voor vragen kun je altijd bij ze terecht, vriendelijke mensen

weinig tot nooit opmerkingen / keurige afhandeling / snelle levering pakketten.

Ongelofelijk slecht

Op het moment dat een pakket is kwijtgeraakt dan gaat het bedrijf voor je (aan de slag) waarin je het gevoel hebt dat er wat aan gedaan wordt. Maar uiteindelijk zijn dit slechts woorden en geen daden en krijg je dus 9 van de 10 keer geen gelijk en moet je zelf opdraaien voor alle kosten terwijl een ander onzorgvuldig omgaat met je zending. kortom, geld kwijt, pakket kwijt, en alle excuses namens Shops United waar je niets aan hebt. Communicatie is slecht, geen advies en kortom een bedrijf wat zeker van zich laat horen maar waar je uiteindelijk niets aan hebt. Dit is nu al het zoveelste probleem terwijl we toch behoorlijk wat uitsturen... in 1 woord jammer.

Top Service!

Altijd klantvriendelijk en behulpzaam. Prima service een dikke 5 sterren

Zeer slecht service. Te te te slecht service

Slecht elvaring. Slecht service

helemaal prima

gemakkelijke ingeven ook de buitenlandse zendingen goed in te geven

Aanrader

Topservice!

Als startende webshopeigenaar en dus 0 ervaring in het verzendproces via m'n webshop, heeft de klantenservice van Shops United me echt meegenomen in alle stappen achter de schermen. Echt een top klantenservice, kan het iedereen aanbevelen! Ze luisteren naar je en nemen de tijd voor je. Geen vraag is te gek!

Bij het invullen van de nodige formulieren ging van alles mis. Aan de telefoon kreeg ik een medewerker die mij uiterst vriendelijk en met een enorme rust en geduld uit de problemen heeft geholpen. Nogmaals: SUPER.

Probleemloos

Ik werk nu al een aantal jaren samen met Shops United in combinatie met mijn webshop Ovenwinkel.com en dat werkt prima. Voldoende verzendmogelijkheden en opties om zaken te automatiseren ook met bijvoorbeeld een Bol.com account. Het feit dat je geen vaste kosten hebt vind ik een pluspunt. Hierdoor zijn de tarieven wellicht niet de laagste, maar ik heb liever dat het probleemloos werkt. Keep up the good work!

Top service!

Inmiddels al 8 jaar zeer tevreden met Shops United. Super handig systeem. Goede service en denken mee om processen te optimaliseren.

service die je bij blijft!

Inmiddels verzenden wij al ongeveer 10 jaar onze pakketten met shops-United. Gaat eigenlijk altijd zonder problemen. Als zich een probleem voordoet wordt het na melding meestal direct opgelost. Prima telefonisch te bereiken en vriendelijke mensen aan de lijn. Bij niet standaard verzendingen kan je zeer laagdrempelig contact met ze opnemen en doen dan hun uiterste best om je wensen te realiseren

Remi heeft mij aan de telefoon supergoed geholpen!

Remi heeft voor ons een nieuwe account gekoppeld aan een bestaande account van ons. Hij heeft hierbij alle tijd genomen om ons hiermee goed van dienst te kunnen zijn. En dankzij Remi waren wij met het nieuwe account snel up and running. Top service!

Overzichtelijk en eenvoudig

Fijne omgeving waarin je de zendingen goed kunt maken. Eventueel mogelijk te koppelen aan je externe accounts.

Wordt altijd goed te woord gestaan. Mijn vragen worden altijd goed en duidelijk beantwoord.

Vertrouwde service bij pakketproblemen, of bij vragen over online verzenden. Prima.

site werkt vlekkeloos, ze doen wat ze beloven, alles is duidelijk

Shops-United heeft onze e-commerce verbeterd

Shops United heeft onze webshop geweldige verzendoplossingen geboden. Ze zorgen voor snelle, milieuvriendelijke verzendingen en stellen klanttevredenheid voorop. Korte communicatielijnen en altijd meedenken in oplossingen Een aanrader!

Al jaren tevreden klant! Goedkoop, top service, duidelijk systeem!

Al jaren ben ik zeer tevreden met Shops United! Ze hebben een professionele service-afdeling, die je inhoudelijk kan helpen bij o.a. het koppelen naar je website en Bol. Een duidelijk platform, met een goede support en eenvoudig retour. Ook het aanmelden van pallets afhalen e.d. is een fluitje van een cent :) 100% aanrader!!

Aanrader!

Hele fijne service! Snelle antwoorden op mijn vragen

Uitstekende service, lekker pro-actief ook. Echte meedenkers

Fijn persoonlijk contact. Denken echt met je mee. Wederzijds belang staat centraal.

Hele fijne samenwerking

Heel tevreden over de samenwerking met Shopsunited. Goed geholpen met de start/installeren van Shopsunited. Bij vragen kreeg ik snel antwoord en zelfs kwam er tussentijds een belletje met de vraag of alles naar wens verloopt.

Fijne service!

Snelle services en fijn contact

Gebruik tot volle tevredenheid

Systeem werkt mijns inziens prima. Simpel een label aanmaken en de zending afgeven bij een pakketpunt.

Wanneer DHL weer eens in gebreke is lossen jullie de problemen op.

Top portal!

Een nieuwe ervaring voor ons als bedrijf, maar een goed werkende verzend portal. Fijne klantenservice, die vanuit hun zelf contact zocht na 2 weken hoe het verloop gaat. Aanrader zal ik zeggen!

Hofhoek 7

3176 PD Poortugaal

085 2732781

Over Shops-United

Met Shops United krijg je hulp bij het slim én goedkoop verzenden van je webshop pakketten.