Overzichtelijke site, bestelling snel geleverd.

Snel gevonden wat ik zocht. Site is duidelijk en overzichtelijk. Goede productomschrijving. Helder.

Goed snel en duidelijk

Goed snel en duidelijk

Lekker snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel mooi spul, snel en goed geleverd

Direct telefonisch contact met goed advies. De prijs die Stekkerblokkenshop berekent is OK; let op, het gaat om echt kwaliteitsmateriaal, geen Ikea meuk, dus je praat over wat hogere bedragen. Maar veel voordeliger dan bij een keukenhandelaar. Ik zag net, dat ik de verkeerde lengte kabel bestelde (mijn fout, dus). Benieuwd hoe ze dat oplossen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Rob, Bedankt voor uw beoordeling! Verkeerd bestelde producten ruilen we uiteraard gewoon voor u om. We horen graag welke lengte stroomkabel u wenst te ontvangen.

Goede verhouding prijs en kwaliteit

Gevonden via Google. Gezocht op stekkerblokken en stonden bovenaan ... goede prijs en kwaliteit, snel in huis.

mooi product

snelle levering en een kwalitatief goed product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering!

Hier ga ik zeker vaker bestellen en aanbevelen bij anderen.

Rommelig

Het bij jullie bestelde artikel kon ik zonder probleem bestellen en ook aangeven dat ik deze op een zelf gekozen moment wilde laten afleveren. Hiervoor betaalde ik € 1,00 extra (geen werelds bedrag maar je maakt deze keuze niet voor niets) zodat deze op een dag zou worden aangeleverd waarop ik thuis zou zijn. Onbegrijpelijk dan ook dat ik deze alsnog op een andere dag ontving en het pakket dus afgegeven was bij de buren. Slordig! Verder kreeg ik na het bestellen al direct een link om mijn bestelling te beoordelen. Dat ijkt mij ook wat snel aangezien ik nog niet veel te beoordelen had. Nu dus wel, en bij deze dan ook mijn beoordeling. In 1 woord dus erg rommelig allemaal. Eén positief punt. Het bestelde product is ook hetgeen ik ontvangen heb en deze werkt. Bij het punt of ik jullie zou aanbevelen heb ik toch maar een JA aangegeven want er was geen mogelijkheid om iets als "misschien" in te vullen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Sidon, Erg vervelend dat het allemaal zo rommelig is verlopen! Helaas wil het inderdaad wel eens voorkomen dat PostNL op een ander tijdstip levert dan gewenst. De uitnodiging tot beoordelen hoort pas 2 dagen na levering verzonden te worden, waarschijnlijk door het niet op het juiste moment te leveren eerder bij u dan uw bestelling. Excuses voor alle ongemak.

Snel geleverd en keurig verpakt!

Zoals beloofd geleverd.

goede service

Na de bestelling was er levertijd van 3-5 werkdagen maar omdat er een feestdag met verlengd weekend inzat, liep de wachttijd iets langer. Ze hadden hiervoor een mail kunnen sturen, maar dat hebben ze niet gedaan. Als ik een mail gestuurd heb om te informeren, hebben ze wel snel gereageerd, en de bestelling werd verzonden zoals ze in de mail hadden geantwoord.

Goede kwaliteit stopcontacten

Goede zware kwaliteit en snelle levering

Zeer goed en vriendelijk

Eerste zending was defect gebeld zeer correct afgehandeld andere dag al een nieuwe in de bus .

Duidelijk en zeer snel

Goede website, snelle afhandeling snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk te bestellen en een zeer snelle en correcte levering

Alles zat zeer netjes verpakt in een nieuwe doos. Geen hergebruik van een oude doos. Ook zeer nette reclame op de doos en niet te overdreven. Gewoon SUPER!

Heel klantvriendelijk

Vlotte bestelling en snelle levering

Snelle levering en duidelijke communicatie

Snelle levering en duidelijke communicatie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

zeer correct

andere partner dan Post.nl gebruiken, wantdie zijn de mist in gegaan

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

duidelijke website, scherpe prijzen en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Hebben een enorme keuze! vlotte afhandeling precies zoals beloofd

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Bestelling en levering verliep keurig volgens afspraak. Producten waren zoals afgebeeld op de website, zeer goede kwaliteit, en prima verpakt. Ik ga hier vaker kopen !

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

snelle levering duidelijke communicatie

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Producten goed en netjes verpakt en de levertijd is ook snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Over Stekkerblokkenshop

Welkom bij de stekkerblokken specialist – Stekkerblokkenshop. Bij ons koopt u stekkerblokken voor thuis of op kantoor. Volledig samengestelde modules, modulaire systemen of design stekkerblokken. Alle stekkerdozen zijn kwalitatief hoogwaardig en geschikt voor professioneel gebruik, van gerenommeerd merken zoals o.a. Bachmann, Evoline en Kondator.

Filter op Taal