Gewoon Goed

Goed en overzichtelijk account, bij vragen goed en netjes geholpen telefonisch en via de mail. Laatst een pakketje terug gekomen van PostNL, helemaal beschadigd. Netjes een mail gestuurd naar Shops-United met aanvullende gegevens, meteen reactie via mail en probleemloos opgelost. Direct credit bij de volgende factuur. Top

Hi RianDamo, Super bedankt voor deze beoordeling met een 10, daar zijn we erg blij mee! Onze dames en heren van de support en sales zijn ook heel goed en snel ;-) Vriendelijke groet, Team Shops United

Feedback van Shops United....

Pakje was verkeerd afgeleverd door de bezorgdienst. Bij Shops United moet dan een ticket aangemaakt worden. Deze starten een procedure op met de betreffende bezorgdienst. De terug koppeling van de bezorgdienst (bezorger) was dat het pakje bij het betreffende pand was geleverd. De klant waar het pakje zou zijn geleverd mailde dat er een buurvrouw van 200 meter verderop het vermiste pakje bracht. Hierbij kom je dus uit op een welles nietes verhaal. In dit geval liegt de bezorger en was te bewijzen. Een heel vervelende situatie als de bezorger gewoon de waarheid had verteld was er niets aan de hand geweest. Ja stom maar dat kan. De uitleg van Shops United was voldoende.

Hi Ron, Bedankt voor deze beoordeling met een 8! Fijn om te lezen dat je ons aanbeveelt. We blijven het vervelend vinden om te horen dat je niet tevreden bent over de bezorger van de vervoerder. Ook wij zijn helaas afhankelijk van de vervoerders maar onze support toppers doen er altijd alles aan om je te helpen als er iets fout gaat. Vriendelijke groet, Team Shops United

Ongemakkelijk

Veel problemen met versturen via PostNL. Steeds weer onterechte "brievenbuspakketjes formaat" overschreden toeslagen. Tot heden toe maar een klein bedragje van teruggekregen :-( Shops United laat het van PostNL afhangen of en wanneer het wordt terugbetaald. Eigenlijk vindt ik dit niet kunnen. De bedragen lopen flink op, dit terwijl ik kleine lichte pakketjes verstuur die ruim aan de brievenbusformaat voldoen. Steeds weer moet ik contact opnemen met ShopUnited en leuren wanneer en of het überhaupt gecrediteerd zal worden. Ik voel me hier erg ongemakkelijk bij en het is veel extra werk om het steeds maar weer de wekelijkse facturen te moeten controleren en met bewijsstukken moet komen: facturen en foto's van de pakketjes....

Hi Wendy, We begrijpen je frustratie maar al te goed, dat is niet leuk! Helaas krijgen we de toeslag 'Overschrijding maximum pakket dimensies Brievenbuspakje' 1 op 1 door van de vervoerder PostNL. Om misbruik te voorkomen door klanten kunnen we dit niet standaard crediteren zonder controle. Daarom moet je helaas als klant het zelf controleren en aan ons doorgeven, als het onterecht is dan zal dit natuurlijk gecrediteerd worden op de eerstvolgende factuur. We crediteren ook gelijk na het aanleveren van de stukken en wachten niet op PostNL. Onze excuses voor het ongemak! Vriendelijke groet, Team Shops United

makkelijk, toegankelijke software, goede uitleg

prima, probleemloos

Hi Annemiek, Super bedankt voor deze mooie 10 / 5 sterren :-) Vriendelijke groet, Team Shops United

NIET AAN BEGINNEN

zeer slechte service. en waar zijn mijn pakketten heen!! wij hebben dit al n half jaar geleden aangegeven. verder wil ik iederen WAARSCHUWEN voor de wijze waarop de financiele afhandeling gaat. U krijgt te maken met een advocaat die u Prive gaat bedreigen. AUB - bezint alvorens u beginnen

Beste A, Wat vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring hebt met onze diensten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Uit onze administratie is gebleken dat er op jouw account een openstaande factuur nog niet voldaan is. Graag komen wij met je in contact om dit samen op te lossen. Ik wil je daarom vragen om ons een e-mail te sturen naar info@shops-united.nl Alvast bedankt en een fijne dag. Vriendelijke groet, Shops United

werkt prima en na afloop duidelijke factuur

makkelijk via de webshop labels aanmaken of handmatig na het inloggen

Hi Nick, Bedankt voor deze mooie review :-) Fijn om te horen dat jij onze koppelingen en verzendsysteem ervaren hebt zoals wij het bedoelen, #makkelijk! Alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Team Shops United

Zeer tevreden, werkelijk 1 druk op de knop met de plugin van Shops-United!

Met de plugin van Shops-united en (aanbevolen) labelprinter is het verzenden van pakketten héél efficient, werkelijk 1 druk op de knop!

