Goede ervaringen

Doen wat ze beloven, prima ondersteuning en gemakkelijk - ook telefonisch - te bereiken

Vriendelijk ,professioneel en direct problemen oplossen

Doe al vele jaren met tevredenheid zaken met shops united. De prijs stelling voor verzending is zeer gunstig ten op zichtte van andere bedrijven die aan verzending doen. Makkelijk te regelen via hun site en software. altijd direct antwoord op mijn vragen of wordt er altijd correct over terug gebeld. Zeker een aanrader als u op zoek bent naar een goede en correct werkende partner voor pakket verzending ook naar alle landen ter wereld.

Super gebruiksvriendelijk en professioneel systeem! Werknemers ook altijd snel en goed bereikbaar per mail of telefoon en altijd zeer vakkundig en hulpvaardig.

Top Service en zeer tevreden.

Fantastisch systeem met veel mogelijkheden. Bij vragen goed en netjes geholpen door Remi :)

Goed product en top service

Zeer goede ervaring met het versturen van pakketjes all over the world via Shops-United. Goede, markt conform prijzen en goeie service. Vriendelijke en zeer behulpzame medewerkers.

Snelle en duidelijke communicatie

Verzendlabels aanmaken gaat snel en is erg simpel. Met vragen kan je altijd terecht. Je word goed te woord gestaan. Bij lastigere dingen kijken ze samen met je stap voor stap hoe of wat. Nemen eens de zoveel tijd contact op om te kijken of nog steeds alles naar wens is. Tot nu toe zeer tevreden over Shops-United!

Prima service, goede kwaliteit

Team ShopsUnited is goed te bereiken en beantwoord naar tevredenheid de vragen. Website en verzendmogelijkheid is overzichtelijk en duidelijk.

Werkt zeer eenvoudig en snel

Wij hebben nog geen problemen gehad met Shops-United en zijn zeer tevreden.

Het platform werkt erg prettig. Duidelijk, veel verzendmogeljjkheden en eenvoudig in gebruik

Hi Gestrikt B.V., Super bedankt voor je beoordeling en de complimenten! :) Vriendelijke groet, Team Shops United

zeer goede service en zeer snelle reactie

De op maat API koppeling met Unit4 Multivers was snel geregeld. Wanneer er wat met een pakket fout gaat wordt dit snel opgepakt en goed opgelost. En alle commerciële en technische vragen worden snel en goed beantwoordt.

Hi Gerard, Een 10 en 5 sterren! Wat een mooie beoordeling, hier zijn we natuurlijk heel blij mee! Goed om te horen dat je onze snelle support en het zoeken naar een oplossing waardeert. Service is een belangrijke waarde van Shops United. Mooi om te zien dat je dit ook binnen onze dienstverlening zo ervaart :-) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Toppie

Ik ben Bol.com verkoper en ben voor pakketjes overgestapt naar shops united via een verbinding met Bol.com. Ik ben zeer tevreden. De koppeling was makkelijk te maken, mede door de handleiding die Shops united voor Bol.com verkopers heeft. Het programma is gebruikersvriendelijk en makkelijk. Facturering prima geregeld en mondelinge begeleiding/support uitstekend . Fijn om te weten dat ik bij vragen snel telefonisch hulp kan krijgen. Ik kan Shops United zonder enige twijfel aanbevelen.

Hi Marije, Dankjewel voor deze super fijne recensie met 5 sterren, daar zijn we erg blij mee! Fijn om te horen dat jij onze Bol.com koppeling en verzendsysteem ervaren hebt zoals wij het bedoelen, #makkelijk! En onze dames en heren van de support zijn ook heel vriendelijk en snel ;-) Vriendelijke groet, Team Shops United

Shops-United biedt de beste oplossing voor zakelijk pakketten versturen

Wij zijn als marketingbedrijf Shops-United tegengekomen voor een klant van ons. Daarbij kozen we voor Shops-United vanwege de goede integratiemogelijkheden en de scherpe prijzen voor pakketten versturen. Voor een eigen webshop zijn we Shops-United nu ook zelf gaan gebruiken en hebben we de oplossing en de mensen van dit bedrijf beter leren kennen. Naast de goede integratie met de webshop en de goede verzendtarieven hebben we gemerkt hoe makkelijk het dashboard werkt. Daarnaast hebben we regelmatig contact met de mensen van Shops-United. Het is echt opvallend hoe vriendelijk en behulpzaam zij zijn. Het is ons advies aan iedere webshop en aan ieder bedrijf die pakketten verstuurt, hoe veel of weinig het er ook zijn, om met Shops-United te gaan samenwerken.

