Snelle Service Stekkerblokkenshop GEEN service DPD

De bestelling is nog steeds niet afgeleverd en dit is net als andere ervaringen met DPD. Als wij weten dat een levering met DPD gaat gedaan worden, zoeken we liever een andere leverancier.

Supersnelle levering

De bestelde artikelen waren er zeer snel. De site is goed opgebouwd en duidelijk met informatie

Simpelweg goed.

Positief.

Goed telefonisch advies van iemand die zijn producten kent.

Dit is waar webwinkels voor bedoeld zijn: zeer gespecialiseerd met een uitgebreid assortiment in één bepaalde categorie.

Alles naar wens

Alles naar wens

Prima product (waardeloze bezorging DPD)

Het bestellen van het product en de kwaliteit van het product (1 week na aanschaf) is prima. De aflevering door DPD is een ramp, levering binnen een dag is dan zeker geen realiteit (duurde 3 dagen).

Super goed

Super snel geleverd

Zoals het hoor

Bestellen, tijdig leveren, overeenkomst van het product zelf. eigenlijk was het allemaal zoals het hoort. Niks bijzonders te vermelden dan dat het goed was. 1 minpunt wellicht dat ik een handleiding in Duits en Engels kreeg. Voor mij geen probleem.

Op en top

Zeer vlotte afhandeling en verzending

Wat kan er fout gaan.? Niets Wat ging er fout.? Niets Prima dus

Pakket niet ontvangen

DPD zegt dat het pakket is bezorgd echter heb ik het niet ontvangen. Zeer jammer want heb ze nodig voor mijn nieuwe keuken

Super service op een last minute bestelling.

Last minute nog even 100 stekkerdozen, kabels en krulkabels besteld voor het inrichten van werkplekken. Keurig en heel erg snel geleverd. Fijn contact met de servicedesk.

Ben maar matig tevreden met Stekkeblokkenshop.be

Heb specifiek besteld op Stekkerblokkenshop.be om specifieke kabels en stopcontactsplitters te bestellen en dan worden toch wel voor België onbruikbare splitters ( met randaarding ipv penaarding) geleverd….! Nochtans speciaal splitters mét penaarding besteld…! Foutje bij het picken van de bestelling..? Toch wel een gedoe allemaal…

Goedemorgen, We nemen contact met u op om dit netjes voor u om te ruilen, dit is inderdaad een pick-fout denk ik. excuses voor het ongemak.

schitterend vormgegeven stekkerblokken

Op de website is een goede keuze voor handen. Het wordt netjes geleverd, maar ook nog eens met een losse stekker. Daar ik nog meer moet ontvangen voor mijn keuken (lampen), kan ik ze nog niet plaatsen maar ik weet zeker dat het een blikvanger wordt.

Goede service en goed bereikbaar

TOP

Ik zocht een naar een Evoline Port Puch een stekkerblok dat verticaal omhoog kan worden getrokken, in ons geval aanrecht kookeiland. Bijkomend moest het met Black Glass look zijn! Groot probleem Evoline produceert de rechthoekige niet meer en vraag me niet waarom. Het ergste is dat dat de uitsparing reeds voorzien was in het Dekton blad!! Dus op zoek gegaan en gelukkig vonden we nog het perfecte model en van Evoline hier bij Stekkerblokkenshop. Onmiddellijk besteld en 3dagen later was deze thuis. Heel goed verpakt in perfecte staat. Zijn wij tevreden? Super TEVREDEN!! Dank u Stekkerblokkenshop.

Gemakkelijke website. Snelle en goeie verzending. zoals vorige keer. Prima allemaa

Snelle levering tegen gunstige prijs

Inderdaad de ene dag besteld en de volgende dag in huis

Alles duidelijk en correct

Goeie website, alles duidelijk weergegeven. Snelle en correcte levering.

Goed werk

Alles verlopen zoals het hoort

Envoie rapide, mais produit défectueux et pas de réponse du service client

L’envoie de la commande est rapide, mais leur service client ne l’ai pas autant Un des 2 articles commandés est défectueux (manque des visses), mais pas de réponse à mon mail The order is sent quickly, but their customer service is not as fast. One of the 2 items ordered is incomplete, but no reply to my email

• Nous recommanderiez-vous? Non

Sneller levering en kwaliteitsvolle producten!!

Ik bestelde 1 product via hun website en 1 via Bol.com, zonder door te hebben dat dat ook van hen kwam. De twee bestellingen kwamen heel snel én samen toen in eenzelfde doos! Dus ook nog eens duurzaam!

goed product, snel geleverd

goed product, snel geleverd

Primadeluxe

Hee best. Goe. op tijd bezorgd. Netjes verpakt.

Alles perfect

Alles goed gelopen, producten zoals beschreven en vlugge levering. Top service dus!

Nieuwe Rijksweg 66 F

4128 BN Lexmond

Over Stekkerblokkenshop

Welkom bij de stekkerblokken specialist – Stekkerblokkenshop. Bij ons koopt u stekkerblokken voor thuis of op kantoor. Volledig samengestelde modules, modulaire systemen of design stekkerblokken. Alle stekkerdozen zijn kwalitatief hoogwaardig en geschikt voor professioneel gebruik, van gerenommeerd merken zoals o.a. Bachmann, Evoline, Ehmann en Kondator.