Wij versturen nu 1 jaar onze pakketten via ShopsUnited en zijn erg tevreden.

Een erg positieve eerste indruk!

Mijn eerste ervaring met Shops United is erg prettig verlopen. Bij het aanmaken van een klant profiel wordt er direct telefonisch contact gezocht om te kijken of je ergens mee geholpen kan worden én je krijgt een korte uitleg van hoe alles in elkaar zit. Daarnaast wil ik ook graag nog lof uitspreken voor Timo de Jong (ICT Support) & Remi Beijert (Sales) voor het beantwoorden van al mijn vragen en het op weg helpen tijdens mijn eerste grote zending. Super fijn! Wij gaan als kantoor zeker vaker gebruik maken van deze service. Groetjes, Marloes

Perfecte koppeling zonder problemen

De koppeling is perfect. Geen enkel probleem ondervonden. Je order met 1 klik door sturen naar shop-united en print je label. Ga zo door.

Geweldige service

Vanaf het eerste contact met Shops United ben ik van hun overtuigt. Dit is een bedrijf die Klantenservice nog met een hoofdletter schrijven. Altijd vriendelijk om te helpen, nemen extra tijd om dingen uit te leggen, denken samen met jou voor het beste oplossing. En je wordt maandelijks gebeld door een adviseur om te kijken op er alles verloopt als het moet of op er ergens een probleem is. Geweldige service en zeker zeker aan te raden. Big Shoutout to Remi! Hij is echt een topper!

Goede ondersteuning.

De zending gewoon bijna altijd goed. En als er eentje niet aankomt proberen ze toch altijd op te lossen.

Fijne interface en top service!

Met wat jaren ervaring met bezorgdiensten en hun systemen, vind ik hun systeem prettig werken. Als er iets is, of bij vragen, goed bereikbaar en geven superservice! Heel blij om met hen samen te werken.

Slecht

Elke keer weer met een afscheepmail. NEEM IS EEN KEER JE BERANTWOORDELIJKHEID

Beste Chris, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat er een pakket vermist is geraakt. Ons supportteam wil dit graag voor jou oplossen en er loopt op dit moment een onderzoek bij PostNL om te achterhalen waar de zending is geleverd. Je hebt op 3 mei de supportaanvraag ingediend en een review gelijk geplaatst maar het onderzoek is pas net gestart n.a.v. je supportaanvraag. We vragen je alleen nog om iets meer geduld. Vriendelijke groet, Team Shops United

Uitstekend!

Shops united is een Prima one stop go voor al je verzendingen. Of je nu een eigen webshop hebt, verkoopt via bol.com (en geen gebruik maakt van bol verzendlabel), alleen binnen Nederland verstuurd of naar de rest van de wereld. Ze hebben een goed eigen ontwikkel team die tal van plug-ins en koppelingen maken en onderhouden voor verschillende webshop systemen en online diensten. Eigenlijk werkt het altijd goed maar als je problemen hebt wordt je snel en adequaat geholpen. Alle vervoerders op één plek, één maandelijkse factuur en één aanspreekpunt. Maak al ruim drie jaar gebruik van dit platform en ik vind het echt een aanrader. Martijn

Fijn bedrijf met vaste gezichten

Shops United is een goed bereikbaar bedrijf met vaste gezichten. We hebben altijd goed en snel contact gehad, ze weten waar ze het over hebben en wanneer er problemen zijn komen ze met oplossingen.

Snel, vriendelijk en oplossing gericht!

Wij werken nu een klein jaartje met Shops united. Heel blij mee. Op hun kan je rekenen.Een TOP bedrijf. Aanrader!

Prettig bedrijf om mee samen te werken!

Shops-United heeft een gebruiksvriendelijk systeem om eenvoudig de zendingen van verschillende vervoerders in te voeren. Bij vragen of problemen wordt er snel en vriendelijk gereageerd!

Jaren zaken gedaan met dit bedrijf en tot volle tevredenheid! Altijd vriendelijk, behulpzaam en oplossingsgericht.

Duidelijk, betrouwbaar en betaalbaar.

Shops United heeft altijd goed gewerkt voor ons als bedrijf. Goed integratie met verschillende postbezorging en snelle, duidelijke communicatie.

Staan voor je klaar

Shops-United is erg overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Soms wat leveringsproblemen met de transport partner, maar dat nemen we Shops-United niet kwalijk. Na het maken van een melding proberen ze het vervolgens altijd snel voor je uit te zoeken. Telefonisch worden we altijd snel geholpen. Al met al dus tevreden met Shops-United.

