Super goeie website, en perfecte opvolging van de opdracht.

Alles zeer goed geregeld

Goede informatievoorziening over status van bestelling en levering. Bestelling keurig op tijd geleverd en product goed verpakt. Ben zeer tevreden en kan iedereen aanraden hier te bestellen.

het kost wat, maar dan heb je ook wat!

Goedkoop zijn de plankjes misschien niet, maar de kwaliteit is navenant sterk. Uitstekend afgewerkt en meer dan volledig voldaan aan de verwachtingen.

Alles super op maat

Transport kan beter, alles lag door elkaar in een kleine bestelauto met een chauffeur die gestrest was omdat hij geen tijd had. Er waren daardoor wel wat gebutste hoeken.

Makkelijk op te hangen, mooie kwaliteit

Hout is mooi. Systeem hangt stevig. Zeer blij mee.

Snel en correct

Website gemakkelijk

Mooie beuken planken op preciese maat; zoals beloofd.

Zeer professioneel zoals de site uitzien en product is 100% zoals je verwacht !

Gewoon netjes en goed maatwerk afgeleverd

Wij wilden een keukenplank hebben op maat. Eis was wel dat het een "zwevende" plank zou worden boven het smalle aanrechtblad. Wij hebben zowel links (met spoelbak) als rechts (een smallere uitvoering) in de keuken een aanrechtblad. We werden regelmatig op de hoogte gehouden van de status en alles is prima afgeleverd. De bevestigingen paste perfect. Daarbij moesten we wel even opletten wat nu de zichtkant van het blad was. Omdat de bevestigingen voorzien waren van een pijltje-omhoog, en de bevestigingen maar op 1 manier in het freeswerk passen klopte onze aanname wat de zichtkant was, de mooie kant. :-) Wat ons betreft, zeker aanbevolen.

Echt hout uit één stuk.

Mooi hout perfect op maat gezaagd en een mooi en deugdelijk ophangsysteem. Pluggen en bouten niet meegeleverd maar dat is prima. In een plank zat wel een hele grote noest alleen die is opgevuld met houtvuller. Niet erg fraai. Ik zou in de configurator ook de optie beide zijden zichtzijden willen zien. Blaadjes met boorgat locaties zijn top!

Perfecte plank en staat heel erg mooi

Makkelijk besteld en opgehaald, dat ging prima. Gisteren gemonteerd en zit als een huis zo sterk in de muur.

Top planken en mooi hout!!

Prima plank en goed op maat

Good product but missing part and customer service is bad

The floating plank was very nice so good product. However, service was bad. Over all we had to go to the shop 3 times, losing more than 3 hour: 1. Shop closed at 15.00 but it was not mentioned anywhere. So we arrived at 15.30 and got nothing. 2. Picked up the package. After opening the box we found missing hanging materials (2 sets instead of 3). Email and called many time but can only get to the accountant or no answer, while it can be easily checked with the workshop right next to the office. 3. Finally we decided to just go to the shop and talk to the staff there, explained and got the missing part.

Hoi Amy, Bedankt voor je review, we vinden het vervelend dat je het zo hebt ervaren. Gelukkig zijn jullie verder wel tevreden over het product. Je hebt ons gevraagd om snel een wandplank te produceren, dit hebben we voor jullie gedaan. Onderstaand onze reactie op je genoemde punten. 1. Onze werktijden zijn van 07:00 tot 15:15. Online en via google zijn onze openingstijden voor klanten te vinden. 2. Helaas is dit inderdaad mis gegaan. De werknemer die inpakt heeft zich vergist. Op werkdagen, zijn wij altijd per email en telefonisch bereikbaar. Wanneer iedereen in de fabriek is neemt de telefooncentrale op. Deze notities krijgen wij aan het einde van de werkdag door. Emails verzonden in het weekend worden op de maandag in behandeling gekomen op volgorde van ontvangst. Uiteindelijk is de wandplank op een maandagochtend bij ons opgehaald en op de woensdagochtend hebben jullie de drager die nog miste opgehaald. Het is vervelend dat je hiervoor een keer extra moest terugkomen. Onze oprechte excuses daarvoor. Met vriendelijk groet, Marieke van Wijk

Perfect op maat en op tijd !

Materiaal was perfect afgewerkt en netjes verpakt. Correcte handleiding. Een aanrader!

Nog zeer, zeer tevreden, maar ietsje minder dan vorige keer!

Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik twee mooie beukenhouten boekenplanken besteld! Daar was ik heel tevreden over: top kwaliteit, mooi afgewerkt, duidelijke instructie en conform de afspraak op tijd geleverd. Kortgeleden heb ik daarom nog vier van deze planken besteld. De kwaliteit en de levering zijn weer opperbest. Helaas zijn twee van de vier planken minder mooi afgewerkt: de randen en ronde hoeken zijn niet glad, maar ruw afgeschaafd. Oorzaak: vergeten? te haastig gewerkt vanwege drukte? Toch blijf ik jullie aanraden! Succes!!

Goede communicatie, verstand van zaken!

2 producten besteld! Erg tevreden!

Mooie planken, correct geleverd.

Vanaf het begin kon je duidelijk op de website je keuze maken. Na de bestelling had je nog enkele dagen bedenktijd om de eventuele afmetingen te corrigeren. Ik werd via de mail op de hoogte gehouden hoe de productie vorderde. De planken zijn keurig verpakt aan huis geleverd. Het was wel even zoeken op de site naar de beschrijving voor het bevestigen van de planken. Ze hangen nu aan de muur en ik ben er super blij mee.

Prachtige plank!

Voor in onze keuken wilden we graag een barplank hebben. De plank is prachtig! Fijn dat je precieze maten kunt kiezen, en de ronde afwerking maakt het geheel perfect. De prijs kwaliteit is zeker in verhouding! Snelle levering, en we werden goed op de hoogte gehouden van het proces. Binnenkort gaan we de volgende plank bestellen!

prachtig massief hout, mooi afgewerkt

Nisplanken besteld met sleuven in zijranden: op de mm nauwkeurig te bestellen; strak afgewerkt. Zelf afgelakt. Goede instructie op de website voor bevestiging. god beschermd ingepakt en netjes op tijd geleverd. Communicatie over iets gewijzigde afmeting verliep ook prima.

Mooie wandplank met exact de juiste maten

Erg mooie eiken houten wandplank, exact aan de maat. Handig blind ophangsysteem, makkelijk te stellen. Ook bij een plank van 3,77 meter. Het ophangen was met z'n tweeën wel even doorzetten :)

Ziet er echt fantastisch uit: een massief eiken planken van 3,80, zonder beugels of zichtbaar ophang systeem. Dit systeem werkt eenvoudig met een goede uitleg online.

Prima levering

Mooie planken en goed afgehandeld

Fantastisch!

Super goede service en wauw wat ben ik intens gelukkig met mijn planken! Hele andere keuken meteen, goede kwaliteit en gemakkelijk en stevig te monteren.

Prima service en houtkwaliteit

Twee blinde planken besteld voor in de keuken. Rustiek eiken, geleverd volgens de opgegeven specificaties. Super! Prima verpakt en volgens planning geleverd

Maatwerk en prima kwaliteit

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Mooie plank maar raar dat er geen schroeven bij zaten voor dat bedrag

Plank is zeker mooi maar als je dan helemaal klaar staat om het te bevestigen en er zijn geen schroeven mee geleverd is dat wel een domper.

Danzigerbocht 15

1013AM Amsterdam