Prachtige planken op maat

Superstrak op maat. Prachtige kwaliteit. Zeer goed verpakt. Bevestigingspunten eenvoudig zelf aan te geven

Zorgvuldige afhandeling van mijn vraag

Keurig, snel, duidelijk en zorgvuldig

Topkwaliteit en goede service

De planken moeten nog worden opgehangen, maar ze zien er prachtig uit. Nauwkeurig geproduceerd volgens onze specificaties. Het ophangsysteem ziet er ook zeer solide uit. De communicatie met Hout op Maat is ook geweldig. Je wordt van elke stap in het productieproces op de hoogte gehouden. Tot slot nog hulde voor de wijze waarop de planken worden verpakt voor verscheping. Daar kan echt niks mis mee gaan. Kortom, prachtig product en goede service.

Prachtige wandplank op maat met duidelijke montageinstructie

Mooie wandplank op maat (170×20×4) laten maken. Keuze uit diverse houtsoorten van degelijke robuuste kwaliteit. Zowel bij het samenstellen van je maatproduct als bij het monteren duidelijke toelichting en handleiding. Eyecather geworden in de keuken! Een week of 6 op gewacht, meer dan waard!

Goed advies en goede uitvoering!

Zeer goed geholpen met advies over de bevestiging (ivm met ingewikkelde hoek). Planken waren op tijd, netjes ingepakt en heel erg mooi afgewerkt. Heel blij, en gaan hier in de toekomst zeker weer bestellen

Mooi product en vlotte levering

+ vlotte levering + makkelijke tool op webshop + mooi afgeleverd product + makkelijk te plaatsen

net top product

makkelijk bestellen, compleet en netjes geleverd

Erg mooie planken!

Prachtige planken met prima ophangsysteem. Wij zijn erg tevreden!

Mooi hout

Fijne montage en mooi hout. Perfecte levering. Op tijd en goed geïnformeerd.

Super mooie boekenplank.

Boekenplank besteld en precies zo gekregen wat ik besteld had. Staat erg mooi en is zéér degelijk. Was wel wat duurder, maar daar krijg je dan ook kwaliteit voor.

Niet fijn.

Verzending gaat mis. Onplezierig te woord gestaan. De zijgeleiders raken vast in de uitsparing Instructie onvoldoende bij nisplank, gelet op plaats aangebrachte gaatjes in de zijgeleiders.

De service was goed we hadden wat vragen wat voor hout soort we moesten kiezen. Ivm de rest van de meubels in ons huis en daarbij zijn we heel goed geadviseerd en ben heel blij met de plank de we bij jullie hebben besteld

Onduidelijke communicatie - OK. kwaliteit

De bestelde wandplanken in beuk met grondverf waren goed ingefreesd maar behoefden nog bijwerking met houtpasta en grondig schuren vooraleer ze in de juiste kleur gelakt konden worden. Het grootste probleem was de communicatie: - er werden mails verstuurd over een leveringsdatum die niet klopte en voor verwarring zorgde. - toen de planken op de afgesproken datum geleverd werden waren er geen spots, geen kabels en geen transfo bij. Deze werden enkele dagen later nageleverd maar zonder dat dit op voorhand duidelijk was, hetgeen weer voor verwarring zorgde. Op een mail die ik verstuurde kreeg ik wel binnen 48u antwoord. Al met al een wat frustrerende ervaring, zeker als de bestelling onderdeel is van een strikte renovatieplanning.

Mooie kwaliteit en geleverd volgens afspraak

Ze leveren perfect op elkaar afgestelde planken met onzichtbare dragers. Is echt allemaal perfect. Dit was onze tweede bestelling en zal zeker niet de laatste zijn.

Prachtig hout!

Wij zijn heel tevreden over de bestelde eiken planken. Een voor op een zwevend dressoir en 2 planken voor aan de muur met bevestiging. Mooi hout, goede bevestiging. Levering zoals aangegeven en zonder problemen.

Mooie boekenplank en zeer verzorgd geleverd

Boekenplank met zwevende bevestiging werd volgens afspraak verzorgd aangeleverd. Mooie boekenplank.

Perfect geregeld, geheel volgens afspraak

Geheel volgens afspraak gemaakt en geleverd. Klopt tot op de mm. Mooi afgewerkt en netjes in de olie. Erg blij mee

Mooie planken maar gedoe met levering

Planken zijn erg mooi, goede kwaliteit. De levering van de planken vond ik onduidelijk - er werden mij andere data gecommuniceerd dan dat er bezorgd werd. Daarnaast werd er niet meer gereageerd op mijn bericht rondom vragen over de onduidelijkheid rondom de bezorging. Ik vond de organisatie lastig te bereiken.

Erg mooi

Duurde even voordat het kwam maar erg mooi spul

Snel, helder in communicatie en makkelijk monteren > top resultaat.

Kwalitatief hoogwaardige plank

Wij zijn erg blij met de mooie plank en stevige bevestiging voor aan de muur. Wel aan de prijs, maar goede kwaliteit is dat waard. Helaas was de levering tot twee keer toe uitgesteld doordat het productieproces uitliep en verliep de uiteindelijke levering wat rommelig. Materiaal was wel uitstekend verpakt.

goed geregeld alles

Prijs kwaliteit

Schrijnwerkerij voor zwevend schab uitstekend echt goed vakmanschap, echter transparante lak behandeling is zeer slordig. Vol met bubbels, krassen en oneffenheden. Knoesten zijn ook niet opgevuld dit was nogtans mee inbegrepen. Mijn volgend bestelling behandel ik zelf.

Goede kwaliteit materiaal van zowel het hout als de dragers. Heel erg tevreden mee!

Goed product

Mooi product en goede informatie tijdens productieproces