Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van het product. De verzending ging heel vlot. Ik ben een heel tevreden klant.

Gaat tot nu toe altijd goed

Betrouwbare partner van een goed assortiment stekkerblokken!

Bachmann goed merk en geleverd volgens verwachting

Krijgt wat beschreven is tegen goede prijs, jammer dat de afweking set niet leverbaar is bij stekkerblokkenshop. Althans ik kon deze niet vinden.

mooi produkt, snel geleverd

helpdesk was goed, het is een mooi produkt en het is snel geleverd. Enige opmerking is: doe er een handleiding bij hoe je het produkt gebruiksklaar maakt (wat je moet verwijderen en welke stekker waarin moet)

Bedankt voor de beoordeling en bedankt voor de verbeter tip!

Snelle perfecte levering

Snelle perfecte levering Topkwaliteit

Levering niet volgens afspraak

Nu is het aflevermoment 2x verplaatst door PostNL; de slogan" voor 15:00 uur besteld, de volgende dag geleverd", is een.utopie. En nu nog wachten wanneer het echt wordt geleverd.....

Erg vervelend dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. "Op werkdagen voor 15.00 uur besteld, morgen in huis" is geen utopie, maar in uw geval inderdaad niet de juiste informatie. Wij versturen al onze pakketten via PostNL en daar is het sinds de uitbraak van het Corona virus uitzonderlijk druk. Het overgrote deel van onze pakketten komt netjes op tijd, maar inderdaad niet allemaal. We hebben de omschrijving op onze website tijdelijk aangepast naar "Op werkdagen vóór 15.00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd. (het is erg druk bij PostNL)". Nogmaals excuses voor de vertraging.

Perfecte levering - Degelijk produkt

Alles verliep zoals verwacht. Ook wat ik bestelde is van degelijke kwaliteit.

Ondanks vertraging toch tevreden!

Onze bestelling duurde langer dan verwacht, en door de meldingen van PostNL op het verkeerde been gezet. Tot twee keer toe"uw bestelling wordt morgen bezorgd" en na die twee dagen de melding "pakket wordt binnen 1-3 werkdagen bezorgd" Product zelf voldoet aan alle verwachtingen, en leverancier werkte ook mee aan het traceren.

Goed en snel gelevered

Had artikel op voorraad, in de middag besteld en gelijk een mail gekregen wordt opgestuurd.

Aanrader! Goede service, prijs en levertijd!

Een mooie omschrijving van de producten goede en snelle online service gekregen tijdens een paar problemen met de site. Deze waren snel opgelost en de onderdelen waren geleverd zoals beloofd zelfs tijdens de Corona drukte! Dank u!

Tot op heden niets ontvangen van Post.nl

Vertraging bij Post.nl ???

Beste Herman, Inderdaad vervelend dat uw pakket er nog niet is. Het is enorm druk bij PostNL, vandaar de vertraging.

Goed geregeld

Netjes verpakt goed product, product kwam wel 2 dagen later aan dan aangegeven maar het was ook een feestdagen weekend dus dat kan gebeuren.

Producten prima kwaliteit, levering duurde wat langer dan gepland

Producten prima kwaliteit, levering duurde wat langer dan gepland.

vlugge levering en mooi ingepakt

Gekocht: Bachman inbouw, 2 stekkers, 2 USB

De levering was snel en het stekkerblok (Power frame met 2x stopcontact en dubbele USB lader) had ik er binnen een kwartiertje in. Top spul. De zoekopties op de site zijn goed. Het scrollen ging wat minder, maar snel tot de juiste keuze kunnen komen.

gewoon klasse

op tijd geleverd, netjes verpakt, bestelling was meer dan ik er van verwacht had.

Top producten snel geleverd

Scherpe prijs, voor top producten. Verzending snel en zeer goed verpakt. Dikke pluim voor deze webshop.

Goede service snelle verzending.

De powerdot mini gekocht voor bureau. Mooi product tegen goede prijs.

Toch snel geleverd ondanks de drukte overal

Toch snel geleverd ondanks de drukte overal

Goeie kwaliteit producten en een snelle levering!

Goed product en snel bezorgd

Heb een pop-up stekkerdoos gekocht bij de stekker blokken shop Ziet er zeer degelijk uit en na 1 dag al geleverd.

Heldere opzet en snel geleverd

Producten goed gecategoriseerd en beschreven. Kost wel wat, maar dan krijg je wel een goede kwaliteit inclusief mooie afwerking. After sales snel en accuraat met reageren. Tevreden klant hier!

Prima geholpen na telefonisch contact en snelle levering.

Prima geholpen na telefonisch contact en snelle levering.

Mooi product, snel geleverd!

Mooie degelijk stekkerblok, ideaal om van de keukentafel een extra werkplek te maken voor de kids. Wel stevig aan de prijs.

Prachtig, degelijk inbouw stekkerblok gekocht.

Ik heb zitten wikken en wegen voor een inbouw stekkerblok die ik wil inbouwen op de boot. Aan boord is alles teak. Als ik een gat zaag dan is dat onherstelbaar. Wat ik doe aan boord moet goed, veilig, mooi en degelijk zijn en dus vele jaren mee moet gaan. De site is duidelijk, het product is kwaliteit en de prijs is in verhouding met andere shops. Tevens zijn de spullen zijn goed ingepakt en snel geleverd. Tsja, wat wil je nog meer....

Over Stekkerblokkenshop

Welkom bij de stekkerblokken specialist – Stekkerblokkenshop. Bij ons koopt u stekkerblokken voor thuis of op kantoor. Volledig samengestelde modules, modulaire systemen of design stekkerblokken. Alle stekkerdozen zijn kwalitatief hoogwaardig en geschikt voor professioneel gebruik, van gerenommeerd merken zoals o.a. Bachmann, Evoline en Kondator.