Kwaliteithout, keurig op maat en vlot geleverd!

Kwaliteithout, keurig op maat en vlot geleverd!

Geweldig vakmanschap

Overtreft verwachting

Goede kwaliteit, matige levering

Mooie plank van prima kwaliteit. Echter werd de levering 2 maal uitgesteld, zonder heldere berichtgeving

mooie kwaliteit plank, slechte instructie

De plank is mooi en van goede kwaliteit. De instructie waar je precies moet boren is ook handig, maar omdat de plank zwaar is had ik graag advies erbij gezien over de pluggen/ schroeven die je moet gebruiken. Omdat de plank aan een muur van gipsblokken moest hangen is het belangrijk de juiste pluggen te gebruiken anders hangen de dragers niet goed. Daar kwam ik achter na het ophangen. Vervolgens een niet al te vriendelijke klantenservice gesproken die met het advies kwam om andere pluggen te gebruiken.

Wederom kwaliteit

Eerder dit jaar 4 beukenhouten planken voor mijn cd rek binnen gekregen en die waren perfect van maat en kwaliteit. Eentje veel later bij besteld en verwachte natuurlijk dezelfde kwaliteit, maar hoopte ook op dezelfde kleur en nerf. En dat is het geval. Heel erg tevreden dus !!

Mooie kwaliteit, communicatie over bezorgen moet beter!

Hele mooie plank en een handige bevestiging. Daar ben ik heel blij mee! De communicatie kan beter, zeker over de bezorging. De plank zou bezorgd worden, maar geen plank gezien die dag (wel hele dag voor thuis gebleven). Uiteindelijk heb ik de plank opgehaald, omdat ik in de buurt was. Hij stond keurig klaar! Het bedrijf zat midden in een verhuizing, wellicht was dat de reden dat de bezorging niet goed is gegaan. Inmiddels hangt de plank, het is van goede kwaliteit en het staat echt heel mooi!

Onbereikbaar!

Al weken probeer ik een reactie te krijgen op de emails die ik gestuurd heb nav mijn order. Er moeten namelijk 2 planken aan 1 kant verstek gezaagd worden. Maar telefonisch en per email krijg ik geen reactie. Onderaan elke email staat mijn telefoonnummer maar buiten kantoortijden naar de klant bellen doet hout op maat ook niet! Met een opdracht van meer dan 1000 euro zal het toch zodadelijk er niet op neerkomen dat ik nog meer extra kosten moet gaan maken om de planken nogmaals te laten verzagen en afwerken?!

Slechte ervaring

Bezorging twee keer uitgesteld en nog niks ontvangen.

Piekfijn afgewerkt product

Geleverd zoals afgesproken, degelijk verpakt en correcte instructies.

Absoluut zeer slecht

Reageren niet op mail.Telefonisch niet bereikbaar. Echt super slecht

Beste Jaap, Bedankt voor je beoordeling. We zijn zeer recentelijk verhuisd en zijn nog aan het opstarten, machines afstellen, inruimen en opruimen. Helaas zitten we daarom momenteel alleen buiten werktijd achter onze computer om emails te beantwoorden. Telefonisch zijn we daarom niet goed bereikbaar. We hopen vanaf volgende week weer vaker onder werktijd achter onze computers te kunnen zitten. Vanaf 1 oktober zullen we weer de eerste wandplanken kunnen afleveren. We hopen dat je straks wel tevreden bent met het uiteindelijke product. Met vriendelijk groet, Marieke en Jeroen

mooi product, snel geleverd

alles perfect. Alleen zat er geen werktekening bij.

Nix mis mee

Mooie plank en goede beschrijving voor de montage.

Good option for a small project

The shelve I ordered was send to my address it takes some time but it was worth waiting for.

Helemaal goed

Goede ervaringen, zeer tevreden.

Prima geholpen,

Mooi zwefenende legplank besteld, degelijke ophangsysteem. Na hun advies uiteindelijk tot een goed resultaat gekomen. Prima service!

Onduidelijke communicatie, te laat geleverd.

Plank zou vrijdag 25 geleverd worden, met tekst dat ik 30 euro moest betalen als ik er niet zou zijn. Plank is nirt geleverd, zonder communicatie, en ben hele dag en avond voor nkks thuisgebleven. Als ik maandag bel word ik zeer onvriendelijk te woord gestaan, en weet ik nog steess niet waar ik aan toe was. Na veel onduidelijke mailtjes eindelijk Plank gekregen

prachtige kwaliteit, goede communicatie

Heel tevreden met onze mahoniehouten planken. Ze zijn perfect. Ook fijn dat we op de hoogte gehouden werden over de productie en levering.

Makkelijk en helder orderproces

Duidelijke en helder order proces. Tevens goed opende hoogte gehouden tijdens het proces. Mooi product geleverd. Tevens liep het afleveren zeer goed met een vriendelijke bezorger die zich netjes voorstelde.

Supertevreden!

De planken voor onze keuken zijn nog mooier dan gehoopt, het zelf ophangen ging heel makkelijk met de instructies op de site, én we waren ook nog eens veel goedkoper uit dan als we de planken via het keukenbedrijf hadden besteld. Supertevreden!

Prachtige plank maar bevestiging moeilijk te verwijderen

Na meerdere 30 cm diepe planken met interne bevestiging te hebben gekocht tot volle tevredenheid, had deze 40 cm diepe plank grotere inwendige steunen die zeer moeilijk uit de plank te verwijderen bleken. Uiteindelijk gelukt maar de plank is hierbij aan de achteronderzijde (licht) beschadigd. Niet ideaal.

mooie wandplank

Bestelling en levering prima. Duidelijk bestelproces en juiste communicatie. Wij hebben de plank nog niet hangen, dus daarover kan ik nog niet oordelen.

Top kwaliteit, uiterst professioneel

Prijs-kwaliteit correct product met een uitstekende service. Het hout op maat is best prijzig maar dan ook van uitstekende topkwaliteit.

Prima produkt, mis alleen schroeven

Prachtig produkt, met goed ophangmateruaal. Setje schroeven en pluggen erbij en het zou 5 aterren zijn.

Topservice en kwaliteit

kwaliteit van het hout en afwerking zijn zoals verwacht voor de prijs die je betaalt. De verpakking en de levering zijn uitmuntend. Prijs/kwaliteit van zowel product als levering zijn een absolute aanrader !

Mooi hout, goede bevestiging

Hout is precies op maat geleverd, wandbevestiging is een mooi systeem met goede materialen. Het zou wel handig zijn als er een handleiding meegeleverd wordt, nu moest ik het zelf uitzoeken op de website.