snel en goed

snel en goed.

Excellent

Excellent

Ik vind heel fijn om online de aanvraag te doen.

Heel gebruikersvriendelijk.

Heel gebruikersvriendelijk.

Snel en laagdrempelig

Snelle aanvraag , laagdrempelig en lage kosten

Onwijs geweldig goed van Daniel.

Het was voor mij even een stres situatie omdat ik maandag aan mn nieuwe baan ga beginnen en ik moest deze formulier hebben Daniel heeft me geweldig goed geholpen met de chat :)

Kort ma krachtig

Heel gemakkelijk alles wijst voor zich

Snel.

Zonder problemen.

wat een fantastische service!

De aanvraag is eenvoudig maar ik had iets niet goed ingevuld en werd via de chat fantastisch en heel persoonlijk geholpen. Complimenten voor dit bureau en haar medewerkers!

Duidelijk en snel

Kan niet makelijker.

prima geregeld

snel en efficiënt

Snel en makelijk via de website

Snel en makelijk via de website

goed geregeld

Fijn dat het online zo snel te regelen is.

Snel

Accuraat en snel

Ik weet totaal niet of dit vertrouwd is en waarde € 7,25 voor bedoeld is.

Zoals gesteld: 1) is het vertrouwd (de naam Mollie helpt hier niet bij) 2) waar betaal ik de € 7,25 eigenlijk voor. Normaal kost de digitale aanvraag € 31 en nu bijna € 40

Goede Service!

Ik schrijf een recensie omdat ik de site vertrouwde door recensies van anderen te lezen. Ik wil ook graag anderen helpen! Zeer snel en efficiënt en 100% legitiem! Ik ben erg tevreden

snel geregeld en tegen eerlijke kosten

na opgelicht te zijn door mijnverklaring, lijkt deze site eerlijk te zijn over de kosten. Snel geregeld online, veel sneller dan een afspraak bij de gemeente.

Zeer goed, een aanrader

Goed, snel en vriendelijk geholpen. Scheelt een hoop werk en tijd voor de VOG aanvragen.

snel

snel en goedkoop

Snelle support

Ik had wat problemen vanuit mijn kant met het ontvangen van de email van Justis, VOG-aanvraag.nl reageerde binnen een werkdag en had het probleem voor mij verlopen. goede service.

Makkelijk in gebruik en goed

Snel het gewenste resultaat en niet moeilijk in gebruik.

Eenvoudige aanvraag procedure

Goed programma, eenvoudig te doorlopen en gebruikers vriendelijk.

Ik do het vaker voor nieuwe werknemers. Werkt prima. Normaal prijs. gewoon perfect.

Snelle werken en hele duidelijke website

geweldig heb hier al eerder mee gewerkt

Geweldig want de vorige keer ging het vrij snel alleen is het nu dat Rusland het afgekeurd heeft omdat ze het te oud vonden daarom een nieuwe aanvraag

Over VOG-aanvraag.nl

VOG-Aanvraag.nl is een label van PESCHECK® een gerectificeerd screeningsbureau voor pre employment screening en screenen van kandidaten voor de VOG, ID, Diploma, Credit Check, KYC Checks.