behulpzaam

Ik vond een vog aanvraag een moeilijk situatie, maar de medewerkers hielpen mij graag mee op weg.

makkelijk

makkelijk aan te vragen

Duidelijk

Alles is goed digitaal in te vullen, maar als ik het voor het eerst moet doen dan had ik wat meer informatie nodig gehad. Deze heb ik bij de gemeente Echt/Susteren gemakkelijk en vriendelijk ontvangen.

Duidelijk en overzichtelijk

Ingewikkeld

Het moet makkelijker kunnen.

Snel en simpel aan te vragen

makkelijk

super

top

ging heel gemakkelijk

Ging heel gemakkelijk

vele mogelijkheden, maar twijfelde toch welke ik moest invullen.

Wist alleen niet wat ik precies moest invullen. Dit omdat een bedrijf dit graag wil.

Slecht. Opportunistisch.

Alleen omdat ik niet precies weet voor wat ik gescreend moet worden, wordt er €2 in rekening gebracht. Heel opportunistisch.

Beste Alejandro, Als u niet weet op welke profielen u gescreend dient te worden, dan doen wij onderzoek naar het bedrijf waar u gaat werken en de functie die u daar vervult. Op basis daarvan bepalen wij welke screeningsprofielen passend zijn. Dit onderzoek kost ons meerwerk. Vandaar dat wij hiervoor extra kosten van € 2,- in rekening brengen. Als u dit niet wil, dan kunt u uw werkegever of opdrachtgever vragen om aan te geven op welke profielen u gescreend dient te worden. Als u de profielen weet, dan betaalt u € 7,50 voor uw aanvraag. Met vriendelijke groet, klantenservice vog-aanvraag.nl

Snel en makeliijk

Overzichtelijk en gebruiks vriendelijk.

Heel gemakkelijk en duidelijk

Heel gemakkelijk en duidelijk in te vullen. Geen noodzaak meer om je VOG aanvraag via het gemeentehuis te regelen.

Snel en doeltreffend

Ik had niet verwacht dat dit zo snel kon gaan, helemaal top!

Nvt

Snel en eenvoudig

Geen moeilijke vragen. Snel geregeld.

Duidelijke invulpagina

Goed en simpel.

het is een goede en correcte afhandeling van mijn aanvraag.

Zeer prettig en vlot

Handiger dan het gemeenteloket.

een prima ervaring

zakelijk, eenvoudig en erg positief

Boulevard 19453

7511AA Enschede

085 06 08 999

Over VOG-aanvraag.nl

VOG-Aanvraag.nl is een label van PESCHECK® een gerectificeerd online screeningsbureau voor pre employment screening en screenen van kandidaten voor onder meer de VOG, ID Check, Diploma, Credit Check, Int. lijsten en referentie check.