Fijn bedrijf met goede service

We werken al een aantal jaar met Parcelpro en het pakketvolume is in de corona periode flink gestegen. De abonnementen zijn eenvoudig up te graden en bij vragenstaat de helpdesk altijd paraat. Lossen technische problemen snel op en communiceren pro actief.

Pluspunten

Dit bedrijf heeft SERVICE met hoofdletters geschreven. Ze zijn mega behulpzaam en denken altijdmet je mee. Onze contact persoon Patrick heeft het woord geduld uitgevonden. Dus topbedrijf.

geen

Pluspunten

Parcel Pro is meer dan perfect. Het systeem werkt vlekkeloos. Maar nog veel belangrijker als er zich iets voordoet, wordt er snel en adequaat opgetreden! Je krijgt meteen een persoon aan de telefoon. Geen onpersoonlijk ticketsysteem. Vragen worden snel beantwoord. Problemen die zich zelden voordoen, worden super snel opgelost. En daar onderscheidt Parcel Pro zich in. Snelle persoonlijke en deskundige service!

Helemaal geen verbeterpunten. Ga zo door!

Pluspunten

makkelijk werkbaar

Pluspunten

Reageren snel en adequaat, denken mee in oplossingen

Over Parcel Pro

Multi-carrier verzendsoftware voor ondernemers.