prima !

zeer handige website

ging goed

ging goed, zoals verwacht. Beetje jammer dat ook de overheid al zo onzeker is geworden dat er bevestiging van goed zijn gevraagd moet worden aan gebruikers en klanten. OOooooh jullie zijn geweldig. Daarna moet ik ook nog eens de overheid gaan aanbevelen bij vrienden en familie, dit zal ik zeker doen als ze nog niet van jullie gehoord hebben, anders niet hoor...

Snelle afhandeling

Ik had veel eerder dit kunnen doen ipv afwachten op de papieren versie en dan bij de gemeente pas 1,5 week later terecht kunnen! Een hele grote aanrader dit! Betaalbaar en snel!

Eenvoudige aanvraag

Mooi dat het bedrijf waar je voor werkt dit klaar kan zetten!

goed, snel en veilig een vog regelen

Voor nieuwe medewerkers een vog regelen was nog nooit zo makkelijk omdat VOG-aanvraag.nl de screening op functie doet, zo zit je dus altijd goed en is een fout hokje aankruizen er niet meer bij. Heel fijn en snel geregeld. Ook voor onszelf als directeur eigenaren is het zo geregeld.

werk goed :)

werkt snel

Goede en duidelijke verwijzing

Goede en duidelijke omschrijving.

am not happy

u just take money and we dont get help from you i applied last vog i paid i didnt recieved any thing

Dear Mr. or Mrs. Ali, As stated on our site, you will receive an e-mail from Dienst Justis within 24-hours after you have made a request at our site. I am sorry that you did not see that. You have applied yesterday evening. We have processed your request this morning. You should have an e-mail from Dienst Justis by now and you can complete your VOG request. If you have any other questions, please don't hesitate to contact us by e-mail, chat or telephone. You can reach us at 0031 85 0608999. With kind regards, Klantenservice Vog-aanvraag.nl

helemaal goed

snel

Goed, eenvoudig en precies wat ik verwacht en nodig had.

VOG-aanvraag.nl is eenvoudig te vinden, daarna werkt het eenvoudig en is zeer intuïtief, Na verzending en betaling blijft alles vanzelf gaan , geeft vertrouwen en levert zoals afgesproken.

Prima behandeling!

Gemakkelijk om te doen

makkelijk

xx

snel en helder

Door compacte vragen blijft alles helder en loop je er snel doorheen.

TOP

makkelijk en snel aan te vragen na 5 dagen was het binnen.

Lekker snel

snelle reactie

kreeg hele snelle en duidelijke uitleg over mijn vraag

Eenvoudig en snel!

Het proces was duidelijk, eenvoudig en snel. Werd goed op de hoogte gehouden van wat er wanneer gebeurde. prima service

Snel en klantvriendelijk

Ik heb een VOG aanvraag gedaan voor een visum. Kort daarna kreeg ik een vraag voor verdere toelichting om de VOG aanvraag zo goed mogelijk in te vullen. Drie dagen later kreeg ik mijn VOG binnen.

Prima, duidelijke omschrijving snel geregeld.

Goede en snelle manier van VOG aanvragen.

Mooi duidelijk en simpel

Mijn ervaring omschrijf ik als zeer prettig. Ik ben op een efficiënte en effectieve wijze geholpen. Binnen een dag was het al geregeld en na slechts 2 dagen kreeg ik mijn VOG van Justis binnen. Hartelijk dank voor jullie hulp. Nu kan ik een traineeship bij de EU doen. Vriendelijke groet, Irene

Geweldig geholpen kon er zelf niet opkomen

Ben er super mee geholpen!

Over VOG-aanvraag.nl

VOG-Aanvraag.nl is een label van PESCHECK® een gerectificeerd screeningsbureau voor pre employment screening en screenen van kandidaten voor de VOG, ID, Diploma, Credit Check, KYC Checks.