vog

lekker snel en makkelijk

moest dit doen en binnen 1 minuut gelukt nu afwachten op deel 2 iets minder leuk 33 euro.....

Super-eenvoudig!

Fijn dat het zo makkelijk gaat.

snel en duidelijk

goede ervaring; kort maar krachtig

geweldig snel

Sneller kan niet!

handig en snel

duidelijke uitleg en stappen

VOG aanvraag is erg eenvoudig.

VOG aanvraag is erg eenvoudig.

Zeer positief!!

VOG aanvraag via vog-aanvraag is heel snel gegaan. Zeker aan te raden!!!

Simpel en snel

De aanvraag gaat simpel en snel

Je

een gemakkelijke en duidelijke uitleg/aanvraag

duidelijk en snel

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel en goede service

They are the best. It was fast (3days only)

This company is the best and fastest way to get my VOG easily. I applied it and fill everything in the week and the next working day my certificate was issued a. D sent to my mail. I was expecting it from at least one week onwards. Thank you for your amazing service.

kwam na veel proberen pas in de RABO-scanner

kwam na veel proberen pas in de RABO-scanner

snel en goedkoop

er zijn ook andere bedrijven die 4 x zoveel vragen voor hetzelgde werk, dus ik gebruik altijd dit bedrijf.

Kort, bondig, makkelijk en goed geregeld

Kort bondig, overzichtelijk

Het ging perfect. Duidelijk.

Duidelijk formulier en het betalen was gemakkelijk met de QR code.

slecht

eerst betalen dan nix horen niet te bereiken (telefoon) en uiteindelijk nog teveel betalen ook niet doen!!!

Beste heer of mevrouw Jobse, Weet u zeker dat u bij ons een VOG heeft aangevraagd? Bij ons betaalt u € 7,50 voor de aanvraag en vervolgens krijgt u een e-mail van Dienst Justis en betaalt u € 33,85. Totaal € 41,35. Dat is hetzelfde tarief dat de gemeente voor een VOG aanvraag vraagt. Wij zijn telefonisch bereikbaar onder 085-0608979. Dit nummer wordt ook op onze site vermeld. Mocht de review niet voor ons bedoeld zijn maar voor een ander bedrijf, dan wil ik u vragen om deze review te verwijderen. Mocht er nog iets niet duidelijk zijn dan vraag ik u telefonisch contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice VOG aanvraag.nl

'k Hoop dat alles goed gaat?

Eigenlijk één groot vraagteken, maar ik hoop dat ik hiermee een verklaring omtrent mijn goeie gedrag voor Congo ontvang.

Beste Sacha, Wij proberen het proces van de aanvraag zo goed mogelijk op onze website te vermelden. Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan kun je ons bereiken onder 085-0608979. Met vriendelijke groet, Klantenservice vog-aanvraag.nl

Niet goed

Als secretaris van Stichting Armslag (ANBI stichting) vroeg ik een VOG aan voor een vrijwilligster/ medewerkster in onze organisatie. Dacht dat keurig gedaan te hebben door het formulier in te vullen en € 7,50 over te maken. Helaas kreeg ik een nieuwe mail met daarin weer een in te vullen formulier en weer € 7,50 over te maken, natuurlijk gedaan want wij vinden het belangrijk dat onze vrijwilligers een VOG hebben. De eerste aanvraag is niet duidelijk genoeg over door wie het ingevuld moet worden, ik dacht de Stichting Armslag voor een vrijwilligster. De tweede keer de aanvraag vanuit de vrijwilligster beantwoord. Wat is hier fout gegaan?

Beste Carla, Zou je ons kunnen bellen, zodat wij kunnen kijken waar het fout is gegaan en hoe wij het voor je kunnen oplossen? Wij zijn bereikbaar onder 085-0608979. Met vriendelijke groet, Klantenservice VOG-aanvraag.nl

Prima en duidelijk

Prima en duidelijk

snel en betrouwbaar

snel, betrouwbaar en overzichtelijke aanvraag. Kosten 7,50 is rendabel.

Lekker makkelijk!

Gemak!

Goeie website

Het is mooi dat ze dit doen

Over VOG-aanvraag.nl

VOG-Aanvraag.nl is een label van PESCHECK® een gerectificeerd online screeningsbureau voor pre employment screening en screenen van kandidaten voor onder meer de VOG, ID Check, Diploma, Credit Check, Int. lijsten en referentie check.