moest er even op wachten

Ben er heel blij mee. Vond het wel raar dat er geen doos omheen zat en geen gebruiksaanwijzing.

Leuk toestel. Helaas was de oplader niet goed .paste niet.

Perfeckt

Alles zoals beschreven

Goede ervaringen

Laptop besteld, was later dan ik verwachte. Klantenservice was zeer goed bereikbaar en heeft het direkt opgelost.

Snelle levering en goedwerkende computer

Ik ben zeer tevreden met mijn Dell Precision T3600. De levering was snel, de computer was goed ingepakt en werkt prima! De computerkast is vanbinnen ook erg schoon. Ga zo door!

Zeer Goed!

Bestellen gaat gemakkelijk. Snel afgeleverd door DHL. Een zeer goed werkende computer voor een aantrekkelijke prijs.

teleurstellend

Gsm aangekocht blijk de batterij en adapter niet goed batterij doet zeer lang om te laden en is dan maar een 3 uur actief en je moet ze terug opladen nu hebben jullie er wel heel goed op gereageerd Door een nieuw batterij en adapter op te sturen daar ben ik wel te vrede over ze is er nog niet maar dat komt wel maar hoop in de toekomst dat dit niet meer voor valt want is niet leuk he maar desondanks wil ik toch Dank u zegen vriendelijke groeten joery

Fijn toestel, snellen levering

uitstekend

probleem met mobiele telefoon tijdens garantieperiode werd snel en zonder problemen opgelost door onmiddellijk nieuwe mobiele telefoon op te sturen.

kwaliteit, prijs en goed service

eerst aankoop en goed service

snel geleverd

snel geleverd, goede prijs

Slecht .. verkeerd product retour gestuurd zit nog op me geld te wacht .

Eerst verkeerd product geleverd. En retour gedaan. Gebeld . Reactie product ligt in de post kamer. 3 dagen later weer gebeld. Product is helemaal niet op voorraad. Geld terug gevraagd. 3 dagen later krijg je eindelijk een mail terug met ja we hebben een leverancier gevonden met uw product. En sturen hem uw kant op. 1.5 week zijn we nu verder na nogmaals een mail die kant op gestuurd met het verzoek geld retour te doen Nog steeds geen geld retour. Of überhaupt een reactie. Laatste keer voor ons geweest daar wat te bestellen. Wij hebben nu een grote order gedaan bij Remark.

Alles was netjes zoals het hoort

Bestellen ging problemlos en het geleverde product is volgens de omschrijving. Tot nu werkt alles goed en met 2jaar garantie (die je elders moeilijk gaat krijgen) echt dik tevreden . Mario

Redelijk tevreden

Niet-leverbaar artikel (Nokia 1209) stond wel vermeld op website; probleem opgelost door een andere Nokia te leveren; duurder maar zelfde prijs.

Uitstekende ervaring

Fijn dat dit bedrijf bestaat, want ik gebruik na twee burn-outs alleen nog simpele (niet smart) telefoons van 10 jaar terug die hier volop verkrijgbaar zijn. Telefoon werd goed verpakt en in nieuwstaat na enkele dagen thuisbezorgd.

Slechtste klantervaring ooit

Bestelling werd veel te laat geleverd, ipv na 1 dag (belofte) pas na 5 dagen. Geen enkele communicatie hierover. De telefoon bleek tweedehands (stond er niet bij op de website), verkeerde toestel met verkeerde oplader en liep vast bij het installeren. Terug gestuurd en vervolgens 3 weken!! moeten wachten op mijn geld en er 4 keer achteraan moeten bellen. Op mails wordt gewoon niet gereageerd. Pas nadat ik écht boos werd kreeg ik mijn geld terug. Kortom, een bedrijf die totaal niet bezig is met zijn klanten maar alleen met zichzelf. Koop hier nooit een telefoon!

Service uitstekend

Het produkt is ok en werkt naar behoren. De service is uitstekend en ze helpen je tot alles werkt zoals jij dat wilt. Prima produkt voor een goede prijs.

toetsenbord werkt niet naar behoren

De computer die ik bestelde was niet meer voorhanden dus kreeg ik een andere, waarvan het toetsenbord niet naar behoren werkt. De functieknoppen doen ofwel niks,ofwel niet waartoe ze dienen.

Topsuper

Sjper Service

Veel keuze en snelle en nette levering

Veel keuze en snelle en nette levering

Prima !

Makkelijk besteld ,goede communicatie !

Geweldige service

Zeer goede service en communicatie naar de klant. Zeer klantvriendelijk,en bereid om te helpen bij problemen.

Het duurde lang voordat ik het pakketje kreeg

Het duurde lang voordat ik mijn pakketje kreeg. Het product voldoet wel aan al mijn wensen

Ook telefonisch contact gehad. Ben goed geholpen. Zeer tevreden over het geleverde product.

Mijn apparaat is omgeruild en de cd speler doet het goed!!!

Een mooie computer met windows 10 PRO besturingsprogramma, hij is online erg snel, in ieder geval een heel stuk sneller als mijn oude Acer. Ik ben erg blij met deze aankoop!!!