Goed meer niet was makkelijk zat en duidelijk

De 4 weken wachten op de besluit mag best wel minder vind ik het wachten gaat van je werkdagen af hoe eerder die binnen is hoe eerder ik kan beginnen met werken Voor de de rest is alles duidelijk

Zeer snelle service

Woensdag aangevraagd en zaterdag al in huis đź‘Ť

perfect

Makkelijk te volgen en duidelijk

prima geregeld

snel afgehandeld

Ik kan geen mening geven omdat ik al 9 dagen wacht op antwoord op mijn aanvraag

Ik kan geen mening geven omdat ik al 9 dagen wacht op antwoord op mijn aanvraag

Beste Sanne, Voor de zekerheid heb ik je aanvraag opnieuw verwerkt, zodat je alsnog de e-mail van Dienst Justis ontvangt. Dan kun je de aanvraag afronden. Mocht je bedoelen dat je nog geen VOG hebt ontvangen, maar al wel € 33,85 aan Dienst Justis hebt overgemaakt, dan kun je de status van de aanvraag opvragen bij Dienst Justis. Zij zijn bereikbaar onder 088-9982200. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons onder 085-0608999 bereiken. Met vriendelijke groet, Klantenservice vog-aanvraag.nl

Help ik heb geen factuur van 33,85 kan ik negens vinden ??

Het aanvragen ging op zich vrij makkelijk. Maar van het eerste deel kreeg ik een mail met de factuur. Van het 2e deel met de kosten van 33,85 heb ik geen mail gehad ? Had ik die dan gelijk moeten uitprinten ??

Beste Yvette, Nadat je het bedrag van € 33,85 aan Dienst Justis hebt overgemaakt, zou je een bevestiging en een factuur van Dienst Justis moeten hebben ontvangen. Mocht je deze nog niet binnen hebben, dan kun je het beste even met de bellen. Dienst Justis is te bereiken onder 088-9982200. Met vriendelijke groet, Klantenservice vog-aanvraag.nl

Ik ben zeer tevreden over mijn aanvraag !

Accuraat en Eerlijk,ben zeer tevreden over mijn VOG aanvraag,dank U

Zie hieronder.

Prima afhandeling. Prettige Kerstdagen en een feestelijke jaarwisseling .

Heb nog niks ontvangen

Heb nog niks ontvangen

Geachte heer/mevrouw Temeltasch, Vervelend dat u nog geen VOG hebt ontvangen. Als u de aanvraag destijds heeft afgerond en €33,85 aan Dienst Justis heeft betaald, dan is uw aanvraag nu nog in behandeling bij Dienst Justis. Normaliter duurt het 2-4 weken voordat u de aanvraag thuis heeft. U kunt de status opvragen bij Dienst Justis. Zij zijn bereikbaar onder 088-9982200. Mocht u de e-mail van Dienst Justis niet hebben gehad en deze ook niet bij de ongewenste e-mails zitten, dan wil ik vragen om ons het bestelnummer, het e-mailadres waarmee u de aanvraag heeft gedaan én de naam van de werkgever naar ons te mailen. dat kan naar info@vog-aanvraa.nl. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Klantenservice vog-aanvraag.nl

Eenvoudig

De VOG aanvraag process is eenvoudig en duidelijk. Ik heb de VOG snel ontgevangd. Bedankt!

Ik als geen computer vrouw feilloos gedaan

Eenvoudig, duidelijk en overzichtelijk!

Eenvoudig, duidelijk en overzichtelijk!

ik was eerst op de verkeerde website

niet duidelijk aangegeven wat de normale en wat de spoed aanvraag pagina is

Traject vlot verlopen.

Het hele traject vanaf aanvraag tot ontvangst van de VOG is bijzonder vlot verlopen. Ik zou niet weten hoe het beter zou moeten. Complimenten!

VOG-aanvraag ging snel.

Snel

Duidelijke site goeie uitleg En snel top!

Heel makkelijk en gebruiksvriendelijk!

Werkt ideaal, en je hoeft niet meer langs het gemeentehuis. Zo geregeld, zou het zeker aanraden!

snelle afhandeling

vriendelijk en goede service, snel ontvangen

Snel geregeld

Snel de VOG thuisgestuurd

Heel erg snel! Fijn!

Heel snel aangevraagd in niet meer dan een minuut! Supersnel. FIjn!

Slecht geen VOG ontvangen maar wel betaald!!

Ik heb mijn VOG wel betaald maar niet ontvangen!! Gebeld waar mijn VOG blijft en dan zegt men dat de aanvraag is verlopen. Ik vraag naar een bewijs van verzending, krijg ik als antwoord dat er dit niet is dus vraag ik of er een nieuw exemplaar kan worden verzonden. Krijg ik als antwoord dat de aanvraag verlopen is en een nieuwe aanvraag in moet dienen dus ook weer opnieuw betalen!! Ik heb de VOG nodig omdat ik vrijwilliger ben op een zorgboerderij. Dus heb ik niets aan meerdere exemplaren. Voor meer info: Ed Nouws 0615270380

Geachte heer Nouws, Wij hebben elkaar telefonisch gesproken. Gebleken is dat u niet tevreden bent over hoe een en ander bij Justis is gegaan. Daarnaast is gebleken dat de aanvraag niet via ons is gegaan. Ik adviseer u om met uw werkgever, de zorgboerderij, contact op te nemen. Zij kunnen er voor zorgen dat u de aanvraag opnieuw kunt doen. Met vriendelijke groet, Klantenservice vog-aanvraag.nl

Zeer gebruiksvriendelijke methode, dank u wel.

Professioneel

Niet omslachtig, to the point, kweekt vertrouwen. Dit kan ik niet zeggen van Digidentity, daar ben k na 3 x 15 minuten in de wacht met omslachtige ouderwetse pukcoden die niet opnieuw worden gestuurd afgehaakt.

Over VOG-aanvraag.nl

VOG-Aanvraag.nl is een label van PESCHECK® een gerectificeerd screeningsbureau voor pre employment screening en screenen van kandidaten voor de VOG, ID, Diploma, Credit Check, KYC Checks.