Eenvoud

Met de simpele vragen en handelingen de VOG geregeld.

snel en eenvoudig

Handig

Het is erg mooi en reageert snel op je verzoek

Het is erg mooi en reageert snel op je verzoek

heel simpel en snel

aanvraag VOG gedaan, formulier was heel duidelijk om in te vullen

Snelle afhandeling

Alles is overzichtelijk.

Zonder moeite!

Duidelijk door eenvoud.

makkelijk.

Deze manier van aanvragen is de werkgever omzeilen , omdat hij via het gemeentehuis of met een E-Herkenning kan en moet werken om op een wettige manier de aanvraag te kunnen doen.

Super goed

Makkelijk en eenvoudig

Handig en makkelijk

Praktisch hoef ik niet te verplaatsen

was duidelijk

was goed te volgen

Snel, handig, adequaat

Heel fijn om via deze systematiek te mogen werken! Hein van Beek Stichting Het Nationale Park De Hoge Veluwe

makkelijk en snel

heel makkelijk en snel

Duidelijke vraagstelling

overzichtelijk

Duidelijk

Duidelijke tekst en uitleg. Hopelijk binnen 1 werkdag meer informatie.

Voor mijn gevoel besodemieterij

Het is omdat ik niet weet hoe ik het anders kan doen.

Beste heer of mevrouw LeClerc, Je kunt de VOG via je gemeente aanvragen. Hiervoor dien je een aanvraagformulier te downloaden en dat kun je door je werkgever laten invullen. Vervolgens kun je de aanvraag bij de publikesbalie van de gemeente inleveren. Vergeet ook niet om een geldige ID-bewijs mee te nemen. De kosten voor een vog aanvraag zijn € 41,35. Of je kun je via onze website een VOG aanvragen. Hiervoor dien je over DigiD te beschikken en over Ideal. Ook hier bedragen de totale kosten € 41,35. het voordeel is dat je alles vanuit huis uit kunt regelen en niet naar gemeente hoeft en hier geen vrij voor hoeft op te nemen. Mocht het proces nog niet helemaal duidelijk zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice bereikbaar onder 088-0608979. Met vriendelijke groet, klantenservice vog-aanvraag.nl

zeer goed

wordt goed en snel gehandeld

Duidelijk en korte handleiding om een VOG aan te vragen.

Duidelijk en korte handleiding om een VOG aan te vragen.

Aanvragen ging snel, maar mis de betaalnota op het eind

Het aanvragen is makkelijk en snel. Maar ik mis op het einde na de betaling een PDF bestand die gedownload kan worden waaruit blijkt dat de betaling is gedaan en het bedrag. Hopelijk komt deze per mail, zodat ik deze in mijn administratie kan opnemen.

Beste Marlou, Als het goed is heb je een bevestiging van ons ontvangen plus een betaalbewijs voor de € 7,50 of de € 9,50 die je aan ons hebt betaald. Mocht je deze niet hebben gehad, bel ons dan even onder 088-0608979 Mocht je geen betaalbewijs hebben gekregen van de € 33,85 die je aan Dienst Justis hebt betaald, neem dan contact op met Dienst Jusits onder 088-9982200 en vraag of ze je nog een keer de factuur kunnen sturen. Met vriendelijke groet, klantenservice vog-aanvraag.nl

Helemaal geweldig

Aanvraag ging heel snel en soepel

Super handig, super snel!

Heel efficiënt deze online aanvraag.

Helderheid

Eenvoudige aanvraag

drie minuten invul en afrekenen werk, prima.

Over VOG-aanvraag.nl

VOG-Aanvraag.nl is een label van PESCHECK® een gerectificeerd online screeningsbureau voor pre employment screening en screenen van kandidaten voor onder meer de VOG, ID Check, Diploma, Credit Check, Int. lijsten en referentie check.