Snelle reactie op vragen en goed product

Snelle reactie op vragen en goed product

Product is vast heel mooi (moet het nog ontvangen) maar service is rommelig

Levering van het sample was bevestigd voor levering 3 dagen na bestelling, uiteindelijk geleverd de vrijdag erna. Vermoedelijk stond er een foute leverdatum in. Voor levering van het eindproduct 2x gebeld dat ik de plank graag kom ophalen (expres 2x omdat ik bij de 1e keer niet het idee had dat dit genoteerd was). Net toch een mail gekregen dat de plank is aangemeld voor levering vrijdag (vrijdagochtend is de plank nodig, dus afgesproken deze woensdag op te halen). Niet bereikbaar na 15 uur, dus ik hoop dat de plank morgen nog niet verstuurd is. Ik denk dat het belangrijk is dat jullie dit wat minder slordig laten verlopen, want jullie product is mooi!

Service kan beter

De plank is prima. Levering en service kan beter: bij het bestellen kon ik een afleverdatum kiezen, op de betreffende datum kwam niks, na telefonisch contact een nieuwe afspraak gemaakt, welke vervolgens via mail, zonder toelichting, weer was verzet. Dame aan de telefoon komt erg ongeinteresseerd over. Jammer, mijn overige planken bestel ik elders.

Zeer goede service en prachtige plank

Erg fijn dat je steeds op de hoogte wordt gehouden van je bestelling. De plank is precies zoals besteld en erg mooi, alles waar we op hoopten!!

Netjes geleverd, duidelijke communicatie

Ben prima op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelde product

Mooi product

Plank werd goed en snel geleverd. Een mooie afwerking met een uitstekend bevestigingssysteem.

Goede levering van de juiste wandplank op maat

Goede en snelle levering van een wandplank die op voorraad was

Prima product, geld waard

Een bedrijf dat trots mag zijn op de mooie producten die ze leveren. Kleine kanttekening: lever de schroeven en pluggen die bij de muur horen waaraan de planken bevestigd gaan worden . Dat mag wel inbegrepen zijn bij de prijs en voorkomt een hele uitzoekerij wat betreft de beste pluggen en schroeven.

Goede service. Prachtig hout. Helemaal TOP.

Na lang zoeken eindelijk een plank op maat besteld, voor een sta bureau tegen de muur, bij Hout op Maat. Het overtrof al mijn verwachtingen. De plank is zo mooi. dank je wel.

Prima product en service

Product is mooi en hoogwaardig. Levering cfm afspraak en geen beschadigingen.

Zeer goed!

Buiten onze verwachting. We waren zeer blij met onze plank en het hout is van een mooi kwaliteit. Het ophang systeem was helder maar een kleine handleiding zou ook niet mis zijn.

Afwerking hout op precies de juiste te verwachten manier.

Mooi materiaal en alles volgens afspraak geleverd.

Erg mooie planken. Duidelijke instructies op de website voor het plaatsen. Het kost wat meer moeite dan een Ikea plankje ophangen, maar het is dan ook massief zwaar hout met sterk bevestigingsmateriaal. Wat ik erg handig aan de dragers vind is de speling zowel horizontaal als verticaal. Een kleine afwijking in de boorgaten is dan makkelijk op te vangen, zodat de planken eenvoudig waterpas geplaatst worden.

Kost wat, maar dan krijg je ook wat!

Nadat een vorige grote bestelling zeer goed was bevallen, nu opnieuw een bestelling gedaan. Het eindproduct is opnieuw prachtig. Exacte afmetingen en afwerking en bovendien ook zeer goed ingepakt. Speciale levering aan huis was ook zeer goed georganiseerd. Verwacht geen next day delivery als je besteld hebt, maar dat kan en hoeft ook niet. Het wachten wordt beloond met een super mooi stuk "Hout op Maat". Aanrader.

Mooie plank

Qua montage moet je heel precies werken

Good material and fast delivery

Very good material, the measurements I asked for were also perfect. It comes very well packed and the delivery is very fast.

mooie plank, snelle reacties

ik wilde een kabeldoorvoer in de wandplan. Ik kreeg snel reactie en kon de maat en gewenste plaats aangeven. goede service en mooi product!

Goed en mooi afgewerkt.

Ziet er heel netjes uit, maar dat mag dan ook wel voor die prijs.

Prima levering, kwaliteit en maatvast.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Wat een fijn bedrijf en wat een service!

Onlangs een eikenhouten plank besteld bij houtopmaat. Hij past exact. Bij nader inzien wilde we toch dat beide zijden van de plank ondersteund zouden worden ipv één. Houtopmaat heeft kosteloos een zgn. misdrager toegestuurd. Ook werden we prima op de hoogte gehouden over de fase van het maken en versturen van de plank.

Goede en snelle levering.

Prijzig maar goede kwaliteit

Prijzig maar goede kwaliteit! Goed verpakt geleverd

Fijne service

Voor de bezorging werd er een melding gedaan van 'afwijking' aan het hout. En dit is zeer netjes opgelost.

Danzigerbocht 15 1013AM Amsterdam

206813383