Hi klant, Super bedankt voor deze mooie 10 / 5 sterren :-) Vriendelijke groet, Team Shops United

100% tevreden

Mijn ervaring met shops united is zeer positief, als je iets te vragen hebt is men uitstekend bereikbaar, je wordt vlot en duidelijk geholpen, ga zo door.

Hi F. Lange, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie 5 sterren recensie! 💙 Wat leuk om te lezen dat je voor 100% tevreden bent over onze diensten. Vriendelijke groet, Team Shops United

Klantvriendelijk bedrijf

We hebben een half jaar samengewerkt met ShopsUnited en gemerkt dat het bedrijf goede service verleent en een vriendelijke klantenservice heeft. De interface is overzichtelijk en de tarieven zijn concurrerend.

Hi Stephan, Bedankt voor de 4 sterren en 8 die je ons gegeven hebt! Hartstikke fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! Wij hopen je nog heel lang als klant te mogen helpen ;-) Met vriendelijke groet, Team Shops United

uitstekend bedrijf

Een echt goed werkend verzendsysteem. Altijd direct reactie als er een probleem is met een zending. Nu ca. 2 jaar gebruikt. Daarvoor verzendingen en labels zelf in orde gemaakt met het systeem in onze CCV webshops. Door groei moesten we stroomlijnen, dat ging heel goed met Shopsunited. Nu beëindigd omdat nog veel meer groei ons noodzaakte tot fulfilment over te gaan.

Hi Jacques, Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling 💙 Wat enorm leuk om te lezen dat jullie Shops United 'ontgroeid' zijn. En dat wij als Shops United jullie de afgelopen jaren goed hebben geholpen met de groei en verzendingen van jullie succesvolle webshops! Jullie zijn groot geworden :) Gefeliciteerd en nog veel succes toegewenst met de webshops! Groeten, Team Shops United

vlot, goed werkend systeem, denken mee waar nodig & scherpe tarieven

Fijne en goede samenwerking!

Hi Gerrit, Heel erg bedankt voor het mooie cijfer! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Goed om te horen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Goede service en snelle ondersteuning

Wij zijn recent overgestapt van Myparcel naar Shops-United. Vanaf het begin was het verschil wat betreft de klantvriendelijkheid en snelheid van oppakken van vragen of problemen een verademing. Tot nu toe zijn wij uiterst tevreden!

Hi Arthur, Wat een fantastisch compliment! Wij vinden het heel fijn om te horen dat je tevreden bent met onze diensten en zullen ons uiterste best doen om dat zo te houden :-) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Service & kwaliteit

Heldere en duidelijke communicatie. Fijne software om mee te werken. Simpel en eenvoudig. Indien persoonlijk contact nodig is wordt er snel en accuraat gereageerd.

Hi Diana, Super bedankt voor het geweldige cijfer en je mooie beoordeling! Het doet ons goed om te lezen dat de software fijn is om mee te werken. Met vriendelijke groet, Team Shops United

Behulpzaam waar nodig, zeer vlotte levering!!

Al meer dan een jaar werk ik probleemloos met Shops United. al er ondersteuning nodig is, ze zijn prima bereikbaar en denken oplossend!

Hi Willem, Bedankt voor de 9 en je mooie review! Super om te horen dat je tevreden bent over onze service :-) Met vriendelijke groet, Team Shops United

Waardeloze diensteverlening zodra er iets mis gaat

Tot alles goed gaat is het prima, maar zodra er iets mis gaat met een pakketje dan zullen ze er niks aan doen om je te helpen en klanten bij zich te houden.

Super snelle en aardige service

Wij zijn zeer onder de indruk van onze ervaring met Parcel Pro. Wij hebben al een aantal keer wat aanpassingen in onze interface nodig gehad en dit wordt altijd super snel en vriendelijk opgevolgd. Vee; bedrijven verschuilen zich achter de opmerking dat 'iets niet kan in het systeem', maar Parcel Pro heeft voor ons altijd de aanpassingen gemaakt die wij nodig hadden.