Hi Jan, Bedankt voor deze fijne woorden. We worden persoonlijk ook heel blij van recensies zoals deze ;-) Daar doen we het voor, dank je wel! Alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Team Shops United

Super service!

Het werkt perfect, via onze online shop, maar ook losse pakketen invoeren via de site.

Hi Leonard, Bedankt voor je mooie 5 sterren recensie! We zijn blij dat je voor 100% tevreden bent over onze diensten. Fijne dag en alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Team Shops United

Gebruiksvriendelijk en voordelig

Fijne dienst, makkelijk zelf te koppelen met bv Bol.com. Prima klantenservice!

Hi Herman, Hartelijk bedankt voor deze mooie recensie en de prachtige 5 sterren! Wij zijn blij om te horen dat jij onze koppelingen ervaren hebt zoals wij het bedoelen, #makkelijk! Onze klantenservice probeert je altijd te helpen mocht je vragen of een probleem hebben, en dat doen zij graag! Fijn om te horen dat jij dit ook zo ervaren hebt ;-) Alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Team Shops United

Tevreden,over shops united, niet over de leveranciers

niets te vermelden

Hi Wim, Bedankt voor de beoordeling! Fijn om te lezen dat je onze service waardeert. We vinden het erg vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de leveranciers. Ik ben erg benieuwd om welke verzendpartners het gaat. Graag komen wij met je in contact om dit samen op te lossen. Ik wil je daarom vragen om ons een e-mail te sturen naar info@shops-united.nl Alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Shops United

Super fijne klantenservice, tijdsbesparende app en mooie tarieven

We maken nu ongeveer een half jaar gebruik van Shops United. Ik heb het schrijven van deze review uitgesteld totdat ik ook situaties tegenkwam waarbij ik hulp nodig had (het is makkelijk goed scoren bij mooi weer). Al met al zijn we heel tevreden met Shops United. Na het instellen van de app op onze WP site (aanmaken verzendmethodes moet je even uitvogelen) was het versturen van onze pakketten een makkie. In een handomdraai melden we alle pakketten aan en krijgen we alle verzendlabels per aanbieder in een document. Ideaal! Als een adres niet volledig is of onjuist is, dan zie je hier een melding van in het zendingen overzicht. Vanuit het overzicht in Shops United kun je ook gemakkelijk monitoren of pakketjes geleverd zijn. Hierbij vind je ook directe links naar een gedetailleerd overzicht met alle scanmomenten en een link naar de omgeving van de klant. De klantenservice is top! We hebben een aantal keer contact gehad over een pakket dat te lang onderweg was en als mogelijk dan wordt er een onderzoek gestart. Dit werkt eigenlijk hetzelfde als wanneer je direct via bijvoorbeeld PostNL verstuurd. Ook bij technische problemen wordt er met je meegekeken en meegedacht. Waarom dan een 9 en geen 10? Er blijven altijd hele kleine mogelijkheden tot verbeteren. Zoals met een druk op de knop opnieuw een label aanmaken voor een adres waar al eerder een etiket voor is aangemaakt. Of het aanpassen van de verzendwijze in het besteloverzicht van WP ipv in de order zelf. Mocht je op zoek zijn naar een verzendpartner, dan raad ik Shops United aan!

Hi Naomi, Wauw! Wat een mooie woorden, daar doen wij het ook voor ;-) Wij doen ons best om het verzendproces van jouw webshop zo makkelijk én slim mogelijk te laten verlopen. Onze (IT) support en sales toppers proberen je altijd te helpen mocht je vragen of een probleem hebben, en dat doen zij graag! Even over de kleine 'verbeteringen'. Wist je het volgende al? 1 ) "Een verzendlabel aanmaken voor een adres waar al eerder een etiket voor is gemaakt" > Dat zou kunnen als het adres is opgeslagen in je adresboek, dat is niet standaard. En een andere oplossing is de zending kopiëren, alleen blijft de data niet voor onbeperkte tijd in het verzendsysteem, dus niet het fijnste alternatief... 2 ) "Het aanpassen van de verzendwijze in het besteloverzicht van WP ipv in de order zelf." > Dit zou moeten kunnen. Alleen moet de zending dan niet automatisch aangemeld worden. Dit staat in WooCommerce bij een order aan de rechterkant. Hier kan je voor het aanmelden van de order nog een andere verzendoptie kiezen. Eventueel ook uit hoeveel pakketten de zending bestaat. Mijn collega van de IT support zal hier nog contact met je over opnemen :-). Bedankt voor deze uitgebreide review en alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Team Shops United

Beste ervaring tot nu!

Heel fijn bedrijf, altijd snel antwoord bij vragen en nette tarieven. Het systeem is super overzichtelijk, erg fijn.

