Goede producten, prima prijs, snel thuis

Goede producten, prima prijs, snel thuis

Goede communicatie en nakomen afspraken

Verwachtingen leveren af fabriek, keurig afgestemd!!

niets dan positieve bemerkingen !

Product zoals beschreven, goede verpakking, zeer snelle levering.

Super Snel!

Binnen 1 dag geleverd! Top

niks op aan te merken gewoon tiptop in orde

niks op aan te merken gewoon tiptop in orde

Product is exact zoals omschreven. Levering de volgende dag. Helemaal prima!

Prima en snel

Prima kwaliteit, leveren snel en goed verpakt en de mogelijkheid voor (zakelijk) factuur achteraf is top.

Netjes en volgens afspraak

Goede kwaliteit en volgens afspraak. Deel van de levering niet op voorraad en werd direct verteld met keuze voor alternatief of deel levering

Aanrader

Snelle levering, aangename koopervaring

binnen 'n dag in huis

binnen 'n dag in huis

zeer goed verlopen

alles zeer goed verlopen

Volgende dag al binnen!

ruime keuze goede service

Op zoek naar opbouw stekkerdozen kwam ik bij Stekkerblokkenshop uit. handig is de configurator met als minpuntje dat deze nog niet up to date is met de beschikbare modules . Bij het omruilen voor een ander product wordt er mee gedacht. als zeer prettig ervaren.

Uitstekend geholpen, vraag was binnen 5 minuten via mail beantwoord!

Ik had een bestelling geplaatst bij Stekkerblokkenshop en helaas had ik na een aantal dagen mijn bestelling nog niet binnen terwijl dit via de website de volgende dag had moeten zijn. Contact gezocht met de webshop via email en kreeg heel snel antwoord terug, ze zouden er meteen maandag naar kijken. Helaas maandag geen reactie ontvangen, dus weer een mail gestuurd. Hierop wederom snel antwoord en er werd uitgelegd dat een onderdeel van de bestelling niet op voorraad was. Meteen daarbij kreeg ik de vraag of de rest anders alvast wilde hebben. Hierop bevestigend geantwoord en de volgende dag had ik de spullen in huis. Enige puntje waar ze in kunnen verbeteren is de klant zelf even op de hoogte brengen van eem eventuele vertraging, voor de rest helemaal top!

uitstekend

na 15.00 uur besteld en toch de volgende dag geleverd.

Makkelijke bestelling, snelle levering

De titel van dit bericht vat het beknopt samen

Snel geleverd, prima product

De producten waren snel geleverd en voldeden aan de specificaties op de website. Helaas bleken ze lastig direct op de lasdoos/ de draden uit de lasdoos te monteren.

super goed

super makkelijk te bestellen en na 1 dag al in huis

Perfecte service

zeer goede service, snel geleverd maar ook bij het retour zenden van verkeerd bestelde artikelen snel geregeld en wederom je geld terug. Maar ook de artikelen zijn van superieure kwaliteit maar daar is de prijs ook naar!

snel en efficiënt

Duidelijke site, vlot te bestellen via site, snelle levering

Vlugge levering

De leverancier nemen toch risico's met pakjes zo maar achter te laten tegen de poort

Beste Jean-Paul, Bedankt voor je feedback. Het kan inderdaad niet de bedoeling zijn om uw pakket tegen de poort te zetten. We gaan dit opnemen met PostNL. Graag tot ziens, Quinten

Snelle levering, goeie prijs

Powerdot-mini hier besteld, volgende dag keurig geleverd zoals ook wordt aangegeven op hun site. Tevens was de prijs van het product scherp vergeleken met andere sites die het verkopen..

Mooie producten, geleverd volgens afspraak.

Prima website, makkelijk te bestellen.

Is nu voor de tweede keer dat ik iets bestel en alles word correct afgehandeld. Er was een artikel niet voorradig en zou 8 dagen duren. Na 6 dagen kwam de complete bestelling binnen.

Over Stekkerblokkenshop

Welkom bij de stekkerblokken specialist – Stekkerblokkenshop. Bij ons koopt u stekkerblokken voor thuis of op kantoor. Volledig samengestelde modules, modulaire systemen of design stekkerblokken. Alle stekkerdozen zijn kwalitatief hoogwaardig en geschikt voor professioneel gebruik, van gerenommeerd merken zoals o.a. Bachmann, Evoline en Kondator.