prima ok snelen eenvoudig

Slecht 2x 7,50 betaald

2x 7,50 betaald voor 1 vog

Beste Ron, Het is zeker niet de bedoeling dat je twee keer € 7,50 aan ons betaald. Kun je contact met ons opnemen, dan kunnen wij dit voor oplossen. Wij zijn bereikbaar onder 085-0608999. Met vriendelijke groet, Klantenservice vog-aanvraag.nl

Makkelijk en betrouwbaar

Ik heb mijn VOG heel eenvoudig digitaal aan kunnen vragen terwijl ik in het buitenland ben. Dat scheelde voor mij een ritje naar het gemeentehuis en kon ik snel mijn VOG afgeven. Binnen een week was het geregeld.

De procedure was wel voortvarend

Er stond een klein type foutje tijdens ik mijn aanvraag indiende. De fout is letterlijk overgenomen en op de VOG documenten komen te staan. Dat was natuurlijk minder.

Zeer toegankelijke website zonder poespas.

Snel en duidelijk

Corrigeren als het nodig is met goeie suggestie

Is makkelijk en zeer bruikbaar

perfect

zelfs voor een digibeet werd ik begrepen en werd het snel afgehandeld

simpel en doeltreffend

Simpel, snel... en klaar

Aanvraag gedaan vanuit de Filippijnen. Dacht niet dat het zou lukken. Kom thuis en de VOG ligt al op de mat!!!! Ben nog bezig met een andere VOG via de gemeente en na 4 weken krijg ik een brief over aanvullende informaties. Er is dus nog niets gebeurt. Echt voortaan alleen via deze site. Een aanrader voor iedereen In een woord: super!!!

Tevreden met info

Zeer tevreden!

Prima te doen

Duidelijk.

Makkelijk en duidelijk.

Alles supersnel geregeld en heel duidelijk, gemakkelijk te begrijpen voor iedereen.

Soepeltjes

Ging soepel

duidelijke pagina

duidelijke pagina

Het is overzichtelijk en simpel

Het is belangrijk dat een website of aanvraag kort maar krachtig is en dat is niet bij elke website het geval.

omslachtig

Beschrijving om op de site te komen is zoals omschreven omslachtig en vind ik net zo omslachtig/ingewikkeld om uit te leggen. Ik heb de stappen gevolgd maar krijg iets anders in beeld en krijg geen resultaat als ik: mijnjusitis.nl/ enz intyp. Ik heb niet de gegeven aanvraagcode: 8Hn3U6HK gebruikt maar heb wel de € 7,50 betaald. met vriendelijke groet, Thelma Renon NB: bij gebruikersvoorwaarden word ik "klant"genoemd, maar ik ben werknemer.

erg goed, ging vlot

alleen het vinden van de goed site kostte wat tijd.....

heel goed en simpel proces

uitstekend

Simpel verwerkbaar.

was duidelijk

Was duidelijk

Over VOG-aanvraag.nl

VOG-Aanvraag.nl is een label van PESCHECK® een gerectificeerd screeningsbureau voor pre employment screening en screenen van kandidaten voor de VOG, ID, Diploma, Credit Check, KYC Checks.