Perfecte ondersteuning!

Bij vragen over iets, weet Shops-United altijd mee te denken en zorgen zij voor precies het antwoord dat ik nodig heb. Bij vragen? Altijd bellen!

Snel en erg behulpzaam!

Door de snelle hulp heb ik mijn probleem ook snel kunnen oplossen!

Aan te bevelen service

Meer dan 5 jaar samenwerking is Shop-United aan te bevelen

Prima platform voor verzendingen

Mijn ervaring met Shops United is zeer positief. Bij vragen of dergelijke is de klantenservice goed bereikbaar. Heb inmiddels de verzending van 2 webshops bij hen ondergebracht. Puntje van kritiek: krijg nu wekelijks een factuur. Dit zou voor overzicht en verwerking praktischer zijn als dit per maand gebeurd.

Hi Bernd, Bedankt voor de 9 en je mooie review! Super om te horen dat je tevreden bent over ons supportteam :-). Je feedback over de facturen zullen wij meenemen. Vriendelijke groet, Team Shops United

Goede verzender met veel mogelijkheden.

Gemakkelijke site in gebruik met veel mogelijkheden. Overzichtelijk wat je kiezen kunt en transparant in prijzen. Goede en vriendelijke support en goed advies/hulp bij vragen.

Hi Vlot BV, Heel erg bedankt voor deze mooie 9! Leuk om te lezen dat ons supportteam je goed verder kan helpen en dat je ons verzendsysteem zo makkelijk vindt werken. Vriendelijke groet, Team Shops United

Teleurstellende supportafdeling

Als er een probleem is is er zelden een oplossing voorhanden. Buitenland pakketten worden vaak (30-50%) veel te laat bezorgd, er is geen status opvraagbaar of komen beschadigd aan. Een onderzoek hierna kan worden ingesteld maar duurt weken, waardoor onze klant ontevreden is en een slechte review achterlaat. En na dit onderzoek is er zelden een goede oplossing. Helaas.

Beste Thom, Vervelend om te horen! Helaas hebben wij geen invloed op het bezorgproces bij de vervoerders, wel geven wij actief feedback door. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Hebben de zaakjes niet op oorden

Er was een pakje zoek geraakt. Via Postnl hebben ze de schade ontvangen van het pakketje. Ze hebben mijn na een maand nadat ze geld hebben ontvangen van Postnl nog geen cent er van betaald. Neem je contact op laten ze weten dat er vertraging zit in de facturen maar ik krijg wel gewoon de facturen die ik zou moeten betalen. Ik ben van mening dat als u van de bezorger een schade vergoeding krijgen die ik weer aan de klant van mij moet betalen. Dat jullie dat snel regelen maar het lijkt er op dat daar geen haast bij zit. We zijn nu 2 maanden verder ik ben startende en heb de schade aan de klant al betaalt .

Beste Jacob, Vervelend om te horen dat er een pakketje door PostNL kwijt is geraakt. Het klopt inderdaad dat er helaas achterstanden zijn ontstaan bij onze administratie, wij werken hard aan het oplossen van de problemen. Wij hebben je hierover ook geïnformeerd via inboxberichten en in het contact dat je hebt gehad met onze supportafdeling. De afhandeling heeft zeker onze aandacht en prioriteit. Helaas blijft er nog wat vertraging, wat wij ook erg vervelend vinden. De credit komt zeker zo snel mogelijk jouw kant op. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Super klantenservice , en bezorging ook top

Pakjes worden snel afgeleverd bij de klant, enkele keer wanneer dit niet gebeurd , is er een klantenservice die je goed helpt .

Waardeloos bedrijf

3 jaar lang klant bij shops united, een groot zooitje geworden. Belachelijk, nu overgestapt naar myparcel. Betere tarieven en service!

Service wordt langzaam beter maar pakketprijzen

Verzenden van pakketten wordt bij gelijke aantallen voor mij ongeveer € 1000 per jaar meer. Raar postnl past de tarieven voor de consument niet aan. Geloof dat shops united zichzelf graag een warm bad geeftben haar klanten in de kou laat staan.

Prima verzend-applicatie, goede support

Voor verzending binnen Europa heb ik alleen gebruik gemaakt van PostNL. Weinig tot geen problemen, goede support, prima prijzen, eenvoudig mee te werken.

Over Shops-United

Met Shops United krijg je hulp bij het slim én goedkoop verzenden van je webshop pakketten.