Hi Helloweb, Hartelijk bedankt voor deze enthousiaste recensie en de prachtige 5 sterren! Wij zijn blij om te horen dat jullie onze integraties ervaren hebt zoals wij het bedoelen, #makkelijk! Onze support afdeling probeert je altijd te helpen mocht je vragen of een probleem hebben, en dat doen zij graag! Fijn om te horen dat jij dit ook zo ervaren hebt ;-) Vriendelijke groet, Team Shops United

Goede communicatie, altijd snelle hulp en fijne diensten.

Goede communicatie, altijd snelle hulp en fijne diensten.

Hi Anouk, Leuk om te horen dat je blij bent met onze snelle service en bedankt voor de dikke 10! Vriendelijke groet, Shops United

Klant gerichte service kennen ze niet

Jaren lang klant geweest en de service werd al minder maar nu is het echt op een dieptepunt gekomen. Ik krijg ineens allemaal toeslagen op de factuur en als je dan vraagt waar die voor zijn dan hebben ze geen idee. die hebben ze doorgekregen van DHL. Prima, wil je die dan opvragen, dan moet je perse een ticket aanmaken en vervolgens doen ze niks want ze willen een foto van het pakketje. Dat pakketje is al opgestuurd naar een klant en de factuur krijg je pas veel later dus ik zou niet weten hoe je in godsnaam nog een foto van het pakket zou moeten krijgen en door kan sturen. Maar waarom moet ik een foto sturen? Hun rekenen een toeslag, dat is niet willekeurig neem ik aan dus hun moeten dan toch heel makkelijk aan kunnen geven waarom die toeslag wordt berekend? Maar je krijgt ook gewoon een mail, als je geen foto kan sturen dan houd het op, ze doen geen moeite voor je om te achterhalen waarom je die toeslag krijgt. Ook wordt er ineens een toeslag gerekend voor niet bij de buren afgeven terwijl je dat helemaal niet hebt aangevinkt. maar ook dat is gewoon pech voor je. Daarnaast zijn er nog wat dingen berekend die niet zijn opgegeven. Dus mocht je klant zijn, ik zou heel goed elke keer al je facturen controleren want ze zetten er stiekem gewoon wat bij. Je mag dus blijkbaar gewoon iemand een factuur sturen en als die gene vraagt waarom is die gestuurd dan zeg je gewoon, stuur maar een foto en dan kijk ik of het terecht is. Maar je weet helemaal niet waarom je die factuur hebt gekregen dus Ook zou de koppeling met onze CCV shop moeten werken maar dat doet het niet. ze gaan het vragen voor je aan de IT afdeling en daarna hoor je nooit meer iets. Als je een claim indient via de ticket service dan moet je ook zorgen dat je overal foto's van hebt (pakketje van verschillende kanten, inhoud, label, inkoopfactuur, verkoopfactuur) en dan gaan ze het voor je aanvragen maar ook daarna hoor je er nooit meer wat van. Al met al, makkelijk geld verdienen zo.

Beste Arjan, Bedankt voor je review, vervelend dat je onze service op deze manier ervaart. Wij proberen onze klanten altijd zo juist mogelijk te helpen, in de tickets die bestaan hebben we je vragen beantwoord. Wij factureren tweewekelijks achteraf en adviseren onze klanten altijd deze na te kijken op eventuele fouten, dit kan via een supportaanvraag gemeld worden waar wij kijken naar de klacht en de benodigde stukken opvragen voor de afhandeling ervan. Ons streven is om je supportaanvraag dezelfde dag en anders de volgende dag te behandelen en krijg je altijd een reactie. Mocht je behoefte hebben aan een gesprek dan zullen wij contact met je opnemen. Ook onze IT-support afdeling heeft meerdere malen geprobeerd met je in contact te komen om je te helpen en de CCV Shop koppeling met je te doorlopen via Teamviewer. Omdat we van jou helemaal geen reactie meer krijgen kunnen wij bovenstaande klacht niet meer met je oplossen. Mocht je toch nog behoefte hebben om de installatie van de CCV Shop te bespreken staat ons IT-team je graag te woord. Je kan ons telefonisch bereiken op 085-2732781 van maandag tot en met donderdag van 08:30 uur tot en met 17:30 uur, en op vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur. Vriendelijke groet, Team Shops United

Snelle koppeling en super klantenservice!

