Gebruiksvriendelijk en voordelig

Fijne dienst, makkelijk zelf te koppelen met bv Bol.com. Prima klantenservice!

Hi Herman, Hartelijk bedankt voor deze mooie recensie en de prachtige 5 sterren! Wij zijn blij om te horen dat jij onze koppelingen ervaren hebt zoals wij het bedoelen, #makkelijk! Onze klantenservice probeert je altijd te helpen mocht je vragen of een probleem hebben, en dat doen zij graag! Fijn om te horen dat jij dit ook zo ervaren hebt ;-) Alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Team Shops United

Tevreden,over shops united, niet over de leveranciers

niets te vermelden

Hi Wim, Bedankt voor de beoordeling! Fijn om te lezen dat je onze service waardeert. We vinden het erg vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de leveranciers. Ik ben erg benieuwd om welke verzendpartners het gaat. Graag komen wij met je in contact om dit samen op te lossen. Ik wil je daarom vragen om ons een e-mail te sturen naar info@shops-united.nl Alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Shops United

Super fijne klantenservice, tijdsbesparende app en mooie tarieven

We maken nu ongeveer een half jaar gebruik van Shops United. Ik heb het schrijven van deze review uitgesteld totdat ik ook situaties tegenkwam waarbij ik hulp nodig had (het is makkelijk goed scoren bij mooi weer). Al met al zijn we heel tevreden met Shops United. Na het instellen van de app op onze WP site (aanmaken verzendmethodes moet je even uitvogelen) was het versturen van onze pakketten een makkie. In een handomdraai melden we alle pakketten aan en krijgen we alle verzendlabels per aanbieder in een document. Ideaal! Als een adres niet volledig is of onjuist is, dan zie je hier een melding van in het zendingen overzicht. Vanuit het overzicht in Shops United kun je ook gemakkelijk monitoren of pakketjes geleverd zijn. Hierbij vind je ook directe links naar een gedetailleerd overzicht met alle scanmomenten en een link naar de omgeving van de klant. De klantenservice is top! We hebben een aantal keer contact gehad over een pakket dat te lang onderweg was en als mogelijk dan wordt er een onderzoek gestart. Dit werkt eigenlijk hetzelfde als wanneer je direct via bijvoorbeeld PostNL verstuurd. Ook bij technische problemen wordt er met je meegekeken en meegedacht. Waarom dan een 9 en geen 10? Er blijven altijd hele kleine mogelijkheden tot verbeteren. Zoals met een druk op de knop opnieuw een label aanmaken voor een adres waar al eerder een etiket voor is aangemaakt. Of het aanpassen van de verzendwijze in het besteloverzicht van WP ipv in de order zelf. Mocht je op zoek zijn naar een verzendpartner, dan raad ik Shops United aan!

Hi Naomi, Wauw! Wat een mooie woorden, daar doen wij het ook voor ;-) Wij doen ons best om het verzendproces van jouw webshop zo makkelijk én slim mogelijk te laten verlopen. Onze (IT) support en sales toppers proberen je altijd te helpen mocht je vragen of een probleem hebben, en dat doen zij graag! Even over de kleine 'verbeteringen'. Wist je het volgende al? 1 ) "Een verzendlabel aanmaken voor een adres waar al eerder een etiket voor is gemaakt" > Dat zou kunnen als het adres is opgeslagen in je adresboek, dat is niet standaard. En een andere oplossing is de zending kopiëren, alleen blijft de data niet voor onbeperkte tijd in het verzendsysteem, dus niet het fijnste alternatief... 2 ) "Het aanpassen van de verzendwijze in het besteloverzicht van WP ipv in de order zelf." > Dit zou moeten kunnen. Alleen moet de zending dan niet automatisch aangemeld worden. Dit staat in WooCommerce bij een order aan de rechterkant. Hier kan je voor het aanmelden van de order nog een andere verzendoptie kiezen. Eventueel ook uit hoeveel pakketten de zending bestaat. Mijn collega van de IT support zal hier nog contact met je over opnemen :-). Bedankt voor deze uitgebreide review en alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Team Shops United

Beste ervaring tot nu!

