Lekker snel

snelle reactie

kreeg hele snelle en duidelijke uitleg over mijn vraag

Eenvoudig en snel!

Het proces was duidelijk, eenvoudig en snel. Werd goed op de hoogte gehouden van wat er wanneer gebeurde. prima service

Snel en klantvriendelijk

Ik heb een VOG aanvraag gedaan voor een visum. Kort daarna kreeg ik een vraag voor verdere toelichting om de VOG aanvraag zo goed mogelijk in te vullen. Drie dagen later kreeg ik mijn VOG binnen.

Prima, duidelijke omschrijving snel geregeld.

Goede en snelle manier van VOG aanvragen.

Mooi duidelijk en simpel

Mijn ervaring omschrijf ik als zeer prettig. Ik ben op een efficiënte en effectieve wijze geholpen. Binnen een dag was het al geregeld en na slechts 2 dagen kreeg ik mijn VOG van Justis binnen. Hartelijk dank voor jullie hulp. Nu kan ik een traineeship bij de EU doen. Vriendelijke groet, Irene

Geweldig geholpen kon er zelf niet opkomen

Ben er super mee geholpen!

Snel geregeld

Makkelijk aanvragen vanaf de PC

aanvraag soepel verlopen

een paar probleempjes met het invullen van de Digid voor de rest is alles goed verlopen. Nu even afwachten wat de resultaten zijn van de aanvraag.

Niet binnen gekregen

Al even geleden aangevraagd. Maar tot op heden niet binnen gekomen. Misschien ligt het aan de feestdagen. Maar het is wel lang wachten zo. Je kan me wel een verzoek tot verandering aanbieden. Maar heb mijn vog nog steeds niet binnen. Sorry. Ik kan tot op heden nog steeds niet werken bij pids.

Beste Linda, Binnen 24 uur na het indienen van de aanvraag bij ons ontvang je van Dienst Justis een e-mail, waarmee je de aanvraag kunt afronden. Vervolgens vindt de screening plaats. Dit duurt gemiddeld 2-4 weken en is afhankelijk van de drukte bij Dienst Justis. Als je de status van de aanvraag weten, neem dan contact op met Dienst Justis. Zij zijn te bereiken onder telefoonnummer +31(0)88 998 2200. Met vriendelijke groet, Klantenservice vog-aanvraag.nl

Goed duidelijke stappen

kostbaar

Ik begrijp het belang van de VOG heel goed gezien het huidige maatschappelijke debat over onwelvoeglijke gedragingen binnen het verenigingsleven. Uit ervaring weet ik dat verenigingen het lastig vinden om hard te sturen op het kunnen overleggen van een VOG. In mijn ogen is het dus raadzaam om de drempels voor een VOG-aanvraag zo veel mogelijk te verlagen. Kosten zijn een belangrijke drempel die wordt opgeworpen. Wetende dat Gelderland achterblijft in het aanvragen van de VOG is het mogelijk raadzaam om de kosten sterk te verlagen. Aardige ogen, Warner

Slecht

Niet leuk kreeg iemand aan de watsapp Kosten 6,75 en 33 euro de VOG Nu betaal ik het dubbele En heb nog steeds geen VOG Ik vind het veel te duur service van jullie is nihil

Beste Wim, Ik denk dat je de aanvraag via een andere organisatie hebt gedaan. Ons tarief is inderdaad € 6,75 plus de € 33,85 die je aan Dienst Justis betaalt. Wij bereken niet het dubbele. Ik wil je vragen om goed te kijken waar je de VOG hebt aangevraagd. Mocht je van mening zijn dat het via ons is gegaan, dan wil ik vragen om met onze klantservice contact op te nemen. Telefoon 085-0608999 Met vriendelijke groet, Klantservice vog-aanvraag.nl

Proces is duidelijk en snel

Top en snel geregeld

Via Google bij PESCHECK uitgekomen nadat bleek dat aanvraag VOG via de gemeente meeste en veel kostte en weken kon duren. Online aanvraag ingediend, bedrag overgemaakt en, ondanks de Kerstdagen, binnen een week de VOG ontvangen.

Snel en goed geholpen

Een foute invoering van mijn kant werd snel en vriendelijk opgelost. Ik ben zeer tevreden!

snel afgehandeld

aanvraag gaat makkelijk enesnel

Alles prima verlopen

Geheel naar wens verlopen.

ok

snel, simpel

voor een digibeet als ikzelf is de VOG snel aan te vragen!

Slecht

Ik heb geen vog ontvangen.

Daniël heeft mij uitstekend van alle informatie die ik nodig had voorzien via de chat. Snel en accuraat. Zeker aan te bevelen. Ook qua prijs ;)

Duidelijk en eenvoudig

...

Snel en goed afgehandeld

Snel binnen en goed afgehandeld

Over VOG-aanvraag.nl

VOG-Aanvraag.nl is een label van PESCHECK® een gerectificeerd screeningsbureau voor pre employment screening en screenen van kandidaten voor de VOG, ID, Diploma, Credit Check, KYC Checks.