Erg positief ervaring

De ondersteuning is erg goed te noemen, men denkt met je mee en geven goed advies.

Hi Jeffrey, Bedankt voor de mooie 5-sterrenbeoordeling! We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze ondersteuning en advies. :-) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Al jaren tevreden klant, alles werkt altijd probleemloos. En als het dan nog nodig is prima support, je wordt later nog teruggebeld of het allemaal gelukt is. Dat wil je toch?

Hi Saskia, Bedankt voor je jarenlange trouwe support en de positieve beoordeling! Ons team staat altijd klaar om ondersteuning te bieden, en we waarderen je opmerking over de terugbel-service. Dat is inderdaad wat we nastreven: iedereen de best mogelijke service bieden. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Werkt beter dan verwacht

Erg blij mee en werkt prettig

Hi Chris, Wat fijn om te lezen dat je zo positief bent over Shops United. Bedankt voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Fully satisfied.

I recently used ShopUnited to ship my large parcels, and I must say it was an incredibly easy platform to use. The user interface was intuitive, and I was able to quickly and efficiently arrange the shipping for my items. The entire process was hassle-free, and I appreciated the convenience it offered. I highly recommend ShopUnited for anyone looking for a straightforward and efficient shipping solution.

Hi Pramela, Thank you for your positive feedback and recommendation! We're thrilled to hear that you found Shop United easy to use. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to reach out. :-) All the best, Team Shops United

super service

Super snelle reactie van de helpdesk. Oplossing gericht bedrijf.

Hi Smartdeco, Bedankt voor het achterlaten van 5 mooie sterren! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Zeer nette snelle service

altijd vriendelijk en goede service

Hi Jeffrey, Bedankt voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Hi, Super bedankt voor je beoordeling! :) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Tevreden klant

Ik ben een tevreden klant. Medewerkers zijn klantvriendelijk en vragen worden netjes opgelost.

Hi Samira, We zijn blij dat jij zo tevreden bent, bedankt voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Prima gebruiksvriendelijkheid

goed, werkt altijd geen problemen verder

Hi Victor, Goed om te lezen dat je tevreden bent, bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Een ideale platform voor zendingen

Reeds enkele jaren bekend en klant bij Shops United. Een platform welk duidelijk en eenvoudig werkt en snel en accuraat werkt. De medewerkers zijn content en duidelijk in de mogelijkheden en eventuele alternatieven.

Hi Dennis, Super bedankt voor het achterlaten van je positieve beoordeling! Goed om te lezen dat je positief over ons bent :-) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en denken met je mee. Bij de eerste zending goed geholpen zodat niets mis kon gaan. Je kunt ze altijd bellen en word dan zeer netjes geholpen

Hi Desiree, Bedankt voor het achterlaten van 5 sterren! Persoonlijke service is een belangrijke onderdeel van Shops United. Mooi om te zien dat je dit ook binnen onze dienstverlening zo ervaart. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Betrouwbare service

Ik vind Shopsunited erg betrouwbaar, wel wordt het steeds iets duurder wat minder is. Daarnaast moet ik wanneer ik een zending heb afgedrukt en er gaat iets fout (bijvoorbeeld wifi of printer) moet ik alle gegevens helemaal opnieuw invoeren. Voor derest top, klantenservice is ook snel en vriendelijkm

Hi Bob, Bedankt voor het achterlaten van je mooie review. We willen graag met je meekijken om te zien waar je precies tegen aan loopt tijdens het afdrukken van de zending. Een IT collega neemt vandaag telefonisch contact met je op. Nog een fijne dag! :) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Prima geholpen.

Erg klantvriendelijk en deskundig geholpen.

Hi Danny, Super bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling, goed om te lezen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Goede service, vriendelijke klantenservice

Doelgericht en bekwaam. Fijn portaal werkt goed.

Hi Max, We zijn blij dat jij zo tevreden bent, bedankt voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Shops United.

Behulpzaam en meedenken

Altijd meedenken en proberen onze werkwijze nog efficiënter te maken. Als er iets is met een zending, wordt dit altijd snel en voortvarend opgepakt, alsof een pakket van henzelf vertraging heeft ipv van een klant. En dat ook nog eens met gezellige communicatie. Blij mee.

Hi Abbey, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons, goed om te lezen dat je blij met onze service bent! :-) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Gewoon goed

Gewoon goed

Hi Benissa Djela, Bedankt voor je beoordeling! :) Met vriendelijke groet, Team Shops United

top

fijne partij om mee te werken

Hi Arjen, Bedankt voor het achterlaten van je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Shops United

Top + direct respons

Altijd aanspreekbaar en denken mee. Vooralsnog geen problemen gehad(afkloppen).

Hi Franklin, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met ons! :) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Goed geholpen

Aardige support die met je meedenkt en ze doen hun best problemen op te lossen.

Hi Wendy, Super bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! :) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Handig, foutloos, goede service

Vriendelijke mensen die klaarstaan om te helpen. Goede dienstverlening/support en uitstekende functionaliteiten.

Hi Mark, Super bedankt voor het achterlaten van 5 sterren! Service is een belangrijke waarde van Shops United. Mooi om te zien dat je dit ook binnen onze dienstverlening zo ervaart. Met vriendelijke groep, Team Shops United

goede sales en support

Shops United is een verzendplatform waar je ouderwets telefonisch terecht kan met vragen over sales en support. Je krijgt fatsoenlijke mensen aan de telefoon, die je ook direct goed willen assisteren met topresultaat. Super, houden zo!

Hi Otto, Bedankt voor je mooie beoordeling! Goed om te lezen dat je onze service waardeert. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Goed geregeld en prettige after sales

Goed geregeld en prettige after sales

Hi Ron, Super bedankt voor je beoordeling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent :) Met vriendelijke groet, Team Shops United

perfect

Goed geholpen met mijn vragen en de meerdere mogelijkheden van Shops-United uitgelegd

Behulpzaam

Je word goed geholpen bij het starten van een webshop. Ze vertellen alles wat je nodig hebt. Word goed en netjes behandeld. Telefonisten zijn netje en vriendelijk spreken met twee worden. En hebben geduld, als je het even niet begrijpt.

op zich werkt ok behalve ...

helaas verschuilen ze zich achter postnl , de metingen van post nl zijn nl volkomen waardeloos totaal foutief in de meeste gevallen, gewicht fout afmeting fout , iedr pakje een foto maken met meetlat omdat er gewoon door postnl weer handmatige kosten gerekend worden, en shops united verschuilt zich daarachter , terwijl ze eigenlijk achter de klant moeten staan en die moeten ondersteunen , ook als er een pakket weg is is er een wachttijd van 30dagen veels te lang natuurlijk Ook de teruggave van onterecht foutief gemeten pakketen duurt veels te lang , je hebt bewijs gelevert, maar dan nog wachten op post nl ? , ik doe zaken met shops united en niet met post nl dus dat zou zeker beter moeten de mensen van shops united zijn wel aardig en behulpzaam verder

Over Shops-United

Met Shops United krijg je hulp bij het slim én goedkoop verzenden van je webshop pakketten.