Topservice!

Als startende webshopeigenaar en dus 0 ervaring in het verzendproces via m'n webshop, heeft de klantenservice van Shops United me echt meegenomen in alle stappen achter de schermen. Echt een top klantenservice, kan het iedereen aanbevelen! Ze luisteren naar je en nemen de tijd voor je. Geen vraag is te gek!

Hi Shivani, Super bedankt voor het achterlaten van deze mooie review! Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent en dat je onze service zo waardeert. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Bij het invullen van de nodige formulieren ging van alles mis. Aan de telefoon kreeg ik een medewerker die mij uiterst vriendelijk en met een enorme rust en geduld uit de problemen heeft geholpen. Nogmaals: SUPER.

Hi Jack, Bedankt voor het achterlaten van 5-sterren! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Als je in de toekomst nog vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Probleemloos

Ik werk nu al een aantal jaren samen met Shops United in combinatie met mijn webshop Ovenwinkel.com en dat werkt prima. Voldoende verzendmogelijkheden en opties om zaken te automatiseren ook met bijvoorbeeld een Bol.com account. Het feit dat je geen vaste kosten hebt vind ik een pluspunt. Hierdoor zijn de tarieven wellicht niet de laagste, maar ik heb liever dat het probleemloos werkt. Keep up the good work!

Hi Rob, Bedankt voor je review! Het doet ons echt goed om te lezen dat je al een paar jaar probleemloos samenwerkt met ons platform. We doen ons best om een ruime keuze aan verzendopties aan te bieden, inclusief handige koppelingen zoals die met Bol.com. Nogmaals bedankt voor je support! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Top service!

Inmiddels al 8 jaar zeer tevreden met Shops United. Super handig systeem. Goede service en denken mee om processen te optimaliseren.

Hi TeamSpullen, Fijn om te lezen dat je ons systeem handig vindt en dat onze service goed bevalt. Bedankt voor je positieve beoordeling! :-) Met vriendelijke groet, Team Shops United

service die je bij blijft!

Inmiddels verzenden wij al ongeveer 10 jaar onze pakketten met shops-United. Gaat eigenlijk altijd zonder problemen. Als zich een probleem voordoet wordt het na melding meestal direct opgelost. Prima telefonisch te bereiken en vriendelijke mensen aan de lijn. Bij niet standaard verzendingen kan je zeer laagdrempelig contact met ze opnemen en doen dan hun uiterste best om je wensen te realiseren

Hi Marielle, Wat leuk om te horen dat je al langere tijd zo tevreden bent met de samenwerking! We streven ernaar om onze klanten bij elke stap te ondersteunen. Bedankt voor je vertrouwen in Shops United en voor het delen van je ervaring. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Remi heeft mij aan de telefoon supergoed geholpen!

Remi heeft voor ons een nieuwe account gekoppeld aan een bestaande account van ons. Hij heeft hierbij alle tijd genomen om ons hiermee goed van dienst te kunnen zijn. En dankzij Remi waren wij met het nieuwe account snel up and running. Top service!

Hi Nino, Geweldig om te horen dat Remi je zo goed heeft geholpen! We hechten veel waarde aan een goede klantenservice. Fijn dat hij alle tijd heeft genomen om je te ondersteunen bij het koppelen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Overzichtelijk en eenvoudig

Fijne omgeving waarin je de zendingen goed kunt maken. Eventueel mogelijk te koppelen aan je externe accounts.

Hi Vlot BV, We zijn blij dat je onze omgeving overzichtelijk en eenvoudig vindt om mee te werken. Als je nog vragen hebt over het koppelen van externe accounts of andere functies, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Bedankt voor je review! :-) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Wordt altijd goed te woord gestaan. Mijn vragen worden altijd goed en duidelijk beantwoord.

Hi Aurora, Bedankt voor je positieve feedback en het achterlaten van 5 sterren! We zijn blij om te horen dat je altijd goed wordt geholpen en dat je vragen duidelijk worden beantwoord. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Vertrouwde service bij pakketproblemen, of bij vragen over online verzenden. Prima.

Hi Ronald, Super bedankt voor het achterlaten van 5 sterren! Fijn dat je onze service waardeert. Met vriendelijke groet, Team Shops United

site werkt vlekkeloos, ze doen wat ze beloven, alles is duidelijk

Hi Klaverboer, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Het is fijn om te horen dat het systeem goed werkt voor jou. :-) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Shops-United heeft onze e-commerce verbeterd

Shops United heeft onze webshop geweldige verzendoplossingen geboden. Ze zorgen voor snelle, milieuvriendelijke verzendingen en stellen klanttevredenheid voorop. Korte communicatielijnen en altijd meedenken in oplossingen Een aanrader!

Hi Danny, Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat onze verzendoplossingen jouw e-commerce hebben verbeterd. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Al jaren tevreden klant! Goedkoop, top service, duidelijk systeem!

