Snelle levering, goede service, goed product

Ik heb een bureaustoel online besteld. Er wordt vanwege de levering persoonlijk contact met je opgenomen, de levering was precies op tijd, de medewerker heel vriendelijk. Later had ik nog een vraag, het telefoon wordt meteen opgenomen en de vriendelijke medewerker kon mij meteen verder helpen. De stoel is perfect en ik ben heel tevreden over de goede service.

Bedankt voor de review Edda! Veel plezier met uw bureaustoel gewenst en graag helpen wij u een volgende keer weer. Team Lamers Kantoormeubelen

Goed klantcontact en snelle levering

Toen ik binnenkwam in de showroom zag het er goed uit. Na goed contact met 1 van de verkopers had ik een paar artikelen gekocht. Ik wou dat de producten bezorgd zouden worden, dat was geen probleem. De bezorging duurde niet lang en was binnen een paar dagen bezorgd. Ik zou dit bedrijf aanraden.

Beste Mark, Bedankt voor uw bestelling en review. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent in onze showroom. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Team Lamers Kantoormeubelen

Goede service, snelle levering

Denken mee met samenstelling van de nieuwe meubelen i.c.m. de 'oude', vriendelijke service, goede prijs kwaliteit verhouding en snelle service. Zeer tevreden.

Goed om te horen Denise. Bedankt en graag tot een volgende keer!

top service!

snelle correcte levering

Bedankt voor uw positieve beoordeling en veel plezier gewenst met uw aankoop. Team Lamers Kantoormeubelen

Bestelling en levering top!

In het weekend een elektrisch zit-sta bureau besteld en een paar dagen later al geleverd. Dat liep dus al gesmeerd. Zelf gemonteerd en ook dat ging prima aan de hand van de handleiding. Kortom, prima ervaring!

Hallo Vincent, Fijn om te lezen dat de levering en montage zo goed is verlopen. Wij wensen je veel plezier met het bureau. Met vriendelijke groet, Team Lamers Kantoormeubelen

Prettig contact en snelle levering

De bestelling die ik wou plaatsen had enige haast voor levering. Het contact dat ik had was prettig en vlot en werd goed meegedacht km een passende oplossing te vinden. Daarnaast hebben ze me heel goed geholpen en kon mijn bestelling op zeer korte termijn geleverd worden. Ik ben ook zeer tevreden over de artikelen die ik heb ontvangen!

Beste Isolde, Bedankt voor uw beoordeling. Super dat we u zo snel hebben kunnen helpen. Mochten we u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn dan horen we het graag. Team Lamers Kantoormeubelen

Mooi hoekbureau

Snelle levering, goed product en fijn contact.

Hallo Janny, Fijn om te horen. Veel plezier met uw hoekbureau en graag tot een volgende keer! Team Lamers Kantoormeubelen

Mooi en degelijk bureau snel en netjes geleverd!

Beste Sjoerd, Bedankt voor uw positieve reactie. Graag tot een volgende keer! Team Lamers Kantoormeubelen

Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding.

Een gebruikte bureau laden blok besteld die er als nieuw uit ziet, tegen een 2e hands prijs. En dat ook nog mooi op tijd aan de deur afgeleverd: compliment!

De review over Lamers Kantoormeubelen heb ik al gegeven. Nu ook nog even een review over het nieuwe elektrisch verstelbare Zit Sta Bureau. Zeer mooi, makkelijk in elkaar te zetten en doet wat het belooft. Erg blij mee!

Vooraf eerst een vraag gesteld via de chat. Ik werd snel en goed geholpen. Zit Sta bureau besteld waarvan de levering 5 tot 10 werkdagen kon duren. Binnen 2 werkdagen (vanuit leverancier) ontvangen!! Moet het bureau nog uit de verpakking halen, maar ben tot nu toe qua service erg tevreden. Review van het bureau volgt t.z.t. nog.

Gevarieerd aanbod, scherpe prijzen en goede service.

Wij hebben voor ons kantoor in Groningen diverse kantoormeubelen bij Lamers Kantoormeubelen aangeschaft. Nadat wij onze wensen hadden doorgegeven met betrekking tot afmetingen en kleurstellingen hebben we samen met de verkoopmedewerker binnen een korte tijd een goede set A-kwaliteit meubels kunnen samenstellen. Een werkdag van tevoren werden we keurig opgebeld door de planning zodat we wisten hoe laat er ongeveer bezorgd werd, de bezorgers waren keurig op tijd en hebben bij bezorging de werking van de meubels kort toegelicht. Wij hebben het inrichten van ons kantoor met meubilair van Lamers Kantoormeubelen als zeer prettig ervaren, en kunnen het ook iedereen aanraden.

snelle service mooie kasten

Super fijne ondersteuning om de juiste kasten te vinden, bestellen en bezorgen, snelle levering, dus een aanrader

Snelle en betrouwbare levering.

