2 bestaande klanten ingevoerd, 2x een foutmelding

Na een aanvankelijk uitermate slechte start (hetgeen feitelijk normaalm is als je iets nieuws introduceert) kunnen we momenteel opgelucht adem halen dat de applicatie NU brengt wat ervan verwacht mag worden

Veel verborgen kosten! Wees gewaarschuwd!

Niet doen, partij met veel kleine lettertjes. Komen veel extra kosten bovenop de reguliere kosten. Kies voor sendcloud meer betrouwbare partij, lijkt duurder is het absoluut niet!

Beste Daniel, De extra kosten boven de standaard tarieven zullen de toeslagen zijn, in jouw geval douane-afhandeling kosten voor het inklaren van een zending naar een douaneplichtig land. Toeslagen en optionele diensten staan duidelijk in de voorwaarden van Shops United en die van de vervoerder. Onze medewerkers adviseren altijd onze klanten de voorwaarden van de vervoerders door te nemen voor ze gaan starten met versturen. Ook staat er zeer duidelijk vermeld dat onze tarieven exclusief btw (en bij DHL excl. brandstoftoeslag) zijn. Wel zeer spijtig dat je op allerlei platformen negatieve reviews geeft, terwijl je enkel boos bent om voor jou onverwachte kosten, een toeslag belast door de vervoerder. Met vriendelijke groet, Shops United

Goede service,prima bedrijf

We werken al jaren met Shops-United. Vrijwel zonder problemen.En als die er zijn prima klantenservice, die oplossinggericht meedenkt.

Pluspunten

Snelle en correcte afhandeling!

Hi NewLifeShop, Bedankt voor de positieve review en aanbeveling! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden over Shops United. Altijd vriendelijk te woord staan. Ze helpen altijd naar een oplossing zoeken. En nogmaals dat je ze kan bellen vind ik super fijn!!!

Hi GIOIA's cadeau en feestartikelen, Super bedankt voor je beoordeling en de complimenten! :) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Hi America Computers, Bedankt voor de 10! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Goede hulp service! Website is ook goed verbeterd. Zendingen worden tijdig aangeleverd. In drukke tijden minder maar dat is acceptabel.

Hi Bloomdale Eyewear, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Werkt super, handig en snel om een pakket te versturen met Shops United

Geen ga zeker zo door.

Hi Logiwijk, Bedankt voor de complimenten en de 10! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Werkt prettig en is makkelijk systeem in gebruik. Fijn om continu inzicht en overzicht te hebben van de status van de bestellingen.

Niet echt veel voordeliger.

Hi ANNIdesign, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Werkt perfekt allemaal, goede bereikbaarheid bij vragen.

Het enige minpuntje vindt ik de weekfacturen. Heb eigenlijk al genoeg boekhouding. Bij myparcel was ik gewend aan maandfacturen.

Hi Paul, Bedankt voor de 9 en je mooie review! Super om te horen dat je tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Goede prijzen, fijne klantenservice. en het systeem werkt erg makkelijk.

Ik vind het soms wel een erg uitzoekwerk om te kijken welke zendingen bij welke factuur horen.

Hi Sassefras Meisjes Speelgoed, Wat een topcijfer, een 10! Bedankt voor de mooie beoordeling en het verbeterpunt. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

makkelijk in gebruik

dat de adressen automatisch opgeslagen worden in het adresboek

Hi Spray tan essentials, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons en het benoemen van een verbeterpunt! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Goede integratie met Shoppagina, altijd snelle reacties op vragen, prima service!

Bedankt voor de aanbeveling en mooie 9! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Tot nog toe alle pakketten probleemloos verzonden, incl. track en trace voor de klant en voor ons. Top !

Hi Roelf, Wauw een 10! Bedankt voor je mooie beoordeling :-) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Een stukje goedkoper dan de gewone post

Helaas staat er niet op de factuur om welke verzendingen het gaat, alleen de aantallen en de prijzen. Ook staat er niet bij waarom er een toeslag gerekend wordt.

Hi Jos, Bedankt voor je aanbeveling en review! Voor je verbeterpunt hebben we de volgende uitleg: Op de wekelijkse factuur die je per e-mail ontvangen hebt staat linksonder een weeknummer en een factuurnummer. Bijvoorbeeld PostNL 006-2019 met daarachter een ID nummer. Ga in het verzendsysteem naar de pagina ‘Facturen’ (Facturen specificatie). Zoek het ID nummer op, selecteer de regel van de factuur en klik op de button [Toon zendingen]. Hier zie je een overzicht van alle zendingen die bij de factuur behoren. Je kan dit overzicht ook exporteren voor Excel door te klikken op [Excel export]. Hopelijk lukt het je nu wel met kijken om welke zendingen het gaat! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

geen problemen

kan het zo niet opnoemen

Hi Lia, Bedankt voor deze mooie 10 :-) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Goede service Bij hulp altijd direct antwoord Alleen maar positieve ervaring, ga zo door!

Hi Jet-service, Bedankt voor de complimenten en de 10! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Eenvoudig programma om tegen een goede prijs pakketten te versturen.

Hi Automat Support, Super bedankt voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Goed bereikbaar Snel antwoord op vragen

Hi Exclusieve Tuinverlichting, Bedankt de mooie beoordeling en voor het benoemen van pluspunten! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Gemakkelijk en snel. Fijne de implementatie in de webshop.

Maandelijks factureren zou fijn zijn!

Hi Patrick, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons en het benoemen van een verbeterpunt! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Zeer tevreden, helpen altijd uitstekend (en snel) waar nodig.

Hi NR1PRINT.nl, Bedankt voor de 10 en het achterlaten van de lovende beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Prima deskundige support en bereikbaarheid. Snelle afhandeling bij problemen met zendingen.

Hi business stickers.nl, Bedankt voor de aanbeveling en complimenten! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Prettig contact, wordt meegedacht bij evt zaken die niet soepel gaan. Klant staat voorop. We liepen tegen een technisch probleem aan, dit is binnen een week goed opgelost, speciaal voor ons. TOP!

Hi Via Natura, Helemaal top! Bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Goede klantenservice, scherpe prijzen! Ik ben al jaren met mijn webshops klant bij shops-united! Goede service qua doorkoppelingen vanuit mijn webshop en de zendingen vanuit bol.com.

Hi ZonnehemelFriesland.nl, Bedankt voor de 10 en aanbeveling! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Over Shops-United

Met Shops United krijg je hulp bij het slim én goedkoop verzenden van je webshop pakketten.