eenvoudig en vlot te doen

vlot en eenvoudig aangevraagd exact wat ik als klant zoek.Dank daarvoor.

Prima maar niet volledig

Graag zou ik een factuur ontvangen voor de € 7,50 van de aanvraag

snel en coorect

Gemakkelijk in gebruik, onlogisch dat ik ervoor moet betalen

Zonder twijfel is het gebruik van vog-aanvraag.nl een stuk gemakkelijker dan het maken van een afspraak bij de gemeente en daar vervolgens de aanvraag doen. Echter nu ik gebruik maak van de website en dus minder werk oplever voor de gemeente, waarom zou ik vervolgens extra moeten betalen voor deze service? Ik doe de overheid een plezier door het zelf digitaal aan te vragen ipv een gemeente ambtenaar 15min aan het werk zetten.

snel, helder

Via een link bij registerplein meteen op de juiste plek, in minder dan een minuut mijn vog aanvraag eruit, heel fijn

Snel en gemakkelijk

vlekkeloos

In een mum geregeld

Duidelijk en snel.

Duidelijke en snelle service. Geen klachten.

duidelijk en snel

binnen enkele minuten aanvraag voltooid

makkelijk en goed

prettiige manier van aanvragen

Heel goede ervaringen.

Heel goede ervaringen.

Jasem Mohammed

Ik ben

Telefonisch contact super en een hele goede oplossing op mijn situatie

Medewerker was heel vriendelijk, heeft goed geholpen. Justis heeft mijn situatie op de beste manier mogelijk en snel opgelost.

Prima en snel

Prima site en snel door de vragen kunnen gaan

Heel goed en duidelijk! en snel.

Door een ander VOG -tussenpersoon opgelicht... Hier meteen helderheid, normale kosten berekend en aanbod om te bellen als er iets niet zou kloppen. Jullie zijn ons ( stiekem ) aangeraden door Dienst Justis ( Justitie), omdat wij met spoed een VOG moesten hebben. En er met die van mij dus gewoon niks gebeurde nadat ik 40!! euro had betaald en diverse mails had nagestuurd en geprobeerd hen tel.te bereiken.( hetvogbureau.nl)

super makkelijk

uitstekend

snel en naukeurig

Heel gebruiksvriendelijk

Het invullen ging vlot. Binnen een paar minuten was ik klaar. De geboden informatie was duidelijk.

Ik heb bij Vapiano gewerkt.

Ik heb bij gemeente Eindhoven vrijwilligersgewerkt.

Beste heer of mevrouw Amulbanin, Kunt u aangeven waarom u onze service met 1 ster heeft gewaardeerd? Mocht u review niet bedoeld zijn voor vog-aanvraag.nk, dan vraag ik u deze review te verwijderen.

overzichtelijk

Ruim onvoldoende

De facturen zouden direct na betaling te moeten zijn downloaden. Mijn werkgevers geven aan dat zij de factuur van 7,50 niet in hun mailbox krijgen.

Beste Marcel, Er is een factuur gestuurd naar het e-mailadres dat is opgegeven bij de aanvraag. Kun je een e-mail sturen naar info@vog-aanvraag.nl waarin je aangeeft dat de werkgever geen factuur heeft ontvangen onder vermelding van het aanvraagnummer? Dan zullen wij er voor zorgen dat ook de werkgever een factuur krijgt. Met vriendelijke groet, Klantenservice vog-aanvraag.nl

mijn ervaring is chauffeur

Ik werk bij postnl rotterdam. dat werk ik chauffeur busje.

Helemaal goed

Snel en goedkoop

Prima en snel geregeld

Duidelijke vraagstelling

Over VOG-aanvraag.nl

VOG-Aanvraag.nl is een label van PESCHECK® een gerectificeerd online screeningsbureau voor pre employment screening en screenen van kandidaten voor onder meer de VOG, ID Check, Diploma, Credit Check, Int. lijsten en referentie check.