Overzichtelijke website met kwalitatieve producten

Eenvoudig zoeken, snelle orderverwerking en levering. Een mooie aanvulling zou ook nog een assortiment aan kwalitatieve kabels zijn, zoals USB, HDMI, alles gelinkt aan de configuraties van de Backmann stekkerblokken. zodat het een one stop shop wordt voor particuliere en zakelijke aankopen.

Stekkerblok afgehaald in het afhaalpunt De Cauwerstraat 2 in Sint-Niklaas

Jammer genoeg past de kabel niet op het stopcontact. Mijn vraag is nu of ik de kabel kan terugsturen ? Met vriendelijke groet, Agnes Heylen

Het door u bestelde product is afgeleverd bij de Parcelshop bij u in de buurt, gek dat u hier geen bericht van hebt gekregen, dat is niet zoals het hoort. We sturen het afhaaladres per e-mail naar u toe. Onze excuses voor het ongemak. U kunt een verkeerd besteld artikel uiteraard terugsturen. We sturen ons retourformulier per e-mail naar u toe.

Gewoon goed

Artikelen zien er goed uit. Voelen degelijk aan. Goede communicatie over levering. En snelle levering.

Werkt prima

Vlekkeloos

Perfecte, snelle levering, product voldoet aan mijn verwachtingen, uitstekend contact met Kevin Ik raad deze site aan

in orde

ongecompliceerde website.

ok

gaarne deze beoordeling als niet verstuurd beschouwen, dank u

Juiste producten snel geleverd

Snel en prima

Snel verzonden. Juiste product netjes ontvangen. Informatie rondom product en verzending zeer compleet.

Snelle service en goed materiaal

Werd snel bezorgd. Materiaal is prima. Alleen werd het pakket niet bij ons thuisbezorgd, maar bij de buren. De bezorger had waarschijnlijk verkeerd gelezen want onze bel is niet eens gegaan.

Snel geholpen via de chat

Ik vind het heel handig dat je bij de aankoop advies kunt krijgen via de chat. Daardoor gaat het zoeken veel sneller.

Snelle verzending

Mijn bestelling was snel verzonden, echter bleef de beloofde mail met track & track achterwege. Via mijn account kon ik de link wel achterhalen, maar een mailtje zou een stuk schelen. Voor de rest prima verpakt!

Vlotte bestelling via website

Levering keurig, snel en volledig

uitgevoerd zoals de website vermeld

De communicatie tussen de stekkerblokkenshop en de bezorgdienst werden prima uitgevoerd, een ieder kwam zijn afspraken naar. Inmiddels heb ik het product aangesloten en heb weer een tevreden vrouw thuis.

Top kwaliteit

Een snelle service Top

Alles volgen verwachting Zeker voor vervolg

Een aantal keer gebeld mbt levering en alles netjes beantwoord gekregen.

Een levering zou later komen omdat enkele onderdelen op nalevering waren. Op verzoek hebben we netjes wat wel aanwezig was, alvast thuisgestuurd gekregen.

Parfait

Article conforme, magnifique, emballage soigné et Envoi très rapide bravo

Product zoals afgesproken en snelle levering

Snelle levering en product zoals omschreven.

Slechte levering

De chauffeur belt het nummer niet wat bij de dienstingang staat, waardoor wij van niks weten en hij weer vertrekt. De tweede keer belt hij weer niet op en levert het pakket ook niet af bij de receptie waardoor ik er weer achter aan moet bellen om te vragen waar het pakket nu blijft

We gaan er voor u achteraan bellen, heel vervelend dat dit gebeurd bij de DPD.

Goed product. Snelle levering

Snelle levering. En kwaliteits product, terwijl de prijs niet hoog was. Het kan dus wel.

Alles in orde

Gemakkelijke bestelling, levering op tijd volgens schema en goede kwaliteit.

Altijd correcte levering en mooie kwaliteit.

Als interieurbedrijf bestellen we hier regelmatig voor onze klanten. Leveren zijn tot nu toe altijd compleet, kwaliteit en vrij snel.

Zeer nette prijs!!

Stekkerblokkenshop is een aanrader, snelle levering en een nette prijs!!

Over Stekkerblokkenshop

Welkom bij de stekkerblokken specialist – Stekkerblokkenshop. Bij ons koopt u stekkerblokken voor thuis of op kantoor. Volledig samengestelde modules, modulaire systemen of design stekkerblokken. Alle stekkerdozen zijn kwalitatief hoogwaardig en geschikt voor professioneel gebruik, van gerenommeerd merken zoals o.a. Bachmann, Evoline, Ehmann en Kondator.