Mooie planken maar gedoe met levering

Planken zijn erg mooi, goede kwaliteit. De levering van de planken vond ik onduidelijk - er werden mij andere data gecommuniceerd dan dat er bezorgd werd. Daarnaast werd er niet meer gereageerd op mijn bericht rondom vragen over de onduidelijkheid rondom de bezorging. Ik vond de organisatie lastig te bereiken.

Erg mooi

Duurde even voordat het kwam maar erg mooi spul

Snel, helder in communicatie en makkelijk monteren > top resultaat.

Kwalitatief hoogwaardige plank

Wij zijn erg blij met de mooie plank en stevige bevestiging voor aan de muur. Wel aan de prijs, maar goede kwaliteit is dat waard. Helaas was de levering tot twee keer toe uitgesteld doordat het productieproces uitliep en verliep de uiteindelijke levering wat rommelig. Materiaal was wel uitstekend verpakt.

top

goed geregeld alles

Prijs kwaliteit

Schrijnwerkerij voor zwevend schab uitstekend echt goed vakmanschap, echter transparante lak behandeling is zeer slordig. Vol met bubbels, krassen en oneffenheden. Knoesten zijn ook niet opgevuld dit was nogtans mee inbegrepen. Mijn volgend bestelling behandel ik zelf.

Goede kwaliteit materiaal van zowel het hout als de dragers. Heel erg tevreden mee!

Goed product

Mooi product en goede informatie tijdens productieproces

Prachtig resultaat, goede communicatie.

Zwevende eiken plank aangeschaft. Goede kwaliteit geleverd. Uitstekende communicatie over proces en verzending.

positief

Prima, Voldeed aan de verwachtingen Goede afhandeling, makkelijk te monteren en af te stellen.

Blij met onze plank!

Heel blij met onze mooie eikenhouten plank, die hangt als een huis. We zagen pas toen de plank geleverd was dat het een verlijmd houten plank was ipv uit één stuk, dat hadden we misschien ergens moeten lezen maar we waren in de veronderstelling dat het gewoon uit één stuk kwam. Desalniettemin een prachtplank, en een superhandige website waarop je direct ziet wat je plank gaat kosten en alle bijzondderheden kunt invullen. Jammer dat dit bedrijf niet actief de Instagrampagina bijhoudt, dat zou toch wat vertrouwen geven en mijns inziens lopen ze daarin iets mis (zowel in berichten waar ze in getagd worden -want daar zitten pareltjes bij die mij de doorslag gaven om toch hier te bestellen- als in een stukje bereikbaarheid wanneer mensen een berichtje sturen via Instagram, ik kreeg daar geen antwoord); dat straalt toch uit dat je van nu bent en ook daadwerkelijk spullen levert. Mocht je in plaats daarvan op Kiyoh belanden om ervaringen te lezen: je kunt hier gerust bestellen! Heel mooi afgewerkte plank geleverd gekregen.

Prima service en prachtig product

Mooie wandplank met robuust bevestingingssysteem.

Mooi product; omschrijving mag concreter.

Prachtig houten product, netjes afgewerkt. Bij het bestellen op de website zou mijn advies zijn om duidelijker te vermelden dat de boorpunten in de muur (2x per ophangpunt) op enkele cm’s afstand zitten van de ophangpunten zoals deze enkelvoudig staan vermeld bij de bestel-specificaties. Dit verkleint het risico op het raken van mogelijke leidingen in de muur.

Mooie planken, afspraak nageleefd!

Planken precies op maat afgeleverd, en op de geplande dag bezorgd. Erg blij met het eindresultaat. Mooi kwalitatief hout. Enige punt is dat de levertijd wel een beetje lang is. Maar dat is voor jullie zelf een goed teken!

Uitstekende service!

Goede communicatie over de voortgang en uitstekend verpakt en bezorgd!

Prachtige wandplanken, super blij mee!

Prima website, bestellen gemakkelijk, duidelijke verwachtin levertijd. Super goed ingepakt dus geen beschadigingen dmv transport...helemaal top!

Prachtige planken en goede info vooraf

Pas onderaan de gebruiksaanwijzing lazen wij dat bij het draaien van de pennen de stand van de plank beïnvloed werd. Misschien wat eerder in de gebruiksaanwijzing vermelden?

Geleverd zoals beloofd

Kwalititatief materiaal, ook voor montage. duidelijke instructies. Knap resultaat.

Mooie plank!

Een hele mooie plank die op de afgesproken dag werd geleverd.

Goed duidelijke afspraken, inzicht in t proces en mooi product

Geen fijne service

De plank is mooi (daarom 2 sterren), maar houd er rekening mee dat je meerdere dagen vrij moet nemen om die te ontvangen. Bij vertraging geven ze het namelijk kort van tevoren pas aan, terwijl je dan al vrij hebt genomen. Je móet uiteraard thuis zijn om het te ontvangen. Hier werd de levering 3(!) keer vertraagd. Zonder excuses of dat er naar een passende oplossing werd gezocht (bijvoorbeeld weekend- of avondbezorging, ik noem maar iets). Geen goede service, dat is jammer.

Kwaliteit materiaal / product top

De levertijd viel mij tegen (waarschijnlijk vanwege de afwerking) en van een lengte was voor mij geheel onduidelijk ca n halve meter afgebroken. Ik heb de totaal geleverde lengte niet gecontroleerd.

Super snel en correct

Stipt op tijd bezorgd, zoals per mail werd aangeven. Hoge kwaliteit beukenhout.

Mooie planken precies op maat

Mooie planken die met hulp van de website eenvoudig gemonteerd kunnen worden. Enige is dat de planken altijd een beetje omhoog blijven staan als je ze monteert zoals het moet. Geen probleem verder er rolt i n ieder geval niets van af.

Mooie kwaliteit, mooie plank

Opzich zijn we heel tevreden met het resultaat. En dat de plank onze keuken helemaal afmaakt. Helaas vonden we het een beetje tegevallen dat de levertijd 2 keer naar achteren is getrokken. Wij hadden onze vakantie precies gepland om op tijd terug te zijn voor de 1e leverdatum. Wat het beetje zuur maakt Plus als wij er niet zouden zijn, zou dat in rekening gebracht worden. Maar is voor de leverancier dat blijkbaar geen probleem. Voelt een beetje krom. Thats all!