Snel

Ik ales volgt.

Handig en snel geregeld

Overzichtelijke website voor een vlotte aanvraag van een VOG.

Snel en makkelijk

Zoals ik al zei, binnen twee minuten geregeld.

Verliep soepel, en alles was duidelijk

Great system

Great system

minder goed

ik vraag een vog aan voor mijn medewerkers in het verleden kreeg ik een betaalbewijs ( voor de 7,50) deze krijg ik nu niet meer... hoe kan dat?

Echt top

Goed geholpen en snel ook. Meteen problemen opgelost en gevraagd of ze nog iets voor me kon doen. Heel fijn!

amazing

Very happy, received my VOG in just 4 days.....thank you VOG-aanvraag.nl

ik denk goe even afwachten maar

ik weet het nog niet lijkt goed

makkelijk

Zo simpel, makkelijker kan het niet.Top

duidelijk en efficient

Goed!

Snel, eenduidig en betrekkelijk goedkoop

Buiten het feit dat je alleen je naam en email moet doorgeven is het te simple voor woorden wat dan ook weer vragen oplevert of de kosten niet te makkelijk zijn verdiend.

duidelijk snel en gemakkelijk

Geen op of aanmerkingen

Eenvoudig en vlot

Eenvoudig en vlot

altijd erge snelle afhandeling

Ali ik hier mijn VOG aanvraag gaat gewoon erg snel en hoef ik geen afspraak te maken op een gemeente huis en het is niets duurder

misleidend en bedrogen voelen

Aanvraag VOG betaald en vrij snel mail gekregen dat er iets mis was met betaling en of ik nog eens bedrag van €30,00 wil betalen. Dit is je reinste misleiding en bedrog en voelt als frauduleus handelen van dit bedrijf. Te laat uitzendingen van KASSA van 30 nov 2019 en 1 feb 2020 terug gezien waar dit bedrijf zeer negatief belicht wordt.

Helaas is deze review niet voor ons - wij hanteren geen dubbele kosten en zijn niet het bedrijf mijnverklaring.nl dat op KASSA was.

Geen contact....

Alhoewel op de website wordt aangegeven dat er de volgende dag contact sordt opgenomen, wacht ik na 4 dagen nog steeds..... Klinkt niet erg klantvriendelijk.......

Erg gemakkelijk

Erg fijn dat je vanaf de computer alles zelf kunt aanvragen. Goed bezig

heel gebruikersvriendelijk

door de online aanvraagprocedure is een "gang" naar het gemeentehuis overbodig. Goed voor mijn ritme, goed voor mijn opdrachtgever en goed voor het milieu (minder CO2 uitstoot)

Uitmuntend

Zeer snelle reactie, vriendelijk en professioneel.

positief, vlot eenvoudig de aanvraag kunnen indienen.

positief, vlot eenvoudig de aanvraag kunnen indienen.

snel aan te vragen

prima site en snel vog aan te vragen

Easy to follow

Alles eenvoudig te volgen.

snel en makkelijk

snel en makkelijk

Over VOG-aanvraag.nl

VOG-Aanvraag.nl is een label van PESCHECK® een gerectificeerd online screeningsbureau voor pre employment screening en screenen van kandidaten voor onder meer de VOG, ID Check, Diploma, Credit Check, Int. lijsten en referentie check.