74 euro betaald, dat vind ik waardeloos

ik heb bij jullie 40 euro betaald, en binnen de vog omgeving nog eens 33 euro betaald. Dat vind ik diefstal!.

Beste Mia, Ik kan mij voorstellen dat je de kosten voor de aanvraag te hoog vindt. Echter via ons vog-aanvraag betaal je geen € 40,- voor je aanvraag, maar of € 7,50 of € 9,50. Zie ook onze site www.vog-aanvraag.nl. Helaas zijn er andere partijen actief die veel hogere bedragen vragen. Omdat je review over een ander bedrijf gaat, vraag ik je vriendelijk deze review te verwijderen. Met vriendelijke groet, klantenservice vog-aanvraag.nl

Prima betrouwbare service!

Het is nu de 2de keer dat ik van VOG-Aanvraag.nl gebruik maak en de service en snelheid vind in prima.

prima geregeld en makkelijk

tot op heden goed.

zeer goed

Duidelijk proces, zelfs ik met mijn 79 jaar kan er mee overweg.

Simpel weinig vragen

gewoon vlot

VOG-aanvraag doet het !

Makkelijk en snel

De aanvraag binnen 1 minuut gedaan.

was makkelijk in te vullen

koste totaal geen moeite om het formulier aan te vragen

overzichtelijk en snel

duidelijk, overzichtelijk, snel en acceptabele kosten

Zeer snel en envoudig.

Een goede en snelle website.

Snelle werking!

Binnen 2 minuten is de aanvraag verzonden.

Erg soepel

Simpel, duidelijk en snel.

Top. Ging lekkers snel.

Kon snel een VOG regelen voor mijn medewerker. Werd daardoor ontzorgt.

Het is duidelijk om in te vullen

Snelle afhandeling

Binnen een paar klikken mijn VOG aangevraagd

Ik weet nu niet hoe ik mijn VOG krijg, misschien per email?????

Beste Mark, Als u de mail van Dienst Justis heeft afgerond, dan ontvangt u de VOG een aantal dagen later per post. Mocht u na twee weken nog een VOG hebben ontvangen, dan kunt u contact opnemen met Dienst Justis en vragen naar de status van uw aanvraag. Dienst Justis is bereikbaar onder 088-9982200. Met vriendelijke groet, Klantenservice vog-aanvraag.nl

Manuil

You need to pay additional to get VOG.

Yes, that is correct. This is also written on our website. When you do a request at vog-aanvraag.nl, then you will have to pay € 7,50 for our service. After we have processed your request, you will receive an e-mail from Dienst Justis. You will have to log in with your DigiD and pay € 33,85 to Justis. The total costs are € 41.35, that is the same amount that you pay when you do the VOG request at your municipality. With kind regards, Klantenservice vog-aanvraag.nl

Snel, simpel. Dus goed.

top

en zeer makelijk en snel

medical doktor

medical doktor

Gemakkelijk

Kost weinig moeite.

vlot en duidelijk

overzichtelijke site en keurig bedrag

hoe simpel kan het

Een simpele handeling om te doen. Echt nog geen 2 minuten.

snel en makelijk

super snel en makkelijk de aanvraag doorlopen.

Super gemakkelijk

Over VOG-aanvraag.nl

VOG-Aanvraag.nl is een label van PESCHECK® een gerectificeerd online screeningsbureau voor pre employment screening en screenen van kandidaten voor onder meer de VOG, ID Check, Diploma, Credit Check, Int. lijsten en referentie check.