Heel makkelijk

Heel aardig en behulpzaam allemaal

Hi John, Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service! En bedankt voor de 5 sterren :) Vriendelijke groet, Team Shops United

super dienst

maak makkelijker en sneller verzendproces tegen lagere kosten

Hi Jaap, Bedankt voor dit mooie cijfer en de aanbeveling. Leuk om te lezen dat we je verzendproces makkelijker maken én helpen je verzendkosten laag te houden ;-) ! Vriendelijke groet, Team Shops United

Totalflooring.nl

Heb jaren met sendcloud gewerkt en sinds kort over gestapt op shops united omdat ze goedkoper zijn . Het is even wennen met het andere systeem , maar we zijn 100 % tevreden Super service en behulpzaam . Jongens van de ict zijn top en hebben kennis vsn zaken Persoonlijk contact is goed , beter dan sendcloud waar je een nr bent . Top , ga zo door , wij zijn uiterst tevreden Team totalflooring.nl / gronddoekhandel.nl

Hi Chris / Totalflooring.nl, Super bedankt deze mooie review met complimenten en de 10! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Great and easy :)

I am satisfied with the prices and services:) Thank you !:)

Hi Lulu, We're glad to hear that you're satisfied. Thank you for the positive review and recommendation! Kind regards, Team Shops United

Perfect, zoals je dit wenst.

prima overzichten, makkelijk labels printen, koppelingen website, tbv dropship extra accounts mogelijk. Uiterst tevreden. prijzen van vervoerders zou iets overzichtelijker kunnen in een lijst\overzicht, maar zijn ze ook vaak weer afhankelijk van de vervoerders.

Hi Gerard, Fijn om te horen dat je uiterst tevreden bent. Bedankt voor de positieve review, aanbeveling en het verbeterpunt :-). Met vriendelijke groet, Team Shops United

Gebruiksvriendelijk systeem en ongeevenaarde support

Het backend van shops united gebruik ik nu enkele maanden het en het werkt perfect en spreekt voor zich qua navigatie en werking. Recentelijk contact opgenomen met support voor enkele maatwerk aanpassingen. Ze begrepen direct wat de bedoeling was en implementeerde dit enkele uren later. Petje af, bij de meeste bedrijven tel je als kleine speler met een paar 100 pakketten niet eens mee. Laat staan meedenken over maatwerk.

Behulpzame en goede klantenservice & handig systeem

De klantenservice van shops united is vrijwel altijd erg goed en behulpzaam. DHL maakt nog wel eens een foutje maar als dit gebeurd krijgen wij door shops-united altijd snel opheldering en wordt er geholpen en meegedacht waar mogelijk. Ook het (vernieuwde) systeem voor de zendingen werkt erg fijn en gemakkelijk.

Hi Nulvijf Reclamegroep, Super bedankt voor de 9 en mooie beoordeling :) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Toegankelijk en laagdrempelig

Sinds korte tijd maken wij gebruik van deze dienst en ondanks dat we nog geen jaren ervaring hebben is het lijntje kort, de functionaliteit laagdrempelig en overzichtelijk.

Mijn ervaring met Shop-United is support is klasse, goede service, klantvriendelijkheid,, ze komen je te hulp als je er niet uitkomt geven duidelijk advies een aanrader

Hi Suzan, Super bedankt voor de 5 sterren en de complimenten! :) Met vriendelijke groet, Team Shops United

2 bestaande klanten ingevoerd, 2x een foutmelding

Na een aanvankelijk uitermate slechte start (hetgeen feitelijk normaalm is als je iets nieuws introduceert) kunnen we momenteel opgelucht adem halen dat de applicatie NU brengt wat ervan verwacht mag worden

Veel verborgen kosten! Wees gewaarschuwd!

Niet doen, partij met veel kleine lettertjes. Komen veel extra kosten bovenop de reguliere kosten. Kies voor sendcloud meer betrouwbare partij, lijkt duurder is het absoluut niet!

