Snelle ongeclompiceerde levering

met telecomweb perfect

alles is heel goed apparaat en de dag dat het apparaat kwam maar de bezorgdienst slecht Ik woon in een appartement waar een receptioniste is daar werd apparaat afgegeven en NIET BIJ MIJ maar zowel dhl als postnl doen dit maar nogmaals apparaat en de data van bezorging perfect

Tevreden klant

Goede en snelle levering

Betrouwbaar

Klantvrirndelijk website, duidelijk en eerlijk informatie, alles was optijd geleverd. Doe zo verder.

De PC is goed met goede service

Prima product en accurate levering.

Goede service en fijne behandeling via de telefoon.

Goede Service

Snelle levering. Goede service

Zeer snel geleverd ondanks feestdag en weekend ertussen

Goed product

De levering liet wel een aantal dagen op zich wachten.... Na een extra mail werd het wel direct verstuurd Product voldoet geheel aan de verwachting

kan beter

uit mijn ervaringer kan het nog veel beter

Ben goed geholpen met een oude samsung die ik nodig had.

Snel antwoord bij vragen en snelle levering en goed product

Heel goede service en klant vriendelijk.

Had verkeerde bestelling gedäan en werd zonder problemen opgelost.

Snelle en goede service

Leveren ook in Belgie. Zeer tevreden over de lqptop Dell M6700 als je niet beter wist zou je zeggen dat het een nieuwe was. Alleen jammer dqt er geen gebruikershqndleiding bij was dqt is het enige voor de rest zeer positief

SUPER

Zeer tevreden over telecomweb Heb naar tevredenheid mijn product ontvangen Zeer vriendelijk telefoniste Mevrouw Aan de lijn gehad en Zeer fijn en goed geholpen in een woord Super Ben Zeer blij met mijn proboek En alles werk perfect

zeer goed

snelle en correcte service hou ik wel van

de laptop was goed bezorgd

Het is goed om met jullie zakelijk dingen te doen.... Bedankt

Ik had een klein probleem en het werd dezelfde dag opgelost!! Dit zie je eigenlijk nergens! Dit bedrijf is ECHT te VERTROUWEN!!!

Een bedrijf wat echt met je meedenkt, en goede toestellen.

toen ik twijfelde welke keus ik moest maken, zijn we prima geholpen, en dat voor een goede prijs en nette snelle afhandeling.

Wisselend

Bestelling plaatsen ging soepel, maar de afwikkeling ging wat stotterend. Na wat vragen via e-mail kreeg ik na een week mijn bestelling geleverd. Tablet was in goede staat en werkt goed. Verder heel tevreden!

zeer snelle levering

Toestel ziet er perfect uit en snelle levering

Prima product en levering

Prima product

Ik wou een 9/10 geven. Maar er staat nergens op de site dat het Qwerty klavieren zijn.

Ik heb een hele goeie HP laptop, Thin Client gekocht tegen een ontzettend scherpe prijs en dat met 2 jaar garantie. De laptop is heel snel geleverd in een goede verpakking. MAAR nergens op de website staat vermeld dat ze enkel QWERTY-klavieren verkopen. Als ze niet alleen in Nederland verkopen, maar ook in landen waar ze Azerty gebruiken, zoals België, vind ik, dat ze dat klaar en duidelijk moeten vermelden op hun site. Ik heb hen daarover opgebeld en ze gaven me geen oplossing, maar gingen in het verweer. Niet echt commercieel. Ik heb het softwarematig veranderd. Maar het toetsenbord zelf is nog altijd in Qwerty en dat gaat over 35 % van het toetsenbord. Wat toch veel is.

Zeer content

Het pakje was stipt optijd ze

top

gelijk geholpen en goed