Prima geholpen na telefonisch contact en snelle levering.

Prima geholpen na telefonisch contact en snelle levering.

Mooi product, snel geleverd!

Mooie degelijk stekkerblok, ideaal om van de keukentafel een extra werkplek te maken voor de kids. Wel stevig aan de prijs.

Prachtig, degelijk inbouw stekkerblok gekocht.

Ik heb zitten wikken en wegen voor een inbouw stekkerblok die ik wil inbouwen op de boot. Aan boord is alles teak. Als ik een gat zaag dan is dat onherstelbaar. Wat ik doe aan boord moet goed, veilig, mooi en degelijk zijn en dus vele jaren mee moet gaan. De site is duidelijk, het product is kwaliteit en de prijs is in verhouding met andere shops. Tevens zijn de spullen zijn goed ingepakt en snel geleverd. Tsja, wat wil je nog meer....

Razendsnelle service. Mooi product.

De Powerdots zijn snel geleverd (tijdens de coronacrisus) en zijn erg fraai. Ik ben zeer tevreden.

Ik heb gebeld voor wat advies. Dat kreeg ik ook. De bestelling kwam op de aangegeven tijd en alles zag er prima uit.

Goede en snelle service, prima stekkerblok

Desk2 stekkerblok met USB lader en UTP voldoet aan verwachting en ziet er prima uit. Wieland GST16 stekkers zijn wel wat lastiger om uit het zicht "weg te werken"

Top shop , maar niet op mobiel

Bestelling via telefoon werkt niet. Fout melding hij betalen. Via de laptop werkt het wel. Snelle levering. Dus beetje aandacht besteden aan de foutmelding dan krijgen jullie een 10!

Stekkerblokkenshop is een aanrader!

Na telefonisch advies van de Stekkerblokkenshop heb ik een aantal prachtige RVS-stekkerblokken gekocht voor in mijn keuken. Deze werden met een flinke korting binnen twee dagen bij mij thuis afgeleverd.

Goede overzichtelijke website. Keurig op tijd geleverd

De levering was volgens afspraak alleen zit er een België’s uitvoering, dit vind ik vreemd.

Zie bovenstaande

Niet de laatste keer

Kwaliteitsvol producten snel geleverd , top

Veel beschikbaar, maar onoverzichtelijke site.

Zoekfunctie op site werkt niet goed, producten zijn ook via de ene manier wel vindbaar en op de andere manier niet. Ook informatie is niet geheel duidelijk waardoor verkeerde product besteld. Producten die geleverd zijn (voor zover ik kan beoordelen) van goede kwaliteit, en ook snel geleverd.

betrouwbaar- volgens afspraak

betrouwbaar- volgens afspraak

Top, prima bedrijf, snelle levering

Goed telefonisch contact en snelle levering van de juiste spullen. Thnx!

Ruime keuze, goede prijzen, snelle levering

Prima bedrijf!

's Avonds besteld, 's anderendaags geleverd. Mooie kwaliteit voor heel goede prijs. Top.

precies gevonden wat ik nodig had en snel geleverd

precies gevonden wat ik nodig had en snel geleverd

Goed en snel

Overzichtelijke site

Goede service, informatie en snelle levering!

Naar aanleiding van een chat / vraag op de site een order geplaatst (via de chat). Deze kwam érg snel binnen. Fijne snelle levering, goede communicatie. Producten ogen goed. Top

Bestellen ging super simpel en snel

Het bestellen opd e website en de levering ging supersnel. Uitgezonderd het feit dat ik door een technische storing geen bestel-/betaalbevestiging had ontvangen ging alles prima.

Top! Snel geleverd

Voldoende

Ik kon helaas het product niet plaatsen waar ik wilde. De stekker aan de achterkant steekt te ver uit en kan daardoor niet aan de muur kant van mijn hoekbureau. Er moet dus zo'n 6cm tussen de rand van het bureau en de muur zitten om hem te kunnen plaatsen en dat is bij mij maar 2 cm. Hoever de stekker uitsteekt is niet te zien tijdens de online aankoop en staat ook nergens, dus dat was beetje een teleurstelling toen ik hem wilde installeren. Verder: ik kon tijdens de bezorging niet een PostNL afleverpunt selecteren, dat kan tegenwoordig bij veel webshops wel. Ik ben nooit thuis tijdens kantooruren, dus dat is altijd een gedoe. Hoewel op 20m van mijn huis een postNL afleverpunt zit, levert postNL de bestelling af bij een ander afleverpunt enkele kilometers verderop als je niet thuis bent, en dat was ook nu het geval, kost me weer bijna een half uur. Als dit niet verbetert dan is dat voor mij een reden om niet meer bij deze webshop te bestellen.

Snelle levering. Goede website

Snelle levering. Goede website

Zeer goede ervatring

Zeer duidelijke site alles snel besteld en ontvangen

Prima webshop, bij kleine bestellingen duur

Niks op aan te merken! Snel geleverd, goed assortiment. Bij een kleine bestelling kunnen spullen duur uitvallen door de hoge verzendkosten.

Over Stekkerblokkenshop

Welkom bij de stekkerblokken specialist – Stekkerblokkenshop. Bij ons koopt u stekkerblokken voor thuis of op kantoor. Volledig samengestelde modules, modulaire systemen of design stekkerblokken. Alle stekkerdozen zijn kwalitatief hoogwaardig en geschikt voor professioneel gebruik, van gerenommeerd merken zoals o.a. Bachmann, Evoline en Kondator.