Hi Caro, Wow, wat een geweldig compliment! Goed om te horen dat je onze snelle support en het zoeken naar een oplossing waardeert. Service is een belangrijke waarde van Parcel Pro en Shops United. Mooi om te zien dat je dit ook binnen onze dienstverlening zo ervaart :-) Vriendelijke groet, Team Shops United / Parcel Pro

Zeer slechte en langzame service bij problemen

We zijn een nieuw met Shops United en willen de addon proberen in onze prestashop webwinkel. Meteen een error en zowel de front- als backend van de webshop werkt niet meer. Uiteindelijk maar een backup van de webshop moeten terug zetten. Dan via een alternatieve manier met een webservice sleutel. Dit verbind met ShopsUnited echter worden er geen zendingen gesynchroniseerd. Dan maar om hulp gevraagd via een mail aan Shops United. Een kleine week later een summier mailtje met de tekst dat er een nieuwe addon beschikbaar is en deze maar even geprobeerd moet worden. Nieuwe addon geprobeerd en weer heel de webshop offline....... Ik vind de service ronduit te langzaam en zeer slecht.

Hi Marcel, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring hebt met onze service. Onze IT-support afdeling heeft meerdere malen (22-01, 25-01, 02-02) geprobeerd met je in contact te komen om je te helpen en de PrestaShop module met je te doorlopen. Omdat we van jou helemaal geen reactie meer krijgen kunnen wij bovenstaande klacht niet meer met je oplossen. Mocht je toch nog behoefte hebben om de installatie van de PrestaShop module te bespreken staat ons IT-team je graag te woord. Je kan ons telefonisch bereiken op 085-2732781 van maandag tot en met donderdag van 08:30 uur tot en met 17:30 uur, en op vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur. Vriendelijke groet, Team Shops United

Gewoon Goed

Goed en overzichtelijk account, bij vragen goed en netjes geholpen telefonisch en via de mail. Laatst een pakketje terug gekomen van PostNL, helemaal beschadigd. Netjes een mail gestuurd naar Shops-United met aanvullende gegevens, meteen reactie via mail en probleemloos opgelost. Direct credit bij de volgende factuur. Top

Hi RianDamo, Super bedankt voor deze beoordeling met een 10, daar zijn we erg blij mee! Onze dames en heren van de support en sales zijn ook heel goed en snel ;-) Vriendelijke groet, Team Shops United

Feedback van Shops United....

Pakje was verkeerd afgeleverd door de bezorgdienst. Bij Shops United moet dan een ticket aangemaakt worden. Deze starten een procedure op met de betreffende bezorgdienst. De terug koppeling van de bezorgdienst (bezorger) was dat het pakje bij het betreffende pand was geleverd. De klant waar het pakje zou zijn geleverd mailde dat er een buurvrouw van 200 meter verderop het vermiste pakje bracht. Hierbij kom je dus uit op een welles nietes verhaal. In dit geval liegt de bezorger en was te bewijzen. Een heel vervelende situatie als de bezorger gewoon de waarheid had verteld was er niets aan de hand geweest. Ja stom maar dat kan. De uitleg van Shops United was voldoende.

Hi Ron, Bedankt voor deze beoordeling met een 8! Fijn om te lezen dat je ons aanbeveelt. We blijven het vervelend vinden om te horen dat je niet tevreden bent over de bezorger van de vervoerder. Ook wij zijn helaas afhankelijk van de vervoerders maar onze support toppers doen er altijd alles aan om je te helpen als er iets fout gaat. Vriendelijke groet, Team Shops United

Ongemakkelijk

Veel problemen met versturen via PostNL. Steeds weer onterechte "brievenbuspakketjes formaat" overschreden toeslagen. Tot heden toe maar een klein bedragje van teruggekregen :-( Shops United laat het van PostNL afhangen of en wanneer het wordt terugbetaald. Eigenlijk vindt ik dit niet kunnen. De bedragen lopen flink op, dit terwijl ik kleine lichte pakketjes verstuur die ruim aan de brievenbusformaat voldoen. Steeds weer moet ik contact opnemen met ShopUnited en leuren wanneer en of het überhaupt gecrediteerd zal worden. Ik voel me hier erg ongemakkelijk bij en het is veel extra werk om het steeds maar weer de wekelijkse facturen te moeten controleren en met bewijsstukken moet komen: facturen en foto's van de pakketjes....

