Bestelling gaat heel vlot en levering was op 24h afgehandeld. Perfect !!

Snel en geleverd wat is beloofd

Twijfelachtig

De bestelling was beschadigd en dat kon zeker vermeden worden. Ik heb onmiddellijk gereageerd dat zo'n bestelling niet kon, en de verantwoordelijke heeft terstond het nodige gedaan om het gevraagde opnieuw te versturen. Dat was een voorbeeld van alert reageren.

super

Snelle levering Uitstekende kwaliteit

goede service en snelle levering

Ik had twee stekkerdozen besteld om in een tafel te monteren. Echter een van de twee werkte niet. Mail gestuurd en heb gelijk de volgende dag een nieuwe ontvangen

Bestelling ok, maar brievenbus levering langzaam en duur

Ik heb een paar platte stekkers besteld die in een envelop door de brievenbus passen. Dit duurde enkele dagen, was minder snel dan een gewoon pakket, en gaf geen track-and-trace informatie omdat het met de brievenpost meekomt. Op zich geen probleem, maar dan zijn de verzendkosten in verhouding vrij hoog voor.

keurig en snel geleverd

Goede site en direct leveren optijd bestelling op leveradres.

Overzichtelijke site mogelijkheden genoeg, en vragen komen ook goed over. Degelijke kwaliteit

Snelle levering. Keurig verpakt.

Goeie snelle service!

Goede kwaliteit product en goede service

Ik heb een rond inbouw stopcontact gekocht. De kwaliteit is stevig en goed. Ik dacht dat er iets niet goed was en mailde hierover. Meteen werd ik gebeld en aardig en professioneel te woord gestaan. Ik bleek iets verkeerd te hebben gezien. Het product heb ik dus gehouden. Ben erg tevreden en blij met het contact met hun servicedesk.

Prachtig product, verzorgd en snel geleverd

Uitstekende kwaliteit en snelle levering.

Uitstekende kwaliteit en snelle levering.

Tevreden ondanks late levering

Na de bestelling kreeg ik te horen dat het artikel niet binnen een paar werkdagen leverbaar was, maar dat het een paar weken zou duren. Vervelend maar het artikel werd netjes op de nieuw afgesproken leverdatum geleverd.

Op zich prima

Goedemorgen, op zich een prima ervaring, goede ondersteuning. Echter, de tijd van levering die gekozen moest worden, werd niet aangehouden. In mijn geval maakte dat niet uit, maar ik kan me voorstellen dat jullie dan bezorgen op een moment dat de klant niet beschikbaar is.

Precies het goede product zeer snel geleverd

Geweldige webshop

Hier koop ik zeker nog een keer...

Goede service en uitstekende kwaliteit

Heb van te voren even contact gehad met de Servicedesk gezien ik een ander snoer met stekker aan het stekkerblok wilde zetten. Wisten direct dat deze opgeschroefd kan worden met inbus en dat was inderdaad ook zo :)

Usb charger mooi in te bouwen

Fijn om niet altijd een stekker in het stopcontact te hoeven doen om een telefoon op te laden: de Powerdot Micro usb charger us snel in te bouwen en mooi weg te werken in een bureau of nachtkastje. Daarnaast snel geleverd!

Prima en snelle levering

prima en snelle levering

Bestelling omgewisseld in mijn voordeel

Ik had bij stekkerblokkenshop en stekkerblokje besteld, dat de volgende dag zou aankomen bij een PostNL ophaallocatie. Die avond ervoor kreeg in netje een email met de T&T en het pakket zou vanaf 15:00 af te halen zijn. Om 15:00 ontving ik een emailtje; Niet van PostNL, zoals ik verwachtte, maar van stekkerblokkenshop. Neem even contact op, want uw bestelling is mogelijk verwisseld. "Oh nee, dacht ik." Ik pakket was helaas vertraagd, dus vroeg ik wat de webshop graag wou doen indien dat echt zo zou zijn. Gelijk werd al aangegeven dat als ik geen probleem had om dit luxere stekkerblok te gebruiken, dat ik die dan i.p.v. mijn bestelde stekkerblok zou mogen houden. Om 16:30 kwam het pakket aan bij het PostNL afhaallocatie en de melding daarover kwam pas 17:45 binnen. Ik heb het pakket opgehaald en inderdaad zat daar niet het door mij bestelde stekkerblok in. In plaats daarvan zat daar inderdaad een grotere luxere model van dezelfde serie erin met schakelaar en 2 x USB voeding. Nuttig voor mij? Nee, maar ook geen probleem. Daarnaast zaten er een aantal kabelhouders in het pakket. De webshop was toen al "dicht", maar had aan gegeven het zo te willen houden als dat voor mij geen probleem was. Vanochtend bevestigde de webshop dit, dus is dat een prima oplossing. Zelfs de kabelhouders mag ik houden, want de kosten voor de retour afhandeling zou het niet waard zijn voor de webshop. Fouten maken kan gebeuren en het zou mij niets verbazen dat er minder goede review komt van de partij, die mijn minder uitgebreide pakket ontvangen had. Toch vind ik de afhandeling goed. Pro-actief mij alvast benaderen na de ontdekking en hun "verlies" nemen door mij het product te laten houden, zodat ik het product snel kon monteren en in gebruik kon nemen.

Hi Robin, Bedankt voor je uitgebreide feedback! Ja, in de eerste plaats natuurlijk slordig dat wij twee pakketten verwisseld hebben.. Als wij een vergissing maken.. (ja dat gebeurd ons ook wel eens helaas) dan lossen we het altijd zo netjes en snel mogelijk op. Fijn dat je ondanks onze fout alsnog een positieve beoordeling geeft. De andere klant die jouw pakket had ontvangen heeft uiteraard ook alsnog de juiste bestelling ontvangen. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Sidney

Het door ons bestelde product was veel voordeliger bij stekkerblokkenshop dan bij andere (online) winkels. De volgende dag kregen we het product al goed verpakt geleverd. Ik beveel deze shop iedereen aan.

Prima ding, maar wel wat duur voor wat je krijgt.

Powerdot micro usb lader gekocht voor montage in mijn bureaublad, prima ding, snel geleverd, makkelijk te monteren, maar ik vind het wel een beetje aan de prijzige kant.

correcte en tijdige levering

correcte en tijdige levering

Over Stekkerblokkenshop

Welkom bij de stekkerblokken specialist – Stekkerblokkenshop. Bij ons koopt u stekkerblokken voor thuis of op kantoor. Volledig samengestelde modules, modulaire systemen of design stekkerblokken. Alle stekkerdozen zijn kwalitatief hoogwaardig en geschikt voor professioneel gebruik, van gerenommeerd merken zoals o.a. Bachmann, Evoline en Kondator.