Super service!

Super snel binnen en heldere communicatie. Ik ga zeker weer bestellen.

Correct

Alles correct en snel in huis

Staal dunnetjes

Ik heb de kabelgoot opgehangen, maar het is wel dunnetjes qua materiaal waardoor de goot uitzet als voller ligt en niet heel strak loopt.

Beste Arthur, Jammer dat het product niet aan uw verwachting voldoet. U kunt het ook retour sturen indien gewenst. Misschien heeft u de kabelgoot iets voller gestopt dan gebruikelijk.

Correcte en snelle service.

Correcte en snelle service.

Snelle levering, netjes afgeleverd op afhaallocatie. De stekkerblok zit super netjes in mijn keukenblad!

Zoals gewoonlijk, goede kwaliteit,prijs en service

Degelijk en solide, enige minpunt dat je de kabel niet kan los vijzen voor een eigen kabel in de plaats te gebruiken maar waar een wil is...

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snel geleverd

Eenvoudig goed

Eenvoudig goed

Duidelijke omschrijving van producten en een snelle levering.

Perfecte design oplossingen

Veel keuze en vlot geleverd

Geweldige service

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen.

Heel snel geleverd, prima artikel

Artikel en levering zoals beschreven. Communicatie prima. Goede verpakking. Heel tevreden

Aanrader

Snelle en correcte levering en voor de beste prijs. Wat kan een klant nog meer wensen.

Correcte service

Prima! Men doet wat men beloofd!

Bedankt voor uw beoordeling! We doen ons best!;-)

Snelle levering van het product ondanks dat het product op meerdere sites stond met een levertijd van 2 tot 4 weken

zeer goed en snel

goed en duidelijk bij bestelling en , snel geleverd.

Mooie stekkerdoos

Mooie en degelijke stekkerdozen, volgens afspraak geleverd.

Top levering

Snelle levering.

De bestelling werd snel uitgeleverd en vragen daarover werden correct en snel beantwoord

Zowel bestelling, levering en communicatie hierover ging prima - zeker een aanrader!

Mooi product en snelle levering

Bachmann stekkerdoos met 2 wcd's, 2 USB laders en twee UTP voor op de rand van het bureau. Binnen 5 minuten gemonteerd. stekkertjes erin klikken, klaar!

Snelle levering en goede service.

Prima bedrijf met aardige mensen levert snel goede kwaliteit producten.

Bestelling te laat geleverd

Bestelling wordt niet zoals beloofd de volgende werkdag geleverd, maar doodleuk zonder verdere berichtgeving minimaal een dag later....en nu dus maar afwachten of de zending morgen wel komt

Beste Ewald, We snappen de teleurstelling! Wij versturen onze pakketten via PostNL, waar nu de "eindejaarsdrukte" al is begonnen. Hierdoor kunnen de door ons aangegeven levertijden inderdaad wel eens uitlopen in de maanden november en december. Wij hebben hier helaas (was het maar zo) geen invloed op. Onze excuses voor het ongemak.

Snelle reactie op vragen en goede afhandeling van order

Snelle reactie op vragen en goede afhandeling van order.

Over Stekkerblokkenshop

Welkom bij de stekkerblokken specialist – Stekkerblokkenshop. Bij ons koopt u stekkerblokken voor thuis of op kantoor. Volledig samengestelde modules, modulaire systemen of design stekkerblokken. Alle stekkerdozen zijn kwalitatief hoogwaardig en geschikt voor professioneel gebruik, van gerenommeerd merken zoals o.a. Bachmann, Evoline en Kondator.