een prima ervaring

zakelijk, eenvoudig en erg positief

snel en efficient

snel en duidelijk

prima, web is goed te volgen

Amazing friendly Service

I just got out off a call with Frank (?!) - very friendly person, amazing and comfortable to talk to! Very enthusiastic in explaining to me and answering me all my questions. The fastest service I`ve ever got! Super cool!

helder

begrijpelijke vragen en toelichting

geweldig

geweldig

makkelijk maar onzin dat het geld kost

De site is makkelijk te gebruiken en ziet er goed uit, maar het is onzin dat ik zoveel geld moet betalen aan de overheid om de bevestiging te krijgen dat ik geen misdaden heb gepleegd.

Voor de tweede keer VOG aanvraag gedaan. Eerste keer wel betaald maar niks gehoord (en geen VOG)

Ik heb de link gekregen via werkgever. Ik vraag nu een tweede keer een VOG aan - heb de eerste keer wel betaald maar heb er niks van gehoord. Geen email, geen VOG.

Beste Edward, Heb je een bevestiging van ons gekregen? Zo ja, dan is je aanvraag bij ons in behandeling. Echter er is een storing bij Dienst Justis. Dit is wat Dienst Justis hierover weergeeft: Storing bij Justis (update) Nieuwsbericht | 26-10-2021 | 16:54 De storing waar Justis sinds 15 oktober mee te kampen heeft is nog niet opgelost. De verwachting is dat de storing deze week ook nog niet wordt verholpen. De systemen die nodig zijn voor het aanvragen, afgeven en verlengen van VOG’s, GVA’s en boa-aktes zijn niet beschikbaar. Onze excuses voor de gevolgen die u hiervan ondervindt. Samen met de externe leverancier wordt met man en macht gewerkt aan een oplossing. Helaas is nog niet duidelijk wanneer de storing helemaal verholpen is. Wat is er aan de hand? Zoals al eerder is aangegeven is er geen sprake van een hackaanval of cybercriminaliteit. Door een softwarefout zijn verschillende systemen geraakt. Hoe die fout precies is ontstaan wordt uitgezocht, maar prioriteit is nu vooral het weer beschikbaar krijgen van de systemen. Wat betekent de storing voor u? U kunt geen gebruik maken van onze digitale omgeving (MijnJustis). Wij kunnen ook geen papieren aanvragen in behandeling nemen, omdat daarvoor deels dezelfde systemen nodig zijn. Wij kunnen u niet voorzien van statusinformatie. Gemeenten kunnen uw VOG-aanvraag niet bij ons indienen. Contact Ons Klant Contact Centrum is beperkt telefonisch bereikbaar voor algemene vragen op +31 (0) 88 - 998 22 00. Ook kunt u via het contactformulier bij ons terecht met algemene vragen. Wij hebben onze klanten zoveel mogelijk over deze storing geinformeerd. Zodra de systemen weer werken, zullen wij de aanvraag verwerken en ontvang je een e-mail van Dienst Justis om de aanvraag af te kunnen ronden. Als je geen bevestiging van ons hebt gekregen, neem dan even contact met ons op onder 085-0608979 Met vriendelijke groet, Klantenservice vog-aanvraag.nl

makkwelijk

ging lekker snel duidelijk

handig en simpel uitgelegt

handige en overzichtelijke site, de stappen zijn eenvoudig en de bijbehorende info is nuttig

Skitterend

Ram Bam Klets Klaar!!

Eenvoudig toe te passen

geen opmerkingen

Ze zijn erg snel

Je krijgt na enkele minuten de link binnen, Binnen een dag heb je, jou VOG aanvraag geregeld.

Zo ontzettend makkelijk!

2 de x dat ik gebruik maak van hun service. Het is zo ontzettend makkelijk om op deze manier je VOG-aan te vragen. Echt een aanrader.

Werkt uitstekend

Kost weinig moeite dit via jullie aan te vragen

werkt goed, duidelijk en concreet

Makkelijk en snel

Dergelijke documenten heb je altijd snel nodig, deze site is niet alleen makkelijk en toegankelijk, maar ook na een dag al je verzoek binnen, dat is ongekend snel.

Akkoord

Binnen korte tijd op deze wijze uit te voeren

Extremely speedy process with easy to follow instructions.

Extremely speedy process with easy to follow instructions.

Eenvoud

Met de simpele vragen en handelingen de VOG geregeld.

snel en eenvoudig

snel en eenvoudig

Over VOG-aanvraag.nl

VOG-Aanvraag.nl is een label van PESCHECK® een gerectificeerd online screeningsbureau voor pre employment screening en screenen van kandidaten voor onder meer de VOG, ID Check, Diploma, Credit Check, Int. lijsten en referentie check.