Super goed geholpen door medewerkers. Het systeem werkt top!

Ga zo verder.

Jammer dat er GEEN boekje bij zit bij de monitor. Dank u.

Levertijd week af van de website omschrijving

Goede laptop voor een goede prijs. Helaas blijft de spatiebalk hangen

Telecomweb.eu is goed en professioneel

Ruim assortiment, goede klantenservice en communicatie.

Gebruiksklaar en stoere laptop. Communicatie goed

Levering langer geduurd dan beloofd. Communicatie was goed en gebruiksvriendelijk product

Nog niet van toepassing

Heb een quertyklavier ontvangen ... kan daar niet mee werken.... Wat is er mogelijk ?

Snelle levering en goede dienst verlening

Ik ben zeer te vreden.

Snel

Snel mooi verpakt geleverd.

Leveringsproblemen

De telefoon die ik besteld had was niet leverbaar. Het is echt direct opgelost en binnen 2 dagen had ik alsnog een andere telefoon! Hele goed service

Goede service klacht word direct opgelost

Zo fijn dat jullie bestaan!!

Digitaal minimalisme....een mooie term voor verzot zijn op, in dit geval, een Nokia. En op de bijbehorende accessoires, die ook voorhanden zijn bij jullie... Superrr! Hoop dat jullie voor altijd zijn en blijven!!!!

Goed en veilig geleverd

Goeie service ook als jullie uitlopen sturen jullie netjes een berichtje.

Betrouwbaar

Goedkoop en betrouwbaar. Ik ga zeker meer bestellen. Bij telecom.web...

Prima en netjes

Levering was later ivm drukte Maar netjes alles ontvangen En alles werkt prima

Nette afwikkeling van de gemaakte afspraken.

Product is zoals beloofd.

Redelijk snel geleverd

Redelijk snel geleverd en niet duur

Goed product.

Product ziet er heel goed uit en werkt snel. De levering duurde langer maar dit kwam door de pakket bezorgdienst.

Monitor maakt geen verbinding. Contact opgenomen. Uitgelegd wat ik moest doen. Andere kabel gekocht. Nu doet hij het wel. Bericht gestuurd dat hij het nu wel doet en ik de monitor wel wil behouden.

Goed bereikbaar heel vriendelijk

Goed telefonisch bereikbaar

super ga zo door

Zijn toch positief, pakje is wel iets later aangekomen dan verwacht. de laptop deed het eerst niet, bleek aan de kabel te liggen. gewoon een nieuwe gekregen binnen 2 dagen, prima ga zo door.

Alles tip top

Makkelijke bestelling Snelle en verzorgde levering Gebruik nu een Nokia 1600 van telecomweb. Tot nu toe probleemloos.

Erg late levering

op de website staat vermeld vgende dag in huis. Dit werden 4 dagen.

goede service

Kreeg querty toestel geleverd als Belgische klant. Zou men moeten weten als IT bedrijf dat in België Azerty wordt gebruikt. Werd wel onmiddellijk opgelost.

Alles is vlot verlopen heb geen problemen gehad En via communicatie is ook alles vlot verlopen Dank u

Snelle ongeclompiceerde levering

De finnen 2 9001 XW Grou