Snelle levering van het product ondanks dat het product op meerdere sites stond met een levertijd van 2 tot 4 weken

zeer goed en snel

goed en duidelijk bij bestelling en , snel geleverd.

Mooie stekkerdoos

Mooie en degelijke stekkerdozen, volgens afspraak geleverd.

Top levering

Snelle levering.

De bestelling werd snel uitgeleverd en vragen daarover werden correct en snel beantwoord

Zowel bestelling, levering en communicatie hierover ging prima - zeker een aanrader!

Mooi product en snelle levering

Bachmann stekkerdoos met 2 wcd's, 2 USB laders en twee UTP voor op de rand van het bureau. Binnen 5 minuten gemonteerd. stekkertjes erin klikken, klaar!

Snelle levering en goede service.

Prima bedrijf met aardige mensen levert snel goede kwaliteit producten.

Bestelling te laat geleverd

Bestelling wordt niet zoals beloofd de volgende werkdag geleverd, maar doodleuk zonder verdere berichtgeving minimaal een dag later....en nu dus maar afwachten of de zending morgen wel komt

Beste Ewald, We snappen de teleurstelling! Wij versturen onze pakketten via PostNL, waar nu de "eindejaarsdrukte" al is begonnen. Hierdoor kunnen de door ons aangegeven levertijden inderdaad wel eens uitlopen in de maanden november en december. Wij hebben hier helaas (was het maar zo) geen invloed op. Onze excuses voor het ongemak.

Snelle reactie op vragen en goede afhandeling van order

Snelle reactie op vragen en goede afhandeling van order.

Goede telefonische communicatie over de levering.

Keurige levering

Enige kritische opmerking: de toegezegde levering binnen 24 uur werd niet waargemaakt. Post NL leverde 1 dag later.

Fijne club

Afgelopen vrijdag goed geholpen aan de telefoon, zaterdag mijn bestelling geplaatst en vandaag in huis. Mooie en stevige stekkerdozen, top!

Goed product, fout in levering

Ik heb mijn bestelling op tijd ontvangen. Mijn levering was echter niet compleet. Ik had twee artikelen besteld en heb er een ontvangen. De klantenservice heeft dit wel vlot nageleverd.

Beste Brian, Vervelend dat we een fout gemaakt hebben, we lossen dit vanzelfsprekend altijd zo snel mogelijk weer op. Graag tot ziens.

Vlotte bezorging van een mooie stekkerdoos

Prima ervaring

Snel en correct geleverd

Zeer tevreden voor een eerste bestelling.

prima club

snelle service, heldere taal, zelfs bij zelf gemaakte fouten door mij als klant een directe oplossing geboden, zeer tevreden

Goede snelle service!

Jammer

Jammer dat het niet gelijk word verteld dat alle artikelen niet op voorraad zijn. Ik bestel 4 stopcontacten en er worden er maar 2 geleverd. Jammer dat dat niet gelijk verteld word bij het bestellen en dat er ook niet verteld word wanneer deze na geleverd worden.

Goed produkt

De inbouwdoos is van hele goede zware kwaliteit. Snel geleverd.

Hou op met sturen van e-mails ik heb me uitgeschreven!

Product is prima maar hou op met het sturen van spam!!!

Beste Cor, Er is een technisch probleem bij "KiyoH'' die voor ns de uitnodigingen verstuurd. We zoeken momenteel naar een oplossing, want dit is uiteraard niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak.

Ziet er netjes uit

nvt

nvt

Over Stekkerblokkenshop

Welkom bij de stekkerblokken specialist – Stekkerblokkenshop. Bij ons koopt u stekkerblokken voor thuis of op kantoor. Volledig samengestelde modules, modulaire systemen of design stekkerblokken. Alle stekkerdozen zijn kwalitatief hoogwaardig en geschikt voor professioneel gebruik, van gerenommeerd merken zoals o.a. Bachmann, Evoline en Kondator.