Hi Wendy, We begrijpen je frustratie maar al te goed, dat is niet leuk! Helaas krijgen we de toeslag 'Overschrijding maximum pakket dimensies Brievenbuspakje' 1 op 1 door van de vervoerder PostNL. Om misbruik te voorkomen door klanten kunnen we dit niet standaard crediteren zonder controle. Daarom moet je helaas als klant het zelf controleren en aan ons doorgeven, als het onterecht is dan zal dit natuurlijk gecrediteerd worden op de eerstvolgende factuur. We crediteren ook gelijk na het aanleveren van de stukken en wachten niet op PostNL. Onze excuses voor het ongemak! Vriendelijke groet, Team Shops United

makkelijk, toegankelijke software, goede uitleg

prima, probleemloos

Hi Annemiek, Super bedankt voor deze mooie 10 / 5 sterren :-) Vriendelijke groet, Team Shops United

NIET AAN BEGINNEN

zeer slechte service. en waar zijn mijn pakketten heen!! wij hebben dit al n half jaar geleden aangegeven. verder wil ik iederen WAARSCHUWEN voor de wijze waarop de financiele afhandeling gaat. U krijgt te maken met een advocaat die u Prive gaat bedreigen. AUB - bezint alvorens u beginnen

Beste A, Wat vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring hebt met onze diensten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Uit onze administratie is gebleken dat er op jouw account een openstaande factuur nog niet voldaan is. Graag komen wij met je in contact om dit samen op te lossen. Ik wil je daarom vragen om ons een e-mail te sturen naar [email protected] Alvast bedankt en een fijne dag. Vriendelijke groet, Shops United

werkt prima en na afloop duidelijke factuur

makkelijk via de webshop labels aanmaken of handmatig na het inloggen

Hi Nick, Bedankt voor deze mooie review :-) Fijn om te horen dat jij onze koppelingen en verzendsysteem ervaren hebt zoals wij het bedoelen, #makkelijk! Alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Team Shops United

Zeer tevreden, werkelijk 1 druk op de knop met de plugin van Shops-United!

Met de plugin van Shops-united en (aanbevolen) labelprinter is het verzenden van pakketten héél efficient, werkelijk 1 druk op de knop!

Hi Jan, Bedankt voor deze fijne woorden. We worden persoonlijk ook heel blij van recensies zoals deze ;-) Daar doen we het voor, dank je wel! Alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Team Shops United

Super service!

Het werkt perfect, via onze online shop, maar ook losse pakketen invoeren via de site.

Hi Leonard, Bedankt voor je mooie 5 sterren recensie! We zijn blij dat je voor 100% tevreden bent over onze diensten. Fijne dag en alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Team Shops United

Gebruiksvriendelijk en voordelig

Fijne dienst, makkelijk zelf te koppelen met bv Bol.com. Prima klantenservice!

Hi Herman, Hartelijk bedankt voor deze mooie recensie en de prachtige 5 sterren! Wij zijn blij om te horen dat jij onze koppelingen ervaren hebt zoals wij het bedoelen, #makkelijk! Onze klantenservice probeert je altijd te helpen mocht je vragen of een probleem hebben, en dat doen zij graag! Fijn om te horen dat jij dit ook zo ervaren hebt ;-) Alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Team Shops United

Tevreden,over shops united, niet over de leveranciers

niets te vermelden

Hi Wim, Bedankt voor de beoordeling! Fijn om te lezen dat je onze service waardeert. We vinden het erg vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de leveranciers. Ik ben erg benieuwd om welke verzendpartners het gaat. Graag komen wij met je in contact om dit samen op te lossen. Ik wil je daarom vragen om ons een e-mail te sturen naar [email protected] Alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Shops United

