiten feit dat hout wat ruw was en ik het maar bijgechuurd heb, tevreden... zeer correcte afmetingen, mooi hout. Dank

Perfecte levering zoals beloofd

Keurig verpakt, alleen vervoerder laat te wensen over waardoor laat geleverd.

Super service en top gereeld

Makkelijk via de site te bestellen. Terugkoppeling prima. Netjes geleverd, precieszoals besteld.

Prima product

Ontvangen planken zijn naar verwachten en zien er mooi uit, netjes afgewerkt en makkelijk bevestigingssysteem ... kost wat, maar dan heb je ook wat je hebben wilt