Simpel en snel

Aanvraag ging vlot, duidelijk en simpel. Prima service!

İk doe dit voor de eerstkeer

Ik vind het leuk om mensen te helpen ik zou graag een diploma halen en in de toekomst in dit vakgebied willen werken

aanvraag vog

Via uw bedrijf gaat het een stuk gemakkelijker om een vog aan te vragen top.

Het was goed te doen, ik heb alles kunnen invullen voor nu.

Heel makkelijk en snel

Echt super makkelijk

Snel en makkelijk

De link is makkelijk te openen en de aanvraag is dan zo geregeld

Snel en duidelijk

Slecht

Heb twee dagen geleden dezelfde aanvraag ingediend en EUR12,50 betaald zonder dat er een terugkoppeling kwam van Justis. Komt over als makkelijk geld afhandig maken.

UITSTEKEND

ALLES SNEL.

Waanzinnig gemakkelijk.

Als je kunt lezen, wijst het zich vanzelf. TOPPIE!

Gemakkelijk

Snel en gemakkelijk in te vullen.

Ok

Is Ok

Makkelijk in te vullen, kost weinig tijd

Duidelijk en Gemakkelijk

Via een link in mijn mail kon ik hier de VOG aanvragen. Het kon gewoon níet mis gaan. Het was erg duidelijk en gemakkelijk wat ik moest doen. Top!!

kan niet beter

wordt er rustig van zo snel en effectief ging dit. Gerry

gewoon goed

snel en eenvoudig, dank je wel.

Heel makkelijk

Als was makkelijk en duidelijk

Betaald maar nooit meer iets vernomen,

Betaald voor een VOG reizen naar het buitenland, nooit iets vernomen van VOG-aanvraag.nl. geld kwijt en niks meer iets van ze vernomen ondanks het feit dat ik ze 4 keren heb aangeschreven,

Beste Radjni, Het spijt mij dat je geen reactie van ons hebt gehad. Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je contact met ons kunnen opnemen via [email protected] en je telefoonnummer willen achterlaten? Dan kan ik dit snel voor je oplossen. Met vriendelijke groet, support

is nog niet te beoordelen

Mijn ervaring kan ik nog niet geven pas bij ontvangst van het document

goed voor elkaar, werkt prima zo

goed voor elkaar, werkt prima zo

Makkelijk en snel!

Top dus.

ABSOLUTE oplichting

Ik had bij VOG-aanvrager.nl een aanvraag gedaan voor een VOG-aanvraag en heb per ongelijk deze site aangegeven als slecht. Mijn excuses.

Beste Walter, Ik begrijp je reactie. Echter heb je deze aanvraag niet via ons aangevraagd. Dat kan ik aan het bedrag zien dat je hebt betaald. In je review schrijf je dat € 40,50 voor je aanvraag hebt betaald. Bij ons betaal je € 7,50, geen € 40,50. Dit kun je ook terugzien op onze website vog-aanvraag.nl. Omdat je deze aanvraag niet via ons hebt ingediend, vraag ik je vriendelijk om deze review te verwijderen. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons via [email protected] bereiken. Met vriendelijke groet, Support

Makkelijk

Overzichtelijk

Makkelijk en snel!

Ik vind de wijze van aanvraag zeer klantgericht en vriendelijk in het doorlopen ervan.

Fantastische service!

Binnen 10 minuten mijn VOG geregeld, en daarvoor binnen 10 minuten een duidelijk antwoord op mijn vraag. De email van Justis volgde 1 minuut na het invullen van de aanvraag. En dit alles voor een buitengewoon redelijke prijs. Veel dank!

Over VOG-aanvraag.nl

VOG-Aanvraag.nl is een label van PESCHECK® een gerectificeerd online screeningsbureau voor pre employment screening en screenen van kandidaten voor onder meer de VOG, ID Check, Diploma, Credit Check, Int. lijsten en referentie check.