Keurig bedrijf en keurige gebruikte bureaustoel.

De service is uitstekend en de gebruikte bureaustoel ziet er als nieuw uit. Is deze stoel als op mijn werk. Op allerlei manieren in te stellen. Nu is thuiswerken ook helemaal goed geregeld.

uitmuntende service

Ik kocht een prachtige kantoorstoel. in de veronderstelling dat ik deze zelf een keertje op moest halen, hebben ze de stoel kostenloos bij me thuis afgeleverd. Geweldige service!

Goede service en fijne communicatie

Zeer prettig!

Hallo Jessica, Bedankt voor uw positieve reactie en graag tot een volgende keer. Team Lamers Kantoormeubelen

Perfect geleverd

4 garage kasten gekocht deze waren niet echt duur van nog van perfecte kwaliteit en de schuifdeuren werken ook nog zeer goed Ik ben hier echt blij mee. Lamers kantoormeubelen is een echte aanrader van mij krijgen ze een 10.

Hallo Jaap, Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Bedankt voor uw positieve beoordeling!! Mochten wij u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn dan weet u ons te vinden. Team Lamers Kantoormeubelen

Keurig geregeld

Keurig te woord gestaan en Op tijd en netjes geleverd.

Fijn te horen dat alles naar wens verlopen en uitgeleverd is. Graag tot een volgende keer! Team Lamers Kantoormeubelen

Alles zoals afgesproken. Een 10.

Duidelijkheid. Goede bezorgers. Product voldoet aan de eisen. Goede prijs kwaliteit verhouding. 1 dag van te voren gebeld voor de levering. Levering was op tijd.

Hallo Freek, Bedankt voor uw positieve reactie. Graag tot een volgende keer! Team Lamers Kantoormeubelen

De service was prima. Online bestellen ging goed en er werd contact opgenomen voor het bezorgen. De bezorging was verder prima en op tijd. Bureau staat goed en stevig! Het enige wat ik gek vond, is dat bij het bureau dat ik had gekocht niet al het montage materiaal meegeleverd werd. De schroeven om het blad op het onderstel te zetten moest ik nog zelf halen. Op zich geen punt of heel duur, maar als dit van tevoren duidelijk wordt gemaakt scheelt het een extra trip naar de bouwmarkt.

Hallo Vincent, Bedankt voor uw feedback. Bij de keuze voor ongemonteerde levering of het los meeleveren van het bureaublad zorgen wij standaard voor de schroeven. Dit zodat deze ook de juiste lengte hebben en ze geschikt zijn voor de montage van het blad. Dat de schroeven bij u niet geleverd zijn betreft dus een fout van onze kant. Wellicht vergeten bij de levering te voegen of verloren tijdens het transport. In ieder geval excuses hiervoor en blij te horen dat het toch gelukt is het blad te monteren. Met vriendelijke groet, Team Lamers Kantoormeubelen

Vriendelijk, behulpzaam, en de kwaliteit zoals afgesproken.

Bedankt voor de goede service en geleverde kwaliteit!

Vriendelijk zowel aan de telefoon als bij aflevering.

Beste Arno, Bedankt voor uw review en graag tot een volgende keer. Team Lamers Kantoormeubelen

Probleem loos

Erg fijne plek om design occasions voor het kantoor te kopen

Hallo Gerard, Bedankt voor uw review. Kom gerust weer eens bij ons langs wanneer u in de buurt bent. Team Lamers Kantoormeubelen

Keurig binnen de termijn geleverd. Vriendelijke bezorger.

Hallo Anna, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel werkplezier met uw zit-sta bureau. Team Lamers Kantoormeubelen

Snelle levering, goede service, goed product

Ik heb een bureaustoel online besteld. Er wordt vanwege de levering persoonlijk contact met je opgenomen, de levering was precies op tijd, de medewerker heel vriendelijk. Later had ik nog een vraag, het telefoon wordt meteen opgenomen en de vriendelijke medewerker kon mij meteen verder helpen. De stoel is perfect en ik ben heel tevreden over de goede service.

Bedankt voor de review Edda! Veel plezier met uw bureaustoel gewenst en graag helpen wij u een volgende keer weer. Team Lamers Kantoormeubelen

Goed klantcontact en snelle levering

Toen ik binnenkwam in de showroom zag het er goed uit. Na goed contact met 1 van de verkopers had ik een paar artikelen gekocht. Ik wou dat de producten bezorgd zouden worden, dat was geen probleem. De bezorging duurde niet lang en was binnen een paar dagen bezorgd. Ik zou dit bedrijf aanraden.

