Super gemakkelijk

superrrrrrrrrrrr!

Superrrrrrrrrr!

Shit! Ik ben erin getrapt!!!

Rechtstreeks bij Justis was de bedoeling. Jullie site gebruikt dezelfde kleur en layout als de overheidssite. Jullie hebben mij dus dik 9 euro uit m'n zak geklopt terwijl je daar niets voor doet. Ik voel mij opgelicht!

Beste Marc, Als particulier kun je of een VOG via de gemeente aanvragen of online via bijvoorbeeld vog-aanvraag,nl. De kosten van een VOG via de gemeente zijn € 41,35. Via ons kost de aanvraag ook € 41,35 als je de profielen weet. Als je deze niet weet, zijn de totale kosten € 43,35 Je kunt als particulier rechtstreeks via Justis een aanvraag indienen als je niet meer ingeschreven bij de basisadministratie. Ook dan zijn de kosten € 41,35. Neem even contact met ons op onder 085-0608979 als je de mail van Dienst Justis nog niet hebt afgerond en de aanvraag wil annuleren. Met vriendelijke groet, Klantenservice vog-aanvraag.nl

heel handig

handig en snel geregeld

Goed.

Duidelijk en makkelijk

Snel en makkelijk, zeer gebruiksvriendelijk.

Eenvoudig en snel ,makkelijk en gebruiksvriendelijk

Snelle aanvraag en veel goedkoper

Fijn dat er zo'n instantie is voor postactieven.

goed geregeld

goed en snel geregeld, geen papier gedoe.

Thanks Amigos!

Great Service, fast and cheap, congrats!

Makkelijk

het ging snel en makkelijk . nu alleen nog op de afwikkeling wachten. maar dat zou wel goed komen.

Gemakkelijk.

Weinig papier rompslomp en afspraken maken bij het gemeente huis.

Prettige

Zeer duidelijk.

Prima snel geregeld

Prima verloop

Snel

kort, krachtig en snel. Aanbeveling voor indiener print overzicht wat ingediend is.

prettig

zeer goed

goede service

Kort en bondig en zeer gebruiksvriendelijk

Super vlug en makkelijk

Eenvoudig en vlot dus simpelweg goed!

Boulevard 19453 7511AA Enschede

085 06 08 999

Over VOG-aanvraag.nl

VOG-Aanvraag.nl is een label van PESCHECK® een gerectificeerd online screeningsbureau voor pre employment screening en screenen van kandidaten voor onder meer de VOG, ID Check, Diploma, Credit Check, Int. lijsten en referentie check.