Goed product en netjes geleverd

Mijn ervaring met stekkerblokkenshop is goed. Product op tijd geleverd en netjes verpakt

Snel, helder en duidelijk

Duidelijke website. Zou alleen graag een filter met ‘geaard’ of ‘ongeaard’ willen zien.

produkt goed, verzendig matig

Ik heb 3 stekkerblokken gekocht bij deze shop. Veel keuze, redelijke prijzen. Ik had alleen een wat betere communicatie over de levering verwacht. De op de site leesbare verwachting maken ze in ieder geval niet waar. Een iets verlate levering is op zich niet erg, maar ik vind het wel lastig dat ik de lerverdatum niet goed kan inschatten, omdat ik niet altijd thuis ben.

Product ontvangen zoals beschreven

. Product was eerst uit stock, daardoor 4 weken moeten wachten. . Geleverde Product is kwalitatief zeer goed en is zoals beschreven op de site

Snelle terugkoppeling nadat een artikel niet was geleverd

Bij ontvangst van mijn pakket bleek dat een besteld artikel was vergeten. De klantenservice was heel vriendelijk en stuurde het artikel direct na. Over het algeheel ben ik tevreden over deze webshop.

Zeer tevreden klant

De product info is helder en duidelijk van mijn product. De bestelwijze is simpel, doeltreffend en snel. Ze doen wat ze beloven, al weet ik dat ze afhankelijk zijn van een derde partij (vervoerder). Ik wordt goed op de hoogte gehouden via de email/ Track en Trace. Verder heb ik geen contact gehad met de klantenservice dus daar heb ik nog geen ervaring mee, heb ik dus ook niet meegenomen in deze beoordeling. De verpakking is niet overdreven groot mbt het product/ is aardig passend, al snap ik dat ze niet voor ieder product een passen de doos/ verpakking kunnen aanhouden.

Goede kwaliteit, snelle levering.

Ruim aanbod en een duidelijke website. Levering zoals belooft, volgende dag in huis. Telefonisch bereikbaar, behulpzaam en netjes.

top product

ik koop hier nog!

Spiraalkabel is niet wit maar crème

We hebben een stekkerdoos zonder kabel (Wit) met een spiraalkabel (Wit) besteld. De spiraalkabel is echter niet wit maar crème. In een verder helemaal witte omgeving is het een dissonant. Ook vonden we de spiraalkabel erg dik. Het is wel (net) gelukt om ze aan elkaar te krijgen. De levering was snel en zonder problemen.

snelle service goed product

snelle service goed product

Snelle bezorging, vriendelijk geholpen.

Prima levering

Duidelijke website. Makkelijke bestelling en snelle prima levering.

Goed product tegen goede prijs

Inbouwkontakt besteld tegen mooie prijs en snel geleverd.

Bestelling en levering volledig naar wens

Goede spullen voor een nette prijs. Simpele bestelprocedure en snelle levering.

Te lang moeten wachten

Jullie maken reclame dat het de volgende dag verstuurd wordt maar ik heb langer als 2 weken moeten wachten. De optie om later te betalen, als je het product hebt ontvangen werkt ook niet, want het wordt pas opgestuurd als je betaald hebt. Niet zo tevreden over de service.

goedemiddag, Zoals aangegeven in de winkelwagen kunt u als zakelijke klant kiezen voor achteraf betalen (op rekening). Hier staat de volgende opmerking bij: "Na goedkeuring door onze administratie wordt u als zakelijke debiteur aangemaakt en kunt u op rekening kopen (verzending kan hierdoor enige vertraging oplopen). Onze betalingstermijn is 14 dagen." We behouden ons vervolgens het recht voor om (zonder opgaaf van reden) een vooruitbetaling te vragen, hetgeen bij nieuwe klanten vaak geval is. De levering is direct na ontvangst van uw betaling verzonden.

Kleine bestelling, snel geleverd

Kleine bestelling, snel geleverd

Snel geleverd makkelijk winkelen

Duidelijke website

Goed contact en snel bezorgd

Had mijn bestelling geplaatst en werd gelijk gebeld met een vraag waardoor ik er achter kwam dat ik toch het verkeerde had besteld. Zeer correct afgehandeld. Hier kan je gerust bestellen.

Bestellen en de volgende dag in huis, belofte nagekomen

levering werd een 14 dagen uitgesteld wegens stockverschil. Verder OK.

levering werd een 14 dagen uitgesteld wegens stockverschil. Dat vertraagde onverwacht mijn werk. Verder OK.

Onze excuses voor de vertraging.

Levering in 1 dag

snelle service en zeer goede prijs kwaliteit, bedankt !

snelle service en zeer goede prijs kwaliteit, bedankt !

Superdeal

Vlotte orderafhandeling

nog niets ontvange

Geachte heer/mevrouw, Tot op heden hebben wij nog niets ontvangen

Goed verpakt

Wel later bezorgd dan gepland

Nieuwe Rijksweg 66 4128 BN Lexmond

Over Stekkerblokkenshop

Welkom bij de stekkerblokken specialist – Stekkerblokkenshop. Bij ons koopt u stekkerblokken voor thuis of op kantoor. Volledig samengestelde modules, modulaire systemen of design stekkerblokken. Alle stekkerdozen zijn kwalitatief hoogwaardig en geschikt voor professioneel gebruik, van gerenommeerd merken zoals o.a. Bachmann, Evoline, Ehmann en Kondator.