Wij hebben met Shops-United eindelijk een snelle koppeling voor het verzenden van onze pakketten gevonden. De klantenservice bij Shops-United is zeer snel en heel erg behulpzaam en vriendelijk.

Super service bij ShopsUnited

Wij ervaren shopsUnited als de beste onder de verzendplatformen. Fijne website, mooi systeem en klantenservice is al helemaal super. Niets op aan te merken.

Wij versturen nu 1 jaar onze pakketten via ShopsUnited en zijn erg tevreden.

Een erg positieve eerste indruk!

Mijn eerste ervaring met Shops United is erg prettig verlopen. Bij het aanmaken van een klant profiel wordt er direct telefonisch contact gezocht om te kijken of je ergens mee geholpen kan worden én je krijgt een korte uitleg van hoe alles in elkaar zit. Daarnaast wil ik ook graag nog lof uitspreken voor Timo de Jong (ICT Support) & Remi Beijert (Sales) voor het beantwoorden van al mijn vragen en het op weg helpen tijdens mijn eerste grote zending. Super fijn! Wij gaan als kantoor zeker vaker gebruik maken van deze service. Groetjes, Marloes

Perfecte koppeling zonder problemen

De koppeling is perfect. Geen enkel probleem ondervonden. Je order met 1 klik door sturen naar shop-united en print je label. Ga zo door.

Geweldige service

Vanaf het eerste contact met Shops United ben ik van hun overtuigt. Dit is een bedrijf die Klantenservice nog met een hoofdletter schrijven. Altijd vriendelijk om te helpen, nemen extra tijd om dingen uit te leggen, denken samen met jou voor het beste oplossing. En je wordt maandelijks gebeld door een adviseur om te kijken op er alles verloopt als het moet of op er ergens een probleem is. Geweldige service en zeker zeker aan te raden. Big Shoutout to Remi! Hij is echt een topper!

Goede ondersteuning.

De zending gewoon bijna altijd goed. En als er eentje niet aankomt proberen ze toch altijd op te lossen.

Fijne interface en top service!

Met wat jaren ervaring met bezorgdiensten en hun systemen, vind ik hun systeem prettig werken. Als er iets is, of bij vragen, goed bereikbaar en geven superservice! Heel blij om met hen samen te werken.

Slecht

Elke keer weer met een afscheepmail. NEEM IS EEN KEER JE BERANTWOORDELIJKHEID

Beste Chris, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat er een pakket vermist is geraakt. Ons supportteam wil dit graag voor jou oplossen en er loopt op dit moment een onderzoek bij PostNL om te achterhalen waar de zending is geleverd. Je hebt op 3 mei de supportaanvraag ingediend en een review gelijk geplaatst maar het onderzoek is pas net gestart n.a.v. je supportaanvraag. We vragen je alleen nog om iets meer geduld. Vriendelijke groet, Team Shops United

Uitstekend!

Shops united is een Prima one stop go voor al je verzendingen. Of je nu een eigen webshop hebt, verkoopt via bol.com (en geen gebruik maakt van bol verzendlabel), alleen binnen Nederland verstuurd of naar de rest van de wereld. Ze hebben een goed eigen ontwikkel team die tal van plug-ins en koppelingen maken en onderhouden voor verschillende webshop systemen en online diensten. Eigenlijk werkt het altijd goed maar als je problemen hebt wordt je snel en adequaat geholpen. Alle vervoerders op één plek, één maandelijkse factuur en één aanspreekpunt. Maak al ruim drie jaar gebruik van dit platform en ik vind het echt een aanrader. Martijn

Fijn bedrijf met vaste gezichten

Shops United is een goed bereikbaar bedrijf met vaste gezichten. We hebben altijd goed en snel contact gehad, ze weten waar ze het over hebben en wanneer er problemen zijn komen ze met oplossingen.

Over Shops-United

Met Shops United krijg je hulp bij het slim én goedkoop verzenden van je webshop pakketten.