Een bureaustoel Bma Axia besteld. Uiterst vriendelijk geholpen door de jongeman aan de telefoon. Nadat ik geadviseerd was kon ik simpel online bestellen en mocht ik hem al na 7 werkdagen ontvangen. De levering was perfect, zelfs mijn vragen over de instelmogelijkheden werden nog keurig beantwoord door de bezorger. Zeker een aanrader.

servicegericht, goed assortiment, goed qua prijsstelling

We hebben ons nieuwe kantoor ingericht met 8 bureau's, tabletops, en 4 kasten en 4 stoelen. De aflevering vond uiterst correct plaats en alles werd netjes op z'n plek gezet. Het ziet er allemaal goed uit hier en daar wat gebruiksschade maar daarvoor is het refurbished he :) Van harte aan te bevelen. AllServe Automatisering

Doen wat ze beloven, hoge klantvriendelijkheid, nuchter, refurbished stoel voelt als nieuw

Ik had een refurbished BMA Axia bureaustoel bij Lamers Kantoormeubelen gekocht. Duidelijke website, betaalproces zeer eenvoudig, gratis bezorging vanaf 199 euro. Ik belde Lamers Kantoormeubelen op met de vraag of de stoel sneller geleverd kon worden dan de standaard levertermijn (die ook al snel is). Dit in verband met rugklachten waardoor ik snel behoefte had aan deze nieuwe stoel van hen. Het was geen probleem. Ik belde op en binnen een uur was het allemaal geregeld, hadden ze de logistieke plannning gewijzigd. Als je belt wordt er meteen opgenomen door een medewerker zelf die in de winkel staat en de planning en bezorging van de producten regelt. Hij weet dus direct over welke bestelling je het hebt zonder dat je helemaal met een ordernummer hoeft te komen. Dit is veel prettiger dan een afstandelijke klantenservice die geen idee heeft waar je het over hebt en helemaal in een systeem moet zoeken en bij collega's moet gaan informeren. De stoel werd keurig geleverd op de afgesproken tijd. Het is een refurbished stoel, maar hij ziet er helemaal uit als nieuw. Geen gebruikssporen en alle functies werken perfect. De stoel kan helemaal afgesteld worden op je lichaam. Beter dan de bureaustoelen die mijn vrienden en familie hebben. Aan te raden is om de zachte wieltjes (30euro) erbij te bestellen. Is heel fijn op een harde vloer. Deze zijn heel makkelijk met 1 klik op de stoel te bevestigen. Lamers Kantoormeubelen heb ik ervaren als een nuchter, hardwerkend en punctueel bedrijf. Geen toeters en bellen, hoge klantvriendelijkheid, doen wat ze beloven.

Goede ervaring met Lamers kantoormeubelen!

Ik ben erg tevreden met het slingerbureau (Demi) en second life bureaustoel. Ik kan nu zittend en staand werken met elkaar afwisselen. De levering was snel (ongeveer twee weken) en communicatie fijn. Ik kan het iedereen aanraden om hier een bestelling te plaatsen.

Prima bedrijf, komt afspraak na!

Helemaal content met de bestelde bureaustoel. Gelijk aan de overige stoelen die wij al hadden. Snel geleverd ondanks de huidige drukte.

Geweldige service en goede stoel

Refurbished bureaustoel gekocht voor het thuiswerken, deze werd zeer snel geleverd. De rugleuning werkte niet helemaal, maar na daarover gebeld te hebben, stond er de volgende dag al iemand voor de deur om het te repareren.

Goede kwaliteit en netjes bezorgd

Zeer tevreden over onze bestelling bij Lamers. Het bureau is netjes en stevig, conform beschrijving. De bezorger was keurig op tijd.

geweldig

Heb een mooi slingerbureau gekocht op een paar krassen na lijkt die helemaal nieuw en dat voor zoon mooie prijs. Ook zonder probleem thuisbezorgd en goed geholpen door de verkoper.

Mooie gebruikte kantoormeubelen en een snelle bezorging

Bestelling van een gebruikt Gispen TM bureau met Gispen ladenblok en een Drabert Entrada bureaustoel met nieuwe bekleding. Zeer tevreden over de vlotte bezorging in deze Corona tijd zodat ik snel over mijn thuiswerkplek kon beschikken.

Mooie meubels en goede service

Mooie gebruikte Gispen stoelen besteld, die zagen eruit als nieuw! En een mooie tafel. Alles keurig op tijd geleverd!. Kan ze iedereen aanbevelen.

Wij bestellen voor ons kantoor regelmatig kantoormeubelen bij Lamers Kantoormeubelen. Ze zijn altijd erg vriendelijk, reageren snel en denken met je mee. Ze hebben speciaal voor ons bureaus samengesteld en de kwaliteit is super. Het contact is altijd persoonlijk en professioneel. Ook de levertijd is erg snel. Ik beveel Lamers Kantoormeubelen zeker aan!

Zeer goede service, snel antwoord op je mail. Snelle bezorging met vooraf nog bellen. Goed produkt geleverd