goede service

Geachte Mevrouw , Heer Ik dank u voor uw snel en zeer goede service

aanvraag indienen ging vlot.

online afhandeling werkt goed

Lekker snel .

Ik wel snal

Werk goed

helder

het legt me goed uit, wat ik moet doen. dat is fijn.

uitstekend

Als ondernemer is het fijn om via VOG aanvraag je document aan te vragen omdat de stappen eenvoudig en informatief goed staan aangegeven .

Ik ben tevreden

Eenvoudig en helder

Het overzicht is duidelijk, de definitie, omschrijving en informatie van de criteria past niet altijd op wat je doet. In dit geval vrijwillig trainer bij een vereniging die lesgeeft/traint aan alle leeftijden en aan mensen met een beperking.

Makkelijk en duidelijk

Prima site! Alles is duidelijk en daardoor makkelijk in te vullen.

Bedankt voor jullie werk!

Zeer eenvoudig en snel

Graag meer duidelijkheid

Jammer dat het zo moet, had graag iemand willen spreken voor duidelijkheid

Beste, Jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Kun je een e-mail sturen naar service@pescheck.nl? Als je je telefoonnummer achter laat, dan zullen wij telefonisch contact met je opnemen, Met vriendelijke groet, Support PESCHECK | vog-anvraag.nl

Snel en duidelijk

Heel gebruiksvriendelijk en duidelijk

Snel en zonder problemen

Was allang bezig om een aanvraag te doen via Gemeente. Dat kost allemaal veel tijd. Net een formulier ingediend via VOG-aanvraag.nl, prima! Snel en zonder afspraak, fanatstisch!

super top en snel

super top en snel en makelijk

Snel geregeld

Redelijk

Duurde wel erg lang voor e-mail omtrent en vraag beantwoord was. Nog eens via telefoon navraag gedaan en dit was en goede informatie.

74 euro betaald, dat vind ik waardeloos

ik heb bij jullie 40 euro betaald, en binnen de vog omgeving nog eens 33 euro betaald. Dat vind ik diefstal!.

Beste Mia, Ik kan mij voorstellen dat je de kosten voor de aanvraag te hoog vindt. Echter via ons vog-aanvraag betaal je geen € 40,- voor je aanvraag, maar of € 7,50 of € 9,50. Zie ook onze site www.vog-aanvraag.nl. Helaas zijn er andere partijen actief die veel hogere bedragen vragen. Omdat je review over een ander bedrijf gaat, vraag ik je vriendelijk deze review te verwijderen. Met vriendelijke groet, klantenservice vog-aanvraag.nl

Prima betrouwbare service!

Het is nu de 2de keer dat ik van VOG-Aanvraag.nl gebruik maak en de service en snelheid vind in prima.

prima geregeld en makkelijk

tot op heden goed.

zeer goed

Duidelijk proces, zelfs ik met mijn 79 jaar kan er mee overweg.

Simpel weinig vragen

gewoon vlot

VOG-aanvraag doet het !

Over VOG-aanvraag.nl

VOG-Aanvraag.nl is een label van PESCHECK® een gerectificeerd online screeningsbureau voor pre employment screening en screenen van kandidaten voor onder meer de VOG, ID Check, Diploma, Credit Check, Int. lijsten en referentie check.