Heel fijn bedrijf, altijd snel antwoord bij vragen en nette tarieven. Het systeem is super overzichtelijk, erg fijn.

Hi RAUW, Hartelijk bedankt voor deze super fijne recensie met 5 sterren, daar zijn we erg blij mee! Onze dames en heren van de support en sales zijn ook heel vriendelijk en snel ;-) Alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Team Shops United

Altijd perfecte service

Top. Mooi tarief en uitstekende helpdesk maakt de samenwerking 5*****

Hi Simon, Bedankt voor je top-beoordeling! Tof dat je ons een 10 en 5 sterren stuurt, dank je wel. Wij hebben support en sales toppers in dienst welke elke werkdag klaar staan om je te helpen. Fijn om te horen dat zij je zo goed hebben kunnen helpen! Alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Team Shops United

Goed geregeld en scherpe prijzen

Zeer tevreden over service en prijzen

Hi Marcel, Bedankt voor je enthousiaste review en de 5 sterren! We vinden het heel leuk om te horen dat je zeer tevreden bent :-) Vriendelijke groet, Team Shops United

werkt echt makkelijk

werkt makkelijk en goede support telefonisch

Hi Floris, Bedankt voor je positieve review! Het is altijd leuk om te lezen dat ons verzendsysteem gebruiksvriendelijk is en de support afdeling gewaardeerd wordt! Vriendelijke groet, Team Shops United

Zeer enenvoudig in gebruk en erg klantvriendelijk.

Ik ben net begonnen met een webshop en heb de juiste hulp gekregen om het verzenden van de pakketjes eenvoudig te laten verlopen.

Hi Hein, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons! Vriendelijke groet, Team Shops United

Klantvriendelijk en meedenkend in oplossingen

Ze namen de tijd om samen een oplossing te vinden voor mijn probleem.

Hi Reginald, Wat fijn om te lezen dat wij je konden helpen en bedankt voor de mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Team Shops United

Fijne betrouwbare partner in het verzenden van onze producten.

Dienstverlening wordt goed aangepast aan de wensen van de klant, waarbij persoonlijk contact en een goede klantenservice hoog in het vaandel staan!

Hi Ton, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Bedankt voor de positieve review, aanbeveling en de 9! :-) Vriendelijke groet, Team Shops United

Klantvriendelijk en snel

Klantvriendelijke en snelle service in combinatie met een goedwerkend systeem.

Hi Tom-Roderick, Wat leuk om te lezen dat je blij bent met onze service én ons verzendsysteem! Daar doen we het natuurlijk voor. En super bedankt voor de mooie 9 :-) Vriendelijke groet, Team Shops United

Snelle reactie

Ben sinds kort klant, had problemen om iets te vinden op de site. Gaf een terug bel reactie door en werd beide keren binnen enkele minuten gebeld. Probleem werd meteen opgelost

Hi Hans, Leuk om te horen dat je blij bent met onze snelle service en bedankt voor de dikke 10! Vriendelijke groet, Shops United

Heel makkelijk

Heel aardig en behulpzaam allemaal

Hi John, Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service! En bedankt voor de 5 sterren :) Vriendelijke groet, Team Shops United

super dienst

maak makkelijker en sneller verzendproces tegen lagere kosten

Hi Jaap, Bedankt voor dit mooie cijfer en de aanbeveling. Leuk om te lezen dat we je verzendproces makkelijker maken én helpen je verzendkosten laag te houden ;-) ! Vriendelijke groet, Team Shops United

Totalflooring.nl

Heb jaren met sendcloud gewerkt en sinds kort over gestapt op shops united omdat ze goedkoper zijn . Het is even wennen met het andere systeem , maar we zijn 100 % tevreden Super service en behulpzaam . Jongens van de ict zijn top en hebben kennis vsn zaken Persoonlijk contact is goed , beter dan sendcloud waar je een nr bent . Top , ga zo door , wij zijn uiterst tevreden Team totalflooring.nl / gronddoekhandel.nl

Hi Chris / Totalflooring.nl, Super bedankt deze mooie review met complimenten en de 10! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Great and easy :)

I am satisfied with the prices and services:) Thank you !:)

Hi Lulu, We're glad to hear that you're satisfied. Thank you for the positive review and recommendation! Kind regards, Team Shops United

Perfect, zoals je dit wenst.

prima overzichten, makkelijk labels printen, koppelingen website, tbv dropship extra accounts mogelijk. Uiterst tevreden. prijzen van vervoerders zou iets overzichtelijker kunnen in een lijst\overzicht, maar zijn ze ook vaak weer afhankelijk van de vervoerders.

