Prettig bedrijf om mee samen te werken!

Shops-United heeft een gebruiksvriendelijk systeem om eenvoudig de zendingen van verschillende vervoerders in te voeren. Bij vragen of problemen wordt er snel en vriendelijk gereageerd!

Jaren zaken gedaan met dit bedrijf en tot volle tevredenheid! Altijd vriendelijk, behulpzaam en oplossingsgericht.

Duidelijk, betrouwbaar en betaalbaar.

Shops United heeft altijd goed gewerkt voor ons als bedrijf. Goed integratie met verschillende postbezorging en snelle, duidelijke communicatie.

Staan voor je klaar

Shops-United is erg overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Soms wat leveringsproblemen met de transport partner, maar dat nemen we Shops-United niet kwalijk. Na het maken van een melding proberen ze het vervolgens altijd snel voor je uit te zoeken. Telefonisch worden we altijd snel geholpen. Al met al dus tevreden met Shops-United.

Perfecte ondersteuning!

Bij vragen over iets, weet Shops-United altijd mee te denken en zorgen zij voor precies het antwoord dat ik nodig heb. Bij vragen? Altijd bellen!

Snel en erg behulpzaam!

Door de snelle hulp heb ik mijn probleem ook snel kunnen oplossen!

Aan te bevelen service

Meer dan 5 jaar samenwerking is Shop-United aan te bevelen

Prima platform voor verzendingen

Mijn ervaring met Shops United is zeer positief. Bij vragen of dergelijke is de klantenservice goed bereikbaar. Heb inmiddels de verzending van 2 webshops bij hen ondergebracht. Puntje van kritiek: krijg nu wekelijks een factuur. Dit zou voor overzicht en verwerking praktischer zijn als dit per maand gebeurd.

Hi Bernd, Bedankt voor de 9 en je mooie review! Super om te horen dat je tevreden bent over ons supportteam :-). Je feedback over de facturen zullen wij meenemen. Vriendelijke groet, Team Shops United

Goede verzender met veel mogelijkheden.

Gemakkelijke site in gebruik met veel mogelijkheden. Overzichtelijk wat je kiezen kunt en transparant in prijzen. Goede en vriendelijke support en goed advies/hulp bij vragen.

Hi Vlot BV, Heel erg bedankt voor deze mooie 9! Leuk om te lezen dat ons supportteam je goed verder kan helpen en dat je ons verzendsysteem zo makkelijk vindt werken. Vriendelijke groet, Team Shops United

Teleurstellende supportafdeling

Als er een probleem is is er zelden een oplossing voorhanden. Buitenland pakketten worden vaak (30-50%) veel te laat bezorgd, er is geen status opvraagbaar of komen beschadigd aan. Een onderzoek hierna kan worden ingesteld maar duurt weken, waardoor onze klant ontevreden is en een slechte review achterlaat. En na dit onderzoek is er zelden een goede oplossing. Helaas.

Beste Thom, Vervelend om te horen! Helaas hebben wij geen invloed op het bezorgproces bij de vervoerders, wel geven wij actief feedback door. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Hebben de zaakjes niet op oorden

Er was een pakje zoek geraakt. Via Postnl hebben ze de schade ontvangen van het pakketje. Ze hebben mijn na een maand nadat ze geld hebben ontvangen van Postnl nog geen cent er van betaald. Neem je contact op laten ze weten dat er vertraging zit in de facturen maar ik krijg wel gewoon de facturen die ik zou moeten betalen. Ik ben van mening dat als u van de bezorger een schade vergoeding krijgen die ik weer aan de klant van mij moet betalen. Dat jullie dat snel regelen maar het lijkt er op dat daar geen haast bij zit. We zijn nu 2 maanden verder ik ben startende en heb de schade aan de klant al betaalt .