Al jaren ben ik zeer tevreden met Shops United! Ze hebben een professionele service-afdeling, die je inhoudelijk kan helpen bij o.a. het koppelen naar je website en Bol. Een duidelijk platform, met een goede support en eenvoudig retour. Ook het aanmelden van pallets afhalen e.d. is een fluitje van een cent :) 100% aanrader!!

Hi ZonnehemelFriesland.nl, Bedankt voor je positieve review en het aanbevelen van Shops United! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. We zijn er altijd om je te helpen. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Aanrader!

Hele fijne service! Snelle antwoorden op mijn vragen

Hi Dimokritos Mantelos, Wat goed om te lezen dat je onze service waardeert. Bedankt voor je review! :-) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Uitstekende service, lekker pro-actief ook. Echte meedenkers

Fijn persoonlijk contact. Denken echt met je mee. Wederzijds belang staat centraal.

Hi Robert, Super bedankt voor het achterlaten van deze positieve review! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Hele fijne samenwerking

Heel tevreden over de samenwerking met Shopsunited. Goed geholpen met de start/installeren van Shopsunited. Bij vragen kreeg ik snel antwoord en zelfs kwam er tussentijds een belletje met de vraag of alles naar wens verloopt.

Hi Cindy, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met de samenwerking! We streven ernaar om onze klanten bij elke stap te ondersteunen, van de installatie tot eventuele vragen die je hebt. Bedankt voor je vertrouwen in Shops United en voor het delen van je ervaring. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Fijne service!

Snelle services en fijn contact

Hi S.A. Stolk, Leuk dat je een review achter laat. Goed om te lezen dat je tevreden bent met de service die je hebt ontvangen. Bedankt! :-) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Gebruik tot volle tevredenheid

Systeem werkt mijns inziens prima. Simpel een label aanmaken en de zending afgeven bij een pakketpunt.

Hi Wim, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Het is fijn om te horen dat het systeem goed werkt voor jou. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Wanneer DHL weer eens in gebreke is lossen jullie de problemen op.

Hi Hans, Bedankt voor het achterlaten van een positieve review! Fijn om te lezen dat je onze service waardeert. :-) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Top portal!

Een nieuwe ervaring voor ons als bedrijf, maar een goed werkende verzend portal. Fijne klantenservice, die vanuit hun zelf contact zocht na 2 weken hoe het verloop gaat. Aanrader zal ik zeggen!

Hi Joost, Bedankt voor het delen van je ervaring! Het is fijn om te horen dat Shops United goed werkt voor jullie bedrijf. We hechten veel waarde aan een goede klantenservice, dus het doet ons goed dat jullie het contact na 2 weken op prijs stelden. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Prijstechnisch het voordeligst en een fantastische service!

Sinds kort klant bij Shops-United en tot nu toe zeer tevreden!

Hi Merrel, Wat leuk om te horen dat je tot nu toe tevreden bent als nieuwe klant bij Shops United! Onze klantenservice staat altijd klaar om te helpen, dus aarzel niet om contact op te nemen als je ergens assistentie bij nodig hebt. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Goed geregeld

Mooie platform en koppelingen voor het versturen van pakketjes. Goede klantenservice voor als je ergens bij help nodig hebt.

Hi Ben, Bedankt voor het achterlaten van 5 sterren! Service is een belangrijke onderdeel van Shops United. Mooi om te zien dat je dit ook binnen onze dienstverlening zo ervaart. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Top bedrijf!

Top bedrijf! Communiceren rete goed met de klant en doen wat je van ze vraagt in no time!!!

Hi David, Wat leuk om te lezen dat je Shops United als een topbedrijf beschouwt. We waarderen het compliment over onze communicatie en snelheid. Bedankt voor je positieve review! :-) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Je word echt goed geholpen

Hele goed ervaring je word gelijk geholpen en dit pakken ze snel en professioneel op ze helpen zelfs met je account koppelen en installeren

Hi Robin, Bedankt voor je positieve feedback. We streven ernaar om onze klanten snel en professioneel te helpen. Goed om te lezen dat je dit zo ervaart. Als je nog meer hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Gaat bijna altijd goed naar tevredenheid van ons en van onze klanten.

Hi Leo Bevers, Bedankt voor het achterlaten van je ervaring. Goed om te lezen dat je tevreden bent over Shops United! Als je ooit nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Geweldige service, je word geregeld gebeld of alles na wens verloopt en als je tegen een probleem aan loopt word dit meteen voor je opgelost

Hi Desiree, Wat fijn om te lezen dat je zo positief bent! We zijn blij dat we je goed van dienst konden zijn en dat je tevreden bent met onze ondersteuning. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Over Shops-United

Met Shops United krijg je hulp bij het slim én goedkoop verzenden van je webshop pakketten.