Beste Daniel, De extra kosten boven de standaard tarieven zullen de toeslagen zijn, in jouw geval douane-afhandeling kosten voor het inklaren van een zending naar een douaneplichtig land. Toeslagen en optionele diensten staan duidelijk in de voorwaarden van Shops United en die van de vervoerder. Onze medewerkers adviseren altijd onze klanten de voorwaarden van de vervoerders door te nemen voor ze gaan starten met versturen. Ook staat er zeer duidelijk vermeld dat onze tarieven exclusief btw (en bij DHL excl. brandstoftoeslag) zijn. Wel zeer spijtig dat je op allerlei platformen negatieve reviews geeft, terwijl je enkel boos bent om voor jou onverwachte kosten, een toeslag belast door de vervoerder. Met vriendelijke groet, Shops United

Goede service,prima bedrijf

We werken al jaren met Shops-United. Vrijwel zonder problemen.En als die er zijn prima klantenservice, die oplossinggericht meedenkt.

Pluspunten

Snelle en correcte afhandeling!

Hi NewLifeShop, Bedankt voor de positieve review en aanbeveling! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden over Shops United. Altijd vriendelijk te woord staan. Ze helpen altijd naar een oplossing zoeken. En nogmaals dat je ze kan bellen vind ik super fijn!!!

Hi GIOIA's cadeau en feestartikelen, Super bedankt voor je beoordeling en de complimenten! :) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Hi America Computers, Bedankt voor de 10! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Goede hulp service! Website is ook goed verbeterd. Zendingen worden tijdig aangeleverd. In drukke tijden minder maar dat is acceptabel.

Hi Bloomdale Eyewear, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Werkt super, handig en snel om een pakket te versturen met Shops United

Geen ga zeker zo door.

Hi Logiwijk, Bedankt voor de complimenten en de 10! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Werkt prettig en is makkelijk systeem in gebruik. Fijn om continu inzicht en overzicht te hebben van de status van de bestellingen.

Niet echt veel voordeliger.

Hi ANNIdesign, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Werkt perfekt allemaal, goede bereikbaarheid bij vragen.

Het enige minpuntje vindt ik de weekfacturen. Heb eigenlijk al genoeg boekhouding. Bij myparcel was ik gewend aan maandfacturen.

Hi Paul, Bedankt voor de 9 en je mooie review! Super om te horen dat je tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Goede prijzen, fijne klantenservice. en het systeem werkt erg makkelijk.

Ik vind het soms wel een erg uitzoekwerk om te kijken welke zendingen bij welke factuur horen.

Hi Sassefras Meisjes Speelgoed, Wat een topcijfer, een 10! Bedankt voor de mooie beoordeling en het verbeterpunt. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

makkelijk in gebruik

dat de adressen automatisch opgeslagen worden in het adresboek

Hi Spray tan essentials, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons en het benoemen van een verbeterpunt! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Goede integratie met Shoppagina, altijd snelle reacties op vragen, prima service!

Bedankt voor de aanbeveling en mooie 9! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Tot nog toe alle pakketten probleemloos verzonden, incl. track en trace voor de klant en voor ons. Top !

Hi Roelf, Wauw een 10! Bedankt voor je mooie beoordeling :-) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Pluspunten

Een stukje goedkoper dan de gewone post

Helaas staat er niet op de factuur om welke verzendingen het gaat, alleen de aantallen en de prijzen. Ook staat er niet bij waarom er een toeslag gerekend wordt.

Hi Jos, Bedankt voor je aanbeveling en review! Voor je verbeterpunt hebben we de volgende uitleg: Op de wekelijkse factuur die je per e-mail ontvangen hebt staat linksonder een weeknummer en een factuurnummer. Bijvoorbeeld PostNL 006-2019 met daarachter een ID nummer. Ga in het verzendsysteem naar de pagina ‘Facturen’ (Facturen specificatie). Zoek het ID nummer op, selecteer de regel van de factuur en klik op de button [Toon zendingen]. Hier zie je een overzicht van alle zendingen die bij de factuur behoren. Je kan dit overzicht ook exporteren voor Excel door te klikken op [Excel export]. Hopelijk lukt het je nu wel met kijken om welke zendingen het gaat! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Over Shops-United

Met Shops United krijg je hulp bij het slim én goedkoop verzenden van je webshop pakketten.