Hi Gerard, Fijn om te horen dat je uiterst tevreden bent. Bedankt voor de positieve review, aanbeveling en het verbeterpunt :-). Met vriendelijke groet, Team Shops United

Gebruiksvriendelijk systeem en ongeevenaarde support

Het backend van shops united gebruik ik nu enkele maanden het en het werkt perfect en spreekt voor zich qua navigatie en werking. Recentelijk contact opgenomen met support voor enkele maatwerk aanpassingen. Ze begrepen direct wat de bedoeling was en implementeerde dit enkele uren later. Petje af, bij de meeste bedrijven tel je als kleine speler met een paar 100 pakketten niet eens mee. Laat staan meedenken over maatwerk.

Behulpzame en goede klantenservice & handig systeem

De klantenservice van shops united is vrijwel altijd erg goed en behulpzaam. DHL maakt nog wel eens een foutje maar als dit gebeurd krijgen wij door shops-united altijd snel opheldering en wordt er geholpen en meegedacht waar mogelijk. Ook het (vernieuwde) systeem voor de zendingen werkt erg fijn en gemakkelijk.

Hi Nulvijf Reclamegroep, Super bedankt voor de 9 en mooie beoordeling :) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Toegankelijk en laagdrempelig

Sinds korte tijd maken wij gebruik van deze dienst en ondanks dat we nog geen jaren ervaring hebben is het lijntje kort, de functionaliteit laagdrempelig en overzichtelijk.

Mijn ervaring met Shop-United is support is klasse, goede service, klantvriendelijkheid,, ze komen je te hulp als je er niet uitkomt geven duidelijk advies een aanrader

Hi Suzan, Super bedankt voor de 5 sterren en de complimenten! :) Met vriendelijke groet, Team Shops United

2 bestaande klanten ingevoerd, 2x een foutmelding

Na een aanvankelijk uitermate slechte start (hetgeen feitelijk normaalm is als je iets nieuws introduceert) kunnen we momenteel opgelucht adem halen dat de applicatie NU brengt wat ervan verwacht mag worden

Veel verborgen kosten! Wees gewaarschuwd!

Niet doen, partij met veel kleine lettertjes. Komen veel extra kosten bovenop de reguliere kosten. Kies voor sendcloud meer betrouwbare partij, lijkt duurder is het absoluut niet!

Beste Daniel, De extra kosten boven de standaard tarieven zullen de toeslagen zijn, in jouw geval douane-afhandeling kosten voor het inklaren van een zending naar een douaneplichtig land. Toeslagen en optionele diensten staan duidelijk in de voorwaarden van Shops United en die van de vervoerder. Onze medewerkers adviseren altijd onze klanten de voorwaarden van de vervoerders door te nemen voor ze gaan starten met versturen. Ook staat er zeer duidelijk vermeld dat onze tarieven exclusief btw (en bij DHL excl. brandstoftoeslag) zijn. Wel zeer spijtig dat je op allerlei platformen negatieve reviews geeft, terwijl je enkel boos bent om voor jou onverwachte kosten, een toeslag belast door de vervoerder. Met vriendelijke groet, Shops United

Goede service,prima bedrijf

We werken al jaren met Shops-United. Vrijwel zonder problemen.En als die er zijn prima klantenservice, die oplossinggericht meedenkt.

Pluspunten

Snelle en correcte afhandeling!

Hi NewLifeShop, Bedankt voor de positieve review en aanbeveling! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Over Shops-United

Met Shops United krijg je hulp bij het slim én goedkoop verzenden van je webshop pakketten.