Goede stoelen, snel geleverd!

Bureaustoelen besteld bij Lamers Kantoormeubelen. Snel geleverd, en de stoelen zien er als nieuw uit!

fijne spullen voor een schappelijke prijs!

De perfecte spullen om mijn thuiswerk plek mee in te richten vond ik op de website, tweedehands/refurbished, maar in zeer goede staat, voor een schappelijke prijs en nog goed voor het milieu ook zo! Ze werden snel en met goede service afgeleverd. Zeer tevreden, zelfs blij :)

Prima service levering was zoals afgesproken op de datum geleverd

Ik ben zeer tevreden met het bureau die is geleverd voldoet aan de omschrijving

Super snelle levering!

Donderdag besteld, vrijdag werd ik gebeld voor de lever afspraak - maandag twee bureaus netjes en al in elkaar gemonteerd - geleverd!

Beste LOOkx, Goed om te horen dat de bestelling en levering naar volle tevredenheid is verlopen. Graag staan we ook in de toekomst weer voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Team Lamers Kantoormeubelen

Levert niet optijd, waardeloze klantenservice

Partij levert niet optijd, klantenservice geeft datums welke niet worden nagekomen.

Beste Robin, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat wij onze normale levertijd bij uw order niet hebben kunnen halen. Zoals telefonisch reeds besproken komt dit mede doordat er een hele route in uw regio geannuleerd moest worden aangezien velen vanwege carnaval geen bestelling konden aannemen. Ondanks dat wij begrip hebben voor een lager cijfer wanneer de verwachte levertermijn niet gehaald wordt is het toch erg spijtig te lezen dat u ons deze beoordeling geeft. Ook in dit geval zijn wij altijd bereikbaar en in gesprek gebleven tot de artikelen afgeleverd zijn. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Lamers Kantoormeubelen

Goede service, mooi bureau.

Via de website een mooi bureau aangeschaft. Ik ben goed op de hoogte gehouden van het levering proces. 2 dagen voor levering ben ik geïnformeerd over de levering. Het bureau is tot in mijn kantoor bezorgd door twee vriendelijke chauffeurs van Lamers.

Mijn bureau is op de toegezegde tijd netjes afgeleverd

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelde producten

Zeer correct en snel geleverd

Hoog-laag bureau snel geleverd. Bureau bevalt erg goed. Netjes afgewerkt en precies zoals op de beschrijving.

Super goede service

Mijn zit-sta bureau heb ik per ongeluk verkeerd ingesteld waardoor ik hem niet meer om laag krijg. Heb Lamers kantoormeubelen opgebeld en hij heeft het helemaal voor mij uitgezocht hoe ik het terug moet instellen. Super service (al hadden ze de handleiding ook op hun website mogen zetten, scheelde mij een belletje)

Prima bezorging en de bureaubladen in betonlook zien er super uit

Goede kwaliteit en top service!

Mijn mijn bestelling gevraagd of de levering na 2 weken kon. Keurig een telefoontje met wanneer de levering zou plaatsvinden en in het afgesproken tijdvak. Ook het contact met de klantenservice is erg goed. Snelle reactie en antwoord op de vragen

Kwaliteit en goede service

Prettige communicatie en snelle levering van bureaustoel.

Top geregeld

Lamers heeft 4 mooie bureaus en stoelen geleverd. Ben zeer tevreden en zou hier zeker opnieuw bestellen. Bedankt.

Super service, prachtige producten en erg behulpzame chauffeur. Dik tevreden !

Super service, prachtige producten en erg behulpzame chauffeur. Dik tevreden ! Echt super netjes en professioneel verzorgd allemaal, met zeer veel aandacht voor de verpakking tijdens transport, met dekens en vergrendeld ! Wij gaan zeker vaker bestellen.

Beste Floris, Fijn om te lezen dat de bestelling en levering naar wens is verlopen. Daar doen we het voor! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Lamers Kantoormeubelen

Keurig bedrijf en keurige gebruikte bureaustoel.

De service is uitstekend en de gebruikte bureaustoel ziet er als nieuw uit. Is deze stoel als op mijn werk. Op allerlei manieren in te stellen. Nu is thuiswerken ook helemaal goed geregeld.

uitmuntende service

Ik kocht een prachtige kantoorstoel. in de veronderstelling dat ik deze zelf een keertje op moest halen, hebben ze de stoel kostenloos bij me thuis afgeleverd. Geweldige service!

Goede service en fijne communicatie

Zeer prettig!

Hallo Jessica, Bedankt voor uw positieve reactie en graag tot een volgende keer. Team Lamers Kantoormeubelen

Perfect geleverd

4 garage kasten gekocht deze waren niet echt duur van nog van perfecte kwaliteit en de schuifdeuren werken ook nog zeer goed Ik ben hier echt blij mee. Lamers kantoormeubelen is een echte aanrader van mij krijgen ze een 10.

Hallo Jaap, Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Bedankt voor uw positieve beoordeling!! Mochten wij u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn dan weet u ons te vinden. Team Lamers Kantoormeubelen

Keurig geregeld

Keurig te woord gestaan en Op tijd en netjes geleverd.

Fijn te horen dat alles naar wens verlopen en uitgeleverd is. Graag tot een volgende keer! Team Lamers Kantoormeubelen

Alles zoals afgesproken. Een 10.

Duidelijkheid. Goede bezorgers. Product voldoet aan de eisen. Goede prijs kwaliteit verhouding. 1 dag van te voren gebeld voor de levering. Levering was op tijd.

Hallo Freek, Bedankt voor uw positieve reactie. Graag tot een volgende keer! Team Lamers Kantoormeubelen

De service was prima. Online bestellen ging goed en er werd contact opgenomen voor het bezorgen. De bezorging was verder prima en op tijd. Bureau staat goed en stevig! Het enige wat ik gek vond, is dat bij het bureau dat ik had gekocht niet al het montage materiaal meegeleverd werd. De schroeven om het blad op het onderstel te zetten moest ik nog zelf halen. Op zich geen punt of heel duur, maar als dit van tevoren duidelijk wordt gemaakt scheelt het een extra trip naar de bouwmarkt.

Hallo Vincent, Bedankt voor uw feedback. Bij de keuze voor ongemonteerde levering of het los meeleveren van het bureaublad zorgen wij standaard voor de schroeven. Dit zodat deze ook de juiste lengte hebben en ze geschikt zijn voor de montage van het blad. Dat de schroeven bij u niet geleverd zijn betreft dus een fout van onze kant. Wellicht vergeten bij de levering te voegen of verloren tijdens het transport. In ieder geval excuses hiervoor en blij te horen dat het toch gelukt is het blad te monteren. Met vriendelijke groet, Team Lamers Kantoormeubelen

Vriendelijk, behulpzaam, en de kwaliteit zoals afgesproken.

Bedankt voor de goede service en geleverde kwaliteit!

Vriendelijk zowel aan de telefoon als bij aflevering.

Beste Arno, Bedankt voor uw review en graag tot een volgende keer. Team Lamers Kantoormeubelen

Probleem loos

Erg fijne plek om design occasions voor het kantoor te kopen

Hallo Gerard, Bedankt voor uw review. Kom gerust weer eens bij ons langs wanneer u in de buurt bent. Team Lamers Kantoormeubelen

Keurig binnen de termijn geleverd. Vriendelijke bezorger.

Hallo Anna, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel werkplezier met uw zit-sta bureau. Team Lamers Kantoormeubelen