snelle service en zeer goede prijs kwaliteit, bedankt !

snelle service en zeer goede prijs kwaliteit, bedankt !

Superdeal

Vlotte orderafhandeling

nog niets ontvange

Geachte heer/mevrouw, Tot op heden hebben wij nog niets ontvangen

Goed verpakt

Wel later bezorgd dan gepland

snelle behandeling en levering van mijn order

zeer goed

Makkelijk en snel

Website is overzichtelijk en hierdoor vindt je snel wat je nodig hebt. Bestellen en levering gingen lekker vlot. Kwaliteit is uitstekend.

Overzichtelijke webshop, mooie prijzen, goed product

Makkelijk mijn bestelling kunnen plaatsen, vragen gelukkig niet de hoofdprijs en de producten worden goed ingepakt bezorgd. Als ik een tip mag geven; een track and trace code verstrekken als het product aan de bezorgers is overgedragen, brengt iets meer duidelijkheid voor mij als ontvanger.

Helemaal goed!!

groot assortiment, goede kwaliteit

Hier verkopen ze beter spul dan van die plastikken dingen uit de bouwmarkt. En ze hebben een groot assortiment.

Product conform verwachting en snel bezorgd

Deze stekkerdozen gekocht vanwege het aantal stopcontacten en de degelijke constructie. Extra aantrekkelijk omdat ze in de aanbieding waren.

Voor mij de ideale stekkerdoos kunnen vinden

Voor mij de ideale stekkerdoos kunnen vinden die nergens anders te vinden was. En voor 'n nette prijs. Ik kan dit alleen maar aanbevelen.

Goede assortiment en levering

Heb spullen besteld die goed zijn geleverd. Waarbij meerdere bestellingen bij elkaar waren verwerkt maar geen vertraging in verzending veroorzaakte. Goede assortiment met veel keuze. Wou juist een nieuwe plank maken met ingebouwde stroom en usb stekkers. Bachmann heeft altijd goede inbouw mogelijkheden met samen te stellen onderdelen.

All good :)

All good :)

Prima no-nonsense service.

Prima no-nonsense service.

Top site. Snel levering. Goed uitleg van artikel

Snelle en goede levering

Zeer snelle levering

Goed en snel

Mooi breed assortiment en erg snel geleverd, blij mee!

goed product, zeer snel geleverd

Het product dat we zochten vonden we heel snel hier. En inderdaad voor 16:00 besteld, volgende dag om 12 uur al in huis. Compleet product, precies wat we nodig hadden.

Netjes en snelle levering van product.

Prima service en kwaliteit

Bestelling snel ontvangen. Kwaliteit van de materialen was prima.

Helemaal geweldig

Helemaal geweldig

Snel geleverd, goedkoop en precies wat we verwacht hadden

Na een Google actie en vergelijking van andere websites hier gevonden wat we nodig hadden. De helft goedkoper als sommige andere websites, terwijl het hetzelfde product is, dus meteen besteld. Volgende dag al geleverd. Echt top!

snel geleverd en mooie stekkers. Perfect

Vlugger dan vlug !!!!!!!!!!!!!!!!

Nieuwe Rijksweg 66 F

4128 BN Lexmond

Over Stekkerblokkenshop

Welkom bij de stekkerblokken specialist – Stekkerblokkenshop. Bij ons koopt u stekkerblokken voor thuis of op kantoor. Volledig samengestelde modules, modulaire systemen of design stekkerblokken. Alle stekkerdozen zijn kwalitatief hoogwaardig en geschikt voor professioneel gebruik, van gerenommeerd merken zoals o.a. Bachmann, Evoline, Ehmann en Kondator.