Goede klantenservice

Behulpzame klantenservice, snel antwoord en snel geholpen. Ook vlot verzonden en geleverd. Goede kwaliteit producten.

Snelle levering, goed advies over toepassing en flexibel bij bestelling.

Prettig snelle levering.

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst en had wat vragen over het product, zo zijn we samen tot een oplossing gekomen. Wellicht had ik anders het product moeten ruilen.! Goed gedaan. Gr Bert

geweldig

Product besteld en na het weekend al in huis TOP.

Simple, rapide et efficace

Site très claire, la commande simple, tout est fluide.

alles vlot verlopen!

alles vlot verlopen

Uitmuntend

Van a tot z 100%

Prima product maar...

Ik vind stekkerblokkenshop prima producten heeft al zijn hun prijzen aan de hooge kant Maar voor mij is het belangrijkste nadeel van deze shop dat ze mailen hun producten met het bedrijf DPD. In mijn ervaring is DPD het slechtste vervoerder. Ze zijn traag, hun tracking sucks, en ze laten soms je bestelling gewoon voor de deur en vervals je handtekening. Ik zou graag een euro meer betalen voor een keus voor DHL of liefst Post NL. In het algemeen mijd ik bedrijven de deze vervoerder gebruiken als ik een keus heb.

Prima ervaring

Alles is goed geregeld.

nog niet bezorgd

De bestelling is nog niet bezorgd. Ik heb na 'ontvangst door DPD' geen verdere communicatie ontvangen wanneer het pakketje verwacht mag worden

correcte levering

goede producten en snelle correcte levering 5 sterren!

Levering zeer traag

na een week nog steeds mijn bestelling niet volledig ontvangen terwijl ik na meerdere keren te bellen telkens het bericht kreeg dat ze het snel opgestuurd zou worden.

snel geleverd en goede kwaliteit

snel geleverd en goede kwaliteit

Alles is top gegaan

Alles naar wens

Snelle en correcte levering. Ruim assortiment. Artikelen komen overeen met beschrijving en foto op de website.

Allesbehalve stevig voor een zeer stevige prijs

De omschrijving van het product en bijhorende prijs zijn exuberant naar de inferieure kwaliteit. Waar men laat uitschijnen dat het een qualitatief hoogstaand product betreft is het feitelijk een goedkope plastieken stekkerblok en allesbehalve degelijke kwaliteit die men ontvangt.

Goedemorgen Yves, Het product dat u besteld heeft is een product van Duitse makelij (Evoline) en wij staan volledig achter de kwaliteit van dit product, we hebben er ook nooit eerder een dergelijke klacht over gehad. Als het product niet naar wens is, of niet voldoet aan uw (kwaliteits) eisen kunt u het uiteraard terugsturen, dan zullen we het door u betaalde bedrag aan u crediteren.

Snelle en correcte velevering

Goedemiddag, uw pakketje ligt bij de DPD parcelshop op u te wachten, omdat u niet thuis was.

zeer te vrede

een zeer snelle levering en heel netjes verpakt .ik zou zeggen ga gewoon zo door dan kan er niets fout gaan

Nette goede keuken stopcontacten

2 hoek stopcontacten en 1 hoek stopcontact gekocht, ziet er goed uit, netjes verpakt met schoeven, kleur is ook mooi, hier zwart gekocht. Net gemonteerd nu ff goed testen als het werkt aan de bovenkastjes

Prima en snel

Snelle goede levering. Mooie kwaliteit.

Snelle levering en zeer tevreden over het product.

Aankoop meervoudige stopkontakten

Snelle en perfecte levering

Goed product en netjes geleverd

Mijn ervaring met stekkerblokkenshop is goed. Product op tijd geleverd en netjes verpakt

Snel, helder en duidelijk

Duidelijke website. Zou alleen graag een filter met ‘geaard’ of ‘ongeaard’ willen zien.

Over Stekkerblokkenshop

Welkom bij de stekkerblokken specialist – Stekkerblokkenshop. Bij ons koopt u stekkerblokken voor thuis of op kantoor. Volledig samengestelde modules, modulaire systemen of design stekkerblokken. Alle stekkerdozen zijn kwalitatief hoogwaardig en geschikt voor professioneel gebruik, van gerenommeerd merken zoals o.a. Bachmann, Evoline, Ehmann en Kondator.