Super fijne klantenservice, tijdsbesparende app en mooie tarieven

We maken nu ongeveer een half jaar gebruik van Shops United. Ik heb het schrijven van deze review uitgesteld totdat ik ook situaties tegenkwam waarbij ik hulp nodig had (het is makkelijk goed scoren bij mooi weer). Al met al zijn we heel tevreden met Shops United. Na het instellen van de app op onze WP site (aanmaken verzendmethodes moet je even uitvogelen) was het versturen van onze pakketten een makkie. In een handomdraai melden we alle pakketten aan en krijgen we alle verzendlabels per aanbieder in een document. Ideaal! Als een adres niet volledig is of onjuist is, dan zie je hier een melding van in het zendingen overzicht. Vanuit het overzicht in Shops United kun je ook gemakkelijk monitoren of pakketjes geleverd zijn. Hierbij vind je ook directe links naar een gedetailleerd overzicht met alle scanmomenten en een link naar de omgeving van de klant. De klantenservice is top! We hebben een aantal keer contact gehad over een pakket dat te lang onderweg was en als mogelijk dan wordt er een onderzoek gestart. Dit werkt eigenlijk hetzelfde als wanneer je direct via bijvoorbeeld PostNL verstuurd. Ook bij technische problemen wordt er met je meegekeken en meegedacht. Waarom dan een 9 en geen 10? Er blijven altijd hele kleine mogelijkheden tot verbeteren. Zoals met een druk op de knop opnieuw een label aanmaken voor een adres waar al eerder een etiket voor is aangemaakt. Of het aanpassen van de verzendwijze in het besteloverzicht van WP ipv in de order zelf. Mocht je op zoek zijn naar een verzendpartner, dan raad ik Shops United aan!

Hi Naomi, Wauw! Wat een mooie woorden, daar doen wij het ook voor ;-) Wij doen ons best om het verzendproces van jouw webshop zo makkelijk én slim mogelijk te laten verlopen. Onze (IT) support en sales toppers proberen je altijd te helpen mocht je vragen of een probleem hebben, en dat doen zij graag! Even over de kleine 'verbeteringen'. Wist je het volgende al? 1 ) "Een verzendlabel aanmaken voor een adres waar al eerder een etiket voor is gemaakt" > Dat zou kunnen als het adres is opgeslagen in je adresboek, dat is niet standaard. En een andere oplossing is de zending kopiëren, alleen blijft de data niet voor onbeperkte tijd in het verzendsysteem, dus niet het fijnste alternatief... 2 ) "Het aanpassen van de verzendwijze in het besteloverzicht van WP ipv in de order zelf." > Dit zou moeten kunnen. Alleen moet de zending dan niet automatisch aangemeld worden. Dit staat in WooCommerce bij een order aan de rechterkant. Hier kan je voor het aanmelden van de order nog een andere verzendoptie kiezen. Eventueel ook uit hoeveel pakketten de zending bestaat. Mijn collega van de IT support zal hier nog contact met je over opnemen :-). Bedankt voor deze uitgebreide review en alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Team Shops United

Beste ervaring tot nu!

Heel fijn bedrijf, altijd snel antwoord bij vragen en nette tarieven. Het systeem is super overzichtelijk, erg fijn.

Hi RAUW, Hartelijk bedankt voor deze super fijne recensie met 5 sterren, daar zijn we erg blij mee! Onze dames en heren van de support en sales zijn ook heel vriendelijk en snel ;-) Alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Team Shops United

Altijd perfecte service

Top. Mooi tarief en uitstekende helpdesk maakt de samenwerking 5*****

Hi Simon, Bedankt voor je top-beoordeling! Tof dat je ons een 10 en 5 sterren stuurt, dank je wel. Wij hebben support en sales toppers in dienst welke elke werkdag klaar staan om je te helpen. Fijn om te horen dat zij je zo goed hebben kunnen helpen! Alvast de beste wensen voor 2021! Vriendelijke groet, Team Shops United

Goed geregeld en scherpe prijzen

Zeer tevreden over service en prijzen

Hi Marcel, Bedankt voor je enthousiaste review en de 5 sterren! We vinden het heel leuk om te horen dat je zeer tevreden bent :-) Vriendelijke groet, Team Shops United

Hofhoek 7 3176 PD Poortugaal

085 2732781

Over Shops-United

Met Shops United krijg je hulp bij het slim én goedkoop verzenden van je webshop pakketten.