Beste Jacob, Vervelend om te horen dat er een pakketje door PostNL kwijt is geraakt. Het klopt inderdaad dat er helaas achterstanden zijn ontstaan bij onze administratie, wij werken hard aan het oplossen van de problemen. Wij hebben je hierover ook geïnformeerd via inboxberichten en in het contact dat je hebt gehad met onze supportafdeling. De afhandeling heeft zeker onze aandacht en prioriteit. Helaas blijft er nog wat vertraging, wat wij ook erg vervelend vinden. De credit komt zeker zo snel mogelijk jouw kant op. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Super klantenservice , en bezorging ook top

Pakjes worden snel afgeleverd bij de klant, enkele keer wanneer dit niet gebeurd , is er een klantenservice die je goed helpt .

Waardeloos bedrijf

3 jaar lang klant bij shops united, een groot zooitje geworden. Belachelijk, nu overgestapt naar myparcel. Betere tarieven en service!

Service wordt langzaam beter maar pakketprijzen

Verzenden van pakketten wordt bij gelijke aantallen voor mij ongeveer € 1000 per jaar meer. Raar postnl past de tarieven voor de consument niet aan. Geloof dat shops united zichzelf graag een warm bad geeftben haar klanten in de kou laat staan.

Prima verzend-applicatie, goede support

Voor verzending binnen Europa heb ik alleen gebruik gemaakt van PostNL. Weinig tot geen problemen, goede support, prima prijzen, eenvoudig mee te werken.

Overzichtelijk systeem en probleemloze communicatie.

We zijn een tevreden klant.

Fantastisch systeem om mee te werken

Fantastisch systeem om mee te werken. Koppeling met Picqer werkt ook uitstekend.

Snelle uitvoering en goed advies

Bij het instellen en optimaliseren van de koppeling met Lightspeed werd snel gehandeld. Daarnaast kregen we goede en correcte adviezen.

Hi Jan, Bedankt voor de mooie review en het prachtige cijfer. Hier worden wij erg blij van! :-) Vriendelijke groet, Team Shops United

Goed, stabiel platform

Tevreden met het platform, nooit problemen gehad. Wel waardeloos dat ze je wekelijks facturen, de facturen vliegen je om de oren. Dit zou optioneel naar maandelijks gewijzigd kunnen worden. Doe hier wat aan!

Hi! Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je erg tevreden bent over het platform :-) Jouw feedback over de facturen zullen wij meenemen. Vriendelijke groet, Team Shops United

incasso ???

Ik heb in november/december/januari meer dan 1500 pakketen met shops united verstuurd. elke maand werd gewoon netjes altijd geïncasseerd. Ik zie ook dat andere mensen aangeven een probleem te hebben gehad met facturen. Dit moet ik misschien ook nog maar is gaan na kijken... Op een gegeven moment moest ik zo'n 150 pakketen er uitsturen. Mijn account was geblokkeerd. Ik bellen en contact opgenomen, werd mij verteld dat het niet gelukt was om te incasseren. Ik op mijn bank gekeken en er was toch dus echt geïncasseerd. De gene waarmee ik contact heb gehad de directeur op de bank laten kijken, niks ontvangen. Ik stuurde een screenshot van de incassatie en er werd verteld dat dit nep was ???? Ik gevraagd als jullie dit niet zijn geweest moet ik dit dan storneren ? (+- €2600) Ja incasseer dit maar. In de 3 maanden hierna zo'n 10x contact geprobeerd op te nemen hoe er onder hun naam kon worden geïncasseerd en een terug bel verzoek achter gelaten. Na ongeveer 10x een terugbel verzoek achter te hebben gelaten en niet terug gebeld te zijn heb ik de hoop op gegeven. 1-2 maanden laten krijg ik een incasso bureau op mijn dak van €2600 + €400 incasso kosten + €200 rente. Ook hun inmiddels 3x een terugbel verzoek achter gelaten. Hopelijk lost het incasso bureau dit wel netjes op want ik ben niet van plan incasso noch rente kosten te gaan betalen.

Beste Pascal, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Omdat het inderdaad uit handen is gegeven aan een incassobureau, zullen wij hier niet inhoudelijk ingaan op de situatie. Wij hopen, net als u, dat het bureau tot een oplossing hiervoor komt. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Waardeloos!!!!