Beste Mark, Bedankt voor uw bestelling en review. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent in onze showroom. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Team Lamers Kantoormeubelen

Goede service, snelle levering

Denken mee met samenstelling van de nieuwe meubelen i.c.m. de 'oude', vriendelijke service, goede prijs kwaliteit verhouding en snelle service. Zeer tevreden.

Goed om te horen Denise. Bedankt en graag tot een volgende keer!

top service!

snelle correcte levering

Bedankt voor uw positieve beoordeling en veel plezier gewenst met uw aankoop. Team Lamers Kantoormeubelen

Bestelling en levering top!

In het weekend een elektrisch zit-sta bureau besteld en een paar dagen later al geleverd. Dat liep dus al gesmeerd. Zelf gemonteerd en ook dat ging prima aan de hand van de handleiding. Kortom, prima ervaring!

Hallo Vincent, Fijn om te lezen dat de levering en montage zo goed is verlopen. Wij wensen je veel plezier met het bureau. Met vriendelijke groet, Team Lamers Kantoormeubelen

Prettig contact en snelle levering

De bestelling die ik wou plaatsen had enige haast voor levering. Het contact dat ik had was prettig en vlot en werd goed meegedacht km een passende oplossing te vinden. Daarnaast hebben ze me heel goed geholpen en kon mijn bestelling op zeer korte termijn geleverd worden. Ik ben ook zeer tevreden over de artikelen die ik heb ontvangen!

Beste Isolde, Bedankt voor uw beoordeling. Super dat we u zo snel hebben kunnen helpen. Mochten we u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn dan horen we het graag. Team Lamers Kantoormeubelen

Mooi hoekbureau

Snelle levering, goed product en fijn contact.

Hallo Janny, Fijn om te horen. Veel plezier met uw hoekbureau en graag tot een volgende keer! Team Lamers Kantoormeubelen

Mooi en degelijk bureau snel en netjes geleverd!

Beste Sjoerd, Bedankt voor uw positieve reactie. Graag tot een volgende keer! Team Lamers Kantoormeubelen

Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding.

Een gebruikte bureau laden blok besteld die er als nieuw uit ziet, tegen een 2e hands prijs. En dat ook nog mooi op tijd aan de deur afgeleverd: compliment!

De review over Lamers Kantoormeubelen heb ik al gegeven. Nu ook nog even een review over het nieuwe elektrisch verstelbare Zit Sta Bureau. Zeer mooi, makkelijk in elkaar te zetten en doet wat het belooft. Erg blij mee!

Vooraf eerst een vraag gesteld via de chat. Ik werd snel en goed geholpen. Zit Sta bureau besteld waarvan de levering 5 tot 10 werkdagen kon duren. Binnen 2 werkdagen (vanuit leverancier) ontvangen!! Moet het bureau nog uit de verpakking halen, maar ben tot nu toe qua service erg tevreden. Review van het bureau volgt t.z.t. nog.

Gevarieerd aanbod, scherpe prijzen en goede service.

Wij hebben voor ons kantoor in Groningen diverse kantoormeubelen bij Lamers Kantoormeubelen aangeschaft. Nadat wij onze wensen hadden doorgegeven met betrekking tot afmetingen en kleurstellingen hebben we samen met de verkoopmedewerker binnen een korte tijd een goede set A-kwaliteit meubels kunnen samenstellen. Een werkdag van tevoren werden we keurig opgebeld door de planning zodat we wisten hoe laat er ongeveer bezorgd werd, de bezorgers waren keurig op tijd en hebben bij bezorging de werking van de meubels kort toegelicht. Wij hebben het inrichten van ons kantoor met meubilair van Lamers Kantoormeubelen als zeer prettig ervaren, en kunnen het ook iedereen aanraden.

snelle service mooie kasten

Super fijne ondersteuning om de juiste kasten te vinden, bestellen en bezorgen, snelle levering, dus een aanrader

Snelle en betrouwbare levering.

Een bureaustoel Bma Axia besteld. Uiterst vriendelijk geholpen door de jongeman aan de telefoon. Nadat ik geadviseerd was kon ik simpel online bestellen en mocht ik hem al na 7 werkdagen ontvangen. De levering was perfect, zelfs mijn vragen over de instelmogelijkheden werden nog keurig beantwoord door de bezorger. Zeker een aanrader.