laatste tijd heel slecht

Zolang als het goed gaat wordt je tevreden gehouden. Echter zodra er problemen zijn, geven ze niet thuis. Alleen standaard verhaal lopen ze dan te verkondigen. De grappen van DHL en henzelf hebben ons een vaste klant gekost en minimaal €2000,-

Zeer behulpzaam

Nam de tijd om mijn vraag goed te beantwoorden en uit te leggen. Daarnaast controleerde de medewerker ook of er nog verbeteringen aan de instellingen binnen ons account mogelijk waren.

Erg fijne communicatie

Mijn ervaring met Remi B is erg positief. De communicatie is top!

Goed geholpen bij een buiten standaard zending.

Prettig hulpverlening en goed bereikbaar

Ik ben zeer tevreden over de hulpverlening van Shops United. De klantenservice is prettig en behulpzaam en ik heb altijd snel antwoord gekregen op mijn vragen. Daarnaast is Shops United goed bereikbaar, zowel via telefoon als e-mail. Ik zou Shops United zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar een betrouwbare partner voor hun verzend- en logistieke oplossingen.

Fijn platform, goede service

Fijne organisatie om pakketten en brievenbuspakketten mee te versturen. veel is er mogelijk. Altijd correct en service gericht in contact.

Bedrijf waar nog geinvesteerd word in klant zijn!

Waar kun je vandaag de dag nog tevreden zijn nou bij Shops-United weten ze heel goed hoe dat moet. Problemen (als deze er al zijn) worden netjes en correct afgehandeld. Medewerkers staan je keurig netjes te woord en helpen en adviseren waar nodig. Jaarlijkse update en tevredenheids gesprek waar vind je dat nog! Wij gaan 2023 positief in samen met Shops United. Ga zo door!

Goed en duidelijke uitleg. Prettige ervaring

Super tevreden!

Medewerkers zijn altijd even vriendelijk, behulpzaam en meedenkend! Echt super tevreden!

Ik verstuur al mijn pakketten met Postnl. ShopUnited reageert snel op berichten, duidelijk dashboard, tweewekelijks factuur, wordt prima en snel geholpen en zelfs wordt je gebeld na 1 jaar voor een Servicecall. En ook de vragen die je hebt wordt tevens gelijk opgelost.

Ik ben erg tevreden. Ik verstuur al mijn pakketten met Postnl. ShopUnited reageert snel op berichten, duidelijk dashboard, tweewekelijks factuur, wordt prima geholpen en zelfs wordt je gebeld na 1 jaar voor een Servicecall. En ook de vragen die je hebt wordt tevens gelijk opgelost.

ERg tevreden

Zoals ik al zei ben zeer tevreden. Ik verstuur al mijn pakketten met Postnl. ShopUnited reageert snel op berichten, duidelijk dashboard, tweewekelijks factuur, wordt prima geholpen en zelfs wordt je gebeld na 1 jaar voor een Servicecall. En ook de vragen die je hebt wordt tevens gelijk opgelost.

perfecte verzend partner

Goede console om de verzendingen te volgen, snelle en vriendelijk klantenservice, en mocht het gebeuren dat een pakket beschadigd aankomt, een zeer goede afhandeling. (verzend +/- 250 pakketten per jaar)

Perfecte service

Ik verzend voor mijn webshop leukvanlinda.nl een paar honderd pakketten per jaar. Voor mij is het vooral belangrijk dat als er iets niet goed gaat met een pakket, mijn verzendpartner in actie komt en het oplost. Dit doet shops united uitstekend.

Goede ervaringen

Doen wat ze beloven, prima ondersteuning en gemakkelijk - ook telefonisch - te bereiken

Over Shops-United

Met Shops United krijg je hulp bij het slim én goedkoop verzenden van je webshop pakketten.