Dit bedrijf is niet geschikt voor startende ondernemers. Ze innen bedragen 2 a 3 keer per maand waardoor je het overzicht al snel kwijt bent. Je kan beter werken met een partner die een krediet heeft en maandelijks 1 keer factureert. Betaal je even te laat… dan blokkeren ze je account en heb je een aanmaning. Dus in 1 Woord waardeloos!

Beste D, Jammer dat u een minder positieve ervaring met ons heeft. Wij begrijpen dat het soms wat onduidelijker wordt met meerdere facturen. Voor het overzicht zijn daarom altijd alle facturen gemakkelijk in te zien in het verzendysteem. Het is vervelend dat uw account tijdelijk werd geblokkeerd. Uit veiligheidsoverwegingen werd het account tijdelijk geblokkeerd omdat de incasso was tegengehouden of teruggeboekt (gestorneerd). Met vriendelijke groet, Team Shops United

Bad & complicate, big mistake

Very bad. I send 6 books to America. 1 of them lost & 2 ater months asking about it received & 1 after months still sort of sortier process. After contact with them, I heard from them just „sorry“. Worst is, I’m afraid that I have lost more stuffs. I hear months later from my customer.

Dear De Hoog, Thank you for your review. We always value honest reviews, both positive and less positive. Reviews enable us to optimize our services. We are sorry to hear that the sending of the packages to America did not go well. Unfortunately, we have no influence on the shipping process, this is entirely up to the carrier itself. If something goes wrong with a shipment, we can find out together with the carrier where a package has gone. Parcel shipments often go well, but unfortunately not always. Unfortunately, you have now experienced several times in a short time that things did not go well. Is your 1 star review about shipping with the carrier or also our services (our free system, customer service, or other component)? If the review is about our service, would you be willing to provide feedback for this? Then we can share this internally to learn from it.

waardeloos, facturen altijd fout

Altijd wordt er meer afgeschreven.... bijna allemaal extra kosten voor boetes.... alles was onterecht en is terugbetaald maar ik heb een hekel aan bedrijven waar ik de facturen ALTIJD moet controleren... het moet gewoon goed zijn. In december ook zonder overleg of aankondiging een toeslag rekenen.....

Beste Richard, Bedankt voor je review. Wij snappen dat het vervelend is dat facturen, achteraf, niet blijken te kloppen. Wij hebben het even nagekeken en de boetes waar het over gaat zijn de toeslagen die -in dit geval- PostNL in rekening had gebracht wegens het overschrijden van de pakket dimensies. Deze toeslagen worden altijd 1 op 1 doorgezet. We hebben op jouw vraag toen bezwaar aangemaakt bij PostNL tegen deze toeslagen en het extra bedrag aan je gecrediteerd. Het is helaas niet mogelijk om op voorhand overschrijding toeslagen te voorkomen, omdat PostNL deze altijd achteraf bepaald en factureert. De piektoeslag in december 2020 waarnaar je refereert is toen meermaals naar alle onze klanten gecommuniceerd, onder andere door middel van inboxberichten. Ook is informatie hierover opgenomen in onze kennisbank. Deze piektoeslag is door PostNL opgelegd en is doorberekend. Wij hebben geen invloed op deze toeslag, In onze administratie zie ik dat het al enige tijd geleden is dat je zendingen met ons hebt gedaan en dus ook een factuur hebt ontvangen. Klopt dat? Mocht de review gaan over recente facturen en je hier vragen over hebben, stuur dan een mail naar [email protected]. Ons supportteam zit klaar om je vragen te beantwoorden :-) Vriendelijke groet, Team Shops United

afspraken worden snel en correct nagekomen.

De eerste ervaringen als startende klant zijn zeer positief. Ondersteuning prima, snelle verzending, correcte financiële afwikkeling.,

Hi Reinier, Bedankt voor deze fijne woorden. We worden persoonlijk ook heel blij van recensies zoals deze ;-) Daar doen we het voor, dank je wel! Vriendelijke groet, Team Shops United

Hi klant, Super bedankt voor deze mooie 10 / 5 sterren :-) Vriendelijke groet, Team Shops United

Over Shops-United

Met Shops United krijg je hulp bij het slim én goedkoop verzenden van je webshop pakketten.