Hi RAUW, Hartelijk bedankt voor deze super fijne recensie met 5 sterren, daar zijn we erg blij mee! Onze dames en heren van de support en sales zijn ook heel vriendelijk en snel ;-) Alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Team Shops United

Altijd perfecte service

Top. Mooi tarief en uitstekende helpdesk maakt de samenwerking 5*****

Hi Simon, Bedankt voor je top-beoordeling! Tof dat je ons een 10 en 5 sterren stuurt, dank je wel. Wij hebben support en sales toppers in dienst welke elke werkdag klaar staan om je te helpen. Fijn om te horen dat zij je zo goed hebben kunnen helpen! Alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Team Shops United

Goed geregeld en scherpe prijzen

Zeer tevreden over service en prijzen

Hi Marcel, Bedankt voor je enthousiaste review en de 5 sterren! We vinden het heel leuk om te horen dat je zeer tevreden bent :-) Vriendelijke groet, Team Shops United

werkt echt makkelijk

werkt makkelijk en goede support telefonisch

Hi Floris, Bedankt voor je positieve review! Het is altijd leuk om te lezen dat ons verzendsysteem gebruiksvriendelijk is en de support afdeling gewaardeerd wordt! Vriendelijke groet, Team Shops United

Zeer enenvoudig in gebruk en erg klantvriendelijk.

Ik ben net begonnen met een webshop en heb de juiste hulp gekregen om het verzenden van de pakketjes eenvoudig te laten verlopen.

Hi Hein, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons! Vriendelijke groet, Team Shops United

Klantvriendelijk en meedenkend in oplossingen

Ze namen de tijd om samen een oplossing te vinden voor mijn probleem.

Hi Reginald, Wat fijn om te lezen dat wij je konden helpen en bedankt voor de mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Team Shops United

Fijne betrouwbare partner in het verzenden van onze producten.

Dienstverlening wordt goed aangepast aan de wensen van de klant, waarbij persoonlijk contact en een goede klantenservice hoog in het vaandel staan!

Hi Ton, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Bedankt voor de positieve review, aanbeveling en de 9! :-) Vriendelijke groet, Team Shops United

Klantvriendelijk en snel

Klantvriendelijke en snelle service in combinatie met een goedwerkend systeem.

Hi Tom-Roderick, Wat leuk om te lezen dat je blij bent met onze service én ons verzendsysteem! Daar doen we het natuurlijk voor. En super bedankt voor de mooie 9 :-) Vriendelijke groet, Team Shops United

Snelle reactie

Ben sinds kort klant, had problemen om iets te vinden op de site. Gaf een terug bel reactie door en werd beide keren binnen enkele minuten gebeld. Probleem werd meteen opgelost

Hi Hans, Leuk om te horen dat je blij bent met onze snelle service en bedankt voor de dikke 10! Vriendelijke groet, Shops United

Heel makkelijk

Heel aardig en behulpzaam allemaal

Hi John, Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service! En bedankt voor de 5 sterren :) Vriendelijke groet, Team Shops United

super dienst

maak makkelijker en sneller verzendproces tegen lagere kosten

Hi Jaap, Bedankt voor dit mooie cijfer en de aanbeveling. Leuk om te lezen dat we je verzendproces makkelijker maken én helpen je verzendkosten laag te houden ;-) ! Vriendelijke groet, Team Shops United

Totalflooring.nl

Heb jaren met sendcloud gewerkt en sinds kort over gestapt op shops united omdat ze goedkoper zijn . Het is even wennen met het andere systeem , maar we zijn 100 % tevreden Super service en behulpzaam . Jongens van de ict zijn top en hebben kennis vsn zaken Persoonlijk contact is goed , beter dan sendcloud waar je een nr bent . Top , ga zo door , wij zijn uiterst tevreden Team totalflooring.nl / gronddoekhandel.nl

Hi Chris / Totalflooring.nl, Super bedankt deze mooie review met complimenten en de 10! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Great and easy :)

I am satisfied with the prices and services:) Thank you !:)

Hi Lulu, We're glad to hear that you're satisfied. Thank you for the positive review and recommendation! Kind regards, Team Shops United

Perfect, zoals je dit wenst.

prima overzichten, makkelijk labels printen, koppelingen website, tbv dropship extra accounts mogelijk. Uiterst tevreden. prijzen van vervoerders zou iets overzichtelijker kunnen in een lijst\overzicht, maar zijn ze ook vaak weer afhankelijk van de vervoerders.

Hi Gerard, Fijn om te horen dat je uiterst tevreden bent. Bedankt voor de positieve review, aanbeveling en het verbeterpunt :-). Met vriendelijke groet, Team Shops United

Over Shops-United

Met Shops United krijg je hulp bij het slim én goedkoop verzenden van je webshop pakketten.